Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2000, 22:29
fate
fate is offline
zeg hee,beetje uitkijken met commentaar op Rome.Ik ben naar Rome geweest afgelopen jaar en dat was echt heeeeel vers. niks geen stoffige shit,ja ook wel maar wel boeiend.stel je voorpaanse trappen bij nacht,vol jongeren.hier en daar speelt een bandje,iedereen aan de goedkope wijn.WAUW!fantastische stad,echt waar!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2000, 21:05
Alien
Alien is offline
Ik ben het helemaal met je eens: Rome is een prachtige stad, na een week lopen ben je er nog niet uitgekeken. Ben je ook naar Tivoli en Pompeii geweest. Dat zijn ook mooie steden. Maar je wordt soms op Piazza d'Espagna wel gek van al die Italianen( vooral als blond meisje) Ik heb nu nog heimwee naar het mooie weer en de 30 graden daar (ik was er vijf weken terug). Heb je een muntje in de Trevi fontijn gegooid: dan kom je er nog een keer terug, Ik wel!!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2000, 20:33
Verwijderd
Rome is echt een geweldige stad.

Er heerst een fantastische, internationale stemming. Vooral op de Spaanse trappen. De trappen zelf stellen weinig voor, maar de sfeer die er hangt is super. Luisterend naar wereldmuziek als "la bamba" en "Let it be" merk je hoe fijn pure gezelligheid kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2000, 17:59
MH
Avatar van MH
MH is offline
Ik ben het er mee eens dat het een supermooie stad is. Ik ben gisteren, 20-10, teruggekomen van een Romereis. De St.-Pieter was echt prachtig! Zo'n indrukwekkend gebouw zie je nergens. Ostia Antica vond ik ook prachtig.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2000, 20:24
Ellun
Avatar van Ellun
Ellun is offline
Ik ben in de zomervakantie naar Rome geweest, geweldige stad, totdat ik daar opeens mijn aardrijkskundeleraar tegenkwam!! Maar ik was er maar één dag dus ik wil er zeker nog een keer naar toe. Over twee jaar als ik in de zesde zit gaan we met school tien dagen naar Rome, dat lijkt me echt supergezellig.
__________________
As long as I know how to love, I know I'm alive
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Rome
Calae
2 04-05-2007 12:55
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Tekst voor op Rome trui
Mindfields
16 28-04-2006 13:46
Games probleem met Reinstalling Rome total war
G-force
4 19-10-2005 17:58
Verhalen & Gedichten Jij, Rome, Zeus
clantestino
5 30-08-2004 21:49
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Voorbereidende rondleiding in Rome: iemand ideeën?
Optima
6 13-09-2001 01:49
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Rome??????????
beccie
6 24-03-2001 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.