Oud 17-11-2005, 16:23
Project 50
Project 50 is offline
Ik snap dat deze vraag een beetje offtopic is, maar om er nou een heel topic voor te openen vind ik ook een beetje overdreven

Ik rijd op een luchtgekoelde 50cc. Hij was al redelijk warmgereden en toen kwam ik ook agent tegen met de rollerbank. Eerst moest ik 10 minuten wachten omdat ze de rollerbank in gingen pakken, verhuizen, dus ik moest ook weer ergens anders heen, en toen laten meten. Tijdens het meten flikkert opeens die hele buis met lucht van de rollerbank af tegen m'n brommer. Dikke kras op m'n uitlaat én ze laten de meting gewoon doorgaan, hij was immers pas bij de 3e versnelling (0,9 kw ). Geeft een brommer dusdanig meer vermogen zonder deze koeling en zou dit een reden tot bezwaarschrift zijn? Die kras vind ik immers ook niet zo jofel. Speciaal voor alle mensen die nu gaan zeiken van "Je moet gewoon betalen blabla want je bent een kut opgefokt brommer jochie blabla", geef maar geen antwoord.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2005, 16:30
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
de plaatselijke politie is verantwoordelijk voor schade veroorzaakt door hun optreden. In principe zouden ze die schade in elk geval gewoon moeten vergoeden, net als elke andere idioot die dat soort grapjes uithaalt.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 16:35
Project 50
Project 50 is offline
Dat dacht ik dus ook. Zij deden er echter niets aan. Die uitlaat gaat echt als een malle roesten als ik 'm niet opnieuw spuit. Maar alle 'ingrediënten' voor het spuiten zijn waarschijnlijk toch al méér dan mijn 70 eurotjes boete? moet natuurlijk wel auto lak zijn die hitte bestendig is
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 20:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
IdioLogic schreef op 17-11-2005 @ 16:23 :
ISpeciaal voor alle mensen die nu gaan zeiken van "Je moet gewoon betalen blabla want je bent een kut opgefokt brommer jochie blabla", geef maar geen antwoord.
Dank je.

Je moet gewoon betalen want je bent een kut opgefokt brommer jochie

(maar wat gebeurde er nu precies? Vloog de rollerbank zelf in stukken en beschadigde dat je brommer, of vloog een stuk van je brommer uit elkaar?)

Die boete moet je sowieso betalen, de overtreding is nog steeds geconstateerd immers, maar als de politie inderdaad aanwijsbare schade heeft veroorzaakt moeten ze dat wel vergoeden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 20:24
DG
Avatar van DG
DG is offline
Je had denk meteen ter plekke moeten laten vastleggen dat het hun schuld was dat er schade aan je brommer werd veroorzaakt.

Want als ze geld van jou nodig hebben komt het wel, als jij geld van hun moet terugkrijgen doen ze daar moeilijker over.
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 20:57
ViperDax
Avatar van ViperDax
ViperDax is offline
t geeft iig niet merkbaar meer vermogen zonder die buis, maar eigenlijk moet test wel met koeling worden uitgevoerd.
__________________
Niet vrijgezel, niet bezet, maar zeker niet beschikbaar!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:29
MB
Avatar van MB
MB is offline
Je kan absoluut een bezwaarschrift schrijven op deze grond, want bij een rollerbankmeting moet de rollerbank en de agent aan een aantal eisen voldoen en een daarvan is de koeling. Het heeft maar weinig invloed op je vermogen (behalve als je brommer rijdend nooit goed warm wordt, vanwege slechte afstelling oid, want dan wordt hij tijdens de meting wel warm en kan hij harder), maar ik zou het wel altijd proberen.

Bij iedere andere boete zou ik ook zeggen 'gewoon betalen', maar omdat de regels zo ontzettend fout en krom zijn hierin vind ik het wel verantwoord om er onderuit te komen.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:55
Project 50
Project 50 is offline
T_ID: De rollerbank bestaat uit de rollers, daaraan een kastje( aan de lrechter kant ) en daaruit komt een dikke buis met opening die lucht tegen je motorblok blaast. Die dikke buis viel van het kastje af en donderde tegen m'n brommer. Eerlijk gezegd zag ik pas later ook dat er een deel van de lak af was geschraapt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer e-scooter op de weg
Kevin1255
4 11-06-2013 21:37
Verhalen & Gedichten Sterven onder de zon.
ExpoRules
9 26-04-2011 15:11
Verkeer & Vervoer [nieuws]rijschoolhouders versus agressie
coopergirl
47 19-11-2005 11:43
Werk, Geld & Recht Constructiesnelheid Scooters zou aangepast moeten worden
DG
51 24-05-2005 12:07
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap scooters, de regering moet nie zo zeiken
LinkinFre@k
317 29-10-2003 09:45
De Kantine Opgevoerde scooter
Upke
252 24-05-2003 12:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.