Oud 07-03-2004, 15:09
elanor
elanor is offline
Haii,

Ik heb een probleem, althans, een probleem.. Ik ben nu al langere tijd helemaal gek op een collega van me, en eens in de week zie ik hem dus op het werk, en daarnaast tijdens het uitgaan ed. Elke keer als ik hem zie, word ik helemaal gek, en ga ik fouten maken, maar ik zit er vooral mee dat ik het niet durf te vertellen. Wat voor gevolgen zal het hebben voor je werkverhoudingen? Ik ben niet verplicht constant met diegene te werken, maar mocht het binnenkort toch eens zo zijn (en die kans is er) zal het moeilijk voor me zijn, me te gedragen alsof er niets aan de hand is. Wat als hij me niets vind? Dan kan het zijn dat onze contacten niet meer zo vriendelijk zijn. Oh god, wat ik hiermee gewoon wil zeggen is dat ik niet de manier van omgaan met hem wil beschadigen, het mag hooguit positiever worden. Moet ik het wel of niet zeggen, en wat als ik het niet moet zeggen?
__________________
Sommige mensen snappen niet dat intelligentie niet aan kan worden geleerd, maar dat je er mee wordt geboren :)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2004, 15:19
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Ik heb ook een relatie met een collega van me. Bij ons is het gewoon als we werken dat het net is of we niets hebben! We kunnen ook gewoon als vrienden met elkaar omgaan enzo. Alleen ik denk dat als hij je zeg maar afwijst dat het dan wat moeiijker wordt.


Offtopic: Ik heb met mijn huidige vriend ook heel wat problemen gehad, maar dat was vooral omdat ik hem leuk vond terwijl ik een vriend had (ben niet vreemd gegaan hor). Ondanks dat zit het nu goed tussen ons!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:20
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
nou dat was nou niet echt een nuttige reactie waar je wat aan hebt.. sorry
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:20
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
zou proberen uit te zoeken of hij iets voor jou voelt,bijvoorbeeld tijdens dat uitgaan
en mocht dat niet zo zijn zou ik het hem niet vertellen omdat je dan toch geen kans maakt en proberen hem te vergeten en misschien goede vrienden worden zodat je toch gewoon samen kunt blijven werken.

weet het ook niet precies heb zo'n situatie nog nooit meegemaakt maar dit is wat ik zou doen denk ik
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:22
ScionOfBalance
Avatar van ScionOfBalance
ScionOfBalance is offline
Om te beginnen moet je rustig blijven. Ik heb zo'n geval ook gehad. Het beste wat je kan doen is de boel nog een beetje bekijken, voordat je tot actie overgaat. Met zoiets heb je wel een beetje tijd nodig (geloof me, bij mij duurde het zeker 1,5 jaar, nu nog vrijgezel ). Zo kom je wat meer te weten over die persoon, en dan na een tijd kun je het natuurlijk proberen (De zin 'Meer dan vrienden' kan heel goed werken).

Nog een tip:

Blijf jezelf, blijf kalm en maak geen overhaaste beslissingen.

Veel geluk ermee, en anders moet je maar denken dat er misschien wel meer zijn zoals hij.

Succes!
__________________
"One can only match, move by move, the machinations of fate, and thus defy the tyrannous stars."
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:27
elanor
elanor is offline
Hm, ik wacht ook al een poosje af, maar het probleem is dat ik geen hoogte van hem kan krijgen. Hij zei zelf: als ik een meisje leuk vind, zou ik dat nooit durven laten blijken, beetje onzeker denk ik. Dus wat nou als hij me leuk vindt? Dan kan ik wachten tot ik een ons weeg .

Hoe breng je zo iemand aan het verstand dat hij te leuk is om zo onzeker te zijn, en hoe zeg je subtiel dat je diegene leuk vindt?
__________________
Sommige mensen snappen niet dat intelligentie niet aan kan worden geleerd, maar dat je er mee wordt geboren :)
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:27
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Werken
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:35
elanor
elanor is offline
Was dat maar zo makkelijk. Ik blijf fouten maken.. En dan beginnen mn handen ineens te trillen
__________________
Sommige mensen snappen niet dat intelligentie niet aan kan worden geleerd, maar dat je er mee wordt geboren :)
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:40
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Stap op hem af met uitgaan, of laat hem gewoon merken dat jij hem leuk vind door hem net iets meer aan te raken ofzo en kijk hoe die erop reageerd
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:40
ScionOfBalance
Avatar van ScionOfBalance
ScionOfBalance is offline
Omdat je dus al langer wacht, lijkt het me beter dat je zelf nu een move maakt. Hoe je dat doet, mag je zelf bepalen. Soms werkt de rechttoe-rechtaan methode wel. Maar je moet ook bij jezelf nagaan: wat heb ik te verliezen? Klinkt hard, maar het is wel zo.
__________________
"One can only match, move by move, the machinations of fate, and thus defy the tyrannous stars."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Software & Hardware IRC Funnies (Deel 2)
Koen
133 21-12-2001 21:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.