Oud 08-08-2012, 23:11
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
True, vruchtbare rokers zijn gewoon de sterkste mannen.
Citaat:
Nee, het heeft een negatieve invloed op zaad
ik bedoelde dit. en makkelijk gezegd maak ik dat grapje omdat ik hem nou niet bepaald serieus neem
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2012, 23:19
Verwijderd
Citaat:
ik raad hem helemaal niet aan om te gaan roken. ik raad het hem ook niet af. want iedereen elk kind van 14kent dat gezeik over hoe slecht het voor je is toch al.
er zitten wel voordelen aan het roken hoor. het werkt zeer bevorderend bij het ontmoeten van mensen in nieuwe situaties. en het bevorderd de kracht van je zaad zoals eerder in dit topic aangegeven is volgens mij.

dus je hebt serieus geen 1 persoon in je directe famillie of vriendengroep die rookt ?
Natuurlijk ken ik wel mensen die rooken maar ik ben weg als die beginnen te roken en als ik ooit eens ergens op aangewezen word door een van die personen zal ik dat ook zeker tegen ze gebruiken.

En waarom zou je hem dit niet af willen raaden?
Jij gaat mij niet vertelen dat je denkt dat een roker gelukkiger/gezonder is als een persoon die niet rookt.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 23:26
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Natuurlijk ken ik wel mensen die rooken maar ik ben weg als die beginnen te roken en als ik ooit eens ergens op aangewezen word door een van die personen zal ik dat ook zeker tegen ze gebruiken.

En waarom zou je hem dit niet af willen raaden?
Jij gaat mij niet vertelen dat je denkt dat een roker gelukkiger/gezonder is als een persoon die niet rookt.
ach je bent dus zo'n geval

waarom zou ik het hem wel willen afraden?
en wie weet mischien zijn sommige rokers wel gelukkiger dan sommige niet rokers. dat ene dingetje bepaalt echt niet zo veel over de persoon.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 23:39
Verwijderd
Citaat:
ach je bent dus zo'n geval

waarom zou ik het hem wel willen afraden?
en wie weet mischien zijn sommige rokers wel gelukkiger dan sommige niet rokers. dat ene dingetje bepaalt echt niet zo veel over de persoon.
Het lijkt me dat je niet puur kwaad bent en dat je voor je medemens het beste voor hebt?

En dat klopt een dingetje is niet de hele persoon maar net zoals dat sommige mensen een hekel hebben aan mensen die heel ongeduldig zijn heb ik een hekel aan rokers.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 23:53
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Het lijkt me dat je niet puur kwaad bent en dat je voor je medemens het beste voor hebt?

En dat klopt een dingetje is niet de hele persoon maar net zoals dat sommige mensen een hekel hebben aan mensen die heel ongeduldig zijn heb ik een hekel aan rokers.
ja nou kijk dat zijn best moeilijke punten om zomaar even antwoord op te geven. en met de meeste dingen neigt dat bij mij meer naar: 50/50 ligt aan de dag
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 14:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Beginnen met roken is echt het domste wat ik ooit gedaan heb. Als ik al dat geld in een potje had gestopt, had ik nu een rijbewijs en auto gehad en had ik niet meer thuis gewoond. Maar helaas.

Ik kan je wel allerlei horrorverhalen over zwarte longen gaan vertellen, maar dat werkt bij mij ook niet. Buiten dat zou het ook nog eens enorm hypocriet zijn om dat soort dingen als roker te gaan lopen verkondigen en er vervolgens zelf niks mee doen.

Het doet vooral zeer in de portemonnee. De eerste ke(e)r(en) is (zijn) niet eens zo lekker. Daarom is het ook zo stom dat mensen ermee doorgaan. Dat ik ermee door ging! Maar goed, ik wilde er op mijn 13e/14e graag bijhoren en nu, 8 jaar later, zit ik er nog steeds aan vast.
Je moet vrijwel overal buiten staan, er zijn weinig cafe's/discotheken/wherevers met een rookruimte. Het kost, zoals gezegd, klauwen met geld, alles ruikt ernaar en uiteindelijk slaat het helemaal nergens op. En ondanks dat ik dit weet, ben ik zo'n idiote verslaafde, dat ik met -12 nog buiten stond te roken, en dan haat je jezelf echt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 15:17
Example
Example is offline
Citaat:
Beginnen met roken is echt het domste wat ik ooit gedaan heb. Als ik al dat geld in een potje had gestopt, had ik nu een rijbewijs en auto gehad en had ik niet meer thuis gewoond. Maar helaas.

Ik kan je wel allerlei horrorverhalen over zwarte longen gaan vertellen, maar dat werkt bij mij ook niet. Buiten dat zou het ook nog eens enorm hypocriet zijn om dat soort dingen als roker te gaan lopen verkondigen en er vervolgens zelf niks mee doen.

Het doet vooral zeer in de portemonnee. De eerste ke(e)r(en) is (zijn) niet eens zo lekker. Daarom is het ook zo stom dat mensen ermee doorgaan. Dat ik ermee door ging! Maar goed, ik wilde er op mijn 13e/14e graag bijhoren en nu, 8 jaar later, zit ik er nog steeds aan vast.
Je moet vrijwel overal buiten staan, er zijn weinig cafe's/discotheken/wherevers met een rookruimte. Het kost, zoals gezegd, klauwen met geld, alles ruikt ernaar en uiteindelijk slaat het helemaal nergens op. En ondanks dat ik dit weet, ben ik zo'n idiote verslaafde, dat ik met -12 nog buiten stond te roken, en dan haat je jezelf echt.
Dit zou de TS eens een aantal keer moeten doorlezen .
En dan moet ie zich nog een keer afvragen of ie er wel echt aan wilt beginnen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 03:15
Verwijderd
Citaat:
Beginnen met roken is echt het domste wat ik ooit gedaan heb. Als ik al dat geld in een potje had gestopt, had ik nu een rijbewijs en auto gehad en had ik niet meer thuis gewoond. Maar helaas.

Ik kan je wel allerlei horrorverhalen over zwarte longen gaan vertellen, maar dat werkt bij mij ook niet. Buiten dat zou het ook nog eens enorm hypocriet zijn om dat soort dingen als roker te gaan lopen verkondigen en er vervolgens zelf niks mee doen.

Het doet vooral zeer in de portemonnee. De eerste ke(e)r(en) is (zijn) niet eens zo lekker. Daarom is het ook zo stom dat mensen ermee doorgaan. Dat ik ermee door ging! Maar goed, ik wilde er op mijn 13e/14e graag bijhoren en nu, 8 jaar later, zit ik er nog steeds aan vast.
Je moet vrijwel overal buiten staan, er zijn weinig cafe's/discotheken/wherevers met een rookruimte. Het kost, zoals gezegd, klauwen met geld, alles ruikt ernaar en uiteindelijk slaat het helemaal nergens op. En ondanks dat ik dit weet, ben ik zo'n idiote verslaafde, dat ik met -12 nog buiten stond te roken, en dan haat je jezelf echt.
Je kunt er mee gaan stoppen he?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 17:52
astro-rock79
Avatar van astro-rock79
astro-rock79 is offline
ik heb 1 jaar gerookt, nu gestopt. en ik ben nog nooit gesnapt. mn moeder zei wel een keer wat ruik je naar rook, je rookt toch niet he? en toevallig hadden we die middag net een gesprek over het roken enzo dat ik niet rook enzo. maar ik denk niet dat ze erachter zijn
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 18:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je kunt er mee gaan stoppen he?
Omg, echt? Dat ik daar nou zelf nooit op gekomen ben! Wauw!

Ontopic: Je kunt beter gewoon niet beginnen, dat is makkelijker dan stoppen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 19:53
Example
Example is offline
Ik vraag me nu eigenlijk best af of ie toch is begonnen of niet aangezien hij niet meer reageert op dit topic ?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Je kunt er mee gaan stoppen he?
Lekker makkelijk gezegd. Zelf nog nooit ergens verslaafd aan geweest neem ik aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol beginnen met roken
margoooootjee
53 16-01-2015 20:40
Drugs & Alcohol stoppen met roken
something..
23 24-02-2011 11:52
Lichaam & Gezondheid Rook jij? (2009)
Hulk
192 02-08-2009 13:32
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Enquête over roken
LuCernaA
2 31-05-2008 09:10
De Kantine goedervoornemens
specail-t
23 27-12-2004 00:46
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Anti-rook spotjes
Yamyam
77 30-10-2002 12:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.