Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2009, 21:01
nananono
Avatar van nananono
nananono is offline
Hoi mensen

Ik zal vast niet de enige zijn

maar ik ben al een jaar lang verliefd op mijn beste vriend.
Het is erg moeilijk omdat we elkaar 1x in de maand zien
soms komt hij naar mij en soms ga ik naar hem en dan hebben we het erg leuk
en ja we hebben ook meer gedaan dan beste vrienden doen, maar eigenlijk ben ik daarom niet verliefd op hem! het is gewoon dat hij leuk is. Hij is precies mijn type in alles
hij is lief,grappig,leuk en hij staat altijd voor me klaar.. Zijn innerlijk maakt hem erg mooi ook van buiten. en ik ben echt gek op hem. Dit heb ik hem ook al 3x verteld omdat ik er elke x weer mee zit. Elke x als ik hem zie dan ben k weer gek op hem. dat is erg moeilijk. Hij is niet gek van mij maar vind mij gewoon zijn beste vriendin. Ik ben erg jaloers op hem als hij eens met een meisje heeft gezoend. En soms hebben we daar dan ruzie over, wat ik juist niet wil. Nu heeft hij NOG geen vreindin maar in der loop der tijd komt dat natuurlijk wel.. dan zou ik me echt SUPER rot voelen en tuurlijk gun ik het hem wel .. mar voor mij word dat een moeilijke tijd.. Ik wil hem niet kwijt, maar soms denk ik dat het beter is..maar we zijn al een tijd vrienden en ik wil die vriendschap niet opgeven. Hij is er altijd voormij wanneer ik hem nodig heb en andersom ook.

wat vinden jullie? en heeft iemand anders hier ervaring mee?
ik zit er echt mee!!

hoop op wat reacties.

Laatst gewijzigd op 01-01-2009 om 21:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2009, 21:18
Lfj
Avatar van Lfj
Lfj is offline
Ik denk dat ik jouw situatie wel een beetje kan begrijpen omdat ik op dit moment ook met een dergelijke situatie zit met een goede vriendin van mij.

Als je het hem verteld hebt hoe heeft hij gereageerd er op vond hij het moeilijk of wil hij gewoon zorgen dat de vriendschap in orde blijft. Het lijkt mij zo dat het voor hem ook heel moeilijk is als jullie al een tijdje vrienden zijn dat hij mischien niet weet wat hij er mee aan moet en dat hij dus mischien afhoudend doet om de vriendschap in stand te houden.

Het lijkt mij zo iets van dat jullie het beste nog een keer kunnen gaan praten en dat je het hem duidelijk maakt hoe jij je voelt en dat je sterke gevoelens voor hem hebt.

Ik wens je er in ieder geval heel veel succes mee.
__________________
"Be courteous to all, but intimate with few, and let those few be well tried before you give them your confidence. -- George Washington
Met citaat reageren
Oud 01-01-2009, 21:22
nananono
Avatar van nananono
nananono is offline
Hij heeft hier wel goed op gereageerd. hij vond het wel lastig omdat hij niet het zelfde voelt maar hij wilt heel graag vrienden blijven. En hij doet niet afhoudend tegen mij maar ik ben gewoon erg bang dat hij straks een vriendin krijgt.. en ja ik kan hem natuurlijk niet tegenhouden want ik ben maar een gewone vriendin van hem natuurlijk. Ik ga binnekort nog wel een keer met hem praten maar ik heb het er al vaak met hem over gehad en hij weet niet zo goed wat hij er mee moet.. Hij wilt ook niet dat het zo is maar hij snapt mijn gevoel wel. Ik wens jouw ook veel s6 ermee
Met citaat reageren
Oud 01-01-2009, 21:25
nananono
Avatar van nananono
nananono is offline
Ik ben ook gewoon erg bang dat als hij een vriendin krijgt dat ik hem dan niet meer zal zien. ik heb dat hem verteld en hij zei dat we elkaar gewoon blijven zien. maar straks wilt zijn vreindin dat niet ofzo en zet hij me straks aan de kant als goede vreindin.. ik hoop het niet! want k geef ontzettend veel om hem

Ook ben ik wel degene die hem t meest smst, belt.. en vraagt of hij komt. Ik zou het hem niet horen vragen of pas na een hele tijd. Wel zegtie dat ik bijzonder ben en dathij om mij geeft en dat ik zijn goede vriendin ben. en daar geloof ik wel in als hij het zegt.

Laatst gewijzigd op 01-01-2009 om 21:54.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2009, 15:38
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jullie hebben al meer gedaan dan beste vrienden doen, zeg je. Je hebt dus al met hem gezoend (en misschien ook meer). Waarom heeft hij dat dan gedaan als hij jou alleen als goede vriendin ziet?

Het is voor jou misschien beter om hem even niet te zien, gezien jouw onbeantwoorde gevoelens. Geef jezelf de tijd om over hem heen te komen en pas als je gevoelens weer neutraal voor hem zijn, hem weer te zien. Je kunt best contact onderhouden per sms/mail/telefoon. Maar laat het contact dan van hém uit komen. Dan duurt het maar even een paar weken voordat je wat hoort. Geeft jou meteen de kans om even niet aan hem te denken en hem uit je hoofd te zetten
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2009, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Jullie hebben al meer gedaan dan beste vrienden doen, zeg je. Je hebt dus al met hem gezoend (en misschien ook meer). Waarom heeft hij dat dan gedaan als hij jou alleen als goede vriendin ziet?

Het is voor jou misschien beter om hem even niet te zien, gezien jouw onbeantwoorde gevoelens. Geef jezelf de tijd om over hem heen te komen en pas als je gevoelens weer neutraal voor hem zijn, hem weer te zien. Je kunt best contact onderhouden per sms/mail/telefoon. Maar laat het contact dan van hém uit komen. Dan duurt het maar even een paar weken voordat je wat hoort. Geeft jou meteen de kans om even niet aan hem te denken en hem uit je hoofd te zetten
Friends with benefits ja. En als dat voor beide werkt is het geen probleem, maar omdat hij aangeeft niet hetzelfde voor jou te voelen is dat wel moeilijk voor jóú.. Ik zou er dan zelf niet mee doorgaan met die dingen die jullie doen, whatever that may be, omdat waarschijnlijk jij degene gaat zijn die gekwetst gaat worden. Toch vraag ik me wel hetzelfde als spekkie af, waarom doen jullie dat als hij jullie niet meer dan vrienden ziet. (Of is dat gewoon hoe mannen werken?)
In ieder geval is hier niet echt een oplossing voor, je hebt het hem al verteld, hij heeft niet positief gereageerd, daar moet je je bij neerleggen; het is niet anders. Natuurlijk is het straks voor jou moeilijk als hij een vriendin krijgt, maar neem afstand. Misschien kun je hem vragen jou ook een tijdje niet te bellen, mailen of smsen als dat prettiger is. Dan is de kans ook groot dat je verliefdheid sneller overgaat.
Succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 15:46
nananono
Avatar van nananono
nananono is offline
Nou eerst was ik ook niet gek van hem hoor toen dat gebeurde.. maar uiteindelijk ben ik toch wel gek op m geworden maar dat was meer om hoe hij was!! en we waren al wel vreinden daarvoor alleen het is misschien wat uit de hand gelopen. ik vind het moeilijk geen contact met hem te zoeken. HIj is er alitjd voor mij en ja het is ook de enige die ik echt vertrouw van mijn vreinden.. hij verteld nooit wat door of hij luisterd altijd wel goed!! maar misschien moet ik inderdaad gewoon niet smsen en kijken of hij smst.. en gewoon leuke dingen doen met vriendinnen! maar het is gewoon moeilijk om straks dingen te moeten accpeteren zoals dat hij een vreindin krijgt of misschien wel gaat daten met meisjes of iets.. maar die vriendschap die we ehbben wil ik ook niet kwijt want die hebben we al langer dan dat ik verliefd op hem ben.

dankje alvast!
als mensen nog meer dingen weten ? hoor ik het graag!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op me beste vriend en op me vriendje?!?!
Linniee
12 12-06-2014 19:42
Liefde & Relatie Verliefd op je beste vriend.
Amycansjoe
9 23-01-2013 16:16
Liefde & Relatie heb een vriendje maar verliefd op je beste vriend
lovelife
40 20-05-2012 22:46
Liefde & Relatie verliefd op je beste vriend
justfriends
5 12-12-2011 20:00
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 09:28
Liefde & Relatie verliefd op je beste vriend
Bitchalicious
10 23-08-2002 22:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.