Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2007, 22:03
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hier een algemeen topic waarop we terugblikken op het sportjaar 2007. Wat vond je de hoogte- en de dieptepunten van dit jaar? Wat herinnert je aan dit jaar? Wie waren jouw helden dit jaar? Gooi hier alles maar neer, zowel analyses als foto's als linkjes naar bijvoorbeeld filmpjes mogen ook.

TS start dan maar:
Ik vond het het jaar van de "close finishes". In verschillende competities was het tot de laatste snik spannend. Bijvooreeld de spannende voetbalmiddag op de laatste speeldag in de competitie. AZ had het kampioenschap in eigen hand, gaf het uit handen, Ajax miste het kampioenschap op 1 doelpunt, en PSV ging er uiteindelijk mee vandoor. Ik herinner me verder nog de strijd tot aan de laatste wedstrijd in het F1-seizoen. Races lang hadden Hamilton en Alonso bij McLaren de beste papieren, maar uiteindelijk ging de wereldtitel toch naar Kimi Raikkonen van Ferrari. Voor mij persoonlijk (en voor mij de meest recente) zat mijn cluppie ook in een close finish bij het behalen voor de derde periode (Jupiler League, jeweets ). Helaas, in Helmond kwamen we 2 punten (1 doelpunt!) te kort om eindelijk na jarenlang ellende weer een prijs te pakken. Echt jammer.

De overwinning van Paolo Bettini als wereldkampioen wielrennen op een loodzwaar parcours staat mij ook nog goed bij. Men wilde eigenlijk niet dat hij startte, maar uiteindelijk mocht hij toch starten en hij won ook nog eens. Ik herinner me nog die sprint, die slowmotion, die bekken wijd open, geweldig!

Hoogtepunten waren dus voor mij:
- De spannende voetbalcompetitie in de Eredivisie;
- Een mooi F1-seizoen, met als hoogtepunten de races in Canada en Duitsland, en mijn bezoek aan Spa-Francorchamps;
- De mooie eerste seizoenshelft (2007-2008) van MVV. We doen eindelijk weer eens mee, top.

Het dieptepunt van 2007 was voor mij de Tour de France, met al die dopingperikelen. Een evenement waar je ook al een hele tijd naar uitkijkt maar uiteindelijk is de hele wielersport erdoor verneukt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2007, 13:40
Verwijderd
Het hoogtepunt van 2007 was voor mij de Tour de France, met al die dopingperikelen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:29
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
29 april. nog nooit zo'n gekke voetbalmiddag gezien
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 11:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
PSV thuis. NEC heeft single-handed de competitie helemaal op z'n kop gezet. Fantastisch! De laatste dag was ook een genot! Heerlijk, al die beteuterde ajax- en az-mannetjes.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 14:35
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline
hoogtepunt voor mij was dat de baskische held naar ajax kwam ismael urzaiz
__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 18:52
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Natuurlijk de kampioenswedstrijd stond op de atletiekbaan met Feyenoorders, Az'ers en Ajaccieden binnen onze groep steeds verschillende juichende mensen

Tour was wel beetje deceptie.. begon supermooi met Rasmussen.. daarna
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 19:49
Verwijderd
Hoogtepunt: Een spannend F1 seizoen

Dieptepunt: De tour, dat gedoe met Rasmussen en die klote Spionagezaak in de F1 waar ik echt zo genoeg van kreeg uiteindelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 18:31
knijtert
knijtert is offline
Beetje saai... Maar ook voor mij waren de hoogtepunten het spannende voetbal seizoen en formule 1 kampioenschap. Maar het echte hoogtepunt van de formule 1 was voor mij het geweldige debuut van Hamilton. En eindelijk weer eens een formule1 seizoen met meerdere regen races!

Dieptepunt is voor mij de spionagezaak bij Formule 1 en wederom de doping in de tour.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 18:32
knijtert
knijtert is offline
Ik vergeet een hoogtepunt!
KRAMER! De beste man is niet voor niets sportman van het jaar geworden.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 18:50
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Dieptepunt dat Feyenoord eruit werd gegooid in de uefa-cup. En alle vernederingen tegen NEC en RKC enzo natuurlijk. ;(
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 09:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het meest bijgebleven is de tour van afgelopen zomer die meer dan anders werd overschaduwd door doping en het feit dat de winnaar van 2007 eerder bekend was dan die van 2006 samen met de verdere teloorgang van de hele wielersport wat ik zeer betreur.

Op voetbalgebied waren de tegenvallende prestaties van feyenoord in het voirge seizoen en de wederopstanding nu erg opvallend. Maar ook de blamage van de Nederlandse clubs op Europees niveau en de ontknoping van de Eredivisie.

Van het WK Honkbal heb ik erg genoten, Nederland heeft daar een paar prachtwedstrijden laten zien en met een vierde plaats laten zien tot de wereldtop te behoren.

De opleving van de liefde voor rugby op de Nederlandse tv van de zomer was ook prachtig. Weinig sporten zijn zo ondergewaardeerd als deze sport in ons land. Hopelijk zien we daar volgend jaar meer van terug.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 17:52
Sandersss
Sandersss is offline
Kramer, Formule 1, Tour de France, de opkomst van Robert Gesink, de veldritten van Lars Boom en van sommige partijen die Federer heeft getennist heb ik erg genoten.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 20:16
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
@Racing Dutch; volgende keer gewoon in topic waar het hoort
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 21:13
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Perez kan er nog net op de valreep in!
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 22:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Het verval van RSCA dat maar blijft voortduren...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 11:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline

nee, je moet alleen de laatste code achteraan tussen de [youtube]tags zetten
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 18:18
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1655350
Maar dan met de filmpjes:
2 van mij:
F1 Brazilie

Hoor de presentators
en Travis Pastrana die de Red Bull X-fighters wint:
Nu doen ze het.
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.