Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2008, 07:18
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik heb echt een ongelooflijk onrustige nacht achter de rug... Het liefst zou ik de hele dag in bed blijven. Maar goed, ik heb vandaag officieel mijn laatste stagedag. En dat hoort leuk te zijn. Maar echt blij ben ik helaas niet...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2008, 07:19
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Gister honours-gesprek gehad en ik heb niet het idee dat ik daar heb kunnen zeggen waarom ík geschikt ben voor het programma. Het gesprek was ook veel te 'leuk', over hobby's, commissies, muziek, literatuur en nog een beetje dingen als tijdsbesteding enzo. Bah.

Vanmiddag heb ik presentatie op 't symposium van ons project. Nu nog even snel steekzinnen maken.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 10:12
Redhair
Redhair is offline
Ik heb me aangemeld bij het dierenasiel en zolang ik nog geen werk heb ga ik daar elke ochtend vrijwilligerswerk doen. Elke ochtend om kwart voor acht mijn bed uit! Yeaah laat het echte leven maar beginnen.
Dat wordt dus stoppen met blowen, nouja, alleen vrijdag en zaterdag blowen. Want als ik 's avonds stoned ben kom ik 's ochtends echt niet om kwart voor acht mijn bed uit. Lekker elke ochtend kattenbakken verschonen en hokken schrobben, yeah.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 10:18
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Redhair: Klinkt leuk, althans, je hebt wat te doen en dat brengt toch wat meer ritme in je dag.

OT: o was ik vanmorgen om half 7 nou toch maar opgestaan, dit is echt niks. En ja, ik had vet slecht geslapen en al met al nog geen 6 uur, maar nu is het echt veeel te laat om nog naar Amsterdam te gaan, ben ik daar om half 2 ook eens en sluit de boel al om 17u. (ik ben nu dus nog thuis, uitgeslapen, want ik was zo mega moe en aangezien ik het weekend ook vroeg op ga staan vanwege scriptie...)

Ik kan denk ik maar het best nu hier blijven en nog een paar uur wat doen en dan vanavond na het eten maar naar Zeeland gaan. Anders heb ik écht niks meer aan m'n dag. O, ik en discipline.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 13:09
Verwijderd
Citaat:
.
*verhaal*
Ik moet t toch es vragen.
Waarom breek jij al je zinnen te vroeg af? Waarom niet gewoon hele zinnen maken zoals iedereen? Het leest namelijk erg lastig.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Het is veel te laat om nog wakker te zijn, maar ik heb van half 5 tot half 12 geslapen en ben nu weer redelijk fit. Ik voelde me echt kut, dus ben ik maar mijn bed ingekropen.
Mijn ex-vriendin belde dat ze weer is opgenomen. Ze is maandag van een viaduct gesprongen en heeft nu haar been op 3 plaatsen gebroken. Komende week wordt ze geopereerd. En hoe de hulpverlening haar heeft behandeld is echt belachelijk. Ze heeft zaterdag, zondag én maandag aangegeven dat het niet meer ging, dat ze een opname wilde omdat ze bang was voor zichzelf. Ze kreeg steeds geen opname. Er werd tegen haar gezegd dat ze nu geen gekke dingen moest doen om wel een opname te krijgen. Echt, dan word ik woest. Zo dekken ze zichzelf wel helemaal in. Als er niks gebeurd hebben ze gelijk dat ze haar niet wilden opnemen en als er wel nare dingen gebeuren hebben ze ook gelijk want dan ging het toch alleen maar om de opname . Ze klonk nu wel redelijk goed aan de telefoon. Ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat en dat ze ook geen blijvende schade heeft aan haar been... Kut GGZ...
Wat een geschifte redenatie... zelfs al zou je wél 'gekke dingen' doen om opgenomen te kunnen worden, dan geeft dat toch al aan dat je duidelijk hulp nodig hebt, want niemand die geestelijk gezond is zou dat doen Nja, gelukkig is het 'maar' een gebroken been, zij het dan op meerdere plaatsen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Wat een geschifte redenatie... zelfs al zou je wél 'gekke dingen' doen om opgenomen te kunnen worden, dan geeft dat toch al aan dat je duidelijk hulp nodig hebt, want niemand die geestelijk gezond is zou dat doen Nja, gelukkig is het 'maar' een gebroken been, zij het dan op meerdere plaatsen.
Precies mijn gedachtes. Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat ze van het viaduct is gesprongen om echt dood te zijn, maar verdomme, ze hád wel dood kunnen zijn! Je hoeft maar net verkeerd neer te komen... Nouja, bah, ik wil er niet meer over nadenken.
Ik heb vandaag individueel gesprek gehad en dat was wel fijn. Ik heb in ieder geval mijn frustraties kunnen uiten over dit voorval. Voor de rest was het moeilijk. Ze wilde allemaal onderwerpen aansnijden waar ik niet over wil/durf te praten. Over 1 onderwerp wel gehad, de andere hebben we nu laten liggen. Misschien een volgend keer.

Oh en verder ben ik zo blij met mijn laptopje. Vandaag is er onderhoud aan het kabelinternet netwerk, maar mijn laptopje kan natuurlijk wel de draadloze verbindingen oppikken
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 14:57
Verwijderd
Ha, vandaag wel weer een mooie 7,5 terug gekregen, ben ik blij mee Nu moet ik ook nog heel veel andere dingen af maken.. Maandag ga ik naar Enschede, met m'n laptop, en daar ga ik lekker rustig studeren (in de tuin als 't weer me dat toestaat) en een beetje vakantie vieren (nieuwe kleren kopen, naar de kapper)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 15:13
Verwijderd
Ach, wat maak ik me ook druk. "Mn haar zit niet" - nee, en wat maakt dat nou uit? Vriendje ziet het toch niet, die vindt me toch wel leuk, en met optreden kijkt er toch niemand naar mij, en zéker niet naar mn haar.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 15:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Bah. Ik heb wel vanalles gedaan vandaag, maar niet die twee dingen die ik had moeten doen: een titel voor mijn scriptie bedenken en een sollicitatiebrief schrijven. Wel zijn alle Pabo-paperassen intussen ingemapt en staan ze netjes in de kast, in plaats van die zwervende stapels losse papieren in mijn kastje. Ook heb ik mijn receptenmap bijgewerkt, maar ja, daar schiet mijn scriptie niets mee op. *zucht*
En aan de ene kant heb ik veel zin in vanavond, en aan de andere kant helemaal niet. Was het maar niet zo ver.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 15:58
Verwijderd
Weer zo moe...vandaag weinig anders gedaan dan geslapen en nog ben ik moe. Paar uurtjes geprobeerd toch wat te doen, maar dat gaat niet zo best als je zo moe en gaar bent...maar als ik het niet probeer komt er helemaal niets uit, dus probeer ik het toch steeds maar weer...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 16:27
Sens.
Sens. is offline
Vandaag was mijn laatste examen. ik ben zo goed als zeker geslaagd ( en waarschijnlijk met heel goed punten.) En toch deed het pijn dat wanneer ik thuiskwam ik niet eens mijn verhaal kon doen, omdat mijn vader naar mijn broer aan het bellen was. (Die heeft ook examen gedaan. )

Mijn beide broers (even oud, ik ben een deeltje van een drieling ) hebben 2 moeilijke studies gekozen. Tijdens hun examenperiode is de sfeer thuis heel erg gespannen. Mijn vader controleert hen ook en zet hen aan om meer te leren.

Ik heb een heel jaar hard gewerkt en ja ik ben erg goed in plannen. En ik moet toegeven dat ik graag leer als het me interesseert. Dus natuurlijk gaat alles goed met mijn studie, maar toch zou ik graag een beetje positieve aandacht hebben. Ik zou graag ook eens horen: dat heb je goed gedaan of we weten dat je er hard voor werkt. Mijn punten komen er niet vanzelf!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 16:31
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hm, heb het toch besproken bij therapie. Ik heb verteld wat de échte reden was waarom ik wilde afbouwen/stoppen en volgens mij begreep ze het wel goed ! Ben dus eigenlijk wel blij dat ik het heb besproken Heb goed kunnen luchten over hoe erg ik in de knoop zit met het snijden/eten en het uiten van alle gevoelens over vroeger. Ze begreep me en dat was fijn. Heb nu afgesproken dat ik er maandag weer wat over ga proberen te vertellen, dan kan ik in ieder geval niet meer zo terugkrabbelen. En al is het maar iets heel kleins, als ik mezelf maar weer over die drempel heen kan zetten om er uberhaupt iets over te zeggen. Opzich zie ik er nog niet eens heel erg tegenop, ik ben wel blij dat ik gewoon doorga met de therapie en me niet meer volledig van alles afsluit. Ben inmiddels al weer twee en halve maand gestopt met am en hoewel ik het vreselijk moeilijk vind, ben ik er ook wel een pietsiebeetje trots op Merk dat ik me ook echt een beetje opgelucht voel na dat gesprek.

Ben nu wel heel erg moe, maar heb een hoop gedaan vandaag. Eindelijk een aantal dingen gepost (en een superlieve kaart gekregen!), broek weggebracht, nieuwe oordopjes gekocht (word helemaal gek van muziek door 1 oor) en ben zelfs even wezen shoppen met mams. Heb een nieuwe spijkerbroek (hij zit echt heel erg mooi en lijk er mooi dun door en eindelijk heb ik een bikini moet er alleen nog een beetje voor afvallen. En nu MOET ik verdorie echt mijn solo gaan schrijven voor de auditie zondag, en vanavond maar niet naar dat feestje gaan denk ik, want morgen ook weer de hele dag werken en voel me nog steeds teh beroerd.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 16:36
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb echt veel te weinig gedaan vandaag, al met al maar 2,5 uur of 3 uur wat getypt. En bij elkaar is het net niks (qua inhoud gaat het nog wel, maar qua kwantiteit niet) Nu snel even wat brood met een cup a soupje eten en dan naar de bus. Ik ga morgen gewoon heel vroeg opstaan en dan de hele dag typen. Als m'n vriend dan boven zit, ga ik ook niet teveel rare sog-dingen doen...gewoon 2 dagen heel hard typen en dan zie ik maandag wel hoe ver ik ben.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 16:55
Verwijderd
Pfff, ik ben gaar! Hele dag (naja, tot een uur geleden) in de UB gezeten, en daar word ik zo duf van. Daarna nog boodschappen gedaan, wat opzich niet bijzonder is, maar ik had m'n tas helemaal volgepropt en was ontzettend bang dat 'ie het niet zou houden. Er vallen namelijk nogal gaten in de laatste dagen . Maar 't ging gelukkig goed.
Nu ga ik de was in de machine stoppen en bedenken wat ik wil eten: bami of chicken (quorn) tonight?

En ik ben ONTZETTEND GESPANNEN voor morgen. Zo. Dat is eruit.
Wat nou als 't niet klikt? Dan moet ik toch een week met ze op stap...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 16:58
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Thoughtful: waarom haal je nou dat hele stukje over je studie weg? Ik zou daar ook helemaal kriegel van worden hoor ! Goed dat je niet hebt opgegeven!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:08
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Dankjewel.
En neeeeeee: ik krijg keelontsteking Ik heb allemaal witte puntjes achterin m'n keel en m'n klieren zijn helemaal opgezwollen. OMG, dat is echt de 3e keer in like, 4 maanden Kutkutkutweerstand,, ik moet zondag wel te verstaan zijn met die auditie.. Grrr
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 18:03
pienterpookje
Avatar van pienterpookje
pienterpookje is offline
Beterschap Nijn,

Hier is net de toetsweek voorbij. Ik heb mij er doorgesleept en hoef tot nu toe niks te herkansen maar dat is wel spannend! Sommige toetsen waren echt pittig
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 18:47
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
ja, dat was leuk ik heb redhair gemeet!!!

Nou oerol was gaaf. jaa waarom gaat men naar festivals je komt altijd blut en brak terug. Maar het was het waard ooh zulke leuke voorstellingen gezien, tot het bijna licht wordt met vrienden die ik te lang niet zag in het bos dronken worden, met mijn moeder op het strand aan de wijn en samen dansen bij maffe wereldmuziek. Idiote wandelingen langs absurde verhalen. JAAAA oerol<3. En ik had op de boot sjans met een djembé speler uit senegal die daar beroemd is hahaha, en ik moest langs komen in dakar en hij deed zn kettinkje af en bij mij op en hihih nu is die van mij. Ik amper frans hij amper engels, dus alles wat we zeiden uittekenen en afbeelden en andere mensen vragen die beter frans konden. De hele mundial on tour groep droeg 3 lagen kleren en alsnog hadden ze het koud. Want jaaa nl is ook te koud allicht, zeker weten. hihi ja het was tee gaaf<3.
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 19:17
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hmmja...
Ik weet t niet. Vanmorgen in paniek om de tentames, vanmiddag toch wat kunnen leren.
veel SOG...

Toen naar Altrecht. Er kwam helemaal niks uit me, wilde niet praten niks. Moest wegen. Was voor mij wel fijn wat de weegschaal zei, maar hun werden er niet blij van. Het is stilte voor de storm denk ik. Of ik ga vanavond naar een vriedin, of ik ga straks lekker alleen girl interrupted kijken en dan slapen....
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 19:20
Verwijderd
De herkansing heb ik niet gehaald. Dat betekend volgend jaar weer het tentamen doen. Bah.
En volgende week heb ik rijexamen en ik kan nog géén speciale verrichtingen. Ik snap niet dat we dat nog niet geoefend hebben. En ik heb het de laatste weken wel aangegeven maar dan zei hij dat het wel goed kwam. Nou, nu durf ik dus eigenlijk geen examen te doen, maarja het is al betaald en vet veel geld. Ik wil dit niet.
En verder ben ik moe. En ik moet nog te veel en ik wil gewoon even niet meer, even niks meer...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 22:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
kut hee. Even ging het mis. Maar ik heb mezelf goed opgepakt en teruggekoppeld naar het hier en nu. en ik was godzijdank ondanks alle misere van deze week alsnog een halve kilo afgevallen.

en dan dat emailtje...wat een wanhoop. T is maar goed dat ik er met niemand meer over praat. Maar oh..soms...ik zie de hele dag reizigers, en elke pauze zie ik opstijgende vliegtuigen. 1 ticket maar. t is zo dichtbij.


en een knuffel voor darkfairy ook nog
dankje wel dit doet me goed.

Citaat:
Ik moet t toch es vragen.
Waarom breek jij al je zinnen te vroeg af? Waarom niet gewoon hele zinnen maken zoals iedereen? Het leest namelijk erg lastig.
ja je hebt gelijk.
ik dacht daar op dat moment niet echt bij na.
maar nou je het zegt.
zal ik het weer eens doen.
ot.
het verdriet is er nog erg.
en de leegte als we op de werkplaats aankomen.
op onze afdeling.
en maandag gaan we met een groepje.
van de afdeling die mee willen.
naar zijn begravenis.
en daarna gaat een klein groepje.
naar de crematie toe.
wie weten we nog niet.
en ik ging gisteren naar me nieuwe psychiater toe.
maar die dacht dat ik dinsdag kwam.
dat stond in haar agenda.
terwijl het gisteren was.
en ik was om 16:30 aan de beurt.
maar ze kwam me dus pas om 17:00 halen.
dus een korter gesprek gehad.
en omdat ik het gevoel het dat me citalpram niet werkt.
moet ik nou voortaan in plaats van 40mg 60mg slikken.
en dat geeft nou veel bijwerkingen maarja.
en nou ben ik naar de apotheek geweest.
om me citalopram en me seroquel te halen.
en nou blijkt dat ze me seroquel van 50mg naar 25mg hebben verlaagd.
zonder dat ik daar wat van af weet.
en nou gaat de apotheek maandag naar het ggz bellen.
om het even na te vragen en dan kom ik terug voor me seroquel.
en vanmiddag op het werk was ik met een collega/vriend aan het praten.
en toen begon een gekke kwal me letterlijk in me nek te hijgen enzo.
en ik heb gezegd dat hij op moest rotten.
en toen begon hij wat te vertellen ik weet niet wat.
en toen liep hij door naar buiten.
toen we afgewerkt waren.
bah bah bah bah bah.
vieze gore eikel dat het is.
niemand moet die vent.
en hij zit op een andere afdeling.
en heeft weleens ons werk gesaboteerd.
door 20 dozen kauwgom op de band expres over te slaan.
door ze helemaal niet met kauwgom te vullen.
vorig jaar was dat ofzo.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Ach, wat maak ik me ook druk. "Mn haar zit niet" - nee, en wat maakt dat nou uit? Vriendje ziet het toch niet, die vindt me toch wel leuk, en met optreden kijkt er toch niemand naar mij, en zéker niet naar mn haar.
Altijd als ik vind dat mijn haar kut zit, geven mensen me er complimenten om Volgens mij zien andere mensen bad-hair-days nauwelijks.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 06:49
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
OMG, wat voel ik me beroerd.. M'n keel is helemaal opgezet, het doet zoveel pijn. Vannacht de hele nacht liggen woelen door de koorts en nu heb ik ook nog eens hoofdpijn door te weinig slaap. Zometeen werken en voor 't eerst zie ik het weer eens niet zitten. Het werk opzich wel en het is ook wel leuk enzo, maar de hele dag op m'n benen staan en vriendelijk blijven, ik word altijd zo down/chagerijnig van ziek zijn. Ik wil gewoon in m'n bed liggen en er een paar dagen niet meer uitkomen. Bah Sorry, ik zeur..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 07:25
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Lienepien: wat ga je doen dan dat je er zo gespannen voor bent?

@ Sonho: misschien makkelijk gezegd als je niet zo bent, maar je moet er echt op gaan staan dat je die bijzondere verrichtingen wilt oefenen. Ik heb echt precies hetzelfde gehad bij mijn rijschool in Groningen, ik hoefde steeds maar 2 bv te doen tijdens de lessen en als ik vroeg waarom de rest niet werd er gezegd dat die 2 de belangrijkste waren en dat ik die andere wel kon. Laat ze me dan tenminste 1 keertje doen.. Gaat het rijden voor de rest wel goed? Want je hoeft maar 1 van de 2 bv goed te doen tijdens je examen (hoewel het natuurlijk wel handig is als je de rest ook kunt, voor als je geslaagd bent), maar ze zijn dus niet zo heel erg belangrijk op je examen.

@ Nijn: 3x keelontsteking in 4 maanden is wel heel erg ja. *beterschap geeft* En als je er teveel last van hebt met werk, moet je het afzeggen of naar huis gaan. Er heeft niemand wat aan als jij je zo beroerd voelt, vooral jezelf niet.

OT: ik ga NU beginnen met typen. Ik wilde eigenlijk al eerder, maar ik was zo duf nog toen de wekker ging om 7u en ik moest nog douchen. Maar ik ben al heel blij dat ik überhaupt zo vroeg opsta op zaterdag.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 08:22
Verwijderd
Omg, ik ben zo moe en ik heb weer keelpijn.
Het is nu kwart over negen, gisteren stond ik al te schuren op dit moment.
Maar mooi dat het wordt, haha.

En oh damn, straks is het weer verkeerd. Straks wordt het weer hetzelfde als eerst. Ik weet het bijna wel zeker. Waarom doe ik daar nou niet eens wat aan.

Ik denk dat ik lekker in mijn eentje op vakantie ga dit jaar. Haha. Mijn vriend wil toch niet, dan wil ik hem niet. .

So, griekenland, here I come.

Through the storm we reach the shore, you give it all but I want more
And I'm waiting for you.

With or without you, with or without you.
I can't live, with or without you.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 08:49
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@ nijn: heb je je keelamandelen nog?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 08:51
Verwijderd
@Nijn: Misschien kan je eens echinea force proberen? Dat verhoogt je weerstand. Ik had vroeger in de herst, winter en begin van de lente altijd heel vaak keelontsteking, ik heb toen een aantal jaren echinea force geslikt als de 'r in de maand was' en sindsdien heb ik er veel minder last van.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 09:10
Verwijderd
De opmerkingen hebben me me erg goed laten voelen de afgelopen dagen. Al stond ik de hele dag wel aan andere dingen dan mijn werk te denken 'hmmm. Deze meneer wil de allergrootste chocolade frappuchino. Tering. Van dat geld kan ie een Inca-schaakbord kopen. En gezien zn vetrolletjes had ie dat beter kunnen doen" dat soort onzindingen.

Ondanks dat mn dieet wat minder ging, ben ik toch al 7 kilo kwijt en vind ik dat wél heel goed van mezelf, ook al zegt zij dat het er 10 hadden kunnen zijn. En op mn werk...ach, het is heus leuk. Ja, we worden slecht betaald, ja, we worden gefuckt met het rooster....Maar de klanten zijn over het algemeen geweldig.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 10:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
heb ik gister wat getypt hier.. is t weg...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 10:30
Redhair
Redhair is offline
Hij zat gister te janken en ik ben zo boos. Hij snapt er godverdomme helemaal geen fuck van. Ja jongen, ik snap dat je het lastig vind, ik snap dat je je afgewezen voelt, maar hoe denk je dat het voor mij is? Ik wil elke keer het liefst dood als ik je weer moet afwijzen. Of ik mezelf niet over die angsten heen kon zetten. Toen hij dat vroeg moest ik me echt beheersen om niet helemaal te flippen. Hieruit bleek hoe weinig hij er van snapt, terwijl ik dacht dat hij het wel begreep. Ik zei dat als je een hond altijd met een stok sloeg en hij daarna een ander baasje ging, hij nog altijd bang zou zijn voor een stok, al wordt hij niet meer geslagen. Die associatie zal die hond een poos houden. Ja maar honden en mensen waren niet te vergelijken, zegt 'ie. Gast, ik heb eetstoornissen gehad, ik heb mezelf verwond, ik ben aan de drugs gegaan, allemaal om te vluchten voor die angsten, om het niet meer te voelen, snap je dan niet dat ik me daar niet even over heen kan zetten. Nee, hij begrijpt het niet. Val toch dood. Ik voel me zo waardeloos. Als hij het niet snapt heeft het geen zin om door te gaan, dan kunnen we het net zo goed uitmaken. Zo moeilijk is het toch niet om te snappen? Godverdomme zeg.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 11:53
Verwijderd
hahaha, ik ben op familieweekend in belgië en kan hier gewoon forummen!!! Geniaal! Het is echt super gezellig hier, dus ik blijf niet lang achter dit ding hangen, maar ik moet ook nog een verslag typen. Ik ben ooooo zo blij met mijn laptopje en jullie zullen het nog vaak moeten horen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 12:29
Verwijderd
Waarom heb ik geen knop die ik ff om kan zetten.... Dat gezeik van sommigen steeds
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 13:33
Verwijderd
Bijna altijd als ik weer es bij m'n ouders thuis ben, dan voel ik me verdrietig zonder echt een aanwijsbare reden. Nu ook weer. Ik vind het wel leuk ze te zien, maar t is toch ook een beetje raar ofzo. Hmm...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 13:58
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Waarom straalt mijn moeder zo vaak iets depressiefs uit, zo van 'bah, ik ben het zoooo zat hier'. Ze steekt me altijd aan
En nou hadden broertje en ik een heel tof een cadeau bedacht voor de 20e trouwdag van m'n ouders. Dat hebben ze echt nog nooit gevierd, maar dit jaar zouden we uit eten gaan. Nu bleek het etentje moeilijk in te plannen, 'dus lieten we het maar zitten'. Dag kaartjes voor Evita. Nu hebben we ze toch overtuigd uit eten te gaan, maar is de sfeer alweer bedorven..
Positief punt van dit weekend: beste vriendin is terug uit Amerika en het is nog even tof als altijd en ze komt ook naar Rotterdam <3 jeeej
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 14:51
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Pfff.. Al 3 jaar een lief vriendje die alles voor me over heeft, nooit ruzie gehad of iets.. Scriptie bijna af, leuke baan, veel leuke mensen om me heen, altijd veel te doen.. Maar waarom voel ik me dan nooit gelukkig...? Wat is 'gelukkig' zijn dan als alles goed gaat en je toch niet blij bent?
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 15:33
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Hij zat gister te janken en ik ben zo boos. Hij snapt er godverdomme helemaal geen fuck van. Ja jongen, ik snap dat je het lastig vind, ik snap dat je je afgewezen voelt, maar hoe denk je dat het voor mij is? Ik wil elke keer het liefst dood als ik je weer moet afwijzen. Of ik mezelf niet over die angsten heen kon zetten. Toen hij dat vroeg moest ik me echt beheersen om niet helemaal te flippen. Hieruit bleek hoe weinig hij er van snapt, terwijl ik dacht dat hij het wel begreep. Ik zei dat als je een hond altijd met een stok sloeg en hij daarna een ander baasje ging, hij nog altijd bang zou zijn voor een stok, al wordt hij niet meer geslagen. Die associatie zal die hond een poos houden. Ja maar honden en mensen waren niet te vergelijken, zegt 'ie. Gast, ik heb eetstoornissen gehad, ik heb mezelf verwond, ik ben aan de drugs gegaan, allemaal om te vluchten voor die angsten, om het niet meer te voelen, snap je dan niet dat ik me daar niet even over heen kan zetten. Nee, hij begrijpt het niet. Val toch dood. Ik voel me zo waardeloos. Als hij het niet snapt heeft het geen zin om door te gaan, dan kunnen we het net zo goed uitmaken. Zo moeilijk is het toch niet om te snappen? Godverdomme zeg.
Oh lief meisje ({}).
Wat een kutsituatie. Misschien dat hij meer begrijpt als je hem meer verteld?
Ik weet geen advies helaas. Sterkte en liefs!!
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 16:24
Verwijderd
Citaat:
@ Lienepien: wat ga je doen dan dat je er zo gespannen voor bent?
Ik had vandaag een training, met allemaal mensen die ik niet kende. Maar 't viel weer mee.
Hoe ging 't tikken vandaag?

OT:
Was vandaag best leuk en leerzaam. En ik heb een nieuwe eastpak gekocht! De gaten vielen letterlijk in m'n 'oude' rugzak (die was pas een jaar oud, maar had ook maar iets van 7 euro gekost) en ik had 'm tijdelijk gemaakt met veiligheidsspelden, in de hoop dat ik 'm tot en met m'n tentamen zou kunnen gebruiken. Maar ik werd echt té bang dat m'n boeken er midden op straat uit zouden vallen.
Nu heb ik de eastpak in de kleur die-ik-jaren-geleden-al-wilde, maar die ik toen nergens kon vinden.
Oké, lekker loos verhaal, maar ik ben er blij mee.

Vanavond óf voetbal kijken, óf girl, interupted, die heb ik gisteren opgenomen.

En dan morgen naar de UB...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Pfff.. Al 3 jaar een lief vriendje die alles voor me over heeft, nooit ruzie gehad of iets.. Scriptie bijna af, leuke baan, veel leuke mensen om me heen, altijd veel te doen.. Maar waarom voel ik me dan nooit gelukkig...? Wat is 'gelukkig' zijn dan als alles goed gaat en je toch niet blij bent?
Dan kom je erachter dat gelukkig zijn niet afhankelijk is van je werk en zelfs niet echt van de mensen om je heen, maar dat het echt alleen in jou zit...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 16:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, ik vind het zoo leuk, dat EK. Niet zozeer om het voetbal, maar ik hou van de vrolijkheid van ons als Nederland. Gekheid in oranje en al die blije, maffe liedjes (viva hollandia op 1 in top 50; zoiets kan echt alleen hier). Daar word ik gewoon gelukkig van.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 18:23
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ik had vandaag een training, met allemaal mensen die ik niet kende. Maar 't viel weer mee.
Hoe ging 't tikken vandaag?
Zulke dingen vallen meestal mee, althans, dat is mijn ervaring. Ik kan er ook vreselijk zenuwachtig voor zijn hoor.
Ik ben al ruim 7uur aan het typen, nu nog heel eventjes tot acht uur, dan moet ik stoppen van m'n vriend. Naja, dan is het ook wel mooi geweest voor vandaag. Ik heb nu bijna m'n inleiding tot en met m'n vraagstelling af. Dan alleen nog de opzet/structuur van het feitelijke onderwerp verzinnen () en de onderbouwing erbij voegen. Dat stuk heb ik grotendeels al op papier, moet er nog 1 deelonderwerpje aan toevoegen en wat punten veranderen/verbeteren. Dat is nog wel redelijk wat werk denk ik, maar ik heb maandag ook nog...moet het dan wel inleveren, maar ze hebben er nog nooit iets van gezegd dat dat eerder dan halverwege de middag moet. Dus, het zal wel lukken, het moeilijkste deel van de inleiding heb ik nou zo als wel af.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 19:17
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Leonoor: dat is misschien wel een goed idee ja, ik ga er maandag meteen naar op zoek! Ik slik wel altijd extra vitamine C als de 'r' in de maand is, maar blijkbaar is dat dus niet echt genoeg
@ Redhair: *knuff*

OT: Nou vandaag toch volgehouden om de hele dag te werken. Weliswaar mét koorts en met weinig eten want ik kan bijna niet meer slikken. Voel me echt vreselijk nu en ik heb net naar de dox gebeld om mijn auditie af te zeggen. Ik hoop zooooo dat ze voor morgenochtend nog antwoorden en dat ik volgende week auditie mag doen! Echt, duim voor me mensen Ik vind het echt vreselijk als ik hierdoor sowieso al geen kans meer heb om aangenomen te worden, maar ik kan niet eens praten zonder dat het vreselijke pijn doet. Ik kan niet goed spelen/dansen met veertig graden koorts en een opgezette keel. Vandaag op m'n werk ook veel dingen 'slome' gedaan, lijsten opmaken, dingen checken, niet echt spetterend maar het was wel fijn want zo hoefde ik in ieder geval niet zo veel te praten met klanten, gelukkig was het rustig in de winkel en heb ik veel thee en paracetamol van m'n collega's gehad

Oeh en ik heb net eerste verzoek tot inschrijving gekregen van de UU en dat is hip en nog een hele lieve kaart van m'n bijlesmevrouwtje, ik vind het zo leuk dat er zoveel mensen met me meeleven (examens enzo), ik sta er eigenlijk een beetje versteld van! Net een uur geslapen maar die aso's in mijn buurt hebben allemaal mensen op visite die constant op die stomme toeters zitten te rammen, mijn god daar kan ik dus echt zoo agressief van worden. Hmmz, nu vanavond maar ijs eten en op de bank een filmpje kijken met mams <3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*

Laatst gewijzigd op 21-06-2008 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 21:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik wou dat het verdriet wat minder werd.
en dat hij er nog gewoon zou zijn.
maarja.
positief ding.
vandaag naar het dorp geweest met me moeder me tante en me nichtje.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 22:19
Verwijderd
Citaat:
@ Sonho: misschien makkelijk gezegd als je niet zo bent, maar je moet er echt op gaan staan dat je die bijzondere verrichtingen wilt oefenen. Ik heb echt precies hetzelfde gehad bij mijn rijschool in Groningen, ik hoefde steeds maar 2 bv te doen tijdens de lessen en als ik vroeg waarom de rest niet werd er gezegd dat die 2 de belangrijkste waren en dat ik die andere wel kon. Laat ze me dan tenminste 1 keertje doen.. Gaat het rijden voor de rest wel goed? Want je hoeft maar 1 van de 2 bv goed te doen tijdens je examen (hoewel het natuurlijk wel handig is als je de rest ook kunt, voor als je geslaagd bent), maar ze zijn dus niet zo heel erg belangrijk op je examen.
Heb het er vandaag over gehad. Er zijn nog maar vier speciale verrichtingen; vooruit inparkeren (vandaag paar keer gedaan, ging redelijk), bochtje in één keer, kan ik al, bocht in drie keer en hellingproef (één keer gedaan). Hij zegt dat dat allemaal niet zo belangrijk is, het zelfstandig rijden is veel belangrijker. Dus ja...
Het rijden gaat wel redelijk, invoegen ben ik nog zo zeker in. Maar ja, vrijdagochtend nog lessen en dan om tien voor tien het examen. Ik zie het wel, kan er nu niks meer aan veranderen. Hoop dat ik het haal en anders na de vakantie weer proberen...

En nu? Voel ik me ineens heel verdrietig. Ik wil even helemaal niks meer, nooit meer...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 22:47
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Aargh verdomme ik haaat het om niet lekker te zijn. Vandaag ging ik bijna van mijn stokje op mijn werk, dus moest ik een half uur eerder naar huis (zodat ik niet mee hoefde af te sluiten). Lekker ja, bijna flauwvallen als je mensen aan het helpen bent (en ik had gewoon genoeg gegeten, ik heb gewoon last van duizelingen).
Serieus, wat is er met me? Omdat ik me woensdag al ziek voelde, ben ik op tijd naar bed gegaan, donderdag de hele dag geslapen (!), vrijdagavond van 21.30- zaterdagochtend 10.30 geslapen en nóg ben ik niet beter. Ergernis. Want ik ben ook niet ziek genoeg om me ziek te melden .
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 22:49
kroot
kroot is offline
Niet aangenomen op het conservatorium Den Haag..... wat moet ik nu? Toch naar Utrecht waar ik wel aangenomen ben alleen dan in het 1e jaar, terwijl het bij die studie niet eens bestaat. Zal dus raar zijn, of mijn cursus afmaken: duurt ook nog een jaar. Of geen van beide en lekker werken en geld verdienen.
Het kutte is dat de meeste mensen die ik spreek die mij redelijk kennen en van mijn situatie met therapie enzo afweten, zeggen dat ik het niet moet doen naar de HKU dan. Ze vinden dat ik die cursus af moet maken. En denken dat ik conservatorium nu nog niet aankan. Lastig. Zelf spookt de optie nu een jaar naar de HKU en dan weer toelating in Den Haag doen in mijn hoofd. Ik weet het allemaal niet meer........
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 23:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@kroot dat is inderdaad klote ja.
zal het niet verstandig zijn om die cursus af te maken?.
dan heb je wat om handen tot die tijd.
het is maar een idee.
succes ermee.

ot.
blegh.
klote gevoel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 00:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
waarom blijft hij in mijn hoofd spelen?
en waarom speelt hij met mij...
ik weet dat hij alleen vrienden wil zijn, maar die uitspraken die hij doet, lijkt net of hij meer wil...
maar dat is zijn humor, en dat weet ik maar moet hij ook zo leuk zijn dan?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 07:58
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Sonho: ze zijn idd niet zo belangrijk, je hoeft ook maar 1 van de 2 bv goed te doen op je examen en zelfs als je die verknalt, kun je nog slagen. De meeste zijn ook wel goed te doen, ik vond alleen bochtje achteruit en achteruit inparkeren (volgens mij is dit officieel geen bv voor het examen) heel moeilijk (wist nooit welke kant ik op moest draaien omdat alles net andersom is) Maar als je verder wel goed rijdt en daar een beetje vertrouwen in hebt, komt het allemaal wel goed. En anders nog maar een keer examen doen.

@ Rare kwast: wie?

OT: o wat een klote wedstrijd zeg...zo enorm spannend. Ik was echt helemaal hyper. En ja, die Russen waren beter en sterker etc. etc., maar toch is het stom. M'n moeder meteen dat ze de rest van het ek nu voor de Russen zou zijn vanwege Guus... Ik heb niks tegen die Russen, maar Guus is zo arrogant, blehh. Ik denk dat ik maar voor Spanje wordt en anders Duitsland...alles is goed zolang Italië maar niet weer mazzelend kampioen wordt.

En nu: Typen!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 08:33
Verwijderd
Citaat:
@ Sonho: ze zijn idd niet zo belangrijk, je hoeft ook maar 1 van de 2 bv goed te doen op je examen en zelfs als je die verknalt, kun je nog slagen. De meeste zijn ook wel goed te doen, ik vond alleen bochtje achteruit en achteruit inparkeren (volgens mij is dit officieel geen bv voor het examen) heel moeilijk (wist nooit welke kant ik op moest draaien omdat alles net andersom is) Maar als je verder wel goed rijdt en daar een beetje vertrouwen in hebt, komt het allemaal wel goed. En anders nog maar een keer examen doen.

@ Rare kwast: wie?

OT: o wat een klote wedstrijd zeg...zo enorm spannend. Ik was echt helemaal hyper. En ja, die Russen waren beter en sterker etc. etc., maar toch is het stom. M'n moeder meteen dat ze de rest van het ek nu voor de Russen zou zijn vanwege Guus... Ik heb niks tegen die Russen, maar Guus is zo arrogant, blehh. Ik denk dat ik maar voor Spanje wordt en anders Duitsland...alles is goed zolang Italië maar niet weer mazzelend kampioen wordt.

En nu: Typen!
Mij is eens verteld dat het achteruit inparkeren niet eens hoeft te 'lukken' tijdens je examen: het gaat erom dat ze zien dat je goed kijkt. Ik moest bij m'n examen achteruit de bocht om, maar toen de examinator zag dat in de betreffende straat een auto net om de hoek geparkeerd stond hoefde ik alleen maar recht achteruit te rijden .
@Sonho: wanneer heb je examen?

OT: 'k Heb gisteravond girl, interrupted gekeken. Heftige film.
Daarna nog een stukje van de wedstrijd, en ik vind het eigenlijk best jammer dat ze eruit liggen. Niet dat ik het volgde ofzo, maar toch.
Zometeen naar de UB. Geen zin en ik heb hoofdpijn, maar ik heb een lunchafspraak dus dat maakt het weer wat leuker. Het is hier nu nog mooi weer dus ik ga op de fiets en dan hoop ik dat ik vanmiddag tussen 2 buien door droog naar huis kan fietsen...

Over 2 weken vakantie! Daar moet ik mezelf aan blijven herinneren!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.