Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2002, 22:07
Verwijderd
Waaaah!! *gezien heeft* Woeh!! Evil Willow!! En Giles!! Oh, arme Giles, Kim en ik zaten nagelbijtend achter de computer. Dat lachen was echt kicken, wij lagen spontaan ook in een deuk. Echt way cool
En Spike ja... Weee!! Ziel terug! Hij verwoorde het ook allemaal weer geweldig: 'make me the way I was... so that buffy gets what she deserves.' of zo. Sukkel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2002, 18:56
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline


Zeg guys, ik zat zo te denken dat ik Vampire Willow uit de aflevering Döppelgangland (van seizoen 3) véél cooler, scarier en humoristischer vond dan Evil Willow van seizoen 6. Evil Willow was voor mij gewoon een flop, een lachertje. Ik bedoel, kijk nou naar dat domme zwarte haar en die adertjes in het gezicht die er echt 'realistisch' uitzagen. En het acteerwerk van Alyson Hannigan vond ik ook minder. Ik kreeg niet zo'n gevoel van 'Jeee, die is echt evil!' of 'Die is vet!', zoals ik bij Vampire Willow had. Nee, ik vond d'r niks aan, die Evil Willow.

Geef mij maar Vampire Willow, die had voor mij veel meer in d'r mars. Die was echt kicken!

Wat vinden jullie? Hebben jullie liever Vampire Willow of Evil Willow?

Ik ben benieuwd.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:22
Verwijderd
Vampire Willow tuulk, hoewel die niet zulke coole krachten had, ze had in ieder geval coolere kleren

Bored now
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 21:26
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Bored now
Jaah! Nog meer genoot ik van hoe ze Angel kwelde in dat kooitje, en hoe ze hem 'puppy' noemde! En die looks van haar! I luv Vampire Willow!

Ik heb pasgeleden nog dezelfde vraag over Vampire Willow en Evil Willow gesteld op de Bronze op de officiële BtVS site (http://www.buffy.com), en daar waren er ongeveer maar 1 of 2 mensen die net als ik Vampire Willow vet vonden. De rest vond Evil Willow helemaal te gek.

Maar ja. Smaken verschillen.

Trouwens, ik vond het Alternate Universe (AU) van "Döppelgangland" met Vampire Willow en Vampire Xander stiekem wat leuker dan de echte wereld van BtVS. Omdat ik de personages van een slechtere kant veel cooler vond dan van die brave kant. Cordelia had dus een redelijk goede wens gemaakt in ''The Wish'' (weet je nog wel? ''I wish Buffy Summers had never come to Sunnydale!").
Het enige wat ik klote vond, was dat Buffy zo'n stomme bitch was in dat AU, en dat Giles niet haar Watcher was. Want waar Buffy ook op de aardbol leefde, Giles zou naar haar toe zijn gestuurd, al was het in het AU of in de echte wereld van BtVS. Er was geen reden om hem niet haar Watcher te laten zijn, snap je wat ik bedoel?
En wat me ook wel stoorde, was dat AU Buffy ook totaal geen respect whatsoever voor hem had. Zo noemde ze hem bijvoorbeeld "Jeeves" (= de naam van de Britse butler Jeeves, een personage uit een bepaalde serie), dat vond ik niet zo geweldig. Die AU Buffy had geen hart, leefde om te doden. Ze was precies wat de echte Buffy niet wilde worden (zie seizoen 5).

AU Giles bleef nog het meeste trouw aan het echte personage, en geloofde in een betere wereld. Wel vond ik die helpers van hem irritant (behalve Oz dan, hè), dat stelletje jongelui die in mijn ogen maar amateurs waren en niet het soort mensen waren waar AU Giles eigenlijk mee zou moeten werken.

O ja, en het laatste waar ik het meeste moeite mee had, en ook al was ze een bitch, was dat AU Buffy doodging. Ik vond het tragisch. (Dus in totaal hebben we Buffy zeker 3x zien doodgaan in de serie, als je AU Buffy meetelt.) Maar ik was wel weer blij dat het weer eens een keer Giles was die de wereld toen redde door Anyanka's spreuk ongedaan te maken.

Giles' personage wordt trouwens veel te veel onderschat (vooral in de eerste 4 seizoenen, maar nu nog steeds): alleen maar omdat de meeste tieners hem zogenaamd 'oud' vinden (hell, iemand van 22 vinden ze al oud!), stoppen de schrijvers zijn personage (dat veel potentieel heeft) in een hoekje weg, en laten ze hem zelden 'de dag redden' ('saving the day', eigenlijk). Zelden laten ze hem van zijn coole kant zien, of laten ze hem iets cools doen. Ze denigreren hem. Dat vind ik heel jammer.

*zucht*

....Ach ja, laat maar zitten. Ik ben nogal een beetje aan het ramblen, denk ik. Sorry guys. Maar soms trek ik me sommige aspecten uit de serie een beetje persoonlijk aan, zoals dus bijvoorbeeld sommige aspecten uit ''The Wish'' en ''Döppelgangland'', die ik minder leuk vond en die ik anders gezien had willen hebben. Bijvoorbeeld dus de bitchy en onuitstaanbare AU Buffy. Of Giles die onderschat wordt. En nog wel meer dingen.

*gaapt* Ik klink nu toch niet aanstellerig, hè? Ik ben moe, daar zal het wel aan liggen, dus don't blame me.

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 17-06-2002 om 21:45.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 22:14
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
O ja, ik wou jullie allemaal nog even wat vragen.

Welke avatar van Giles vinden jullie het beste? De avatar die ik nu heb (die jij dus nu onder mijn naam ziet), of deze twee?

Chainsaw Giles



of Ripper?





Laat het me a.u.b. zo snel mogelijk weten.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 08:59
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
Ripper schreef:
O ja, ik wou jullie allemaal nog even wat vragen.

Welke avatar van Giles vinden jullie het beste? De avatar die ik nu heb (die jij dus nu onder mijn naam ziet), of deze twee?

Chainsaw Giles



of Ripper?





Laat het me a.u.b. zo snel mogelijk weten.

Ripper
de onderste natuurlijk
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:22
Did I Do That?
Avatar van Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Die onderste is !
__________________
It's hard to scream when you can't breathe.....
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 20:12
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Okee dan, dan neem ik de Ripper avatar. Past ook beter bij mijn nickname, dacht ik zo.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 21:29
scala
scala is offline
hoi hoi ik ben nog een buffy newbiezoals eerder gezegd kheb net de laatste aflevering gezien van seizoen 5wow...echt een goede aflevering!! euhm alleen had ik niet helemaal verw8 dat ze dood zou gaan maar ik neem aan dat ze wel trug komt???
en wanneer gaat net5 seizoen 6 uitzenden??ik hoop na de zomer, want dit was de laatste x dat ik 't kon kijken(zie sig)
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 21:50
Skapie
Avatar van Skapie
Skapie is offline
Citaat:
scala schreef:
hoi hoi ik ben nog een buffy newbiezoals eerder gezegd kheb net de laatste aflevering gezien van seizoen 5wow...echt een goede aflevering!! euhm alleen had ik niet helemaal verw8 dat ze dood zou gaan maar ik neem aan dat ze wel trug komt???
en wanneer gaat net5 seizoen 6 uitzenden??ik hoop na de zomer, want dit was de laatste x dat ik 't kon kijken(zie sig)
Dit was toch seizoen 6??

Volgens mij was dit nog niet de laatste aflevering, maar komt er nog een... *hoopt et*
Maar hoe kan een serie doorgaan als de hoofdpersonage waar alles om draait dood is?
*vind et erg jammer*
Khad dit eind echt totaal niet verwacht
__________________
To Elysium is geweldig!!! :D
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 22:00
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
nah dit was het einde van seizoen 5..

enne.. de serie gaat door ja.. wacht maar tot het verder gaat...


Of zoek op inet.. maar dan is de pret snel bedorven..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 07:17
Skapie
Avatar van Skapie
Skapie is offline
*is erg opgelucht *
__________________
To Elysium is geweldig!!! :D
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:05
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Ripper schreef:


<bl@@t>
heeeeeeelemaal mee eens! k vond AU willow en xander echt cool! en ja, vampire willow roels! en helaas word giles idd nogal op de achtergrond gehouden, net als xander als je het mij vraagt..
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 13:29
Verwijderd
klote banaan die avatar..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 17:35
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef:
klote banaan die avatar..


Dit was het einde van seizoen vijf ja. In seizoen zes komt ze weer, duh, anders was er geen seizoen zes geweest (dat was eerst ook helemaal niet de bedoeling). Gelukkig. En dan...!! Me wuv Spike-Buffy...

Aaaaah Giles jah!! Ik word steeds meer fan. Voor degenen die de laatste aflevering van seizoen 6 hebben gezien: COOOOOOOOOOOOOOOL he??

Kick ass Giles!! En hij was ook zo ontzettend strak toen hij (denk ver terug, begin van Buffy) Snyder bedreigde, zo tegen de muur douwde. Heheheh.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 20:01
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Kick ass Giles!! En hij was ook zo ontzettend strak toen hij (denk ver terug, begin van Buffy) Snyder bedreigde, zo tegen de muur douwde. Heheheh.
Dat was in seizoen 3, in de 2e aflevering (''Dead Man's Party''): hij dwong Snyder om Buffy weer toe te laten op school nadat ze was weggerend. Go Giles!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 13:47
ScorpionQueen
ScorpionQueen is offline
WAT???? KRIJGT SPIKE ZIJN ZIEL TERUG???
WAAROM DAT DAN WEER???
wat flauw zeg
evil spike is juist zooooo schattig
Het was zo lief dattir moest huilu woensdagg btw...
En z'n haar zat leuk!

xxx
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:05
Verwijderd
Citaat:
ScorpionQueen schreef:
WAT???? KRIJGT SPIKE ZIJN ZIEL TERUG???
WAAROM DAT DAN WEER???
wat flauw zeg
evil spike is juist zooooo schattig
Het was zo lief dattir moest huilu woensdagg btw...
En z'n haar zat leuk!

xxx
Jah leuk jah

Waarom hij zijn ziel terug krijgt? Omdat hij zijn wens een beetje fout verwoordde
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 13:21
Did I Do That?
Avatar van Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Citaat:
ScorpionQueen schreef:
WAT???? KRIJGT SPIKE ZIJN ZIEL TERUG???
WAAROM DAT DAN WEER???
wat flauw zeg
evil spike is juist zooooo schattig
Het was zo lief dattir moest huilu woensdagg btw...
En z'n haar zat leuk!

xxx
Maar evil Spike was niet meer zo evil... *wilt de nieuwe afleveringen zien*
__________________
It's hard to scream when you can't breathe.....
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 13:35
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
klote banaan die avatar..
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.