Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2014, 15:17
D3nn1s
D3nn1s is offline
hoi allemaal!!

als eerst ik weet niet echt welke catogorie dit vals maar ik doe het maar in de drugs topic.

ik wil heel graag naar summerfestival er zijn nog kaarten alleen me vrienden die willen niet mee en nu wou zelf heen gaan in me 1tje het is 2 dagen lang duz ik slaap op een camping daarnaast alleen was mijn vraag hoe is het om alleen naar een festival te gaan? ga je je niet vervelen of voel je je niet alleen? mijn collega stelden voor om een ext pilletje er in te gooien en gaan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2014, 15:19
D3nn1s
D3nn1s is offline
ow en btw ik ben van me eigenschappen best wel onzeker en en ik spreek gebroken engels xD niet zo goed op gelet tijdens engelze lessen ^^
Met citaat reageren
Oud 10-05-2014, 17:39
Dr. Pokerface
Avatar van Dr. Pokerface
Dr. Pokerface is offline
Alleen zijn kan ook leuk zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2014, 20:56
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Alleen op een festival zijn kan prima imo. Je raakt vanzelf aan de praat met anderen/buren op de camping en het overgrote deel van mijn vaste 'feestgroep' komt uit elke hoek van het land en ken ik ook weer van andere feesten en festivals. Xtc is een echte sociale drug en je hebt veel behoefte om met mensen te praten, knuffelen etc. Je gaat hierdoor sowieso makkelijker contacten leggen tijdens het festival, maar dat moet geen reden voor je zijn om het te gaan gebruiken, zorg dat je je goed inleest/tripreports leest en maak dan je beslissing.

Als je vragen hebt over xtc hoor ik het graag!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 21:30
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik ben ooit met 2 vrienden naar Dour gegaan, ze trokken het allebei heel slecht en hebben me toen gevraagd of ik mee terug naar huis wilde gaan of dat ze me met alle wiet en drank achter moesten laten. Ik heb toen voor het laatste gekozen en nadat ze 5 minuten weg waren sloeg de bom in dat ik nu op een festival was met overwegend fransen en wat ik hier in godsnaam deed, ik was destijds ook schijtverlegen maar na 5 minuten stonden er ineens 2 meisjes naast mn tent die vroegen wat ik in godsnaam in mn eentje voor de tent deed en stonden erop dat ik met hun meeging, binnen no time had ik nieuwe vrienden waar ik de rest van de 3 dagen heb rondgehangen en ik heb echt de tijd van mijn leven gehad
Over xtc, ik vind in je eentje iets nemen in een grote massa vreemden niet relaxed, maar als je wat ervaring hebt dan kun je dat natuurlijk helemaal voor jezelf beslissen! Ik heb destijds ook samen met die Britten met zonnenbrillen op tot half 7 sochtends doorgefeest
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 23:02
Verwijderd
Je was zo gezellig toen je thuiskwam.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2014, 12:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
dit was nog voor Lowlands 2007
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2014, 10:44
Verwijderd
Heb ik ongelijk?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Een mooie gelegenheid om saai te gaan #176
Lethe
500 13-04-2008 10:33
Muziek Rise & Fall op Reflections / Face Tomorrow DVD+EP nieuws
suz reflections
4 05-08-2005 17:57
Muziek DisTronics Festival, effenaar
funest
13 05-01-2005 08:44
Films, TV & Radio Festival Express
Verwijderd
5 29-04-2004 22:09
Muziek New England Metal & Hardcore festival DVD
Carn
4 26-03-2004 19:37
Muziek Indian Summer Festival
rodina
9 05-06-2003 14:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37.