Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Wie wordt dit jaar kampioen?
Ajax 38 33.04%
AZ 7 6.09%
Feyenoord 29 25.22%
PSV 35 30.43%
andere club 6 5.22%
Aantal stemmers: 115. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2008, 13:49
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Het zou beter worden als niemand meer clubsupporter is? Clubsupport drijft het voetbal op, ik vind het triest om te zeggen dat je alleen van voetbal kan houden als het mooi is. Het zou helemaal niet beter worden in jouw situatie, sterker nog er zou geen hond meer op de tribunes zitten. Als ik je goed begrijp ben je het type voetbalsupporter dat na een half uur wegloopt als het voetbal je niet aanstaat, want wie gaat er nou staan klappen als het niet mooi is.

Het statische voetbal van PSV zou met de inbreng van Aissatti niets veranderen. Ik heb die jongen bij Twente aan het werk gezien en het was af en toe prachtig wat hij liet zien maar er was niemand die erom treurde dat hij weer vertrok. Ik vind het ook totaal niet onlogisch dat hij eerder kiest voor Bakkal die gewoon veel verder is. Maar ik ga hier niet PSV lopen verdedigen want het is, evenals in Amsterdam, inderdaad niet geweldig daar.

Waarom ik daar over begin is omdat een club buiten Ajax en PSV (AZ/Feyenoord eventueel) niet altijd kan kiezen voor mooi voetbal. En dat de supporters bij andere clubs dat accepteren en je geen fan van een van de andere clubs kan zijn als je het niet accepteert dat het af en toe niet even oogstrelend is.

Eh ja, zo ben ik, als ik naar een film ga die kut is dan ga ik ook weg. Waarom niet? Moet ik dan blijven zitten kijken naar iets wat niet leuk is maar me wel 30 euro kost? Omdat ik toevallig voor een club ben Ik vind Al Pacino een leuke acteur, maar ik ga niet naar elke film met al pacino om die van begin tot eind te kijken, ik ga alleen als het een leuke film is.

Ik vind het triest dat een club met de middelen van psv 8 brekers opstelt, alvorens aan voetballers te denken. Het is natuurlijk niet voor niks dat ze het kleinste stadion van de topclubs hebben

Het hoeft echt niet altijd mooi te zijn, maar je moet het wel willen proberen.
__________________
Welcome to your mom's house!

Laatst gewijzigd op 17-04-2008 om 14:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2008, 13:56
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
En toch zitten er meer en meer mensen op de tribune in Breda, toch gek. NAC speelt heel erg goed voetbal dit seizoen, dat het geen aanvallend voetbal is wilt niet zeggen dat het geen goed voetbal is.
Maar Italië dat kampioen wordt, Liverpool dat het goed doet, NAC, etc. allemaal vanuit een gesloten defensie.
Blijkbaar zijn al die mensen achterlijk en jij weet wat goed voetbal is. Je beoordeelt Huizinga ook op hoe hij de heupworp inzet. Mooi dat sierlijke been in de lucht, het resultaat of de tegenstander op de rug komt of half of zijn voeten maakt niet uit. Want jij bepaalt immers wat goed is.
Snap je het verschil tussen mooi en goed niet?

NAC staat 5 miljoen in het rood, waarschijnlijk verdiep jij jezelf niet maar om even de situatie aan te kaarten, en dat zorgt ervoor dat wij onze beste spelers moeten laten vertrekken voor relatief weinig geld en dat we geen mooi voetbal kunnen spelen omdat het een kwestie van leven en dood is. Eerst de resultaten en dan pas mooi voetbal. Zou Ajax iets van kunnen leren.
Dat je geen supporter van NAC bent neem ik je niet kwalijk, ik zou ook frustraties hebben als een club die op scherp speelt en niet komt om met 5-0 te verliezen ( NAC heeft trouwens genoeg mooie wedstrijden gespeeld dit jaar ). Maar een supporter van NAC ben je om de sfeer in het stadion, het bier met je vrienden en om de humor in het stadion, als ik mooi voetbal wil zien ga ik wel naar Heerenveen.
Ik denk dat ik hetzelfde mankementje als cruyf heb, mooi voetbal = goed voetbal. Italie is niet te vergelijken met liverpool en nac. Goed voetbal is niet per se puur aanvallend, maar wel de wil om te aanvallen als je de bal hebt. Italie vond ik prachtig om naar te kijken op het WK, liverpool in de CL vind ik geen zak aan, je ziet aan die hele ploeg dat ze de instelling hebben vooral geen goal tegen te krijgen. Ros de bal maar naar voren, fernando en dirk rennen er wel achteraan.

Ok, dus je bent supporter van nac zodat je een plek hebt om met je vrienden bier te drinken en te lachen. Dat snap ik, maar dan kom niet aan met die onzin dat nac goede wedstrijden heeft gespeeld, dat wasz zeker toen het bier heel goedkoop was gelukkig is de directie van nac het met mij eens.

Wat heeft het ermee te maken dat ze in het rood staan? Kun je dan niet meer leuk voetballen? Op de topclubs na moet iedere club toch zijn beste spelers laten vertrekken, gebeurt bij heerenveen en twente ook.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 16:02
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Nou even belangrijk nieuws!

AJAX pakt de laatste strohalm voor zondag.. benieuwd of PSV onder de druk gaat bezwijken!
Ik denk dat dat niet goed zal zijn voor mn lichaam als dat gebeurt - en voor mn bankrekening trouwens.

Maar ik zou er zó een half jaar studie voor overdoen als Vitesse dan wint
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 17:19
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Haha zeker weten!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ok, dus je bent supporter van nac zodat je een plek hebt om met je vrienden bier te drinken en te lachen. Dat snap ik, maar dan kom niet aan met die onzin dat nac goede wedstrijden heeft gespeeld, dat wasz zeker toen het bier heel goedkoop was gelukkig is de directie van nac het met mij eens..
Thuis tegen feyenoord? => goede wedstrijd
uit tegen ajax => Goede wedstrijd
Uit tegen heerenveen => goede wedstrijd

En zo kan ik nog wel even doorgaan.. vanuit de counter spelen kan ook heel goed zijn.. niet dat er in die wedstrijden gecounterd werd, maar allez.. het gaat om de punten, niet om het voetbal... psv speelt ook al 3 jaar dramatisch, maar de kans is toch behoorlijk groot dat ze zondag voor het 4de jaar op rij kampioen worden, maar daar hoor je niemand over!


Citaat:
Wat heeft het ermee te maken dat ze in het rood staan? Kun je dan niet meer leuk voetballen? Op de topclubs na moet iedere club toch zijn beste spelers laten vertrekken, gebeurt bij heerenveen en twente ook.
Ja, maar scH en twente hebben het geld om een gelijkwaardige, goede speler ervoor terug te halen, NAC niet.. Dus dat heeft er wel degelijk mee te maken!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 08:30
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Waarom moet brands dan weg als er zo veel goede wedstrijden gespeeld zijn daar?

'Het gaat om de punten'

'De 0 houden is het belangrijkste'

Haha, jij vind dirk kuyt vast ook een goede voetballer omdat ie zo lang achter elkaar kan rennen? En messi een risico omdat ie niet meeverdedigt?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 09:37
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Waarom moet brands dan weg als er zo veel goede wedstrijden gespeeld zijn daar?

'Het gaat om de punten'

'De 0 houden is het belangrijkste'

Haha, jij vind dirk kuyt vast ook een goede voetballer omdat ie zo lang achter elkaar kan rennen? En messi een risico omdat ie niet meeverdedigt?
BrandTs moet weg omdat zijn "manier van spelen" niet bij de club past. Ik en het grootste gedeelte van de supporters zijn het daar absoluut niet mee eens. Ik moet zeggen dat ik het ergens wel kan begrijpen, maar voor een club als NAC zijn goede resultaten belangrijker dan goed voetbal. Elke plek hoger op de ranglijst betekent meer geld, wat best belangrijk is als je 5 miljoen euro rood staat.

Het heeft dus wel degelijk met geld te maken, eerst de resultaten en de schulden stapsgewijs weg proberen te werken en dan komt "mooi" voetbal pas aan bod. Heerenveen heeft Alves ook voor 4,5 miljoen gekocht..

Dirk Kuijt vind ik inderdaad een goede voetballer vanwege zijn conditie en inzet, het schoolvoorbeeld hoe iemand met minder talent ( i.v.m. van Nistelrooy, etc. ) toch bij Liverpool kan komen spelen.
Messi een risico? Zal ongetwijfeld een risico zijn als iemand niet meeverdedigt als die achter de spitsen staat of in de as van het veld, maar daarvoor zie ik zijn club niet genoeg spelen om te oordelen.

Om terug te komen op "NAC heeft geen goede wedstrijden gespeeld" Dan heb je niet goed gekeken. AZ thuis, hoewel verloren toch goed, Ajax uit, Feyenoord thuis, PSV thuis, PSV uit, verschillende bekerwedstrijden, Heracles uit ( had gewoon 0-3 moeten worden, excelsior uit, Groningen uit. Er zijn er nog ongetwijfeld nog meer, maar dit zijn de meest aansprekende.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 10:16
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Hoeveel kostte Suljemani ook weer? Pranjic? El Ahmadi? Maar goed, penders, sikora en lurling, hebben vast een goede conditie en een ongebreidelde inzet, en dat maakt volgens jou een goede voetballer.

Ik heb even goed naar de wedstrijden van nac gekeken als de directie van nac, en ik kwam tot dezelfde conclusie, nac heeft (bijna) geen goede wedstrijden gespeeld, maar wel heel goede resultaten gehaald. Aangezien nac een voetbalclub en geen bedrijf is gaat het voetbal boven het resultaat Hoe lullig ik het ook voor brandts vind, ik ben er blij mee en met mij misschien wel mee voetballiefhebber. Nu van marwijk nog dood en het word misschien weer wat.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 12:13
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Hoeveel kostte Suljemani ook weer? Pranjic? El Ahmadi? Maar goed, penders, sikora en lurling, hebben vast een goede conditie en een ongebreidelde inzet, en dat maakt volgens jou een goede voetballer.

Ik heb even goed naar de wedstrijden van nac gekeken als de directie van nac, en ik kwam tot dezelfde conclusie, nac heeft (bijna) geen goede wedstrijden gespeeld, maar wel heel goede resultaten gehaald. Aangezien nac een voetbalclub en geen bedrijf is gaat het voetbal boven het resultaat Hoe lullig ik het ook voor brandts vind, ik ben er blij mee en met mij misschien wel mee voetballiefhebber. Nu van marwijk nog dood en het word misschien weer wat.
Dat zou ik niet weten, blijkbaar weinig dan aangezien je het aanhaalt. Heerenveen heeft de beste scqouting van Nederland, daar kan NAC niet aan tippen.
Maar die 2 dingen die jij opnoemt zijn wel de bouwstenen van de moderne voetballer, dat jij daarna er weer een debiele conclusie aan verbindt zegt genoeg.

Daarnaast slaag je wederom goed niet van "ik vind mooi" te scheiden en sla je de plek wederom volledig mis.

Maar goed, er valt geen rede in jou te praten aangezien jouw reactie op logische zaken uit proportie worden getrokken.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 13:21
Verwijderd
Wow, het moet niet gekker worden, ik ben het eens met RHCP_NAC.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:29
PV
PV is offline
Volendam
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:48
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Volendam
Verkeerde topic

Maar goed, ik ben blij voor Volendam. Gelukkig geen RKC voorlopig in de Ere. Toch gek dat die Menzo zijn contract niet verlengd..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 11:25
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Verkeerde topic
Niet helemaal...

Het is nu toch een beetje eredivisie?
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 14:24
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Niet helemaal...

Het is nu toch een beetje eredivisie?
Maar niet 2007/2008
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 16:41
knijtert
knijtert is offline
wel 2008
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 20:31
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
[B]Aangezien nac een voetbalclub en geen bedrijf is gaat het voetbal boven het resultaat [/B] Hoe lullig ik het ook voor brandts vind, ik ben er blij mee en met mij misschien wel mee voetballiefhebber. Nu van marwijk nog dood en het word misschien weer wat.
Dit meen je serieus?
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 01:30
Verwijderd
Nog een paar uurtjes en dan is Ajax kampioen!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 13:23
Verwijderd
nog slechts 115 minuten!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 16:12
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Net terug. Leuke wedstrijd maar jammer genoeg wel verloren. Hopelijk is de blessure van Zwaanswijk niet al te erg. De invallers deden het best aardig. Nu nog Europees voetbal zien te halen door die kut play-offs.

PSV kampioen, tja mij maakt het weinig uit. Alleen de kratten bier zijn zeer welkom. Aardig wat mensen begonnen te juichen toen PSV achterstond, waarom ze dat deden weet ik ook niet. Tot de correctie kwam
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 16:24
Verwijderd
Ach, dan maar de play-offs.

Meteen de sterkste tegenstander tegen maar als je die gepakt hebt dan moet het een makkie worden om Twente c.q. NAC te pakken.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 09:55
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
We spelen in Emmen :/
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 10:15
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ja, ik las het
Dag thuisvoordeel hehe.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 10:34
knijtert
knijtert is offline
arena auf emmen

Vanwaar spelen ze niet in schalke dan? maar even een nieuwssite opzoeken.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 11:09
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Op afraden van de politie stemde Schalke daar uiteindelijk niet mee in. Mocht Twente tegen Feyenoord spelen (wat nu niet eens kan) dan verwachtten de overheden daar een massale confrontatie. De kern van Twente en Schalke hebben nauwe banden en na rellen tegen Feyenoord zijn er een aantal Duitse en Twentse fans opgepakt die nu nog steeds vastzitten. Dit zou dan even worden rechtgezet mochten de playoffs daar gespeeld worden.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 12:37
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Maar Gelderdome of PSV Stadion is ook niks? Dat stadion van Emmen is natuurlijk funest voor de bezoekersaantallen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 12:37
Verwijderd
Hihi, PSV did it!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Maar Gelderdome of PSV Stadion is ook niks? Dat stadion van Emmen is natuurlijk funest voor de bezoekersaantallen.
380 supporters kunnen er in het bezoekersvak
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 10:29
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Is er bij de supporters van Twente geen weerstand tegen dit besluit Stom konijn?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 12:24
Verwijderd
De promotie-play offs zitten vol met Brabantse clubs
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Is er bij de supporters van Twente geen weerstand tegen dit besluit Stom konijn?
ze kunnen moeilijk de verbouwing van het stadion uitstellen he.. kost bakken met geld en een mogelijke vertraging is weer gevaarlijk voor het begin van de nieuwe competetie!.. ach we zien het wel wat de kaartverkoopinfo ons brengt.. en anders maar vanaf 't terras kijken!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 20:55
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
ze kunnen moeilijk de verbouwing van het stadion uitstellen he.. kost bakken met geld en een mogelijke vertraging is weer gevaarlijk voor het begin van de nieuwe competetie!.. ach we zien het wel wat de kaartverkoopinfo ons brengt.. en anders maar vanaf 't terras kijken!
Wat zitten er eigenlijk een hoop geiten in de bestuursfuncties van het betaalde voetbal

- Twente kan niet thuis spelen omdat het stadion verbouwd word. Daar was aan het begin van het jaar niet even aan gedacht? Ze hadden ergens vast wel de ambitie en realistische kijk om te beseffen dat Twente waarschijnlijk wel tussen 2-9 ging eindingen dus playoffs moest spelen???

- Playoffs gepland op 30 april en 4 mei _O-. En dan verbaast zijn dat amsterdam er niet op zit te wachten. Wat voor KNVB stagiaire moet dat schema in elkaar hebben gedraaid en van tevoren niet even zijn nagegaan of een stad uberhaupt op 4 mei voetbal wilde in de stad.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 10:51
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Wat zitten er eigenlijk een hoop geiten in de bestuursfuncties van het betaalde voetbal

- Twente kan niet thuis spelen omdat het stadion verbouwd word. Daar was aan het begin van het jaar niet even aan gedacht? Ze hadden ergens vast wel de ambitie en realistische kijk om te beseffen dat Twente waarschijnlijk wel tussen 2-9 ging eindingen dus playoffs moest spelen???

- Playoffs gepland op 30 april en 4 mei _O-. En dan verbaast zijn dat amsterdam er niet op zit te wachten. Wat voor KNVB stagiaire moet dat schema in elkaar hebben gedraaid en van tevoren niet even zijn nagegaan of een stad uberhaupt op 4 mei voetbal wilde in de stad.
Die 2e kan ik wel beamen, maar dat eerste kan meerdere redenen hebben. Als ze het stadion vóór volgend seizoen af willen hebben, en dus seizoenkaarten verkopen, dan is dit misschien wel de uiterste datum die haalbaar was, later beginnen kan simpelweg niet.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 11:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ajax treft sc Heerenveen op 5 mei

De tweede confrontatie tussen Ajax en Heerenveen in de play-offs om een plek in de voorronde van de Champions League is vastgesteld op maandag 5 mei.

Het duel,dat om 20.15 uur begint, zou aanvankelijk gespeeld worden op 4 mei. Burgemeester Job Cohen van Amsterdam verbood echter deze speeldatum omdat op die dag de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog worden herdacht.

Het eerste treffen tussen sc Heerenveen en Ajax wordt op donderdag 1 mei in het Abe Lenstra-stadion gespeeld. De winnaar over twee wedstrijden strijdt met NAC Breda of FC Twente om een plaats in de voorronde van de Champions League.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 12:12
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Exact, ze willen het stadion klaar hebben voor het begin van volgend seizoen. En ze starten nu al zo laat mogelijk, er wordt straks met 250! bouwvakkers gewerkt om het op tijd af te krijgen. Dat ze in een ander stadion moesten spelen was al eerder duidelijk. Ze hebben toen gedacht dat Schalke wel rond zou komen, maar dat ging mis. En kan je ze inderdaad verwijten dat er geen backup plan voor handen was. Weerstand is er natuurlijk genoeg maar dat haalt niks uit. En wat ik zo hoor zijn de meesten al lang blij dat er niet in het Gelredome gespeeld wordt.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 16:24
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Die 2e kan ik wel beamen, maar dat eerste kan meerdere redenen hebben. Als ze het stadion vóór volgend seizoen af willen hebben, en dus seizoenkaarten verkopen, dan is dit misschien wel de uiterste datum die haalbaar was, later beginnen kan simpelweg niet.
Mmm ikmoet ook eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat ze allemaal gaan verbouwen, maar ik weet bijna wel zeker dat een project van 4 maanden niet van 1 week zou mogen afhangen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 20:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Anders raakt Twente in 1 wedstrijd 5 keer de paal

Wel een mooie 3-0 overwinning
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 20:40
Verwijderd
Jammer van Twente kom liever NAC tegen dan Twente in de play-offs finale. Aan de andere kant heeft Ajax nu wel zeker UEFA-cup voetbal binnen!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 03:19
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Godver...

Twente was veel beter dat moet ik toegeven, terechte overwinning en een plek in de CL play off.

Dat terzijde is dit waarom de play offs kut zijn, zoals ik al vreesde kan NAC nu naast alles pissen terwijl ze europees echt verdiend hebben.
NAC was veel zwakker, maar wederom Vink die ons naaide op een cruciaal moment, die vent ziet buiten wedstrijden van NAC ook echt zo'n beetje alles verkeerd, een schande voor het Nederlandse scheidrechterskorps die dan internationaal moet die hondendrol.

Ik ben lekker zat en vind het zo wel best. De thuiswedstrijd kon ik sowieso al niet heen en ik zal ook niks missen.

Maar nog steeds ben ik fan van de mooiste en sfeervolste club van Nederland
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 10:23
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Blinde vink, hehe.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 10:33
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Brandts: "Vink mag kennelijk wel 'mafketel' en 'zeikwijf' zeggen"

Ernie Brandts uitte gisteren na de wedstrijd eveneens kritiek op scheidsrechter Vink. De coach vindt het vreemd, dat de scheidsrechter rood geeft voor 'blinde', maar zelf wel 'zeikwijf' en 'mafketel' mag zeggen.
Brandts over de kaart van Mtiliga:"Bij Patricks tweede gele kaart loopt Denneboom tegen hem aan en denkt Vink eerst een halve minuut na. Pas nadat Hersi ageert trekt hij geel."

Over de rode kaart van Stam:"Een speler van Twente komt met gestrekt been in op Ronnie, Vink doet niks en dat roept Ronnie 'blinde'. Niet goed natuurlijk, maar als scheidsrechter moet je zoiets ook aanvoelen, ook al is dat moeilijk. Maar Vink zegt 'mafketel' en 'zeikwijf' tegen Amoah, zonder dat je daar iets aan kunt doen. Dat mag kennelijk wel. Je kunt hem niet van het veld sturen. Maar als Stam zich even laat gaan, wordt hij meteen weggestuurd."

Brandts gaat nog even door:"Met 1-0 hadden we nog een kans gehad in Breda, nu wordt het wel erg moeilijk. Dit is niet de eerste keer dat Vink ons benadeelt. Tegen Feyenoord in de halve finale van het toernooi om de KNVB-beker heeft hij ons ook een strafschop onthouden."

+

Ronnie Stam kreeg gisteren in de uitwedstrijd tegen FC Twente rood voor het beledigen van scheidsrechter Vink. Stam en Vink hebben beiden een andere lezing over wat er gebeurde.
Vink:"Het was blijkbaar iets wat hij niet met me eens was. Hij noemde mij 'een blinde', waarop ik zei: 'Joh, schei nou uit.' Toen moest hij me even vertellen dat het de tweede keer was dat ik voor NAC het seizoen verklootte. Daarna voegde hij weer 'blinde' toe. Ik zei: 'Nu moet je weggaan.' Vervolgens zei hij het nog een keer. Het houdt een keer op, mijn tolerantiegrens."

Ronnie Stam beleefde het voorval een beetje anders:"Ik zei 'blinde', verder niks. Volgens mij is hij al vaker in zo'n situatie terechtgekomen, waarin hij liegt. (...) Als hij nu dit zegt, liegt hij weer. Ik zei één keer blinde en hij gaf gelijk rood."

----
Nou, ik heb zitten kijken en dat gesprek duurde hoogstens 2 seconden, maar blijkbaar komt die kut agent hier weer mee weg.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 11:14
Verwijderd
ik zal nooit van der lem vergeten..

' jongens hebben jullie nog een vraag voor scheidsrechter Vink..? ' blinde vink'
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 16:50
Verwijderd
Ach, als je het vergelijkt met andere clubs dan heeft NAC niets in Europa te zoeken zowel op sportief als financieel gebied. Van stabiele subtoppers zoals Heerenveen, Groningen & Twente weet je toch dat ze er volgend jaar weer staan (lees: meedoen rond de top 5) terwijl deze prestatie van dit jaar duidelijk een uitschieter voor NAC is.

Wat niet wegneemt dat het bijzonder lullig is voor NAC mochten ze alles mislopen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 09:42
knijtert
knijtert is offline
Sinds wanneer staan Nederlandse subtop ploegen er europees gezien?

Volgens mij vallen de prestaties al jaren lang tegen in Europa. Als Ernie was gebleven bij NAC had het mss nog wat kunnen worden. Want met voetbal lukt het niet meer met de Nederlandse clubs.

Maar ik ben blij dat ze 3-0 verloren hebben. Want ik heb liever dat Ajax tegen Twente speelt dan tegen het NAC van Ernie.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 14:27
knijtert
knijtert is offline
Twente - Ajax misschien in het Gelredome
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Sinds wanneer staan Nederlandse subtop ploegen er europees gezien?

Volgens mij vallen de prestaties al jaren lang tegen in Europa.
Heerenveen en AZ hebben het de laatste jaren af en toe netjes gedaan.
Heerenveen een paar jaar geleden twee jaar op rij de derde ronde uefa-cup (dat is overwinteren). Vind ik voor een subtopper al heel erg netjes, en als iedere Nederlandse club dat MINIMAAL zou doen zouden we een paar plaatsen hoger op die Uefa-lijst staan. AZ Haalde op rij de halve finale en de kwartfinale in diezelfde periode. Dat is gewoon uitstekend voor een subtopper. Natuurlijk speelt AZ volgend jaar geen europees voetbal, maar toch: het is een subtopper en daar had je het over

Twente en Groningen liggen er inderdaad steeds in de eerste ronde uit. Al moet ik Groningen meegeven dat op penalties verliezen van Fiorentina geen schande is. Ik heb nog altijd meer vertrouwen in deze ploegen dat ze wellicht een paar rondes ver komen dan in NAC (of in NEC for that matter, sorry GMB!)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 20:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Wat vinden jullie trouwens van de geruchten omtrent de doelman bij PSV, Gomes? Die zou moeten vertrekken en in de plaats zou Stijn Stijnen van Club Brugge overkomen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 23:12
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ik denk dat Gomes gewoon naar een buitenlandse club wil en dat op deze manier voor elkaar probeert te krijgen zonder zijn populariteit bij de fans te verliezen. Nu kan hij zeggen dat hij eigenlijk niet weg wilde, maar dat Jan Reker het onmogelijk maakte te blijven.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 23:26
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brandts: "Vink mag kennelijk wel 'mafketel' en 'zeikwijf' zeggen"
----
Nou, ik heb zitten kijken en dat gesprek duurde hoogstens 2 seconden, maar blijkbaar komt die kut agent hier weer mee weg.
Is dat niet dezelfde sitautie als met hofs bij feyenoord-psv? Toen kreeg die ook rood van ik dacht Vink omdat hij gescholden zou hebben, maar in de herhaling zie je dat hij eigenlijk amper wat gezegd kán hebben.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 12:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tja eerlijk gezegd neig ik ook meer naar de kant van Reker dan van Gomes, die moet zich niet bemoeien met welke spelers er wel of niet spelen maar gewoon doen waar hij genoeg voor betaald krijgt. Hij wilde een nieuw contract, dat heeft hij gekregen, met ontsnappingsclausule. Hij wilde zijn oude keeperstrainer uit Brazilie, die heeft hij gekregen en er is zelfs een gewaardeerde naam binnen PSV voor gesneuveld. Hij wilde als trainer een vaderfiguur (? de man is een 27-jarige professional) die heeft Reker gezocht (Rutten, Jans) maar die hebben zelf bedankt voor de eer, valt Reker niet aan te rekenen. Bovendien heeft hij nog steeds niet concreet verteld wat Reker niet is nagekomen. Ik vond het een indrukwekkende persoonlijkheid maar in deze affaire stelt hij mij teleur.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 12:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Twente trouwens indrukwekkend de laatste 2 wedstrijden. Ze zijn in absolute topvorm en hoewel Ajax favoriet lijkt denk ik eerder aan een 50/50. Ze missen Suarez waarschijnlijk en dat scheelt toch veel. Enige grote nadeel is dat de tweede wedstrijd uit is. Vond het wel gaaf om te zien dat er in zo'n klein stadion als in Emmen zoveel sfeer valt te maken, erg benieuwd naar deze wedstrijd. Twente heeft niets te verliezen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd EURO 2008 Zwitserland/Oostenrijk
Stom Konijn
264 25-06-2008 23:12
Vrije tijd Terugblik op het sportjaar 2007
Mr.Oizo
16 05-01-2008 18:18
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.