Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2007, 13:44
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 20-03-2007 @ 11:43 :
Ik was in de veronderstelling dat een rij instructeur alleen over een koppeling en rempedaal beschikte
Of dat verschilt per leswagen of ik heb niet goed opgelet ;p
Dat dacht ik dus ook, maar niet dus.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Advertentie
Oud 20-03-2007, 14:21
AFCAVVZ
AFCAVVZ is offline
Over het kijken; ja, daar zeiken ze wel extreem vaak over. Je moet gewoon overal interesse hebben. Denk bij elk zijstraatje dat er een lekker wijf/gozer(?) staat en kijk gewoon. Rijd rustig op kruisingen af en kijk goed in je binnen - buiten spiegel en over je schouder. Succes ermee.

BTW: IK BEN VANDAAG GESLAAGD!! FOUTLOOS GEREDEN
Oud 20-03-2007, 15:06
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
HvJ schreef op 20-03-2007 @ 14:44 :
Dat dacht ik dus ook, maar niet dus.
koppeling sowieso niet volgens mij.. Meestal alleen rem en gas. Tijdens examens wordt het gaspedaal weggehaald volgens mij..
__________________
Oud 20-03-2007, 16:04
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Mn eerste instructrice had ze alledrie (maar gebruikte het gas eigenlijk nooit) en mn tweede alleen remmen & koppeling!

En vandaag laatste les voor 't examen gehad en het ging wel lekker. Mn instructeur had ook niet zoveel commentaar Alleen links en rechts door elkaar gehaald maar daar zak je niet op. Ik moet alleen niet te voorzichtig doen.

Maar ik zie 't weer zitte dus
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 20-03-2007, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 20-03-2007 @ 16:06 :
koppeling sowieso niet volgens mij.. Meestal alleen rem en gas. Tijdens examens wordt het gaspedaal weggehaald volgens mij..
Koppeling ook volgens mij hoor
Oud 20-03-2007, 16:35
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 20-03-2007 @ 17:04 :
Mn eerste instructrice had ze alledrie (maar gebruikte het gas eigenlijk nooit) en mn tweede alleen remmen & koppeling!

En vandaag laatste les voor 't examen gehad en het ging wel lekker. Mn instructeur had ook niet zoveel commentaar Alleen links en rechts door elkaar gehaald maar daar zak je niet op. Ik moet alleen niet te voorzichtig doen.

Maar ik zie 't weer zitte dus
heb je nog wel ff les voor het examen?
Oud 20-03-2007, 16:48
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Miracle schreef op 20-03-2007 @ 16:06 :
koppeling sowieso niet volgens mij..
Ik weet zeker dat mijn lesauto een koppeling had... De eerste lessen dacht ik dat het best goed ging, maar toen mijn instructeur stopte met helpen met de koppeling, heb ik vaak 3x voor hetzelfde rode stoplicht gestaan...
Oud 20-03-2007, 16:54
Joepp
Joepp is offline
Mijn lesauto had een ze alledrie, maar met het examen werd de gas er in ieder geval afgehaald.
Koppeling weet ik niet zeker, maar dat zou ook best eens kunnen.

AFCAVVZ, van harte gefeliciteerd!!
Heerlijk gevoel zal dat zijn.
Ik ga morgen mijn rijbewijs ophalen, heb er nu al zin in
Oud 20-03-2007, 17:07
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 20-03-2007 @ 17:35 :
heb je nog wel ff les voor het examen?
Ja nog een halfuurtje
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 20-03-2007, 17:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 20-03-2007 @ 17:48 :
Ik weet zeker dat mijn lesauto een koppeling had... De eerste lessen dacht ik dat het best goed ging, maar toen mijn instructeur stopte met helpen met de koppeling, heb ik vaak 3x voor hetzelfde rode stoplicht gestaan...
Oh, nou alle lesauto's die ik van binnen heb gezien hadden het niet. Maar dat zal dan wel toeval zijn.
__________________
Oud 20-03-2007, 17:40
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Naar mijn weten hoort een lesauto standaard dubbele pedalen te hebben; dat wil zeggen, een koppeling en een rem. Als de instructeur een noodstop moet maken voor/namens de leerling is het wel fijn als-ie niet afslaat, en nog meer van dat soort dingen, lijkt me Een gaspedaal is inderdaad optioneel (die van mij had het wel) maar mag inderdaad niet aangesloten zijn tijdens een examen, dus wat Marcel al eerder zei.
Het is volgens mij aan de instructeur en/of de rijschool of hij het fijn vindt om zelf een gaspedaal te hebben. Tijdens één van mijn rijlessen stond ik voor een rood stoplicht naar rechts, en van achter mij kwamen drie brandweerwagens aanstuiven. Ik kon op dat moment geen kant op (rechts klein stoep en brug, links een volle rijbaan) en was nog niet zó ervaren, dus was het wel even fijn dat mijn rij-instructeur de boel volledig over kon nemen (dus ook het gas) om een veilige doorgang te creëren
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 20-03-2007, 23:14
Verwijderd
Morgen afrijden..
Oud 21-03-2007, 07:37
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 20-03-2007 @ 18:07 :
Ja nog een halfuurtje
Dat is wel beter. Alvast even oefenen weer, ik moet ook altijd effe op stoom komen (kwartiertje/halfuurtje) voor ik er bij ben.

Succes morgen!!!
Oud 21-03-2007, 07:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Succes allebei!!!
__________________
Oud 21-03-2007, 07:50
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Ik moet om 11:40 afrijden

Dit is nu me 4de keer

De 1ste keer was perfect maar ik keek te goed, en dat houd in dat je onzeker over komt. Ik was volgens hun te perfectionistisch..

De 2de keer: dat ging helemaal niet. Ik was te nerveus, de ene fout na andere. Eerste 10 min al een ingreep. Ik vroeg of ik al gezakt was, toen zei ze dat ze dat ze dat niet mocht zeggen.

De 3de keer ging perfect tot de laatste 10 min. Ik moest rechts en gelijk links. Ik stond voor stoplicht dus ging inderdaad rechts en daarna links, ik dacht dat we een rondje zouden maken ofzo, maar ja bleek dus tegenovergesteld verkeer te zijn Ik snap er nu nog steeds niks van want links gingen we niet

En nu me 4de keer:
ben strontnerveus, nauwelijks geslapen. Slik 1.5 week al tabletten om rustig te worden, helpt allemaal niks. Ik zit er erg tegenop

Ik wil het zo graag halen nu..
Oud 21-03-2007, 11:52
Verwijderd
Gesláágd! Was iets te enthousiast op een rotonde () maar hij zag wel dat ik fatsoenlijk kon rijden, en dus in één keer geslaagd. Woei!
Oud 21-03-2007, 12:24
Verwijderd
Gefeliciteerd
Oud 21-03-2007, 13:24
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Mag morgen een keertje 's avonds lessen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 21-03-2007, 14:31
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 21-03-2007 @ 12:52 :
Gesláágd! Was iets te enthousiast op een rotonde () maar hij zag wel dat ik fatsoenlijk kon rijden, en dus in één keer geslaagd. Woei!
Gefeliciteerd!!
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 21-03-2007, 17:30
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 21-03-2007 @ 12:52 :
Gesláágd! Was iets te enthousiast op een rotonde () maar hij zag wel dat ik fatsoenlijk kon rijden, en dus in één keer geslaagd. Woei!
Gefeliciteerd!!!
__________________
Oud 21-03-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 20-03-2007 @ 11:44 :
Stoer Lijkt me een geniaal voertuig om te besturen. Mijn st.vader is vrachtwagenchauffeur, zo'n enorm baskbeest met luxieuze cabine maakt wel indruk

Succes!!
Coopergirl, ja ook dat wel ja. Maar ook volop banen aangeboden en als je goede baan/baas hebt, ook nog best loon ook.
(Afhankelijk wat je doet & buitenland chauffeur).

Dank je wel!
Meer horen jullie nog.
Oud 21-03-2007, 21:55
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Yeah... Augustus begonnen, lesje of 40-50 gehad ( ), 1x gezakt en avndaag geslaagd


maar wtf is het voor ongein dat een gemeentehuis van een stad van fuckin 26.000 inwoners om 3 uur al dicht is? moet ik weer 2 dagen wachten met aanvragen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 22-03-2007, 07:43
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
kalinho schreef op 21-03-2007 @ 22:55 :
maar wtf is het voor ongein dat een gemeentehuis van een stad van fuckin 26.000 inwoners om 3 uur al dicht is? moet ik weer 2 dagen wachten met aanvragen
Bij ons hebben ze ook koopavond, mss dat je vanavond kunt gaan?

Gefeliciteerd trouwens.
__________________
Oud 22-03-2007, 09:26
Verwijderd
Godverde.. Storing bij het RBW landelijk, kun je geen rijbewijzen aanvragen.

Dat overkomt ook echt mij weer. Bén ik eindelijk geslaagd, krijg je dit *pissig*
Oud 22-03-2007, 10:00
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Zo, volgende week donderdag voor de derde keer afrijden. De vorige twee keren had ik dezelfde examinator die me blijkbaar niet zo mag.
de eerste keer ben ik terecht gezakt, de tweede keer niet. het enige wat ik fout deed bij de tweede keer was, dat ik met één band van de auto iets tegen een stoeprand aankwam, en dat was het :')
__________________
pics or it didn't happen
Oud 22-03-2007, 10:46
Verwijderd
Oh en dit had ik nog niet gedaan dus nu maar.

Wanneer je begonnen bent/wanneer je gaat beginnen met rijles: 14 april 2006
Wanneer je examen hebt: Gisteren.
Wanneer en of je geslaagd bent: Ook gisteren dus 21 maart 2007
Hoeveel lessen je hebt gehad: Euh. 30 bij een andere rijschool, maar dat ging klote. En nu bij Smits 28. Dus 58 in totaal. Veel
Oud 22-03-2007, 14:06
Verwijderd
Ik weet nog wel hoe ik destijds ben geslaagd.

Ik had een vrouw als examinator, dus na 3 kwartier lullen over kleinkinderen ben ik toch geslaagd met een (volgens haar) mager zesje.
Oud 22-03-2007, 14:20
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ook geslaagd!

Ik had een vet relaxede examinator en die ging met de instructeur de hele tijd lullen over de wintersport en weet ik veel. Daar werd ik ook wat rustig van!

Mja, bochtje achteruit ging bagger ("Nou, die heb je vast wel 'ns mooier gedaan") en bij de eerste weg met parallel weg ging 't vet mooi (dat zei m'n rijinstructeur!) maar bij de tweede stond ik stil :$

Mja.. wel geslaagd
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 22-03-2007, 15:50
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Miracle schreef op 22-03-2007 @ 08:43 :
Bij ons hebben ze ook koopavond, mss dat je vanavond kunt gaan?

Gefeliciteerd trouwens.
hier idem, maar ik moet dan ook werken

nja ga morgen wel. na bijna 19 jaar maakt dat weekie ook niet meer uit
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 22-03-2007, 17:59
Joepp
Joepp is offline
ArtemisQ, Sidhe en kalinho: gefeliciteerd!!

En ja, die gemeentehuis openingstijden zijn dramatisch..
Weet er alles van.
Daardoor (en door een weekend) heb ik 8 dagen moeten wachten.
Maar nu heb ik hem eindelijk.
Oud 22-03-2007, 19:23
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Vandaag eerste rijles in het donker gehad, viel me reuze mee
Je ziet stukken minder, maar je let automatisch veel beter op, alleen een bocht onderschat waardoor er vanalles door de auto vloog
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 22-03-2007, 19:48
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Citaat:
MTpower schreef op 22-03-2007 @ 20:23 :
Vandaag eerste rijles in het donker gehad, viel me reuze mee
Je ziet stukken minder, maar je let automatisch veel beter op, alleen een bocht onderschat waardoor er vanalles door de auto vloog
Ik heb ook al een aantal lessen in het donker gehad, en ik vind dat je dan minder op moeilijke situaties leert reageren omdat het veel rustiger is op de weg.
Oud 22-03-2007, 21:00
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
rensd schreef op 22-03-2007 @ 20:48 :
Ik heb ook al een aantal lessen in het donker gehad, en ik vind dat je dan minder op moeilijke situaties leert reageren omdat het veel rustiger is op de weg.
Was niet echt minder verkeer op de weg dan normaal eigenlijk...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 23-03-2007, 10:11
Joepp
Joepp is offline
Citaat:
MTpower schreef op 22-03-2007 @ 20:23 :
Vandaag eerste rijles in het donker gehad, viel me reuze mee
Je ziet stukken minder, maar je let automatisch veel beter op, alleen een bocht onderschat waardoor er vanalles door de auto vloog
Hehe, ik ken het.
Ik moest een keer redelijk hard remmen, waardoor de dingen die op de achterbank lagen ineens op de grond terecht kwamen

Maar in het donker rijden valt inderdaad zat mee.
Alleen als het ooit geregend heeft en het is donker, dan zie je de strepen soms wat minder.
Oud 23-03-2007, 10:29
bingomassacre
bingomassacre is offline
Net voor de tweede keer gezakt. Echt ontzettend fucked up if i may say so.. De eerste keer ging het in de eerste tien munten al fout.. ik was ontzettend zenuwachtig. Zo zenuwachtig dat ik die fietser niet zag en 20 minuten later ook de scooter niet
Vandaag de herkansing. Weer ontzettend zenuwachtig.. en dit maal gezakt omdat ik te voorzichtig reed. Het ging ook echt bagger, maar ik raak in een soort van trance ofzo.. zoals ik in mn examens heb gereden, rijd ik dus echt niet in de les...
Mijn rijinstructeur zegt ook dat ik het gewoon kan en dat het geen zin heeft om nog extra te lessen, maar als ik niet iets aan die zenuwen doe, dan gaat het de volgende keer weer mis. ARGH ik zie er nu al tegen op en ik zie niet in waarom het de volgende keer WEL goed zal gaan.. Dit keer had ik trouwens al 5 valeriaan pilletjes geslikt. Merkte er helaas erg weinig van.. Iemand nog tips ?
Oud 23-03-2007, 13:35
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 23-03-2007 @ 11:29 :
Iemand nog tips ?
Avond ervoor flink zuipen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 23-03-2007, 14:22
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Vanochtend rijbewijs aangevraagd en het duurt vijf werkdagen en dan kan ik 'm volgende week vrijdag ophalen. En hééél misschien was het er donderdag. Ik hoop het wel want vrijdag kan ik 'm niet ophalen
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 23-03-2007, 16:21
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
om even de verwarring rond de pedalen definitief de wereld uit te helpen :

- een lesvoertuig moet voorzien zijn van tenminste een rem en een systeem om de aandrijving te onderbreken

- dat laatste is doorgaans een koppelingspedaal.

- bij automaten is dat een 'dodemansknop' (vaak onder het rempedaal)

- tijdens examens (en andere toetsen) mag het gaspedaal niet aangesloten zijn

- het gaspedaal is dus ook niet verplicht
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 23-03-2007, 17:53
Verwijderd
(Ik heb net in de bus van mn ouders gereden en het weas cool )
Oud 23-03-2007, 22:01
Joepp
Joepp is offline
Ik heb vandaag ook in de auto van mijn ouders gereden.
En dat was ook cool
Morgen dus maar weer
Oud 24-03-2007, 17:55
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
leuk topic!
hihi

Ik ben 28 februari begonnen met mijn rijlessen
Ik heb 30 maart mijn tussentijdse toets
Ik heb 12 april mijn rij-examen! =stress=
maar mijn rijinstructeur zegt dat het super goed gaat en dat ik in 1x ga slagen. De directeur van het bedrijf (ik zal de naam niet noemen ) heeft mij een tijdje les gegeven (omdat mijn eigen instructeur in het ziekenhuis lag) en hij zei toen al dat ik in 1x ga slagen!
altijd leuk om leuk nieuws te horen
Oud 24-03-2007, 21:23
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 23-03-2007 @ 11:29 :
Dit keer had ik trouwens al 5 valeriaan pilletjes geslikt. Merkte er helaas erg weinig van.. Iemand nog tips ?
Ik heb pilletjes van Vogel. Een dag ervoor slikken helpt niet ik ben 1.5 week voor examen begonnen met innemen. 's ochtends 2 / 's middags 2 en 's avonds 2 (voor het eten) Enne moet zeggen werkt goed hoor
Oud 26-03-2007, 14:37
Emma Fa...
Emma Fa... is offline
Hee!
Ik ben begin Oktober in 2006 begonnen.

Het is nu alweer eind maart en ik heb mijn rijbewijs nog steeds niet gehaald. Ik ben in totaal 3 keer gezakt...

De eerste keer was wel een beetje te verw88. We hadden vlak voor het eXamen dik veeeeel lessen gehad met nieuwe dingen, dat was een paar dagen voor het eXamen. Het verbaasde me nix als ik niet zou slagen...! Maar het ritje ging heel erg goed. Alleen toen ging het enorm regenen. Slecht zicht en zag te laat een busje van rechts...

De 2e keer had ik me giGa laten afleiden door de eXaminator. Die vent lulde zoveel en toen misste ik een bord. Echt zo enorm zonde! Ik moest die weg terug vinden...uiteindelijk reden we door een woonwijk en ik maar wat weggetjes gokken Gezakt dus, omdat ik niet ver genoeg voor me uitkeek. Toen d8 ik echt, ik laat me nooit meer afleiden door zo'n persoon!

De derde keer moest goed gaan...maar NEE! De grootste fout die je kan maken, maakte ik...we waren nog maar net weg bij het examencentrum. Ik liet een scooter van rechts niet voor! Hoe kon ik nou zoooo stom zijn! Sh*T! En later op het eind gebeurde het nog een keer. Ik haalde een bezemveegkarretje in en moest daarna meteen naar links. Ik was nog zo bezig met die actie, dat ik vergat dat er nog een fietspad achter zat...En ja hoor, er kwam toevallig een fietser aan van rechts! Whaaaa

Toen ik de eerste keer gezakt was, ben ik na twee maanden weer begonnen met lessen. En toen ik voor de tweede keer gezakt was, ben ik meteen door gegaan. Alleen toen had ik weer veel lessen in een korte tijd gestopt en BaM weer Examen, ik denk dat dat niet echt in mijn voordeel heeft gewerkt. Nu doe ik in totaal effe 6 weken niks. Over drie weken begin ik weer. En dan doe ik 3 weken, met in 1 week 2 uur les en dan weer eXamen. En dan ga ik het echt halen! Ik ben helemaal niet zenuwachtig voor zulk soort dingen en ik kan alles gewoon goed. Maar moet nu nog die mensen van rechts echt voorrang geven!! En vooruitkijken...het moet goedkomen! Ik moet veilig gaan rijden!

Laatst gewijzigd op 26-03-2007 om 14:40.
Oud 26-03-2007, 14:44
Emma Fa...
Emma Fa... is offline
Hebben jullie allen je instucteur mee ?
Ik niet. Mij maakt het niet zoveel uit. Maar de 2e keer dat ik gezakt ben..heb ik mij laten afleiden door dat gelul van die eXaminator. Als je dan je instructeur meeneemt gaat die wel lullen en heb je rust...denk ik.

Wat zijn jullie ervaringen ?
Oud 26-03-2007, 15:33
Verwijderd
Ik vond het met m'n examen wel fijn dat m'n instructeur erbij was, want toen ging mijn examinator tegen hem praten, en niet tegen mij - scheelt weer afleiding Ik vond het iig wel fijn. Bij mn TTT had ik een examinator die míj meteen af begon te zeiken, dat was minder -.- Dus het is ook een beetje geluk hebben met je examinator, denk ik.
Oud 26-03-2007, 16:00
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Emma Fa... schreef op 26-03-2007 @ 15:44 :
Hebben jullie allen je instucteur mee ?
Ik had mijn instructeur meegenomen, zodat hij, als ik zou zakken, wist wat ik nog vooral moest oefenen. Bijkomstig voordeel was dat de examinator en mijn instructeur beiden op wintersport gingen en daar de hele rit over gekletst hebben.
Oud 26-03-2007, 16:56
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-03-2007 @ 16:07 :
Gezakt helaas.. Ik had er echt alle vertrouwen in, maar ik deed zulke stomme dingen die ik tijdens de rijles niet deed.. Het waren echt de zenuwen. Al wist ikdat ik het kon en mn instructeur had het ook niet verwacht.

Volgende keer beter, al duurt die volgende keer veel te lang. ( waarschijnlijk)
duurt echt niet lang dus, ik mag volgende week, 3 april, alweer afrijden!!!! en alleen maar een uur van te voren lessen... ja mijn instructeur zegt dat ik het gewoon kan. hopen dan
Oud 26-03-2007, 17:08
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 26-03-2007 @ 17:00 :
Ik had mijn instructeur meegenomen, zodat hij, als ik zou zakken, wist wat ik nog vooral moest oefenen. Bijkomstig voordeel was dat de examinator en mijn instructeur beiden op wintersport gingen en daar de hele rit over gekletst hebben.
Hier ook! Vond het zeker relaxed dat hij mee was, doordat zij zo met elkaar aan het praten waren had ik niet eens echt 't idee een examen te rijden

@Wishfull Dreaming: Echt beter dat je zo snel weer kunt! Maar je gaat dus niet meer lessen behalve die ene les voor je exame?
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 26-03-2007, 17:10
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
nee
Oud 26-03-2007, 17:12
Floortje
Avatar van Floortje
Floortje is offline
ben nou ook net bezig met rijles, begonnen op 26 jan(op mn verjaardag) nou iets van 6-7 lessen gehad, mijn vorige les ging bagger alles ging fout en zat steeds bijna tegen de stoep/paaltjes/geparkeerde auto's nou hopen dat het volgende keer beter gaat
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.