Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2008, 19:06
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Dat er misschien een heks of verrader tussen de TopDrop- en/of Pippeloen-stemmers zit. Ik denk dat Fantome dat zelf is (heks dus, want de verrader is er al uit) en daarom niet op Pippeloen gestemd heeft. En dat maakt haar juist verdachter ja.
Klinkt inderdaad verdacht en aangezien ik Fantome al langer verdacht vond stem ik ook op haar.


Coolkast
Fantome

Fantome
Martino
Katje
zoemzoem
Sterrenmeisje (?)
AllureV (?)
Flowtje

Kazet Nagorra
AllureV (?)

Krynn
AllureV (?)

zoemzoem
Kazet Nagorra
Eye of Sauron
__________________
Wark!
Advertentie
Oud 13-02-2008, 19:14
Lethe
Lethe is offline
Ik heb ook op Fantome gestemd.
__________________
Nice
Oud 13-02-2008, 19:17
Krynn
Krynn is offline
Mijn stem zal niets meer uitmaken...maar ik geloof nog steeds dat Fantome alleen maar actief post
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 13-02-2008, 19:40
Verwijderd
ik heb niet gestemd. Ik was weg naar het gala voor de 538 schoolaward
Oud 13-02-2008, 21:13
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Na drie dagen seks lagen de overlevenden uitgeteld op bed. AllureV was blij verrast dat ze tijdens die drie dagen niet één keer aan haar werk had gedacht en dit deed haar goed. EoS besloot, geheel tegen zijn natuur in, dat zijn pimmeltje wel genoeg werk had gedaan voor de komende drie weken. Toen Krynn hem nog een kusje wilde geven, duwde hij haar van zich af. ‘Ach mens, ga koken!’ beet hij haar toe. Maar bovenal ook sterrenmeisje was van zichzelf geschrokken. Haar stroopwafelkut was nog nooit zo gastvrij geweest!
De drie dierenactivisten waren de eerste die maar weer eens op huis aangingen. Martino pwèpte bij het afscheid, ook geheel tegen zíjn natuur in, nog even in zoemzoems tiet, maar dat was dan ook de laatste seksueel getinte handeling die er gedaan werd die dag. Zoemzoem merkte het niet eens, haar borsten waren volledig gevoelloos geworden na al het gepwèp de afgelopen dagen.
Na een uurtje was het bed van LL leeg, en lag hij zelf in een fijn bedje onder de grond in zijn tuin, die ook al niet erg klein was.

Dark Phoenix en Fantome stonden al een hele tijd droog. Zij waren de enigen die niet hadden deelgenomen aan de orgie, ze hadden wel wat beters te doen. Bovendien was Fantome niet heel anders gewend; in de jaren dat ze haar vorige (mislukte) bankoverval voorbereidde, had ze nooit een man over de vloer gehad. En Dark Phoenix zag gewillige vrouwen liever dood dan levend. (Dat, liefste lezertjes, hebben wij allen kunnen concluderen uit de dood van onze Lis A.) Maar Fantome was niet zo aanhankelijk en flirterig als al die andere vrouwen in het dorp, bovendien deed ze hem aan zijn zusje drukknoopje denken. Hij dacht weer aan zijn lieve mooie zusje, en voor hij het wist had hij zijn grijpgrage handen om Fantomes bovenarmen gesloten en zoende hij haar hevig op haar mond. Dit deed hij met drukknoopje namelijk ook altijd. Fantome stond perplex. Er was nooit een man geweest die haar aandacht had gegeven en ze had de mannen eigenlijk al jaren geleden afgezworen. Maar aangestoken door de passie waarmee Dark Phoenix haar zoende, nam Fantome hem mee naar haar anonieme huisje en haalde zij in wat ze door het missen van de orgie allemaal gemist hadden. Tijdens de seks werden de plannen doorgesproken voor hun bankoverval. Lastig was het wel toen Fantome DP net aan het pijpen was toen hij haar vroeg wat háár taak nu precies zou gaan zijn. Ze verslikte zich en kotste vervolgens een nog maar net verstaanbaar ‘schieten!’ uit. Na de seks was het plan volledig uitgewerkt en waren de twee klaar om de bank te gaan overvallen.

Kazet was van de wereld. Zijn hoofd zat weer voor zijn computer maar zijn gedachten waren bij sterrenmeisje. Zij was vast één van die weinigen op deze aardkloot die hem ooit zou kunnen begrijpen. Niet helemaal natuurlijk, het was tenslotte een vrouw en bovendien deed ze een alfa-studie, maar ze kwam met al haar gebreken toch aardig in de buurt.
Ook sterrenmeisje was in de wolken. Daar kon ze niet erg goed slapen. Ze voelde zich ineens schuldig tegenover Kazet dat er zóveel mannen en vrouwen de weg naar haar stroopwafelkut bewandeld hadden de afgelopen drie dagen en ze begon maar weer eens onbedaarlijk te huilen.

De vrijpartij had van AllureV een ander mens gemaakt. Ze ging op yogales, brandde tien stokjes wierrook per avond, maakte haar eigen kleding van stukken stof die ze op de markt kocht, blowde zichzelf een ongeluk, dronk kruidenthee, liet haar okselhaar groeien, en leerde handlezen en waterpijpen. Hoewel ze ook grondig was gaan consuminderen, kon ze helaas nog altijd niet zonder haar baan. In haar lange gekleurde gewaden nam ze dus weer plaats achter de balie van de bank. Binnen de kortste keren was het één grote chaos op het bureau, waar het voorheen toch altijd erg netjes opgeruimd was. Het deerde haar niet.
Plots stonden er twee overvallers voor haar neus. Ze schoot ontzettend in de lach en vergat spontaan om het geld uit de kluis te halen. De twee overvallers werden geduldig en kregen ruzie, toen bleek dat ‘de schieter’ helemaal geen pistool bleek te hebben ‘omdat ze dat eng vond’, zo hoorde AllureV haar zeggen. Toen pas begreep ze dat het nu natuurlijk de bedoeling was dat zíj geld aan de twee moest geven. ‘Relaxed jongens!’ riep ze en lachend duwde ze wat stapeltjes euri’s in een vuilniszak. Ze overhandigde hem met veel liefde aan DP, die hier natuurlijk van walgde en haar een mep verkocht. Ze knalde met haar hoofd tegen de kluis en voelde zich high, heerlijk was dat.

Dark Phoenix en Fantome verlieten de bank met de buit en renden zo snel als ze konden naar het 'nu-al-niet-meer-anonieme-huisje-want-DP-had-er-inmiddels-alle-hoeken-van-iedere-kamer-al-gezien'-huisje. Daar aangekomen zoende Fantome DP hartstochtelijk op de mond, zoals hij gisteren ook al bij haar gedaan had. Dark Phoenix bleek hier echter niet van gediend. Het beviel hem niet dat deze vrouw nu ook al zo happig was en het allemaal alleen voor de seks deed. Hij wilde van haar af, en wel nu. Bovendien was de buit binnen, voor een volgende klus zocht hij wel weer een ander eenzaam dametje uit. Hij had Fantome niet meer nodig. DP’s emotional memory (sorry mensen, theatertaal ) werkte als een tiet en voor de deur van het huis van Fantome overkwam haar hetzelfde als wat haar identieke anonieme crimineel een paar dagen eerder ook al gebeurd was. Ze schokte nog wat na, maar na een half uurtje trappen blies ook deze dame haar laatste adem uit. DP haalde de sleutels uit haar zak en trakteerde zichzelf binnen op een lekker koud biertje, want dat had hij wel verdiend!


1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá*** (dorpeling)
5) Fantôme (heks)
6) zoemzoem
7) Neko* (weerwolf)
8) Lisaaah (cupido)
9) AllureV
10) LL (verrader)
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop (jager)
15) Uice (dorpeling)
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco (dorpeling)
20) Daboman (tovenaar)
21) Coolkast
22) Krynn

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager

Lieve spelers, de heks is opgehangen. Jullie zijn op de goede weg, maar morgen mogen de wolven eerst wraak nemen door iemand van jullie op te eten. Stemmen voor 20.30 uur.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 13-02-2008, 21:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Fantome
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-02-2008, 21:22
Verwijderd
wow, is het functieweek? verrader, tovenaar, heks?!
maar *jeej* (al had ik liever een dode wolf gezien natuurlijk)
Oud 13-02-2008, 21:24
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Dat gaat wel lekker zo ineens. Nu die 3 wolven nog.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 13-02-2008, 21:26
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Jeuj, hup dorpelingen
En Fantome, goed gespeeld, ik vond je nog steeds niet verdacht
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 13-02-2008, 21:27
Krynn
Krynn is offline
Oh. Dear.

Zal ik m'n stropje maar vast gaan knopen, of geloven jullie me nog als ik zeg dat ik Fantome heb verdedigd omdat ze ook haar eerste spel speelde, en ze me gewoon heel erg enthousiast leek?

Ben ik zelf ook, enzo
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 13-02-2008, 21:28
Verwijderd
Burnt the witch!
Oud 13-02-2008, 21:29
Verwijderd
ow ik vergeet helemaal het meest toepasselijke ever te posten:



ding-dong the witch is dead! the wicked witch is dead!
Oud 13-02-2008, 21:31
Verwijderd
*rode schoentjes van lijkt plukt*
Oud 13-02-2008, 21:34
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
wow, is het functieweek? verrader, tovenaar, heks?!
maar *jeej* (al had ik liever een dode wolf gezien natuurlijk)
De jager is er ook nog uitgegaan deze week.
En ehm, ik had ook liever een wolf zien gaan, maar de heks is ook goed.
De leerling is toch al tovenaar geworden.
__________________
Nice
Oud 13-02-2008, 21:43
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Hebben ze me toch nog net op tijd opgegeten
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 13-02-2008, 21:50
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
complimenten aan AllureV

en zet hem op wolven!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-02-2008, 21:50
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Burnt the witch!

__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-02-2008, 21:53
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Fantome
pff, weet niet wat ik van je verhaal moet denken hoor
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-02-2008, 21:59
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hee mensen, veel plezier nog met spelen, zal het lekker blijven volgen
en uiteraard, nu mag ik het EINDELIJK zeggen, hoop ik dat de weerwolfjes winnen
En AllureV, well done , had ik al gezegd...
En sorry Krynn, als ik nou ook jou graf heb gegraven
Nu mag ik zeker niemand meer beheksen als ik dood ben?
*houd mond en gaat in graf?* <-- of krijgen heksen geen graf?

@ Katje: Blijf van mn schoenen af!! Anders kom ik tot leven hoor

@ Sterrenmeisje: lief dat je een liedje voor me zingt, maar hij mag wel wat vriendelijker

*tovert zichzelf nu echt weg*
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-02-2008, 21:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het is niet mijn verhaal, dammit MINKE!!!!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-02-2008, 22:01
Verwijderd
behekste spamgolf



(hihihihhi *gniffel*)
Oud 13-02-2008, 22:02
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Yes de heks is dood!
En ik dacht nog wel dat Fantome de ziener was..
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 13-02-2008, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Het is niet mijn verhaal, dammit MINKE!!!!
Ze vinden het vast heel goed en daarom denkt iedereen dat het van jou is. [/slijm]

Hoewel ik zelf minder enthousiast over m'n verhaal was vandaag, maar dat moet ik natuurlijk niet zeggen.
Oud 13-02-2008, 22:06
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
hee mensen, veel plezier nog met spelen, zal het lekker blijven volgen
en uiteraard, nu mag ik het EINDELIJK zeggen, hoop ik dat de weerwolfjes winnen
En AllureV, well done , had ik al gezegd...
En sorry Krynn, als ik nou ook jou graf heb gegraven
Nu mag ik zeker niemand meer beheksen als ik dood ben?
*houd mond en gaat in graf?* <-- of krijgen heksen geen graf?

@ Katje: Blijf van mn schoenen af!! Anders kom ik tot leven hoor

@ Sterrenmeisje: lief dat je een liedje voor me zingt, maar hij mag wel wat vriendelijker

*tovert zichzelf nu echt weg*
Ik vind dat jij het ook goed gedaan hebt en een leuke speler bent!
__________________
Nice
Oud 13-02-2008, 22:13
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
*houd mond en gaat in graf?* <-- of krijgen heksen geen graf?
Neej, we gaan je lijk denk ik maar verbranden. Grumpf
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 13-02-2008, 22:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind dat jij het ook goed gedaan hebt en een leuke speler bent!
Same, maar nu even wat minder spammen mensjes!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-02-2008, 22:25
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ja meneer de spelleidermeneer.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 14-02-2008, 00:09
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
De heks eruit, nu nog de 3 weerwolven.
__________________
Wark!
Oud 14-02-2008, 15:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik wist het!
__________________
you're not my demographic
Oud 14-02-2008, 20:12
Verwijderd
jeuh!! De heks eruit
wat hebben we er nog in zitten?

spelers:

3 wolven
5 dorpelingen
1 leerling / tovenaar
1 ziener

klopt dat?
Oud 14-02-2008, 21:04
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Goed, aangezien Drukknoopje nergens te vinden is, zal ik nu het verhaal maar gaan schrijven. Verwacht maar niet heel veel, want ik ben kapot.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 14-02-2008, 21:45
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Dark Phoenix zat rustig op de bank. Hij was tevreden met de buit. Hoewel hij had gerekend op zo'n 10.000 euro, had hij bijna het tienvoudige gehad. Geweldig, die AllureV. Toch was hij niet helemaal gelukkig. Stiekem, heel stiekem, miste hij Fantome. Ze was wel schattig, zo verrast als ze had gereageerd. Waarom moest ze het dan ook verpesten. Hij gooide kwaad een willekeurig boek weg. Hij liep naar buiten. Een wandeling zou hem goed doen.

Minke lag kreunend op bed, toen er werd aangeklopt. Snel deed ze haar rokje weer omlaag en liep naar de deur. Daar stond Stefenootje! Althans, dat dacht ze, want toen ze beter keek bleek het een meisje te zijn dat koekjes verkocht. Jammer, dacht Minke bij zichzelf, Stefenootje had ze altijd al heet gevonden.

EoS, nog voldaan van de orgie, liep rond in de stad. Hij had bijna alles wat hij wilde. Meisjes, seks, thuis had hij voldoende alcohol, het enige wat nog miste was een flinke rel. Hij moest iemand hebben die het politieke links steunde, daar kon je altijd zo heerlijk mee discussiëren. Opeens had hij het. Die vuile Groen Linkser, Minke, dat was pas een kans. En misschien had hij ook nog wel de kans om haar te pweppen. Dat wilde hij al enige tijd, ondanks dat ze links was, bij haar doen. Snel ging hij op weg.

Martino zat 'House' te kijken. Niet bepaald zijn favoriete serie, met al die gemene opmerkingen, maar het was ten minste een ziekenhuisserie. Hij had last van afkickverschijnselen. In de serie zoende een van de acteurs, die Cameron heette, wild met een ander die Chase heette. Hoewel hij dit niet bepaald geweldig vond, zag hij die Chase wel zitten. Zo'n lekkere man zoenen, hmmm... hij droomde even weg. Hij besloot dat hij op zoek moest naar een vriendje. En welke dag was daar beter voor dan valentijnsdag! Hij had al een idee wie hij kon versieren. Hij kleedde zich snel aan. Hij had geen tijd te verliezen.

Zoemzoem en sterrenmeisje waren heftig in discussie. Hoewel ze elkaars type totaal niet waren, konden ze het de laatste tijd steeds beter vinden. sterrenmeisje begon een heel betoog over hoe alto's anders waren dan emo's. Hoewel het Zoemzoem weinig interesseerde deed ze net of ze wist waarover ze praatte, zodat sterrenmeisje haar interesse in haar niet verloor. Zoemzoem was een beetje eenzaam, de laatste tijd, dus ze kon wel wat extra vrienden gebruiken. En sterrenmeisje leek niet het type dat haar zou dumpen voor populairdere meisjes.

Flowtje, het stilste meisje dat er ooit is geweest, zat thuis. Ze was verdrietig. Haar leven liep niet zoals ze wilde, haar ouders haatten haar, niks lukte. Ze begon te huilen. Toen haar tranen na een tijdje opgedroogd waren zette ze haar computer aan. Ze startte de internetbrowser en logde in op haar favoriete site. Het grijs met witte forum was het voor haar helemaal. Hier kon ze zich voordoen zoals ze wilde, praten met wie ze wilde, en gewoon even nergens aan denken. Snel zocht ze rond of er nog posts waren. Ja, bij haar favoriete spelletje, waar ze altijd wel aan mee deed. Snel las ze het door. 'Hmm..' dacht ze bij zichzelf. 'Nee, ik post toch maar niets. Straks val ik nog op.' en ze sloot de site weer af.

Kazet en en Krynn zaten te zoenen. Niemand die weet hoe dit is gekomen, misschien was het allemaal wel gewoon 'meant to be', zoals Kazet graag geloofde, maar op dit moment, hier en nu, zaten ze te zoenen. En heftig. Krynn had nog nooit zo lang gezoend, en het beviel haar enorm goed. Ze knuffelde Kazet. 'Wat was hij toch een grote lieve teddybeer' dacht ze dromerig.

EoS kwam bij Minke aan. Toen ze opendeed, pwepte hij haar meteen. Ze begon te blozen, iets wat ze nooit eerder had gedaan. EoS begon meteen met het beledigen van Balkenende, het falen van het linkse kabinet, de verslechtering van de economie, en de rest van zijn favoriete onderwerpen. Minke, bijna even fanatiek als hij, ging hier fel op in, waardoor er een flinke discussie ontstond tussen de twee. Toen Minke even pauzeerde om wat te drinken te halen, klonk er ineens een schreeuw. Toen EoS ging kijken was Minke verdwenen en nergens in huis of in de buurt daarvan meer te bekennen...

Martino had ondertussen de jongen van zijn dromen gevonden. Dit zou het worden! Als het vandaag niet lukte, op de dag van de liefde, dan zou het nooit meer goedkomen. Hij besloot voor één keer in zijn leven moedig te zijn en gewoon de gok te wagen. Even moest hij weer terug denken aan Topdrop. Hij voelde de tranen in zijn ogen prikken, maar wreef ze snel weg. Dit was zijn nieuwe kans. Topdrop was niet meer. Hij liep op de jongen af, en zoende hem vol op zijn mond. De jongen wist niet wat hem overkwam, maar zoende snel terug. Het hart van de jongen ging hard te keer, zo zat hij zich nog druk te maken over puistjes, zo had hij ineens zijn eerste zoen te pakken. Toen ze elkaar aankeken wisten ze het allebei meteen, dit was ware liefde. Een nieuw stelletje was geboren. Martino en de net ontgroende Coolkast waren allebei nog nooit zo blij geweest met valentijnsdag.

1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá*** (dorpeling)
5) Fantôme (heks)
6) zoemzoem
7) Neko* (weerwolf)
8) Lisaaah (cupido)
9) AllureV
10) LL (verrader)
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop (jager)
15) Uice (dorpeling)
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco (dorpeling)
20) Daboman (tovenaar)
21) Coolkast
22) Krynn

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager

Het is de dag van de liefde. Er zijn veel nieuwe stelletjes en geen doden. Morgen is er weer een nieuwe dag, dan mogen de dorpelingen weer met nieuwe energie proberen de wolven af te maken. Zal dit ze lukken? Zal de liefde van Coolkast en Martino voor eeuwig zijn en wat is er eigenlijk met Minke gebeurd? Lees morgen meer!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 14-02-2008 om 21:50.
Oud 14-02-2008, 21:47
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Is er niemand dood?

Edit: het is duidelijk dat ik brak ben.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 14-02-2008, 21:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Is er niemand dood?
"Er zijn veel nieuwe stelletjes en geen doden"

__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 14-02-2008, 21:51
Verwijderd
Tovenaarheld
Oud 14-02-2008, 22:26
Verwijderd
martino *kusje kusje*

OMG
Oud 14-02-2008, 22:35
Verwijderd
Tovenaar.
Oud 14-02-2008, 22:45
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Snel zocht ze rond of er nog posts waren. Ja, bij haar favoriete spelletje, waar ze altijd wel aan mee deed. Snel las ze het door. 'Hmm..' dacht ze bij zichzelf. 'Nee, ik post toch maar niets. Straks val ik nog op.' en ze sloot de site weer af.
Ik voel me ook een beetje schuldig
Gelukkig is er niemand dood!
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 14-02-2008, 22:48
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
'A wizard is never late. Nor is he early. He arrives precisely when he means to' -Gandalf.

Goed gedaan tovenaar!
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 14-02-2008, 23:04
Lethe
Lethe is offline
Ode aan de tovenaar & het verhaal.
__________________
Nice
Oud 15-02-2008, 09:27
Krynn
Krynn is offline
De wolven hebben ook wel pech hè...

Citaat:
@sterrenmeisje: Het was toen gelijkspel tussen Pippeloen en TopDrop, maar ik heb het idee dat Fantome niet op Pippeloen gestemd heeft, door de opmerking die ze maakte nadat ik dit lijstje had gepost:

Pippeloen-stemmers
Fantome
Uice
TopDrop
AllureV

TopDrop-stemmers
Krynn
Eye of Sauron
Pippeloen
zoemzoem

Dat betekent dan logischerwijs dat één van de TopDrop-stemmers niet op TopDrop gestemd heeft en ik denk dat dat Krynn is, omdat ik bij zoemzoem en Eye of Sauron een goed gevoel heb en het van Krynn gewoon niet zo weet.
Citaat:
Dat er misschien een heks of verrader tussen de TopDrop- en/of Pippeloen-stemmers zit. Ik denk dat Fantome dat zelf is (heks dus, want de verrader is er al uit) en daarom niet op Pippeloen gestemd heeft. En dat maakt haar juist verdachter ja.
Fantome stemde als tweede op Pippeloen. Toen ze haar stem definitief vastlegde waren er (met haar stem erbij) drie stemmen voor Pippeloen. Dat iemand heks is wil niet zeggen dat ze per definitie liegt over haar stem...omdat haar stem zo relatief vroeg vast lag denk ik niet dat ze erover gelogen heeft.

Ik ga zoemzoem stemmen. Niet om haar bekentenispost oid, maar hierom:

Citaat:
Ik voel me ook een beetje schuldig
Ik weet dat het de beste strategie is om te overleven...zoveel mogelijk je muil houden zodat je nergens op kan worden vastgepind/verdacht gemaakt is een perfecte (wolven)tactiek...maar als iedereen zo zou denken dan heb je mooi een dood spel. Ik heb zelf zo'n beetje elke ronde gepost wat ik op dat moment dacht, wordt daarom misschien opgehangen, en kan bewust (dus niet door rl omstandigheden, coolkast en Martino heb ik overwogen maar vallen nu nog af) stil spel dus net even wat slechter hebben.

Oh. En die stem staat meteen vast ook...ben er morgen pas weer.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 15-02-2008, 11:37
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Goed, even een algemeen punt. Ik kan me er echt aan storen dat mensen wat later in het spel minder actief worden met posten, niet of te laat stemmen, enzovoorts. Het werkt voor ons bijzonder demotiverend als we zien dat er bijvoorbeeld maar 3 van de 8 stemmen zijn binnengekomen, want zoveel moeite is een pm sturen nou ook weer niet. Dit gaat overigens niet over een specifieke ronde, maar het valt ons de laatste paar rondes al op dat er lang niet altijd gestemd wordt. Wij doen ook onze best voor jullie om voor een leuk verhaal te zorgen.

Daarom wil ik graag nog één keer vragen of iedereen wil stemmen, op tijd wil stemmen en het liefst ook een beetje actief mee wil posten in het topic. Als we merken dat er mensen vaak niet stemmen dan kan het zijn dat zij een waarschuwing of uitsluiting voor het volgende spel krijgen, zoals altijd.

Gewoon meedoen is voor iedereen het leukst.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 15-02-2008, 11:53
Verwijderd
yeah, de leerlingtovenaar kan dus al wél goed toveren

ik vraag me wel af wie de wolven hebben geprobeerd te eten, maar dat horen we helaas pas achteraf...

op dit moment doet mijn internet het trouwens weer gewoon, maar ik had gister en eergisteren wat problemen, dus spelleider, ik snap heel goed wat je bedoelt (en jullie hebben gelijk!!), maar als er vandaag geen stem van mij binnenkomt, dan ligt dat ws aan het feit dat het weer een kwartier duurt om een pagina te laden. gisteravond kon ik het ww topic nieteens openen!

okee, over het spel heb ik even niks te zeggen, want ik wil eerst even goed lezen.

[edit] op dit moment heb ik twee lijstjes: niet zo verdacht en wel een beetje verdacht. coolkast en katje staan op de eerste en krynn en zoemzoem op de tweede. krynn verdenk ik al langer, maar ik wil niet als enige op iemand stemmen, dat is een beetje stemverspilling, dus even afwachten wat andere spelers doen...

Laatst gewijzigd op 15-02-2008 om 12:02.
Oud 15-02-2008, 12:33
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Mijn lijstje:
Verdacht: Eye of Sauron, Krynn
Niet-verdacht: AllureV, Katje, Flowtje, Coolkast
Beetje verdacht: Kazet Nagorra, Martino 87, sterrenmeisje,

Ik ga denk ik op Krynn stemmen en wel nu, want ik heb straks tentamen en weet nog niet hoe laat ik weer bij een computer kan zijn.

Edit: eigenlijk wil ik dat de ziener eruit gaat, want dan kunnen we misschien uit die posts iets afleiden.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 15-02-2008, 12:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Jezus, wat een verhaal.

Ik ga nog eens goed nadenken voordat ik ga stemmen, maar zoemzoem en krynn vind ik op het moment het meest verdacht.
__________________
you're not my demographic
Oud 15-02-2008, 12:49
Lethe
Lethe is offline
Ik vind Krynn het meest verdacht en stem daarom op haar.
__________________
Nice
Oud 15-02-2008, 13:04
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Goed, even een algemeen punt. Ik kan me er echt aan storen dat mensen wat later in het spel minder actief worden met posten, niet of te laat stemmen, enzovoorts. Het werkt voor ons bijzonder demotiverend als we zien dat er bijvoorbeeld maar 3 van de 8 stemmen zijn binnengekomen, want zoveel moeite is een pm sturen nou ook weer niet. Dit gaat overigens niet over een specifieke ronde, maar het valt ons de laatste paar rondes al op dat er lang niet altijd gestemd wordt. Wij doen ook onze best voor jullie om voor een leuk verhaal te zorgen.

Daarom wil ik graag nog één keer vragen of iedereen wil stemmen, op tijd wil stemmen en het liefst ook een beetje actief mee wil posten in het topic. Als we merken dat er mensen vaak niet stemmen dan kan het zijn dat zij een waarschuwing of uitsluiting voor het volgende spel krijgen, zoals altijd.

Gewoon meedoen is voor iedereen het leukst.
Hier wil ik wel even opmerken dat het twee kanten uit werkt: uitslagen en verhalen die te laat komen zorgen er natuurlijk ook voor dat deelnemers hun interesse verliezen.
Het komt op mij over dat jullie onderlinge communicatie niet erg goed is, maw jullie weten vaak niet wie het verhaal zou schrijven en waar de ander is. Het spel zal een stuk verbeteren als jullie hier een beetje aan werken. Verder zijn de verhalen top, dat mag ook best gezegd worden.
Dit is geen kritiek, alleen een suggestie, want ik ben zelf spelleider geweest dus ik weet ook wel hoe hectisch het kan zijn af en toe (ik heb met Twinkebel samengewerkt dus geloof me ik weet alles van brakke onderlinge communicatie)

Citaat:
Edit: eigenlijk wil ik dat de ziener eruit gaat, want dan kunnen we misschien uit die posts iets afleiden.
Meen je dit nou serieus??? Je begrijpt toch hopelijk wel dat alleen de wolven hopen dat de ziener eruit gaat??

Ik vind zoemzoem eigenlijk verdachter dan Krynn. Niet alleen vanwege bovenstaande opmerking, ik vond haar de vorige hangronde ook al verdacht en de dood van fantome heeft daar verder niks aan veranderd. De weerwolven weten immers ook niet wie de heks is.
Ik heb een tijdje gedacht dat Krynn verrader was maar dat is ie dus sowieso niet. Ze kan ook wolf zijn natuurlijk maar ik vind zoemzoem eerder een wolf dan Krynn.
Verder vind ik Coolkast ook een beetje verdacht worden nu. Eerst dacht ik dat ie niet spamde omdat ie er niet in de 1e ronde uit wou vliegen, maar nu begint ie een beetje met alle winden mee te waaien en dat is natuurlijk een wolventactiek.

Maar ik stem deze ronde op zoemzoem.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 15-02-2008, 13:13
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Meen je dit nou serieus??? Je begrijpt toch hopelijk wel dat alleen de wolven hopen dat de ziener eruit gaat??
Ja, dat meen ik serieus. Aan een levende ziener die geen (duidelijke) hints laat merken heb je als dorpelingen bijzonder weinig. Bij een dode ziener kun je de posts teruglezen in de hoop dat daar iets boeiends (en met nu dus meer betekenis) instaat.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 15-02-2008, 13:14
Verwijderd
okeej, tussenstand:

Krynn
zoemzoem
Allure V

zoemzoem
Eye of Sauron

en ik en Martino87 twijfelen allebei tussen bovenstaanden...

we zijn nog met zijn tienen, waarvan 3 niet mogen stemmen, dus gelijkspel kan enkel voorkomen als niet iedereen stemt (mits het natuurlijk tussen deze twee blijft gaan).


wat zoemzoem zei over de ziener klinkt misschien als een wolvenstreek, maar op zich snap ik de logica wel. we hebben nu een anonieme ziener, dus de kans is groot dat mensen over zijn/haar stem heenlezen of degene verdacht vinden en juist de 'verkeerde kant' op gaan stemmen. natuurlijk wil ik de ziener niet verliezen, maar mocht degene sterven, dan is er hopelijk wel een hoop meer duidelijk.
dit vind ik irritant, want zoemzoem was mijn hoofdverdachte, maar deze uitspraak vind ik wel heel typisch "wanhopige dorpeling". en verder vind ik het een beetje raar dat Allure V zo uit het niks zegt dat ze voor Krynn gaat. wil ze zoemzoem dan zo graag in leven houden of vindt ze Krynn echt verdacht?
ik denk dat ik Allure V ook niet uit het oog moet verliezen...


[edit] ow, zoemzoem zei dat ook al, over die ziener
Oud 15-02-2008, 13:14
Lethe
Lethe is offline
zoemzoem
Eye of Sauron
Krynn
martino87 (?)

Krynn
zoemzoem
sterrenmeisje (?)
martino(?)
AllureV
__________________
Nice
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 22-04-2008 23:32
De Kantine Het weerwolfspel #45 deel2
TopDrop
410 25-03-2008 20:20
De Kantine Het weerwolfspel #45
Lethe
500 14-03-2008 01:38
De Kantine weerwolfspel #46
Eye of Sauron
35 18-02-2008 17:46
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.