Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2012, 11:00
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Als ik naar Kerkrade rij, kom ik langs een bepaald stoplicht dat vrij snel na de snelweg komt en je dus heel snel van 120 naar 80 naar 50 moet, wat logisch is. Maar bijna iedereen die daar aan komt rijden gaat VOL op de rem bij het bordje 80 - wat niet zo fijn is als je 120 rijdt :/ gewoon rustig remmen kan ook, jongens. Verder weinig wegpiraten de laatste week
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Advertentie
Oud 20-02-2012, 19:11
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik was gisteren in Breda vanwege het carnaval - na 23:00 rijden er nog twee soorten auto's in de stad rond: taxi's, en ik En die taxi's zijn echt absurd. Vooral toen we rond een uur of 4 naar huis wilden en de rest van de stad ook, en het vaststond met taxi's bij het ophaalpunt. Er waren gewoon taxi's die vol over de stoep scheurden nog langs de rij in vakken geparkeerde auto's, en dan op de linkerbaan erop reden en dan moesten tegenliggers maar maken dat ze aan de kant kwamen Het was niet alleen een chaos, maar ook een prima bevestiging dat 9 van de 10 taxichauffeurs enorme aso's zijn met lak aan regels - of überhaupt de weg kennelijk

Begin van de avond stond ik voor het verkeerslicht te wachten bij de afslag Prinsenbeek, waar een toeringbus kennelijk faalde met de juiste rijstrook kiezen en met de hele rechterkant snoeihard over de drempel van de verkeerslichtpaal knalde - de vonken kwamen er bij de dorpels vanaf

En zondagmiddag na de optocht in Prinsenbeek moest er even een optochtwagen richting Breda. Wat ik het best kan illustreren met wat afbeeldingen, want het was stiekem enorm briljant (en geregeld door de politie, dus eigenlijk niet echt wegpiraten, al waren twee agenten eigenlijk te weinig om ál dat verkeer goed te regelen).

Dit was de route die het geheel reed, en dat was omdat het ding anders niet onder de verkeerslichten door kon dus daar moest-ie omheen slingeren Wat er in de praktijk zo uitzag - en let op; het hele gevaarte reed dus áchteruit - die trekkerbestuurder had best wat skills

(Let ook even op het einde bebouwde kom bordje )

__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.

Laatst gewijzigd op 20-02-2012 om 19:21.
Oud 21-02-2012, 17:44
Verwijderd
Weer zo'n onnozelaar die voor me inschoot op de rotonde. Hij zwaaide naar me...
Oud 22-02-2012, 00:49
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Zondag trouwens ook nog op een rotonde in Prinsenbeek dat er twee auto's voor mij bijna elkaar moedwillig kopten Het was stervensdruk op de rotonde want iedereen wilde weg na de optocht. Waardoor verkeer dat nog niet op de rotonde stond wat langer moest wachten op verkeer dat er wel opstond, dus de lui die driekwart rond moesten omdat ze aan de andere kant van het dorp geparkeerd stonden konden mooi doorrijden. Dat vond niet iedereen leuk, en dan gaan mensen dus gewoon hun auto ervoor gooien. Zodat de auto die van links kwam ineens volop de rotonde opreed terwijl de auto voor mij vlot moest aansluiten achter zijn voorganger om te voorkomen dat er werd voorgedrongen. En toen raakten ze elkaar bijna, en waren ze beide boos op elkaar
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 22-02-2012, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Weer zo'n onnozelaar die voor me inschoot op de rotonde. Hij zwaaide naar me...
Dat zou natuurlijk best als 'oeps, sorry' zwaaitje bedoeld kunnen zijn.
Hm, of heel bord-voor-z'n-kop als 'dankjewel dat ik voor mocht!' zwaaitje
Oud 22-02-2012, 19:59
Verwijderd
Wat ik dus echt schijtirritant vind, is dat men dus blijkbaar niet verplicht is om richting aan te geven op een rotonde. Pas als ze eraf gaan.
Maar het kan dus gebeuren dat iemand lijkt af te slaan, en dan toch nog doorrijdt. En dan prop ik mijn bus/auto al op de rotonde. Inschattingsfout mijnerzijds. Maar als de persoon in kwestie aangaf dat hij verder wilde, dan had ik beter kunnen anticiperen.

Dus zo prop ik hem er ook nog wel eens voor...
Oud 22-02-2012, 20:07
Verwijderd
Onmogelijk in mijn geval Ik ben waarschijnlijk de enige Belg die de Nederlandse richtlijnen opvolgt van 3/4e links aangeven, rechtdoor niks en 1/4e rechtsaf. En die rotonde moest ik toevallig 3/4e nemen, dus als hij na had gedacht, wist hij dat ik verder wilde rijden. Maar zo heeft in dezelfde situatie er al eens eentje bijna tegen mij geparkeerd, die toen heftig teken was aan het doen op mijn richtingaanwijzer. Mijn moeder zei dat ze gelezen had dat Belgen ervan in de war raken als je links aangeeft op een rotonde. Maar komop, rechts is eraf, de rest niet, lijkt me niet zo moeilijk, ook niet voor ezelige Belgische hardhoofden.
Oud 22-02-2012, 20:17
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Dan ben jij heel strikt genomen volgens mij zelfs in overtreding - in een aantal landen en ik dacht waaronder België is die manier van links richting aangeven voor 3/4de rond op een rotonde zelfs verboden
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 22-02-2012, 20:37
Verwijderd
Wiki zegt dat inderdaad:Richting aangeven

Bij het afslaan van de rotonde is het verplicht richting aan te geven naar rechts. In de Nederlandse rijopleiding wordt aangeleerd naar links richting aan te geven bij het voor 3/4 nemen van de rotonde. Dit is echter niet verplicht. In België, Duitsland en Oostenrijk is het zelfs verboden op deze manier richting aan te geven.

Maar ik vind zo geen betrouwbare website die het verbieden bevestigt.

Feit is dat ik het niet wil afleren. Ik rij vaak genoeg in NL en daar wil ik, ook al is het niet verplicht, dat gebruik handhaven.
Oud 22-02-2012, 20:41
Verwijderd
Citaat:
19.2. De bestuurder die naar rechts afslaat moet :

1° zijn voornemen tijdig genoeg kenbaar maken door middel van de rechter richtingsaanwijzer wanneer het voertuig daarvan voorzien is of, zoniet en indien mogelijk, door een teken met de arm.

Deze aanduiding moet ophouden zodra de beweging uitgevoerd is;

Het oprijden van een rotonde wordt beschouwd als een richtingsverandering waarbij de richtingaanwijzers niet moeten gebruikt worden.

Het verlaten van een rotonde is een richtingsverandering waarbij de richtingaanwijzers wel gebruikt moeten worden.
Lijkt mij dat dat geen verbod is.
Oud 25-02-2012, 17:24
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ikzelf Ik ging met de 96 op pad, op bezoek bij iemand in de buurt, en halverwege hielden mijn richtingaanwijzers ermee op. Dat had ik vorige keer ook al, maar toen deden ze het even later spontaan weer. Nu niet meer Gelukkig ging ik tussendoor met weinig verkeer, maar het zal vast wel aso gestaan hebben.

Probleem is denk ik het knipperrelais, onderdeeltje van 20 euro, dus dat valt wel te overzien verder
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 25-02-2012, 17:55
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Dit keer niet een wegpiraat, maar een weg-aso.
Kwam ik net van de bakker, moet ik bij een verkeerslicht voorsorteren voor links, met zo'n whopping fiets-voorsorteervak. Zo'n lul staat daar achter, ik fiets er vlak voor, gaat die gozer toeteren. Daarna komt die gozer naast me rijden, en gaat ie me uitschelden, omdat ik hem bijna raakte met mijn fiets. Wat een zak.
__________________
Always be berating and belittling
Oud 02-03-2012, 12:43
Verwijderd
Een vrouw in een alfa 155 maakte het toch wel heel gaar allemaal.
Eerst achter een vrachtwagen hangen, zodat ze haar make-up goed kon doen. Toen die vrachtwagen inhalen, met niet meer dan 90 kilometer, want ojee een bocht. En toen de achterligger daar (m.i. terecht) door middel van een seintje duidelijk maakte dat ze op moest krassen, ging ze vol op de remmen, op een manier dat de achterligger dus ook echt strepen op het wegdek maakte. En degenen die daar achter zaten ook.

Dat heb ik wel doorgebeld aan de politie, want als dat rijtje minder goed gereageerd had, waren er brokken van gekomen. Ik bleek nummer 5 te zijn die over dat kenteken een melding deed.
Oud 02-03-2012, 14:20
Verwijderd
Dat verwacht je toch ook niet
Oud 07-03-2012, 09:32
Verwijderd
Mensen even een vraag. In alle redelijkheid.

Als je ziet dat een bus door een heel smal bochtje komt. Hou je dan afstand, en geef je die bus de ruimte, of ga je jezelf doorproppen, om vervolgens het hele verkeer klem te zetten.

Ik heb dit gisteren niet 1, niet 2, niet 3, zelfs geen 4 of 5, maar 6 keer meegemaakt.
Oud 07-03-2012, 09:38
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ach, bussen hebben zware toeters, daar los je toch de meeste problemen mee op?
(ik durf het bijna niet te vragen maar... waren het vrouwen?)
Oud 07-03-2012, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Mensen even een vraag. In alle redelijkheid.

Als je ziet dat een bus door een heel smal bochtje komt. Hou je dan afstand, en geef je die bus de ruimte, of ga je jezelf doorproppen, om vervolgens het hele verkeer klem te zetten.

Ik heb dit gisteren niet 1, niet 2, niet 3, zelfs geen 4 of 5, maar 6 keer meegemaakt.
Kun je door de bocht heen kijken of niet? Als ik er doorheen kan kijken en die bus kan zien aankomen, dan wacht ik wel even en anders probeer ik die bus wel zoveel mogelijk ruimte te geven - net als met vrachtwagens binnen bebouwde kom.
Oud 07-03-2012, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Kun je door de bocht heen kijken of niet? Als ik er doorheen kan kijken en die bus kan zien aankomen, dan wacht ik wel even en anders probeer ik die bus wel zoveel mogelijk ruimte te geven - net als met vrachtwagens binnen bebouwde kom.
Ja in principe, als je wat moeite doet door OMHOOG te kijken, waar de spiegel hangt voor die bocht, kun je erdoor kijken.

En nee, het was maar 1 keer een vrouw, de rest waren allemaal mannen. 2x Audi, 1x Volvo, 1x Jaguar (die reed zijn spiegel eraf, maar omdat IK stilstond had HIJ pech) 1x Mercedes. De vrouw reed in een roze opel agila....
Oud 07-03-2012, 10:53
Verwijderd
Ik wacht wel even voor een bus in een nauwe bocht als dat nodig is, maar ik weet niet zeker of ik met zo'n spiegelschotel ook telkens goed zou inschatten óf het nodig is.
Oud 08-03-2012, 17:07
Verwijderd
Net een bestelwagentje dat van rechts kwam, maar vanaf een stopbord. Hij rijdt op, stopt, rijdt toch door en begint heftig naar mij te gebaren. Ik heb hem een gegeven, maar of de stakker het begrepen heeft, blijft maar de vraag.
Oud 08-03-2012, 19:49
Verwijderd
Wil degene die zijn Deawoo sloophok voor de Colt gooide vanuit een uitrit terwijl ik er al reed en ZONDER enige vorm van gas te geven tijdens het oversteken van mijn rijstrook heel snel zijn rijbewijs in gaan leveren wegens totale ongeschiktheid? Alvast bedankt, ook namens de fietsers die u bijna van hun stalen rossen afhoekte!
Oud 09-03-2012, 14:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Alle motorrijders die denken dat ze onsterfelijk zijn. Bah. Begint dat nu al weer.

En het opaatje wat zich met 70 over de snelweg voortbewoog, neus tegen de voorruit. Stap dan niet meer in de auto, dat is niet verantwoord.
Oud 13-03-2012, 01:12
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
In Haarlem op de Vondelweg iemand die via de korte voorsorteerstrook naar rechts en de kruising z'n voorganger inhaalde. Die mocht kiezen tussen; niet volgen van de gekozen rijrichting, rechts inhalen, snelheid, door rood rijden of gewoon artikel 5 vanwege alle vier op een onoverzichtelijke kruising
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 13-03-2012, 12:41
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
In de parkeergarage van het ziekenhuis reed een jongeman met een petje op bijna keihard op ons in, terwijl we voorrang hadden en gewoon rustig reden. En dan ook nog lekker arrogant z'n middelvinger opsteken
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 13-03-2012, 15:04
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Vandaag onderweg naar de garage om een probleem met m'n auto te laten fixen, iemand in een duur ogende auto, die besluit om allemaal auto's heen te zigzaggen. Het was vlak na een kruispunt, waarbij iedereen nog aan het versnellen was of ongeveer net een paar seconden op de juiste snelheid zat. Ook is het hier gebruikelijk alvast voor te sorteren voor het volgende stoplicht.

Hij haalde mij rechts in, ik kon het al van mijlenver zien aankomen dat hij dit geintje uit zou halen, dus besloot ik maar niet onverwachts alsnog naar rechts te gaan. Ik wist even niet meer of ik nou de linker of rechterbaan moest hebben voor rechtdoor. En ik kon aan zijn gedrag zien dat hij al besloten had me rechts in te halen ipv mij de tijd te geven om veilig naar rechts te gaan of te seinen dat hij er langs wilde. Hij gedroeg zich precies hoe ik al had geanticipeerd.

Begon ie een stuk verderop ook nog te bumperkleven.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 13-03-2012 om 15:11.
Oud 13-03-2012, 18:57
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik reed achter een soort van kraanwagending wat eerst op de n-weg 70 reed en toen met 30 invoegde op de snelweg. Great.
Oud 13-03-2012, 20:53
Verwijderd
Ze zijn aan het werken een eind verderop in de straat en daarvoor is de helft van de straat afgezet. En dan geldt natuurlijk de regel, het verkeer van de rijbaan die niet versperd is, heeft voorrang, Vorige weer al op een midveertigster getoeterd die hem er toch nog even voor was aan het drukken, vandaag weer een op zo iemand. Zucht.

Ik heb het idee dat men met minder geduld/respect/meer doodsverachting rondrijdt dan ooit.
Oud 13-03-2012, 21:00
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ze zijn aan het werken een eind verderop in de straat en daarvoor is de helft van de straat afgezet. En dan geldt natuurlijk de regel, het verkeer van de rijbaan die niet versperd is, heeft voorrang, Vorige weer al op een midveertigster getoeterd die hem er toch nog even voor was aan het drukken, vandaag weer een op zo iemand. Zucht.

Ik heb het idee dat men met minder geduld/respect/meer doodsverachting rondrijdt dan ooit.
Volgens mij ligt het wel aan de plek. In stedelijke gebieden, met name buitenwijken van grote steden heeft men duidelijk de neiging om minder uit te kijken dan in andere gebieden. En dan verschilt het ook nog van stad tot stad. Ik heb het idee dat er in kleinere gemeentes iets beter uitgekeken wordt.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 14-03-2012, 07:10
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik heb het idee dat er in kleinere gemeentes iets beter uitgekeken wordt.
Ja, maar daar slaat de wijzer soms helemaal de andere kant uit; daar stoppen mensen plots om voetgangers over te laten steken of geven ze voorrang aan fietsers van links...
Oud 14-03-2012, 07:27
Verwijderd
Wat ik vaak meemaak is dat mensen zich vaak op gruwelijke wijze vergissen in de snelheid van een bus. Ook een bus kan met gemak 100. (Ok, je moet wat geduld hebben voor je er bent, maar dan heb je ook wat). En misschien omdat het er groot en lomp uitziet, onderschatten mensen dat vaak.
Dan krijg je van die taferelen dat mensen vlak voor een bus nog even oversteken.
Schrikt jezelf helemaal lam. Een bus staat niet zomaar stil. Een noodstop is voor niemand leuk.

En dit komt overal voor.

Hoewel in de kleine dorpen, mensen vaak weten hoe en wat, en er beter rekening mee houden.
Oud 14-03-2012, 11:41
Verwijderd
Gisteravond reed ik een tijd achter een bumperklevende lesauto, echt op de snelweg met 120 km/u een afstand van nog geen twee autolengtes tot de auto ervoor, een minuut of twee achter elkaar
ik weet dat je met lesauto's wat coulanter om moet gaan en bla, maar je kunt je leerling toch wel vertellen om afstand te houden?
Oud 15-03-2012, 21:24
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Er zijn nog steeds automobilisten die denken dat fietsers niet met twee naast mekaar mogen rijden..
Oud 15-03-2012, 21:27
TimV
Avatar van TimV
TimV is offline
Aha, in België geld de volgende regel: binnen de bebouwde kom mag je met 2 naast elkaar rijden, zolang het kruisend verkeer (de tegenliggers dus) nog doorkunnen. Buiten de bebouwde kom mag je niet naast elkaar rijden. Tenzij je op een fietspad fietst die zo breed is (EN langs elke kant van de baan 1, dus 1 voor heen en 1 voor terug) dat je met 2 naast elkaar op dat fietspad kan rijden.

Iets in die aard dus
__________________
Trouw bestaat wanneer de liefde groter is dan het instinct.
Oud 15-03-2012, 21:38
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Ok, maar ik heb het wel over binnen de bebouwde kom
Oud 15-03-2012, 21:39
TimV
Avatar van TimV
TimV is offline
Dan is er niets aan de hand
__________________
Trouw bestaat wanneer de liefde groter is dan het instinct.
Oud 16-03-2012, 15:13
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Het mag wel, maar je moet je afvragen of het op bepaalde wegen nou zo praktisch is Ik heb vandaag op de fiets ook heel wat scholieren aan de kant moeten dirigeren omdat ze met z'n tweeën het héle fietspad - dus ook de andere rijrichting - in beslag namen
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 16-03-2012, 16:57
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Dan gebruik je best een bel.
Oud 16-03-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Dan gebruik je best een bel.
Als pubers niet constant zouden denken dat de wereld, en het verkeer om hun draaide, zouden er veeeeel minder ongelukken zijn.
En die bel zou niet nodig zijn.
Oud 16-03-2012, 22:15
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Als mensen zouden stoppen met zich druk te maken over belachelijke dingen..
Ik respecteer de verkeersregels trouwens.
Oud 17-03-2012, 09:40
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Dan gebruik je best een bel.
Ik gebruik ook mijn bel
Maar de meeste scholieren letten gewoon niet op, gaan 2 of 4 man breed rijden en maken gebruik van zoveel mogelijk wegdek, of ze slingeren over het hele fietspad. Ik heb ook al een paar keer vol in de remmen gemoeten omdat een groepje mij tegemoet kwam, en die op mijn weghelft fietsten zaten totaal niet op te letten omdat ze met hun telefoon bezig waren
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 17-03-2012, 10:03
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Dat is natuurlijk iets anders
Oud 17-03-2012, 10:10
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Het is hetzelfde idee Je mag best met z'n tweeën naast elkaar rijden, maar het moet wel kunnen in het verkeer. In een beetje drukke straat waar het wel mag is het vaak handiger en veiliger voor iedereen om achter elkaar te fietsen.
Je moet dus ook rekening houden met verkeer dat achter je vandaan komt, ook op een fietspad waar snellere fietser en ook brommers kunnen rijden. Vooral die laatsten willen nog wel eens zonder afremmen of toeteren gewoon voorbij stormen
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 17-03-2012, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Als mensen zouden stoppen met zich druk te maken over belachelijke dingen..
Ik respecteer de verkeersregels trouwens.
Belachelijke dingen? Dingen die jezelf en anderen in het verkeer in gevaar brengen. Is dat belachelijk?
Oud 17-03-2012, 19:04
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Citaat:
Belachelijke dingen? Dingen die jezelf en anderen in het verkeer in gevaar brengen. Is dat belachelijk?
Het ging over met 2 naast elkaar rijden op het fietspad.
Oud 17-03-2012, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Het ging over met 2 naast elkaar rijden op het fietspad.
Want dat is nooit gevaarlijk natuurlijk.
Oud 17-03-2012, 21:59
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Nee..? Tenzij je niet uit de weg gaat bij tegenliggers. Maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Oud 18-03-2012, 23:18
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Nou ja, zoals ik eerder uitlegde; ik maak het regelmatig mee bij scholieren

Niet dat ikzelf altijd volledig netjes ben op de fiets, maar ik doe wel mijn best door goed op te letten bij inhalen en voorrang te verlenen. Eigenlijk komt het vaker voor dat ik voorrang krijg wanneer ik het eigenlijk niet heb, dan dat ikzelf iets fout doe.
Probleem blijft wel dat je achter je nooit veel kunt zien. Met windgeruis in m'n oren, maar helemaal met de MP3-speler aan, word ik nog wel eens verrast door een brommer/scooter, een wielrenner of een auto. Als je dan op dat moment, om wat voor reden dan ook, een onverwachte slinger maakt... Het zou dan wel eens een keertje fout kunnen gaan Misschien dat ik maar zo'n spiegeltje aan het stuur of de voorvork moet monteren, dat ik zicht heb op wat er achter mij zit. Staat lullig, maar is wel veiliger.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 19-03-2012, 15:57
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Spiegel op een fiets
Oud 19-03-2012, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Spiegel op een fiets


Ja want uiterlijk vertoon is natuurlijk belangrijker dan veiligheid. Ga met je mede-15jarigen een rondje om fietsen en kom vooral niet onder een auto.
Oud 19-03-2012, 18:14
Verwijderd
Citaat:


Ja want uiterlijk vertoon is natuurlijk belangrijker dan veiligheid. Ga met je mede-15jarigen een rondje om fietsen en kom vooral niet onder een auto.
Een spiegel op je fiets wordt het niet per definitie veiliger van.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer De grootste wegpiraat van vandaag - deel 7
Hawahaai
409 09-02-2015 09:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.