Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2004, 06:23
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 17-06-2004 @ 19:50 :
Mijn zus woonde eerst op 1 hoog, en die had bij haar raam een soort trapptje gemaakt naar een afdakje. Zodat de kat toch naar buiten en naar binnen kon.
Leuk als je in een veilige buurt woont, maar ik ga hier echt m'n raam niet continu open laten staan ('t kan achter niet eens open, dus ja). Als ik wil dat m'n huis wordt leeggehaald, ik illigale of zwerver logees wil en/of ik m'n leven zat ben zal ik het overwegen. Wordt dan btw wel een hele lange trap.

Maar goed, als het wel kan, dan is het idd een goede oplossing.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2004, 13:49
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
tommygirl.S schreef op 16-06-2004 @ 18:22 :
hoe doe je dat dan, je laat hem naar buiten, en s'avonds roep je hem en dan komt hij ook nog, hoe leer je de poes dat aan joh.

kus
Geen idee

Als ik 'm roep, dan komt ie ook. En dan nog, hij gaat zelf ook miauwen als ie er in wil, en dan laat ik 'm binnen.

Je kunt bijv. ook z'n brokjes in een blik ofzo doen, en daar altijd ff mee rammelen net voordat je 'm brokjes geeft. Dan kun je daar buiten ff een paar keer hard mee rammelen als je wilt dat ie komt, dan herkent ie dat geluid alszijnde "eten". Dat wil nog wel eens goed helpen.
Maar katten hebben verder een eigen wil, als ie echt niet wil komen, reageert ie nergens op.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 15:24
miss x
Avatar van miss x
miss x is offline
Goh toevallig zeg, ik zou precies hetzelfde topic net openen tot ik zag dat jij met dezelfde vraag zat, nu kan ik mooi bij jouw reacties spieken tommie girl! thanks Ik denk als je een jonge kitten neemt is hij niet anders gewend is dan binnen zijn. dan is t misschien minder zielig? (ik probeer mn eigen geweten te sussen) Ik denk er ook over om 2 jonge kittens te nemen zodat ze met elkaar kunnen spelen en misschien daardoor minder naar buiten verlangen?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 17:32
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
Citaat:
miss x schreef op 22-06-2004 @ 16:24 :
Goh toevallig zeg, ik zou precies hetzelfde topic net openen tot ik zag dat jij met dezelfde vraag zat, nu kan ik mooi bij jouw reacties spieken tommie girl! thanks Ik denk als je een jonge kitten neemt is hij niet anders gewend is dan binnen zijn. dan is t misschien minder zielig? (ik probeer mn eigen geweten te sussen) Ik denk er ook over om 2 jonge kittens te nemen zodat ze met elkaar kunnen spelen en misschien daardoor minder naar buiten verlangen?
hai!

Nou tot nu toe gaat het erg goed met mijn poesje, ik heb er gewoon 1. overdag als we weg zijn slaapt ze en 's avonds spelen we met dr, en speelt ze op het balkon enzo!

Prima te doen, en ik voelde me ook schuldig, maar is nergens voor nodig!

groetjes
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 18:52
Verwijderd
Een kat moet de eerste 3 tot 6 weken dat je hem of haar hebt sowieso binnen blijven, je hoeft je nu dus ook nog niet schuldig te voelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht kat --> politie
Verwijderd
45 28-10-2005 20:09
Flora & Fauna bange kat
Illuminati
4 25-07-2005 17:13
Algemene schoolzaken Willen jullie deze enquete invullen?
Project
20 24-03-2004 09:37
Flora & Fauna Waar in huis zitten jullie huisdieren?
Mr.Oizo
48 30-08-2003 16:23
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.