Oud 02-08-2012, 13:48
xjustme
xjustme is offline
Ik ben door een vriendin uit genodigd om 2 weken op de camping te komen , vet leuk!
maar hoe km ik daar? bij hun past het niet meer in de auto en mijn ouders kunnen mij niet brengen

weet iemand of je het met de trein kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2012, 15:23
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Leuk dat je uitgenodigd bent! Even google-en en je ziet dat het kan. Ik kwam onder andere terecht op nshispeed.nl.
Dus even opzoeken waar je in Luxemburg moet zijn, het dichtstbijzijnde treinstation opzoeken en kijken hoe je daar kunt komen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 15:53
Verwijderd
met de trein is het denk ik het handigst om via Duitsland te gaan! Vanuit Enschede gaat een boemeltje naar Münster, maar je kunt ook vanuit Hengelo de internationale trein nemen. En dan vanaf ergens in Duitsland verder, dat kun je vast wel vinden op http://www.deutschebahn.com/en/start.html
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 20:35
Verwijderd
deadlock commendatore naamzoek
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ben door een vriendin uit genodigd om 2 weken op de camping te komen , vet leuk!
maar hoe km ik daar? bij hun past het niet meer in de auto en mijn ouders kunnen mij niet brengen

weet iemand of je het met de trein kan doen?
In Luxemburg rijden bizar veel bussen, waar moet je precies naar toe?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2012, 11:44
xjustme
xjustme is offline
Bedankt voor de reacties

Ik had zelf ook ff op google gekeken maar kon niks vinden,
Ik moet naar Vianden, en met nshispeed is het ong. 40 euro enkeltje, en op http://www.deutschebahn.com/en/start.html is er nog geen tarief beschikbaar, dus ik denk dat ik dan voor nshispeed kies ,

Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2012, 13:23
Verwijderd
HO WACHT! Als je naar Vianden gaat dan kan je het kaartje uit iedere NS-kaartautomaat halen! Dat kán goedkoper zijn. Fiets even naar het station om te kijken hoe duur het is vóórdat je op hispeed.nl een kaartje koopt waarmee je verplicht de veel duurdere Thalys in je schoenen geschoven krijgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.