Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2015, 09:09
Zottie2
Zottie2 is offline
Ik heb 1 keer 1 trekje van een sigaret genomen. Ik vond het heel smerig maar wel cool. Ik zou graag willen weten wat hier de gevolgen van zijn. Kan iemand mij dat vertellen? Ik neem misschien 1/2 trekjes in de week.

Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2015, 09:24
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit hoort op drugs en alcohol, dus ik heb het even verplaatst.

Het probleem met zo af en toe een trekje, is dat je heel snel meer trekjes neemt, en voor je het weet sta je elke pauze buiten te paffen. En dat is wel heel slecht voor je lichaam.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-03-2015, 09:30
Zottie2
Zottie2 is offline
Ik doe het 1 keer per week en ik vind het echt heel vies is 1 x per week ook slecht? Ga je eerder dood ofzo?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2015, 10:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom zou je het doen als je het zo vies vindt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-03-2015, 10:48
Zottie2
Zottie2 is offline
Nou mijn vriendinnen doen het ook en ik vind het gewoon grappig en stoer
Met citaat reageren
Oud 21-03-2015, 10:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat is er stoer aan meedoen met je vriendinnen aan iets dat je vies vindt, dat je slecht en verslavend is? Volgens mij is het een stuk stoerder als je gewoon nee durft te zeggen tegen sigaretten voor je verslaafd raakt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-03-2015, 10:59
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Zoals Pluis en Elin3 al zeiden: waarom zou je het doen als je het zo vies vindt? Dat het stoer en grappig is en je vriendinnen het ook doen zijn de slechtste redenen die je kunt bedenken. Van 1 trekje per week zal je niet eerder dood gaan maar als je doorgaat tot je het niet meer vies vindt en over 1 jaar 1 pakje per dag rookt wél. En reken maar eens uit hoeveel geld je dat gaat kosten.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 21-03-2015, 11:25
Zottie2
Zottie2 is offline
Oke maar wij kopen ze niet
Met citaat reageren
Oud 21-03-2015, 11:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oke maar wij kopen ze niet
Als je verslaafd raakt zal je op ten duur toch echt zelf geld moeten gaan uitgeven om aan sigaretten te komen

Hoe kom je nu aan sigaretten dan?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-03-2015, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Nou mijn vriendinnen doen het ook en ik vind het gewoon grappig en stoer
Roken stoer vinden is juist voor losers en meisjes die nooit interessant zullen worden gevonden.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2015, 13:03
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Roken is niet grappig en stoer, en als je het niet lekker vind zo mogelijk nog stommer om te doen dan wanneer je het wel lekker vind. Het stinkt, je komt er verdomde lastig vanaf en het kost klauwen met geld. Neem van deze roker maar aan dat als je om die reden begint, je er over een aantal jaar echt walgelijk veel spijt van krijgt, en het dan niet meer doen is echt veel lastiger dan die sigaret nu niet opsteken.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2015, 20:02
Jongenuittwente
Avatar van Jongenuittwente
Jongenuittwente is offline
geen, als ik er 3 rook gebeurd er ook niks
__________________
mijn opa en oma zeggen altijd, geef je ogen de kost
Met citaat reageren
Oud 27-03-2015, 06:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
geen, als ik er 3 rook gebeurd er ook niks
Hoe weet jij precies wat dat in je lichaam doet? Dat je er (nog) geen last van hebt betekent niet dat het geen schade kan aanrichten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-03-2015, 13:46
Jongenuittwente
Avatar van Jongenuittwente
Jongenuittwente is offline
omdat ik de dagen erna nog steeds mijn zelfde conditie had
__________________
mijn opa en oma zeggen altijd, geef je ogen de kost
Met citaat reageren
Oud 29-03-2015, 13:51
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Voorlopig nog wel ja. Als je hiermee doorgaat gaat dat flink achteruit.
Overigens richt roken wel meer schade aan dan alleen een mindere conditie
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 29-03-2015, 14:23
Jongenuittwente
Avatar van Jongenuittwente
Jongenuittwente is offline
ik rook bijna elke week wel een paar peukjes, en merk hier niets van (behalve de lucht)
__________________
mijn opa en oma zeggen altijd, geef je ogen de kost
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 13:17
sefiani.ismail
sefiani.ismail is offline
Het probleem met zo af en toe een trekje, is dat je heel snel meer trekjes neemt, en voor je het weet sta je elke pauze buiten te paffen. En dat is wel heel slecht voor je lichaam. Wat is er stoer aan meedoen met je vriendinnen aan iets dat je vies vindt, dat je slecht en verslavend is? Volgens mij is het een stuk stoerder als je gewoon nee durft te zeggen tegen sigaretten voor je verslaafd raakt
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 21:10
Woefzeidekat
Woefzeidekat is offline
Ik rook zelf ook maar als je probeert te stoppe dat fk moeiluk is ga je ook nog is extra veel eten van paar trekjes merk je niks maar het worde er meer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-12-2015, 20:06
valerie99
valerie99 is offline
Je rookt nu een tot twee trekjes in de week, maar als je een keer stres hebt bijvoorbeeld doe je het vaker, en dan zit je al op 3 of 4 trekjes in de week. In sigaretten zit een middel dat verslavend is, nicotine, je hebt er steeds meer van nodig om het zelfde gevoel te krijgen bij het roken, hierdoor is het verslavend. Je zit nu op een paar trekjes in de week, dus je kunt er nu het beste mee stoppen, je bent nog niet verslaafd. Denk aan je longen en aan je gezondheid, je hebt geen sigaretten nodig!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2016, 15:50
Forumdier
Avatar van Forumdier
Forumdier is offline
Het is veel stoerder als je niet rookt! Als je het eenmaal echt doet dan kom je er niet meeer vanaf! Nooit doen!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2016, 20:17
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Waarom is het stoer als je niet rookt? dat is toch geen prestatie?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2016, 07:29
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Waarom is het stoer als je niet rookt? dat is toch geen prestatie?
Bij jongeren is het roken eigenlijk altijd om er gewoon bij te horen.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 22-01-2016, 08:02
ismaeltiemens
ismaeltiemens is offline
gewoon niet doen, ik zelf heb gerookt het kost geld en tijd je ouders worden boos, je mag het niet zomaar op school (niet op mijn school). er is een bepaald stofje dat heet Koolmonoxide dat neemt zuurstof uit je rode bloedcellen weg dus dat zorgt er voor dat je bloed dikker word en minder goed kan vervoeren. je longen natuurlijk ook. wanneer je nicotine te kort hebt kun je, je slecht concentreren omdat je lichaam zin in nicotine heeft. hoop genoeg gezegd te hebben ???
Met citaat reageren
Oud 23-01-2016, 10:34
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Bij jongeren is het roken eigenlijk altijd om er gewoon bij te horen.
dat gaat over roken, dit gaat over niet-roken.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2016, 15:21
_tessa27
_tessa27 is offline
een trekje in de week is niet erg, maar je gaat het steeds minder vies vinden en zal dan meer trekjes gaan nemen..... ik zou snel een overweging maken of je wel of niet wil doorgaan, omdat je anders steeds meer een vaker gaat roken en verslaafd word. ik heb zelf ervaring.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2016, 19:13
Axl2.0
Axl2.0 is offline
van 1 trekje of peukje per week ga je echt niet eerder dood ofzo. Ikzelf heb 2 keer een beetje gerookt met uitgaan en toen had ik met oud en nieuw de beschikking over een doos minisigaren met wat vrienden en we hebben constant gerookt. Daarna nog een paar keer gedaan. Denk er nu constant aan om wat te gaan kopen maar ben geen 18...
Mijn punt is dat je er meer van gaat willen en dat t dan wel schadelijk wordt.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2016, 08:18
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
van 1 trekje of peukje per week ga je echt niet eerder dood ofzo. Ikzelf heb 2 keer een beetje gerookt met uitgaan en toen had ik met oud en nieuw de beschikking over een doos minisigaren met wat vrienden en we hebben constant gerookt. Daarna nog een paar keer gedaan. Denk er nu constant aan om wat te gaan kopen maar ben geen 18...
Mijn punt is dat je er meer van gaat willen en dat t dan wel schadelijk wordt.
van 1 peuk ga je niet direct dood nee, maar je spreekt jezelf tegen. Als 1 sigaret leidt tot meer sigaretten (wat gewoon zo is) dan is 1 sigaret wel schadelijk.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2016, 03:05
Atmosfearz
Avatar van Atmosfearz
Atmosfearz is offline
Ik geef je 1 tip, begin er echt NIET aan! Ik rook zelf nu bijna 4 jaar, ik ben nu 18 en ik heb mezelf zovaak beloofd te stoppen maar het lukt niet. Dus begin er niet aan nu je het kan
Met citaat reageren
Oud 27-02-2016, 01:27
GAnnoniemG
GAnnoniemG is offline
Stoppen nu het nog kan! 1 trekje word snel veel meer trekjes en opgegevenmoment ben je gewoon verslaafd.. Roken is absoluut niet stoer en het stinkt heel erg! Ik rook zelf al 3 jaar en ik ben 15. Ik begon niet om stoer te zijn, maar door andere redenen, stop gelijk. Je zal er heel veel spijt van krijgen als je door gaat met roken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Clean air Nederland: 'Roken in eigen tuin moeten we niet meer willen'
df
124 05-10-2015 06:19
Lichaam & Gezondheid enquete roken
rare
51 20-06-2012 15:59
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Enquête over roken
LuCernaA
2 31-05-2008 08:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De strijd tegen roken
perfectme
500 25-04-2007 14:56
Lichaam & Gezondheid rokende ouders -> rokende kinderen?
Verwijderd
50 19-07-2003 20:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Anti-rook spotjes
Yamyam
77 30-10-2002 11:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.