Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2007, 19:03
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Een broer en zus die in 2005 door het gerecht in Duitsland zijn veroordeeld voor incest willen een nieuwe rechtszaak aanspannen om een seksuele relatie tussen broers en zussen legaal te maken. De twee werden zelf veroordeeld, omdat ze samen vier kinderen hebben.

Kinderen
De 28-jarige Patrick S. en de 21-jarige Susan K. zijn broer en zus, hoewel ze een andere achternaam hebben. De jongen werd door zijn moeder in de steek gelaten en vervolgens geadopteerd. In 2000 leerde het tweetal elkaar kennen. In 2001 kregen ze hun eerste kind. Later volgden de drie anderen.

Celstraf
De advocaat die het koppel bijstaat vindt dat het incestverbod tussen broers en zussen moet worden opgeheven. Artikel 173 van het Duitse strafrecht maakt het mogelijk dat broers en zussen die seksuele betrekkingen hebben tot drie maximaal drie jaar cel worden veroordeeld. Volgens advocaat Endrik Wilhelm moeten volwassenen het recht krijgen zelf seksuele partners te kiezen, ook al gaat het om een broer of zus. In november 2005 kreeg de man wegens incest een celstraf van 2,5 jaar opgelegd. Zijn zus werd ook schuldig bevonden, maar kreeg geen celstraf. De man is inmiddels weer vrij en woont weer bij zijn zus en vier kinderen.
Bron
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2007, 19:10
Verwijderd
Sick, maar ze moeten het zelf weten, als ze maar niet meer kinderen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 19:17
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat je niet wilt dat nabije bloedverwanten kinderen met elkaar krijgen want die kinderen hebben vaker dan gemiddeld aangeboren afwijkingen. Maar het is naar mijn idee ook nogal achterlijk om volwassenen te verbieden seks met elkaar te hebben, ook al zijn het broer en zus.

Het zullen vast geen al te snuggere figuren zijn, maar ze hebben wel het recht zelf te kiezen, mits ze tenminste niet geestelijk gestoord zijn ofzo. Ik ben bijvoorbeeld op zichzelf ook niet tegen seks tussen zwaar geestelijk gehandicapten, ik ben er alleen wel tegen dat ze kinderen krijgen, omdat ze die vaak niet kunnen opvoeden en er ook daar een bovengemiddelde kans is dat die kinderen mislukken.

Ik vind de Nederlandse regeling wel goed: geen regeling in het strafrecht, maar wel regeling in het civiele recht, in die zin dat huwelijken tussen nabije bloedverwanten, dat wil zeggen (groot)ouders en broers/zussen, niet toegestaan zijn. Maar het is natuurlijk ook volslagen nazistisch om het enkele seks hebben als misdrijf te karakteriseren.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 19:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Tiswah en bah.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 20:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Het verbod op deze vorm van incest en het verbod op een huwelijk tussen familieleden is natuurlijk onzin omdat er geen andere argumenten tegen bestaan dan 'ewww'.

Kinderen zouden ze echter inderdaad niet mogen krijgen, want die worden vaak met afwijkingen geboren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 20:08
Verwijderd
Alleen de eventuele kinderen zijn een zaak voor de overheid.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 20-02-2007 @ 21:03 :
Het verbod op deze vorm van incest en het verbod op een huwelijk tussen familieleden is natuurlijk onzin omdat er geen andere argumenten tegen bestaan dan 'ewww'.

edit: stukje doorgestreept

Laatst gewijzigd op 20-02-2007 om 20:34.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 20:31
Verwijderd
Is bij eigenlijk alle religieus geïnspireerde verboden van homoseksualiteit, drank, drugs, et cetera de achterliggende drijfveer niet altijd 'ewwww'?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 20:44
Not Fade Away
Not Fade Away is offline
Jakkie. Arme kindertjes
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 21:04
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Is toch leuk, moeder is ook tante en vader is ook oom .
En de kans op afwijkingen bij het kind kan ook bij de meest gezonde niet-incest plegers voorkomen.
Rare (religieuze?) wet om zoiets te verbieden.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 21:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
eddie schreef op 20-02-2007 @ 21:28 :

edit: stukje doorgestreept
Ja, is ook niet echt een goede toevoeging, maar bij incest wordt meestal gedacht aan vaders met dochters van tien en daar ben ik niet zo'n voorstander van. Dus ik dacht, ik zet het er maar even bij.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 21:52
Fides
Fides is offline
Moeten zij weten, bovendien zijn het niet eens bloedverwanten dus totaal geen (medisch) probleem mijn inziens.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 21:55
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Fides schreef op 20-02-2007 @ 22:52 :
Moeten zij weten, bovendien zijn het niet eens bloedverwanten dus totaal geen (medisch) probleem mijn inziens.
Het is juist precies omgekeerd in dit geval. Biologisch zijn ze broer en zus, maar ze groeiden op in verschillende gezinnen omdat de broer geadopteerd werd.

Maar ja, lekker zelf uit laten zoeken. Als ze zo nodig kindjes met een IQ van 30 en tig afwijkingen willen, dan is dat hun probleem.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 22:28
Verwijderd
Wat dit betreft ben ik wel voor het liberale standpunt ja. Laat ze dat lekker zelf uitzoeken. Als ze niet goed voor hun kinderen zorgen moeten ze nog maar eens komen kijken.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 22:30
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 20-02-2007 @ 22:55 :

Maar ja, lekker zelf uit laten zoeken. Als ze zo nodig kindjes met een IQ van 30 en tig afwijkingen willen, dan is dat hun probleem.
Nee probleem van de kinderen, en dat is klote.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 23:13
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat die twee elkaar willen naaien zal mij verder een rotzorg zijn. En als ze gezonde kindertjes krijgen, good for them. Maar als het retards zijn, dan mogen ze wat mij betreft volledig zelf voor de kosten opdraaien.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 00:24
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 21-02-2007 @ 00:13 :
Dat die twee elkaar willen naaien zal mij verder een rotzorg zijn. En als ze gezonde kindertjes krijgen, good for them. Maar als het retards zijn, dan mogen ze wat mij betreft volledig zelf voor de kosten opdraaien.
Dus iemand die een ziekte heeft die misschien wel erfelijk is moet ook opdraaien voor de kosten van het kind, als die later ook die ziekte blijkt te hebben?
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 10:30
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MB schreef op 21-02-2007 @ 01:24 :
Dus iemand die een ziekte heeft die misschien wel erfelijk is moet ook opdraaien voor de kosten van het kind, als die later ook die ziekte blijkt te hebben?
Nee. Zelfs mensen die niet al te snugger zijn weten dat vozen met een bloedverwant vaak geen wenselijke bijproducten oplevert. Het is gemakkelijk te voorkomen. Verder moeten ze het natuurlijk helemaal zelf weten.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-02-2007, 11:40
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 21-02-2007 @ 11:30 :
Nee. Zelfs mensen die niet al te snugger zijn weten dat vozen met een bloedverwant vaak geen wenselijke bijproducten oplevert.
en vrouwen boven de 40 moeten zelf ook maar voor de kosten opdraaien als ze een mongolenkindje voortbrengen .

als ze beide mensen toerekeningsvatbaar achten is de grens van verbieden moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 11:47
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 21-02-2007 @ 12:40 :
en vrouwen boven de 40 moeten zelf ook maar voor de kosten opdraaien als ze een mongolenkindje voortbrengen .

als ze beide mensen toerekeningsvatbaar achten is de grens van verbieden moeilijk.
de kans is aanzienlijk hoger bij incest.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 12:07
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 21-02-2007 @ 12:40 :
en vrouwen boven de 40 moeten zelf ook maar voor de kosten opdraaien als ze een mongolenkindje voortbrengen .

als ze beide mensen toerekeningsvatbaar achten is de grens van verbieden moeilijk.
Wie heeft het over verbieden?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 12:12
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 21-02-2007 @ 13:07 :
Wie heeft het over verbieden?
De Duitsers sowieso, daar was het al verboden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 12:24
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 21-02-2007 @ 12:47 :
de kans is aanzienlijk hoger bij incest.
ja. maar dat wil niet zeggen dat "de kans is groot" via "eigen verantwoordelijkheid of indirecte schuld" een argument moet zijn voor "volledig zelf voor de kosten opdraaien".

@dino: ik. en du ook ja .
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 15:49
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Sylph schreef op 20-02-2007 @ 21:08 :
Alleen de eventuele kinderen zijn een zaak voor de overheid.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 15:52
Verwijderd
He gatsie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2007, 16:09
Verwijderd
Celstraf afschaffen en lekker laten trouwen. Maar dan wel met verplichte castratie en sterilisatie.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 16:12
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Sylph schreef op 20-02-2007 @ 21:08 :
Alleen de eventuele kinderen zijn een zaak voor de overheid.
Ik meen ooit gehoord te hebben dat de nakomelingen van een incestueus gezin twee keer zo vaak een afwijking hebben dan bij een normaal gezin, bij wie 2% van de kinderen een of andere stoornis heeft. In absolute cijfers is het verschil nog niet eens zo heel groot.


Overigens ben ik voor de strafbaarstelling van incest, om de reden die Nare Man noemde: ieuww.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 16:27
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 21-02-2007 @ 17:12 :
Ik meen ooit gehoord te hebben dat de nakomelingen van een incestueus gezin twee keer zo vaak een afwijking hebben dan bij een normaal gezin, bij wie 2% van de kinderen een of andere stoornis heeft. In absolute cijfers is het verschil nog niet eens zo heel groot.
Klopt, het verschil is niet bepaald enorm.

Citaat:
Overigens ben ik voor de strafbaarstelling van incest, om de reden die Nare Man noemde: ieuww.
Ja erg sterk is dat niet he. Dat heeft mij een wat te onplezierige geschiedenis.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 16:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 21-02-2007 @ 17:12 :
Overigens ben ik voor de strafbaarstelling van incest, om de reden die Nare Man noemde: ieuww.
Dat was de reden die ik noemde. Ironisch bedoeld natuurlijk, want ik had niet verwacht dat er op dit forum mensen zouden zitten die zich aan dergelijke onzin schuldig maken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 16:31
Estar
Estar is offline
Ik vind dit wel belachelijk eigelijk.

Komop, die jongen is geadopteerd, t is niet alsof hij van te voren wist dat het zijn zus was( ik kan het tegendeel niet uit de tekst opmaken) dus ik vind het in dit geval geen eww waard maar t zelfs belachelijk dat hij een gevangenisstraf krijgt.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 17:17
Verwijderd
Als ik het bericht zo lees maak ik eruit op dat ze geen bloedverwanten zijn (want hij is geadopteerd) en daarmede zou het dus in mijn ogen geen incest zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 17:24
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Natuurlijk zijn ze wel biologisch broer en zus, anders zou er toch wel stiefbroer/stiefzus staan
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 17:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 21-02-2007 @ 18:17 :
Als ik het bericht zo lees maak ik eruit op dat ze geen bloedverwanten zijn (want hij is geadopteerd) en daarmede zou het dus in mijn ogen geen incest zijn.
Nee, ze zijn wel broer en zus, maar hij werd door een ander gezin geadopteerd en ze hebben hun jeugd dus niet bij elkaar doorgebracht.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 17:30
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
De jongen werd geadopteerd, maar blijkbaar leerden hij en dat meisje elkaar pas kennen in 2000? Of werd hij pas in 2000 op 21/22 jarige leeftijd geadopteerd?

En nee, adoptiebroertjes zijn geen stiefbroertjes.

Edit: laat maar, ik snap het. Damn, dat duurde lang
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.

Laatst gewijzigd op 21-02-2007 om 17:39.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 17:39
IJsvuur
IJsvuur is offline
lekker hun gang laten gaan, ook als ze kinderen willen krijgen.

we laten mensen met een aangeboren afwijking toch ook gewoon kinderen krijgen, ook al hebben die een grotere kans op een afwijking?

wie zijn wij om daar over te kunnen oordelen?
__________________
life is just one damned thing after another
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 18:59
DrunkenMagician
Avatar van DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
IJsvuur schreef op 21-02-2007 @ 18:39 :
lekker hun gang laten gaan, ook als ze kinderen willen krijgen.

we laten mensen met een aangeboren afwijking toch ook gewoon kinderen krijgen, ook al hebben die een grotere kans op een afwijking?

wie zijn wij om daar over te kunnen oordelen?
Betaal jij de opvoeding van de kinderen?

Als ze zo graag met elkaar willen neuken, dan zal ik ze echt niet tegenhouden. Ook al is dat nog zo ziek. Maar dat ze kinderen krijgen gaat me net iets te ver.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-02-2007, 19:18
IJsvuur
IJsvuur is offline
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 21-02-2007 @ 19:59 :
Betaal jij de opvoeding van de kinderen?

Als ze zo graag met elkaar willen neuken, dan zal ik ze echt niet tegenhouden. Ook al is dat nog zo ziek. Maar dat ze kinderen krijgen gaat me net iets te ver.
wie zegt dat ze niet voor hun kinderen kunnen zorgen?
En dan nog, ik moet straks toch ook voor jouw kinderen en die van mezelf betalen?
Moeten we vrouwen die zwanger zijn van een kindje met een afwijking (ontdekt door een vlokkentest) niet veroorzaakt door incest, straks soms dwingen tot een abortus of erger?
__________________
life is just one damned thing after another
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 20:53
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-02-2007 @ 20:17 :
Ik kan me voorstellen dat je niet wilt dat nabije bloedverwanten kinderen met elkaar krijgen want die kinderen hebben vaker dan gemiddeld aangeboren afwijkingen. Maar het is naar mijn idee ook nogal achterlijk om volwassenen te verbieden seks met elkaar te hebben, ook al zijn het broer en zus.

Het zullen vast geen al te snuggere figuren zijn, maar ze hebben wel het recht zelf te kiezen, mits ze tenminste niet geestelijk gestoord zijn ofzo. Ik ben bijvoorbeeld op zichzelf ook niet tegen seks tussen zwaar geestelijk gehandicapten, ik ben er alleen wel tegen dat ze kinderen krijgen, omdat ze die vaak niet kunnen opvoeden en er ook daar een bovengemiddelde kans is dat die kinderen mislukken.

Ik vind de Nederlandse regeling wel goed: geen regeling in het strafrecht, maar wel regeling in het civiele recht, in die zin dat huwelijken tussen nabije bloedverwanten, dat wil zeggen (groot)ouders en broers/zussen, niet toegestaan zijn. Maar het is natuurlijk ook volslagen nazistisch om het enkele seks hebben als misdrijf te karakteriseren.
wat hij^ zegt
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 18:44
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ze zijn nu 28 en 21, en ze kennen elkaar sinds 2000. Toen waren ze 22 en 15. Een jaar later produceerden ze hun eerste kind, en dat bleven ze met de regelmaat van de klok doen.

Ik kan niet zegen dat ik dat vind getuigen van een verstandige en volwassen en ontwikkelde achtergrond van dit stel, het geeft ernstig te denken over hun opvoedkundige kwaiteiten, en dat is meer het probleem dan die biologische achtergrond.

Als ze zich niet als hamsters hadden voortgepland, had er geen haan naar gekraaid.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 18:58
RepsaJ Neretgun
RepsaJ Neretgun is offline
Veel mensen zeggen ieuw, en bah, en gatver...

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 20:04
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-02-2007 @ 21:31 :
Is bij eigenlijk alle religieus geïnspireerde verboden van homoseksualiteit, drank, drugs, et cetera de achterliggende drijfveer niet altijd 'ewwww'?
Nee. Een sterke overtuiging dat het genoemde moraal niet acceptabel is. En dat is iets anders.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 20:52
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 24-02-2007 @ 21:04 :
Nee. Een sterke overtuiging dat het genoemde moraal niet acceptabel is. En dat is iets anders.
Het is iets heel anders, maar dat laatste is absoluut niet waar de christelijke afkeuring van van alles en nog wat vandaan komt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 22:20
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-02-2007 @ 21:31 :
Is bij eigenlijk alle religieus geïnspireerde verboden van homoseksualiteit, drank, drugs, et cetera de achterliggende drijfveer niet altijd 'ewwww'?

idd, maar 'ewww' staat dan ook wel weer voor een natuurlijke (evolutionaire) afkeer
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 13:37
wolvin_26
Avatar van wolvin_26
wolvin_26 is offline
__________________
Je kunt tegenwoordig zoveel worden dat ik maar blijf wie ik ben
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 13:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Twanos schreef op 24-02-2007 @ 23:20 :
idd, maar 'ewww' staat dan ook wel weer voor een natuurlijke (evolutionaire) afkeer
Nee. Het is natuurlijk om seks te hebben met datgene waar je seks mee wilt hebben. De afkeer van incest is een cultuurverschijnsel.
Evolutionaire afkeer bestaat niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 26-02-2007 @ 14:55 :
Nee. Het is natuurlijk om seks te hebben met datgene waar je seks mee wilt hebben. De afkeer van incest is een cultuurverschijnsel.
Evolutionaire afkeer bestaat niet.
niet in die zin, wel is het zo dat alle diersoorten (op één pas ontdekte na, maar dat zijn ze nog aan het onderzoeken) minder aangetrokken worden door verwanten dan door niet verwante soortgenoten. dit omdat je dan natuurlijk gezonder nageslacht creeert, met een grotere genetische varatie en dus meer kansen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 14:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 26-02-2007 @ 15:31 :
niet in die zin, wel is het zo dat alle diersoorten (op één pas ontdekte na, maar dat zijn ze nog aan het onderzoeken) minder aangetrokken worden door verwanten dan door niet verwante soortgenoten. dit omdat je dan natuurlijk gezonder nageslacht creeert, met een grotere genetische varatie en dus meer kansen
Uiteraard, maar er zit geen evolutionair nadeel aan tussen het kinderenkrijgen door het ook met je broer te doen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 15:02
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ieuww.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 26-02-2007 @ 15:49 :
Uiteraard, maar er zit geen evolutionair nadeel aan tussen het kinderenkrijgen door het ook met je broer te doen.
tuurlijk wel... je kinderen hebben een grotere kans nooit volwassen te worden en zich niet te reproduceren, waardoor je eigen genenmateriaal dus verloren gaat. dat is zo ongeveer het enige belangrijke voor natuurlijke selectie!

[edit]ze hebben toch samen kinderen? er gebeurt niks tussendoor... het is gewoon fulltime zeg maar
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 16:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 26-02-2007 @ 16:25 :
tuurlijk wel... je kinderen hebben een grotere kans nooit volwassen te worden en zich niet te reproduceren, waardoor je eigen genenmateriaal dus verloren gaat. dat is zo ongeveer het enige belangrijke voor natuurlijke selectie!
Ik zei [n]tussen het kinderen krijgen door[/b]. Dus tussen het baren van kinderen van je partner die geen familie is, het doen met familieleden. Dat heeft geen evolutionair nadeel.

Citaat:
[edit]ze hebben toch samen kinderen? er gebeurt niks tussendoor... het is gewoon fulltime zeg maar
Dat weet ik, ik had het dan ook over incest in het algemeen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.