Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2013, 22:50
Verwijderd
Advertentie
Oud 06-07-2013, 22:50
Verwijderd
De boze smileys zijn een placeholder voor de motiverende plaatjes die ik nu ga zoeken.
Oud 06-07-2013, 22:50
Verwijderd
OH NEE PARA! ER MOET EEN BOZE SMILEY VOOR ZO IS HET NIET ENG
Oud 06-07-2013, 22:51
Verwijderd
NU STAAT ER EEN SUF TEKSTBALLONETJE HALLO DAN GAAT TOCH NIEMAND SHREDDEN VERDOMME
Oud 06-07-2013, 22:53
Verwijderd
EEN IS NOG ERGER WEEKDIEREN
Oud 06-07-2013, 22:53
Verwijderd
STOP MET SMILEYS VERWISSELEN
Oud 06-07-2013, 22:54
Verwijderd
We gaan voor de passief-agressieve glimlach.
Oud 06-07-2013, 22:55
Verwijderd
Ik word er maar treurig van, m'n beste para. Maar dat is dan maar extra motivatie om 't topic snel vol te krijgen
Oud 06-07-2013, 22:58
Verwijderd
Hij representeert de bitch face die we straks allemaal moeten gaan ontwikkelen als we 10/10's worden en vreemde mannen ons willen gaan knijpen op straat.
Oud 06-07-2013, 23:01
Verwijderd
Ik heb +10 cm taille aan barbecue en bier
Oud 06-07-2013, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Hij representeert de bitch face die we straks allemaal moeten gaan ontwikkelen als we 10/10's worden en vreemde mannen ons willen gaan knijpen op straat.
Ah ja goeie, ik zal vast oefenen
Oud 06-07-2013, 23:09
Verwijderd
Oja, die centimeters. Ik was er destijds ook bij met umberto's uitstekende suggestie, maar toen was mijn /care ook al te groot. Mijn zelfbeeld zit vast op 'kkheet' en mijn motivatie is niet afhankelijk van snelle resultaten, dus het meetlint is als de afstandsbediening. Ligt altijd net te ver.
Oud 06-07-2013, 23:12
Verwijderd
Ik deed het toen volgens mij omdat ik de internetplaatjes van 30DS niet geloofde, nu is het een goede reminder voor hoe awesome ik bezig ben geweest de afgelopen maanden, want als je jezelf iedere dag meerdere keren in de spiegel bekijkt zie je niet echt dat er wat af gaat
Oud 06-07-2013, 23:14
Verwijderd
Of mijn zelfbeeld was heel positief en dat is het nog steeds, prima
Oud 06-07-2013, 23:31
Verwijderd
Ja, ik wou dat ik het ook had gedaan. Maar niet genoeg om het nu alsnog te doen
Oud 06-07-2013, 23:33
Verwijderd
De volgende keer dat ik je zie ren ik je met een meetlint achterna tot ik al je maten heb
Oud 06-07-2013, 23:35
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Waar meten jullie je buikomvang eigenlijk? Want ik hoor van veel mensen iets anders. De een zegt rond de navel, de ander vlak onder je ribben enz.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 07-07-2013, 00:04
Verwijderd
Citaat:
De volgende keer dat ik je zie ren ik je met een meetlint achterna tot ik al je maten heb
*enkels verstopt*
Ads door Google
Oud 07-07-2013, 09:54
Verwijderd
Kak, ik dacht dat ik vanavond na werk, rond 23.30, prima kon hardlopen, maar ik moet morgen om kwart voor 7 beginnen Dus ik heb maar even een powershred gedaan en dan doe ik morgenavond Evy. So much voor het voornemen om om de dag lopen

5/30
Oud 07-07-2013, 09:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Waar is de foto?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-07-2013, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Waar meten jullie je buikomvang eigenlijk? Want ik hoor van veel mensen iets anders. De een zegt rond de navel, de ander vlak onder je ribben enz.
Ik wist het ook niet zo goed, maar ik meet op het dunste punt van m'n taille en het breedste punt van m'n heupen.
Oud 07-07-2013, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Waar is de foto?
Ik heb het oprecht overwogen, maar het is 25 graden binnen en ik ben bang dat je spontaan van onze date afziet zondag als je zo'n foto van me zou zien
Oud 07-07-2013, 18:43
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Wat is de samenvatting van de resultaten/volhardingen sinds topic 1?
Oud 07-07-2013, 19:14
Verwijderd
Samenvatting: Superawesomemegagaaf /skinnybitch
Oud 07-07-2013, 19:23
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Zijn er ergens al foto's gedropt?
Advertentie
Oud 07-07-2013, 19:55
Verwijderd
Nope, volgens mij heeft iedereen foto's in ondergoed (ik iig wel ) en die zijn niet echt geschikt om op het forum te gooien. Maar ze zijn bizar fucking awesome
Oud 07-07-2013, 20:17
Verwijderd
Mijn foto's zijn alleen voor eigen gebruik Maar het verschil is echt aanzienlijk. Het wordt hoog tijd voor een nieuwe spijkerbroek.
Oud 07-07-2013, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Nope, volgens mij heeft iedereen foto's in ondergoed (ik iig wel ) en die zijn niet echt geschikt om op het forum te gooien. Maar ze zijn bizar fucking awesome
In een oude broek klimmen en fotograferen, komop!
Oud 08-07-2013, 07:12
Verwijderd
Lieve shredders, als ik 's ochtends voor het werk een rondje hardloop, dan wil ik daarna zo snel mogelijk douchen en door naar mijn werk. Maar als ik binnen 10 minuten ga douchen, dan blijf ik door zweten ook na het douchen. Ik vind dat vies en heb de hele dag het idee dat ik in stinkende zweetkleren zit. Dat stinken zal.wel meevallen en het is vooral psychologisch maar toch.

1. Herkennen jullie dit ook of is het een typisch mannending?

2. Wat kan ik er aan doen behalve wachten met douchen?

Groetjes,

Een anonieme tweeling
Oud 08-07-2013, 10:49
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
ik heb dat niet dus geen idee wat je eraan kan doen. Wel heb ik als ik naar mijn werk fiets vaak een halfuur hard gereden en breekt het zweet me uit op het moment dat ik afstap. Andere (boven)kleding mee en snel omkleden werkt dan wel en is denk ik voor jou ook wel te doen toch? ;x
__________________
kak
Oud 08-07-2013, 10:51
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
"I WANNA BOUNCE A QUARTER OF THAT BUTT "

Level twee van ripped blijft m'n lievelings, zonet de laatste keer gedaan
__________________
kak
Oud 08-07-2013, 11:05
Verwijderd
Omg dan ga je nu naar ALLES IS ALLES level 3 hahahahaha app me even als je klaar bent. Met foto! En recensie uiteraard.
Oud 08-07-2013, 11:06
Verwijderd
*handdoekjevoorerturneerleg*
Oud 08-07-2013, 11:34
Verwijderd
Citaat:
ik heb dat niet dus geen idee wat je eraan kan doen. Wel heb ik als ik naar mijn werk fiets vaak een halfuur hard gereden en breekt het zweet me uit op het moment dat ik afstap. Andere (boven)kleding mee en snel omkleden werkt dan wel en is denk ik voor jou ook wel te doen toch? ;x
Ik heb het probleem sowieso niet bij fietsen, enkel bij hardlopen


Citaat:
*handdoekjevoorerturneerleg*
Oud 08-07-2013, 11:55
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Omg dan ga je nu naar ALLES IS ALLES level 3 hahahahaha app me even als je klaar bent. Met foto! En recensie uiteraard.
Hahaha ja will do, ik ben benieuwd hoe ik het trek Ik weet alleen niet of ik 'm morgen al kan doen, werken en direct daarna de diplomering van m'n broertje. Misschien 's avonds laat

Citaat:
Ik heb het probleem sowieso niet bij fietsen, enkel bij hardlopen



JAHOOR, mijn inhoudelijke advies negeer je alsof het niets is en Sanne krijgt wel een hartje Handdoek in je oog kan je krijgen!
__________________
kak
Oud 08-07-2013, 12:08
Verwijderd
Ads door Google
Oud 08-07-2013, 12:10
Verwijderd
Citaat:
JAHOOR, mijn inhoudelijke advies negeer je alsof het niets is en Sanne krijgt wel een hartje Handdoek in je oog kan je krijgen!
Ja het ging om het douchen, ik wil sowieso douchen dus andere kleren aan lost niets op ik sport sowieso niet in de kleding waarin ik ga werken

En jij hebt Sanne en mij laten zitten dus zij krijgt hartjes en jij niet
Oud 08-07-2013, 12:33
Verwijderd
soms vergeet ik hoeveel ik van dit forum hou
Oud 08-07-2013, 19:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lieve shredders, als ik 's ochtends voor het werk een rondje hardloop, dan wil ik daarna zo snel mogelijk douchen en door naar mijn werk. Maar als ik binnen 10 minuten ga douchen, dan blijf ik door zweten ook na het douchen. Ik vind dat vies en heb de hele dag het idee dat ik in stinkende zweetkleren zit. Dat stinken zal.wel meevallen en het is vooral psychologisch maar toch.

1. Herkennen jullie dit ook of is het een typisch mannending?

2. Wat kan ik er aan doen behalve wachten met douchen?

Groetjes,

Een anonieme tweeling
Ik herken het wel en ik heb geen idee wat je eraan kunt doen. Ik ga altijd 's avonds hardlopen. Probleem opgelost
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-07-2013, 20:02
Verwijderd
Les 9, nailed it! ik heb de smaak helemaal te pakken
In het begin als ze zei "je bent al op de helft" en ik was al afgepeigerd wilde ik huilen en opgeven, en nu denk ik dan: YYIIIEEEAHHH LET'S DO IIIITTTT
Bij wijze van.
Oud 08-07-2013, 20:04
Verwijderd
Ik hoop dat ik die vibe ook snel weer heb want ik haat Evy momenteel meer dan Jillian
Oud 08-07-2013, 20:06
Verwijderd
Ze zegt nu 'je hoeft nog maar twee stukjes te rennen " en dan denk ik JA VUILE STINKHOER DAT IS DUS NOG EEN KWARTIER
Oud 08-07-2013, 20:07
Verwijderd
verder gaat 't goed hoor
Oud 08-07-2013, 21:02
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
In een verveelde bui (want vakantie) kwam ik dit tegen en ik dacht 'dat kan/wil/moet ik ook!' Dus vanmiddag maar eens gedaan en ik ging keihard DOOD met level 1 shredden. Ondanks dat ik een deel van de oefeningen eerst moest bekijken voor ze te doen, dus dat ik waarschijnlijk maar de helft van de tijd daadwerkelijk wat gedaan heb. :') Nu zijn al mijn spieren pijnlijk en stijf, maar kan ik niet wachten tot mijn wederhelft besluit te gaan slapen zodat ik nog een rondje kan gaan doen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-07-2013, 21:08
Verwijderd
Joepie een nieuwe
Oud 08-07-2013, 21:11
Verwijderd
Ik heb vandaag verzaakt want morgen tentamen. Vanaf morgen oneindig veel FREEDOMMMMM dus dan ga ik weer verder met diehard shred/evy-koninginnen De (zeer lichte, dat wel ) lijntjes van m'n bovenbuikbuikspieren tussen m'n ribben en aan de zijkant zijn weer terug trouwens :blij:
Oud 09-07-2013, 08:39
Verwijderd
23/30
Ging lekker, alleen een beetje jammer dat de postbode een pakketje kwam brengen toen ik in de laatste minuut zat. Lekker zwetend de deur open doen
Oh en ik weet ook weer waarom ik liever 's avonds sport dan 's morgens... Bah, dat stuiterende ontbijt
Oud 09-07-2013, 11:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Na de eerste set jumping jacks dacht ik letterlijk dat ik het nooit zou halen. Maar toen die voorbij waren ging het verbazingwekkend lekker! Ik ga het toch twee keer op een dag doen, al lukte dat gister niet. Voelt goed. Als je klaar bent dan. Tijdens denk ik vooral dat ik wil dat de pijn stopt. Maar jillian is geweldig.

En ik heb voor referentie ook mijn maten eens opgenomen, omdat ik niet kan geloven dat jullie echt centimeters kwijt raken.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-07-2013, 11:18
Verwijderd
Nieuw bloed in dit topic! Leuk!
Oud 09-07-2013, 14:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Misschien een rare vraag; maar weten jullie hoeveel tijd er minimaal tussen twee keer shredden zou moeten? Want ik doe het zo rond 11u, en zo rond 4u. Want daar zit dus niet zo heel veel tijd tussen. Maar 's avonds laat heb ik echt de motivatie niet. Plus dat ik dan niet alleen thuis ben, en ik ben motorisch te gestoord met teveel wiebelende vetkwabbels om het aan te durven waar mensen bij zijn.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.