Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2016, 16:15
Girlxo
Girlxo is offline
Hallo allemaal,

Ik heb gister best iets vervelend meegemaakt .. Ik had een feestje van een vriend van mij. Ik had nog nooit gedronken maar er werd drank geschonken dus ik deed lekker mee.. De alcohol viel helemaal niet goed en ik was nogal aangeschoten richting de dronken. Een jongen van dat feestje maakte er echt heel veel misbruik van en begon aan plekken bij mij te zitten wat ik helemaal niet fijn vond (billen, borsten hij ging aan het einde zelfs in mijn broek) ik kan me dit heel vaag herinneren maar toch ook best goed .. Ik kon niet echt tegenstribbelen (ben best een klein meisje en ook niet heel sterk vooral door de alcohol nu) Ik heb meerdere keren aangegeven dat die moest stoppen. Het maakte hem niks uit en ging door, hij begon allemaal vieze dingen in mijn oor te fluisteren en ik wou echt weg.. Uiteindelijk kwam een andere jongen en die zei dat die moest stoppen, dus stopte die. Nu de dag later komen steeds vage herinneringen terug, maar ik zit er echt heel erg mee .. Ik durf het ook aan niemand te vertellen, omdat het ook een beetje mijn eigen schuld is. Iemand tips voor mij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2016, 16:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Of je nu dronken of nuchter bent, nee is nee. Jij hebt jouw grenzen aangegeven en daar is hij overheen gegaan. Dat had deze jongen absoluut niet mogen doen! Wat er is gebeurd is zeker niet jouw schuld. Je zou geen jongen van je af moeten hoeven vechten, mensen horen jouw grenzen te respecteren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-12-2016, 09:18
Girlxo
Girlxo is offline
Citaat:
Of je nu dronken of nuchter bent, nee is nee. Jij hebt jouw grenzen aangegeven en daar is hij overheen gegaan. Dat had deze jongen absoluut niet mogen doen! Wat er is gebeurd is zeker niet jouw schuld. Je zou geen jongen van je af moeten hoeven vechten, mensen horen jouw grenzen te respecteren.
Ja ik denk dat je daar gelijk in hebt , maar toch heb ik dat gevoel.. Ik was ook zo slap en daar baal ik nu echt van ik deed zo niet veel om hem weg te krijgen..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2016, 09:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je deed wat je kon, maar hij deed wat hij kon om je signalen niet op te pakken. Hij was fout en jij hoeft helemaal geen schuld bij jezelf te leggen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2016, 10:35
BassPredator
BassPredator is offline
Omring je met mensen die dat jochie ff kunnen aanpakken... Of weet ik veel, wie niet sterk is moet slim zijn en!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Aanranding
Verwijderd
4 28-08-2011 23:03
Psychologie Aanranding.
rattenkruid
5 22-02-2005 19:11
Psychologie verwerking aanranding
aapje
24 30-03-2004 16:09
Liefde & Relatie aangerand........of vrijwillig?
HelpMePlease
206 22-03-2004 20:38
Psychologie Aanrandingen veel voorkomen
Linlilalove55
127 18-08-2003 16:01
Psychologie ben ik aangerand???
rabecca
24 26-08-2002 01:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.