Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2004, 01:19
Verwijderd
Ik heb zin om dagen achter elkaar te slapen.
Advertentie
Oud 15-08-2004, 01:40
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-08-2004 @ 01:39 :
lucht je hart, niet je smileys
Oud 15-08-2004, 01:41
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Sylph schreef op 15-08-2004 @ 02:19 :
Ik heb zin om dagen achter elkaar te slapen.
ik ook
Oud 15-08-2004, 01:45
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 15-08-2004 @ 02:40 :
lucht je hart, niet je smileys
Laat ik mijn hart maar niet luchten nu; krijg ik ws. cynisch commentaar van jou over mijn liefdesgeklaag, sinds je weer op die toer bent vanavond lijkt het.
Oud 15-08-2004, 02:20
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-08-2004 @ 02:45 :
Laat ik mijn hart maar niet luchten nu; krijg ik ws. cynisch commentaar van jou over mijn liefdesgeklaag, sinds je weer op die toer bent vanavond lijkt het.
nah, hoe kom je erbij? Ik en cynisch? Ik zou niet durven...
Oud 15-08-2004, 03:21
Verwijderd
waar zijn ze nou?
Oud 15-08-2004, 08:07
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Wat heb ik het leuk gehad de afgelopen week! . Ik heb sinds tijden niet zo veel lol gehad in 1 week . Leuke & lieve kinderen en moeders op t kamp, erg leuke staff/leiding. Bij het afscheid kon ik het niet laten om tranen weg te pinken. EN IK WIL WEER TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

A.s. vrijdag met de jeugdleiding een weekendje op vakantie naar België, heeeeeeeeeeeeeeeel zin in!

Reünie organiseren voor staff als de gehele club mensen/kinderen van de vakantieweek!!!
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 15-08-2004, 16:15
Verwijderd
*sjucht*

Zou t liefste nu iemand bellen en keihard gaan huilen, maar denk niet dat da op prijs gesteld wordt...
Oud 15-08-2004, 20:06
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Woeiii, heb leuke verjaardag gehad met leuke cadeautjes.
Oud 16-08-2004, 00:05
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb door de vakantie een flinke klap in mijn gezicht gekregen. Niet zozeer omdat ik een hoop gevoelens aan het opkroppen was, maar meer omdat er een hoop rotte dingen gebeurd zijn. Hoe kon ik ook zo stom en naief zijn om toch nog een keer met mijn ouders mee op vakantie te gaan! *boos op zichzelf*

Gelukkig zit ik nu voor een lang weekend bij m'n vriend, maar het gaat niet goed.. Het liefst trek ik me de hele dag terug in een hoekje met mijn handen voor mijn ogen..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 16-08-2004, 09:01
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Opluchting. Gisteren eindelijk een besluit durven nemen over het komende jaar. Een goede vriend heeft me met volstrekt logische argumenten duidelijk gemaakt wat volgens hem goed zou zijn met het oog op mn studie. En die van binnen was ik het helemaal met hem eens
Toch voelt het een beetje als falen, want ik heb mn deadline niet gehaald enzo (en das al niet mn eerste keer)...of ik heb te weinig discipline, of ik kan niet goed deadlines stellen ofzo....
Gisteren ook mn ouders maar ns gebeld en verteld van mn plannen. Eigenlijk reageerden die wel heel positief

En sowieso met die vriend een gezellige middag gehad, even fijn bijgepraat enzo
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 16-08-2004, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 15-08-2004 @ 17:15 :
*sjucht*

Zou t liefste nu iemand bellen en keihard gaan huilen, maar denk niet dat da op prijs gesteld wordt...
Me 2..... Verlang ik al zo lang naar... Ik weet dat ik het mag, maar ik durf het niet *zucht*

NOOIT MEER WAKKER WORDEN!!!!!!
Oud 16-08-2004, 09:53
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
"Lang" niet gepost hier. Het is toch bijna altijd hetzelfde verhaal en wil niet zeuren of andere mensen er mee lastig vallen. Als het nu allemaal eens een beetje makkelijker was of ik eens wat anders te vertellen had. Maar het is nog steeds teveel au en teveel moeheid. *zucht*
Oud 16-08-2004, 09:55
Verwijderd
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 16-08-2004 @ 10:43 :
Me 2..... Verlang ik al zo lang naar... Ik weet dat ik het mag, maar ik durf het niet *zucht*
Geloof dat we ons wat dit betreft t zelfde voelen... Ik mag hem ook bellen, en dat zal ik ook doen als ik een reden heb, maar niet om gewoon zijn stem te horen en hem te horen zeggen dat alles goed komt.

Het liefste bel ik nu ook mijn ouders, of ze alsjeblieft naar huis willen komen... Maar ik ga hun vakantie niet verpesten!
Oud 16-08-2004, 09:56
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 16-08-2004 @ 10:53 :
"Lang" niet gepost hier. Het is toch bijna altijd hetzelfde verhaal en wil niet zeuren of andere mensen er mee lastig vallen.
Ik denk dat niemands hier zeurt, als heb ik soms bij mezelf dat gevoel ook, maar iedereen zal zo over zichzelf denken. Lucht hier lekker je hart meid, als we het niet willen lezen, dan scrollen we er wel overheen, maar jij hebt het in ieder geval van je afgeschreven!
Succes!
Oud 16-08-2004, 10:47
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nog 13 dagen...
Oud 16-08-2004, 11:57
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Zoveel teleurstelling op één moment. Ik werd wakker en het was een klap ik mijn gezicht. Hoe nu verder? Ik kan toch niet zomaar doorgaan en doen alsof er niets is gebeurd? Of wel...?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 16-08-2004, 15:18
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-08-2004 @ 11:47 :
Nog 13 dagen...
nee niet weer
Oud 16-08-2004, 15:22
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
nog 8 dagen
Oud 16-08-2004, 15:27
Verwijderd
Maar weer eens langs de dokter (maar dat zeg ik wel vaker, doe het alleen zelden), want het gaat niet over en ik wil niet continu pillen slikken...

Verder over twee weken weer naar school...aan de ene kant wel zin in, aan de andere kant is je eigen tijd in kunnen delen en geen verplichtingen hebben ook wel errug lekker...
Oud 16-08-2004, 15:28
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 16-08-2004 @ 16:22 :
nog 8 dagen
begin jij ook al rent heel hart weg
Oud 16-08-2004, 16:24
5803
5803 is offline
fijn om te horen dat mensen aan anderen vragen hoe het met me gaat...het gaat best goed. behalve dan soms. en dat ik dan een week niet huil, en dat ik dan van anderen hoor dat ik de hele nacht in mijn slaap heb gehuild zonder dat ik het doorhad.
morgen weer mensen zien, en binnenkort langsgaan om te praten!
en heb zin in school, weer wat regelmaat in mijn leven. dan lukt alles beter.
op vakantie veel gepraat, mensen vertelden met dat ik professionele hulp blabla nodig heb, maar ik denk dat het zonder wel gaat. ik zie het nog drie maanden aan, dan moet het weer helemaal goed gaan, en ik heb er wel vertrouwen in, het gaat nu al zoveel beter dan 2 maanden geleden! dus over een half jaar is alles weer als een half jaar geleden.
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 16-08-2004, 17:06
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
light fighter schreef op 16-08-2004 @ 16:28 :
begin jij ook al rent heel hart weg

Nee maar... ik verheug me er wel een beetje heel veel op eigelijk
Oud 16-08-2004, 17:09
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 16-08-2004 @ 18:06 :

Nee maar... ik verheug me er wel een beetje heel veel op eigelijk
Whehe..kan ik me voorstellen!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*

Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 17:12.
Oud 16-08-2004, 17:37
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ziek zijn is stom! Je kan er niks mee en je verveelt je maar de hele dag. Je zou wel wat willen doen maar je voelt je net iets te ellendig om iets te doen. En als je dan eindelijk moed hebt verzameld verbied je moeder je en dwingt ze je je de hele dag te vervelen.

Ik haat ziek zijn!
Oud 16-08-2004, 17:56
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Still feeling great!
Oud 16-08-2004, 18:21
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 16-08-2004 @ 18:06 :

Nee maar... ik verheug me er wel een beetje heel veel op eigelijk
is goed, en dat mag ook dat is leuk, zolang je maar niet ieder dag gaat aftellen en deze post :
Oud 16-08-2004, 18:25
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Hmm, ik kan geen tentamen doen deze of volgende week...docent heeft geen tijd
Nouja, dan kan ik nu net zo goed nog even vakantie houden en later wat afspreken...
Ik heb lekker een paar dagen vrij
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 16-08-2004, 18:31
Verwijderd
Nog 7 dagen.
tot school
Oud 16-08-2004, 18:34
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Offtopic: Een groot aftel-topic misschien een idee
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 16-08-2004, 18:38
elledc
elledc is offline
Ik word nog zot denk ik, ik zit 2 maanden lang te zoeken naar een vaste job, zonder resultaat. Ik begon al te wanhopen tot ik vandaag twee aanbiedingen te horen krijg, en nu kan ik niet kiezen tussen beide
Ik moet deze week beslissen. Als ik voor die ene job kies dan is er 1 nadeel dat ik elke dag 2x 40 minuten moet reizen. Als ik voor die andere job kies, dan moet ik eerst nog een test afleggen en als ik er dan niet door ben dan is die eerste job niet meer vacant. En dan heb ik weer niets
Oud 16-08-2004, 18:58
Verwijderd
ik wil naar school
Oud 16-08-2004, 19:12
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 16-08-2004 @ 19:25 :
Hmm, ik kan geen tentamen doen deze of volgende week...docent heeft geen tijd
Nouja, dan kan ik nu net zo goed nog even vakantie houden en later wat afspreken...
Ik heb lekker een paar dagen vrij
Echt belachelijk.

Ontopic:

Jeej, internet doet het.
__________________
Oud 16-08-2004, 19:41
Verwijderd
Omg, had een klant aan de kassa, bleek psycholoog te zijn, hij vroeg wat ik voor school deed, ik antwoordde dat ik binnenkort aan mn nieuwe baan kon beginnen. Hij zei: owja, ik vraag dat, want ik merk ik iets aan je. Ik zo: huh wat dan? Hij: volgens mij zie ik iets van autisme. Ik zo: ow geen nieuws voor mij.

Vreemde gozer
Oud 16-08-2004, 19:59
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
bugge schreef op 16-08-2004 @ 20:41 :
Omg, had een klant aan de kassa, bleek psycholoog te zijn, hij vroeg wat ik voor school deed, ik antwoordde dat ik binnenkort aan mn nieuwe baan kon beginnen. Hij zei: owja, ik vraag dat, want ik merk ik iets aan je. Ik zo: huh wat dan? Hij: volgens mij zie ik iets van autisme. Ik zo: ow geen nieuws voor mij.

Vreemde gozer
lekker is dat
Oud 16-08-2004, 20:44
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
dreen schreef op 16-08-2004 @ 20:12 :
Echt belachelijk.

Ontopic:

Jeej, internet doet het.
Mjah, idd...ik wilde begin juli nog geen afspraak maken...moest ik rond de 16e augustus maar contact opnemen....tjah...


Mooi zo dat t werkt
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 16-08-2004, 21:18
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
silently crying,
silently dying,
inside..


__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 16-08-2004, 21:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
bugge schreef op 16-08-2004 @ 20:41 :
Omg, had een klant aan de kassa, bleek psycholoog te zijn, hij vroeg wat ik voor school deed, ik antwoordde dat ik binnenkort aan mn nieuwe baan kon beginnen. Hij zei: owja, ik vraag dat, want ik merk ik iets aan je. Ik zo: huh wat dan? Hij: volgens mij zie ik iets van autisme. Ik zo: ow geen nieuws voor mij.

Vreemde gozer
Dat is nou juist de reden waarom ik het over het algemeen niet zo met psychologen enzo kan vinden, ik heb altijd het idee dat ze overal wat achter zoeken bij alles wat ik doe.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-08-2004, 22:01
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 16-08-2004 @ 22:20 :
Dat is nou juist de reden waarom ik het over het algemeen niet zo met psychologen enzo kan vinden, ik heb altijd het idee dat ze overal wat achter zoeken bij alles wat ik doe.
*grin* Maar als student psychologie krijg je weer van die opmerkingen van: "Analyseer me eens..."

Hm, voor volgend jaar alleen boeken aanschaffen die we vorig jaar ook gebruikt hebben. Die heb ik dus al! Jammer, geen nieuwe boeken. Ik had best wat nieuws door willen bladeren (dat is zo leuk aan het begin van het jaar). Nou ja, pech. Misschien dat ik dit jaar wat vaker het boek van het blok kan kopen, die zijn toch altijd best leuk. En als ik dan geen geld heb willen mijn ouders vast inleggen, want die willen toch graag mijn studie betalen. Nu, goed dan.

Hmmm, gitaar. Cool. Op de spaanse klinkt het nog steeds beter, maar ik leer deze ook wel bespelen. Ik moet toch nog heel wat oefenen en leren. En ik neem geen les, dan is er geen haast bij en blijft het leuk.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-08-2004, 23:19
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 16-08-2004 @ 23:01 :
Hmmm, gitaar. Cool. Op de spaanse klinkt het nog steeds beter, maar ik leer deze ook wel bespelen. Ik moet toch nog heel wat oefenen en leren. En ik neem geen les, dan is er geen haast bij en blijft het leuk.
Ah nee... nog vergeten mijn handtekening erop te zetten
En ik heb ook geen les gehad hoor

Hmmm... omfg, wat is mijn stiefmoeder dominant zeg
Wat ruzie maken met de buren... zeggen dat kabel maar afgesloten moet worden... en mijn vader maar doen wat zij wil
Wordt er echt gek van
Oud 17-08-2004, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 16-08-2004 @ 23:01 :
*grin* Maar als student psychologie krijg je weer van die opmerkingen van: "Analyseer me eens..."
Dan vragen mensen erom, dan willen ze het zelf, dat is iets anders dan wanneer het ongevraagd op een 'normaal moment' gebeurd. Vind ik toch wel een (erg) groot verschil.

Ik ben zo moe... En waar het vandaan komt...? Mjah, ik weet het wel, maar toch is het raar dat het soms best gaat, dan kan ik gewoon nog dingen doen ed en dat ik me er soms zo door laat 'leiden' en niks kan behalve moe zijn en me verrot voelen. Ach, 't gaat wel weer over, 'k hoop dat het niet al te lang duurt.
Oud 17-08-2004, 10:16
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
*schaamt zich* Zometeen naar Altrecht, en ik heb mijn opdracht niet af..oops! Ik had er gewoon geen zin in, ik weet dat dat slecht is en al dat gezeik, maar toch blijf ik erover denken om te stoppen. Hmm, wat ben ik toch wisselvallig. Nou ja, mijn ouders zijn nu bij Altrecht, ben benieuwd hoe dat daar gaat met mn pa enzo...stuk ellende. En dan binnekort dat gezinsgesprek, wat moet ik daar nou? Daar ga ik me alleen maar ellendiger door voelen! Hmm, eerst maar eens dit gesprek doen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 17-08-2004, 10:17
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
zomenteen heb ik een EEG. en het word gewoon zo eng!
mensen die met een soort naalden op je hoofd gaan wroeten.
mn beste vriendin gaat wel mee voor steun maar toch.
het word zo eng!!
Oud 17-08-2004, 10:27
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 17-08-2004 @ 11:17 :
zomenteen heb ik een EEG. en het word gewoon zo eng!
mensen die met een soort naalden op je hoofd gaan wroeten.
mn beste vriendin gaat wel mee voor steun maar toch.
het word zo eng!!
Sterkte!
__________________
Drie.
Oud 17-08-2004, 10:31
James Stenbeck
Avatar van James Stenbeck
James Stenbeck is offline
I feel like killing somebody.

ik heb serieus wel over de criminaliteit nagedacht, maar ik weet ook niet of dat de juiste weg is. ik weet ook niet wat ik anders in mijn leven moet
Oud 17-08-2004, 10:37
Verwijderd
Ik heb best wel een hard mailtje gestuurd naar mn moeder. Ik hoop dat ze het goed opvat, want in sommige opzichten ben ik sterk veranderd en misschien wel verder dan zij, ik hoop dat ze het begrijpt, anders hebben we dikke ruzie.

Het gaat over het feit dat zij op veel dingen commentaar heeft, en dan zegt ze: niet boos worden hoor. Mijn probleem is dat ze het met veel lading brengt, zodat ik me gemanipuleerd voel, in ieder geval is dat in het verleden dikwijls gebeurd, en aangezien het commentaar over mn vriend gaat en ik dan overtuigd was, kregen mijn vriend en ik er discussies over terwijl ik mijn moeders mening bracht in plaats van de mijne.

Nu had ze weer iets gemaild met zo'n lading en heb ik duidelijk gemaakt dat ik daar geen zin meer in heb en als ze commentaar op mijn vriend heeft, dat ze het tegen hem moet zeggen en niet tegen mij, want ik ben geen boodschapper.

Ik hoop zo dat ze dit begrijpt...
Oud 17-08-2004, 10:40
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 17-08-2004 @ 11:17 :
zomenteen heb ik een EEG. en het word gewoon zo eng!
mensen die met een soort naalden op je hoofd gaan wroeten.
mn beste vriendin gaat wel mee voor steun maar toch.
het word zo eng!!
naalden

waarom heb je een EEG?
Oud 17-08-2004, 11:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Yess, ik heb morgen wat te doen. Ik ga lekker schoolspullen shoppen met mijn vriendin in Roosendaal
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-08-2004, 11:22
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
kvoel me wel goed vandaag.. kwou alleen datk men liefje zag.. is alweer zo'n 2 weken geleden maarjah.. we slaan er ons wel door.. vr de rest zouk et niet erg vinne moest et school al trg beginnen.. ziek men vrienden/vriendinnen trg
veel liefs!
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 17-08-2004, 11:36
Verwijderd
Maanden van inspanning is weg. Patsboem opgelost in het niets. Weg motivatie, terug bij af zonder tranen of spijt.

Dionnetje, gefeliciteerd met je 17e verjaardag
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 18:39
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.