Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2012, 13:20
Hellraider
Avatar van Hellraider
Hellraider is offline
Wat vinden jullie van moslima's die burka's dragen ?

Ik vind het zelf echt afschuwelijk, hoofddoekjes oke... maar burka's nee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2012, 15:23
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
De niqab en andere lichaamsbedekkende kledingstukken vind ik afschuwelijk. Een hijab is eigenlijk niet echt een uiting van het islamitische geloof. Tot het tweede vaticaans concilie was het voor vrouwen in de roomse kerk ook verplicht een hoofddoek te dragen. Nu zie je het nog met trouwerijen en bij vele andere geloven is het nog steeds vereist om een hoofddoek te dragen, zoals bij sikhs en joden. Ik heb er zelf niks mee, ik zie liever het hele plaatje van iemand. Als het aan mij ligt draagt niemand meer zo'n bedekking, behalve als het nuttig geacht wordt.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 21:04
Verwijderd
Ik vind het er niet uit zien en de reden waarom ze het dragen vind ik belachelijk.

Maar ik stoor me er verder niet aan.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 21:08
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Ik vind dat iedereen zijn eigen geloofsovertuiging mag hebben en dat ook uit mag dragen in de kleding , dat boerka verbod omdat er misschien wapens onder kunnen zitten is gewoon onze angst en vooroordelen over de islam met terroristen. Mensen met een burka zijn zeldzaam , als je het aan mij vraagt zijn er te weinig! Ik ben christelijk en accepteer elk geloof.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 11:51
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Ik stoor me er eigenlijk niet aan, al vind ik een wandelend zwart spook er wel een beetje debiel uitzien...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 18:14
Verwijderd
Ik vind het trouwens niet meer dan logisch dat dergelijke kledij verboden dient te zijn op straat.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 18:27
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik vind het trouwens niet meer dan logisch dat dergelijke kledij verboden dient te zijn op straat.
Ik vind dat petjes en sportschoenen (of beter: alles van Nike/Kani/Adidas/Puma of andere 'sport'-kledij) dan ook maar verboden moeten geraken. Ook ongelooflijk lelijk allemaal.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 20:42
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik vind dat petjes en sportschoenen (of beter: alles van Nike/Kani/Adidas/Puma of andere 'sport'-kledij) dan ook maar verboden moeten geraken. Ook ongelooflijk lelijk allemaal.
Lelijke kleding is niet per se onderdrukkend, zoals zulke gordijndingen (burka en dat n-woord dat ik niet onthoud) wél zijn. Tenminste, het is niet echt handig en ik geloof niet dat al die vrouwen daar echt heulemaal zelf voor kiezen. Maar ik weet niet of ze nu juist binnen blijven en helemáál niet meer buiten mogen komen als het verboden wordt, of dat ze dan naar buiten mogen in lange jassen en hoofddoeken enzo.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat petjes en sportschoenen (of beter: alles van Nike/Kani/Adidas/Puma of andere 'sport'-kledij) dan ook maar verboden moeten geraken. Ook ongelooflijk lelijk allemaal.
Ik vind het juist hartstikke ninja eruit zien die burka's. Het gaat me niet om de hoe het eruit ziet, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 22:04
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Lelijke kleding is niet per se onderdrukkend, zoals zulke gordijndingen (burka en dat n-woord dat ik niet onthoud) wél zijn. Tenminste, het is niet echt handig en ik geloof niet dat al die vrouwen daar echt heulemaal zelf voor kiezen. Maar ik weet niet of ze nu juist binnen blijven en helemáál niet meer buiten mogen komen als het verboden wordt, of dat ze dan naar buiten mogen in lange jassen en hoofddoeken enzo.
Nee, maar lelijke kleding is wel horizonvervuiling.
De discussie of zo'n douchegordijn/tafellaken/beddekovertrek/etc... vrouwonderdrukkend is is weinig zinvol om hier te houden. Het is namelijk een gebed zonder end, niemand heeft namelijk echt gelijk.

Citaat:
Ik vind het juist hartstikke ninja eruit zien die burka's. Het gaat me niet om de hoe het eruit ziet, natuurlijk.
Maar een goede ninja zie je ook niet.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 06:56
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:


Maar een goede ninja zie je ook niet.
Daarom is het ook zo eng om ze 's nachts tegen te komen, of in jou geval: juist niet tegen te komen...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 22:32
Thew
Thew is offline
Ik vind dat mensen vrij zijn om te dragen wat ze willen Zolang ze maar gewoon Nederlands spreken!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 23:23
ilovekimberly
Avatar van ilovekimberly
ilovekimberly is offline
__________________
live in a crazy way or don't live at all
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat mensen vrij zijn om te dragen wat ze willen Zolang ze maar gewoon Nederlands spreken!
waarom?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 11:24
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ik snap dat nooit. Hoe kun je je prettig voelen als je altijd maar achter zo'n sluier verborgen gaat? Een burka of nikaab met zelfs nog een netje voor de ogen heb ik nog nooit in het echt gezien, maar vrouwen in khadoers (alleen het gezicht nog bloot) wel. Als ik er iemand in zie dan voel ik nog het meest een beetje medelijden, en vraag ik me eigenlijk altijd af of het wel vrijwillig zou zijn.

Ik heb er niets op tegen, zolang ik iemand maar aan kan kijken. En als ik helemaal het gezicht niet meer kan zien, voel ik me niet meer helemaal op mijn gemak maar daar kan ik denk ik ook wel aan wennen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 15:17
Hellraider
Avatar van Hellraider
Hellraider is offline
Citaat:
Ik vind dat mensen vrij zijn om te dragen wat ze willen Zolang ze maar gewoon Nederlands spreken!
Die moslima's kunnen al bijna geen Nederlands...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 15:17
Hellraider
Avatar van Hellraider
Hellraider is offline
Gewoon het zelfde doen als in Frankrijk, oppakken en boete geven
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 16:49
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Die moslima's kunnen al bijna geen Nederlands...
Nou nou... dat geldt niet alleen voor moslima's en ook niet voor alle moslima's

En ik heb er toch wel wat op tegen: het is de ideale vermomming voor als je iets op je geweten hebt, niemand die je vraagt dat ding af te doen. Is het eigenlijk verboden in Nederland, gezichtsbedekking?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-01-2012, 17:34
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
En ik heb er toch wel wat op tegen: het is de ideale vermomming voor als je iets op je geweten hebt, niemand die je vraagt dat ding af te doen. Is het eigenlijk verboden in Nederland, gezichtsbedekking?
Niet als je in je boerka naar de Albert Heijn gaat, maar je hebt zeker wel zoiets als de identificatieplicht.

http://www.rijksoverheid.nl/onderwer...tieplicht.html

Het bedekte gezicht is naast de vrouwonvriendelijkheid ook mijn grootste bezwaar, ja.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 00:01
Aether
Aether is offline
Citaat:
De niqab en andere lichaamsbedekkende kledingstukken vind ik afschuwelijk. Een hijab is eigenlijk niet echt een uiting van het islamitische geloof. Tot het tweede vaticaans concilie was het voor vrouwen in de roomse kerk ook verplicht een hoofddoek te dragen. Nu zie je het nog met trouwerijen en bij vele andere geloven is het nog steeds vereist om een hoofddoek te dragen, zoals bij sikhs en joden. Ik heb er zelf niks mee, ik zie liever het hele plaatje van iemand. Als het aan mij ligt draagt niemand meer zo'n bedekking, behalve als het nuttig geacht wordt.
Sikhs moeten helemaal geen tulband dragen. Sikhs mogen hun haar niet knippen en dus werd er een tulband gebruikt om het bij elkaar en uit de weg te houden. En het was zo handig en iconisch voor die tijd dat het een toonbeeld van sikhisme is geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 16:02
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ik vind het geen gezicht.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 23:15
koenebox
koenebox is offline
ik vind het afschuwelijk en het zou verboden moeten worden en als ze het wel dragen krijgen ze een strafje uughh celstraf uughh uughh, je weet trouwens nooit wat eronder zit. er zijn zo vaak al zelfmoordterroristen die het op zo'n manier doen, effe bommetje eronder plakken, to a***h bidden en BOEM!!!

Coclusie: niet goed.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 07:15
Verwijderd
Citaat:
Die moslima's kunnen al bijna geen Nederlands...
Houd je mond als er niks zinnigs uit kan komen.

Citaat:
En ik heb er toch wel wat op tegen: het is de ideale vermomming voor als je iets op je geweten hebt, niemand die je vraagt dat ding af te doen. Is het eigenlijk verboden in Nederland, gezichtsbedekking?
Hier ben ik het mee eens, ja.

Maar eigenlijk kan het me niet zoveel schelen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 10:42
Verwijderd
Het feit dat er meer dan alleen een vrouw of zelfs man onder kanzitten, geeft mij die angst. Dus het is zeker heel goed dat het nu verboden is.

Maar ik vind niet dat de burka staat voor de onderdrukking van de moslima. Ze kiest er in de meeste gevallen zelf voor.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Houd je mond als er niks zinnigs uit kan komen.
Is dat nou je advies voor Moslima's of..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2012, 13:15
Hellraider
Avatar van Hellraider
Hellraider is offline
Citaat:
Houd je mond als er niks zinnigs uit kan komen.
Ik vind het toch echt zinnig genoeg hoor, houd jij je mond anders maar gewoon als je er kritiek op hebt
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 14:11
Verwijderd
ik stoor me niet aan. laat die mensen toch lekker doen wat ze zelf willen. en van dat onderdrukking gezeik is niet bij iedereen waar.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 15:15
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik heb maar 1 keer meegemaakt dat ik iemand in burka zag. Of ja, het waren wel meteen 2 mensen in burka. Mijn eerste reactie was: Ninja's!

Verder, zolang ze niet moeilijk gaan doen als ze zich moeten legitimeren vind ik het prima. In 23 jaar maar 1 paar tegengekomen... Dan kunnen het er niet veel zijn. Lijkt me niet echt een probleem dus.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Is dat nou je advies voor Moslima's of..?
Ook voor moslima's die niets zinnigs kunnen zeggen, ja.

Citaat:
Ik vind het toch echt zinnig genoeg hoor, houd jij je mond anders maar gewoon als je er kritiek op hebt
Volslagen domheid is niet zinnig. Maar we gaan ontopic, PM maar als je kan bewijzen dat moslima's geen Nederlands kunnen, anders ben ik niet geïnteresseerd.

Citaat:
Ik heb maar 1 keer meegemaakt dat ik iemand in burka zag. Of ja, het waren wel meteen 2 mensen in burka. Mijn eerste reactie was: Ninja's!

Verder, zolang ze niet moeilijk gaan doen als ze zich moeten legitimeren vind ik het prima. In 23 jaar maar 1 paar tegengekomen... Dan kunnen het er niet veel zijn. Lijkt me niet echt een probleem dus.
En dit ja.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 19:15
Hellraider
Avatar van Hellraider
Hellraider is offline
Citaat:
Volslagen domheid is niet zinnig. Maar we gaan ontopic, PM maar als je kan bewijzen dat moslima's geen Nederlands kunnen, anders ben ik niet geïnteresseerd.
Het is geen domheid... Ik zei trouwens dat ze slecht Nederlands kunnen ( en natuurlijk geldt dat niet voor allemaal ) Hahahha ik ga jouw helemaal niets bewijzen, ga weg man. Maar oke we gaan weer ontopic.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 19:37
Zenor
Zenor is offline
Ik snap dat ze het dragen voor hun geloof,
Maar ik vind het er niet echt mooi uit zien ofzo, en je zou zo ook een winkel kunnen overvallen, als een dief bijv. zo'n ding draagt zie je weinig op de camera.
maar ik stoor me er niet aan in het openbaar dus van mij mogen ze het blijven dragen, en hoofddoekjes vind ik ook niet erg.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 15:01
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Ik respecteer ze, je moet het lef maar hebben om zo'n ding te dragen.
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 21:01
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ik vind het er echt niet uitzien en het past ook niet bij Nederland. Ik vind het dan ook goed dat we iemand als Donner hebben, die dit soort dingen bewaakt met zijn zedenwetten. In onze samenleving moet je elkaar gewoon kunnen zien. Als mensen dat niet willen, moet het maar verplicht worden. Jammer dat het zo moet, maar het is niet anders.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 13:24
bassiebe
bassiebe is offline
Ik heb zelf niks tegen moslim ofzo maar burkas vind ik vreselijk!!!
Ten eerste ondat mensen gewoon zonder op te merken een overval kan plegen omdat je ze niet herkent
Ten tweede ik ken iemand die is ook moslim en die leest de koran vaak en er staat nergens in dat vrouwen burkas moeten dragem
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 13:55
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
Wat een drama word er gemaakt over burkas.
Iedereen draagt wat hij/zij leuk/mooi vinden. En als dat voor moslimas een burka is dan is het zo. Zolang ze je niet lastigvallen is er niks aan de hand....
__________________
You're everything I thought you never where and nothing like I thought you could have been.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 13:55
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
Citaat:
Ik heb zelf niks tegen moslim ofzo maar burkas vind ik vreselijk!!!
Ten eerste ondat mensen gewoon zonder op te merken een overval kan plegen omdat je ze niet herkent
Ten tweede ik ken iemand die is ook moslim en die leest de koran vaak en er staat nergens in dat vrouwen burkas moeten dragem
een overval plegen kun je ook zonder burka...
Ik heb nog niet gehoord over een overval waar de overvallers burkas aan hadden maar oke
__________________
You're everything I thought you never where and nothing like I thought you could have been.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2012, 13:58
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Wat een drama word er gemaakt over burkas.
Iedereen draagt wat hij/zij leuk/mooi vinden. En als dat voor moslimas een burka is dan is het zo. Zolang ze je niet lastigvallen is er niks aan de hand....
Ik denk niet dat je een burka draagt omdat je het leuk of mooi vindt. Eerder vanuit geloofsovertuiging.

Citaat:
Ik heb zelf niks tegen moslim ofzo maar burkas vind ik vreselijk!!!
Ten eerste ondat mensen gewoon zonder op te merken een overval kan plegen omdat je ze niet herkent
Ten tweede ik ken iemand die is ook moslim en die leest de koran vaak en er staat nergens in dat vrouwen burkas moeten dragem
Hoe vaak is dat trouwens gebeurd? Dat mensen in een burka een overval hebben gepleegd (daarbij dus een burka gebruikend om niet herkend te worden)? Want je hoort wel mensen zeggen 'ja je kan...' maar ik heb nog nooit gehoord dat het ook gebeurd is.

Overigens heb ik ook nog nooit iemand in een burka oid gezien. Wel in heel veel laagjes kleding, maar zo zag ik er afgelopen weken ook uit.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 13:59
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
Ik ken genoeg mensen die een burka dragen omdat ze het leuk vinden en niet omdat het moet dusja meningen zijn verdeeld
__________________
You're everything I thought you never where and nothing like I thought you could have been.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ken genoeg mensen die een burka dragen omdat ze het leuk vinden
lol
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 14:03
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik ken genoeg mensen die een burka dragen omdat ze het leuk vinden en niet omdat het moet dusja meningen zijn verdeeld
Wat is er dan leuk aan? Dat je stiekem je tong uit kunt steken? Dat je je niet netjes hoeft aan te kleden onder je burka? Of wat?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 14:06
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
Dat weet ik niet maar als mensen het leuk vinden wie ben ik om dan te zeggen waarom vind je het leuk, want dat kan niet leuk zijn.
En verder maakt het mij niet uit waar mensen in willen lopen zolang zij zich maar gelukkig voelen erbij toch..
__________________
You're everything I thought you never where and nothing like I thought you could have been.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 14:13
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Tja, eh. Het moge duidelijk zijn dat het sowieso not done is wanneer er enige vorm van dwang en/of onderdrukking bij komt kijken (en het is daarom een tricky question, want hoe ga je dat per individueel geval beoordelen), maar over het algemeen boeit het me geen fuck. Als iemand in een clownspak wil rondlopen moet 'ie dat toch ook zelf weten? En dan hebben we het niet eens gehad over van die veel te grote capuchons (ook in combinatie met een sjaal die het halve gezicht bedekt), of andere gezichtsbedekkende dingen, zoals bijvoorbeeld een helm. Waar trek je dan de grens?

Ik vind dat je er zo debiel uit mag zien als je wilt, maar dan moet je ook niet zeuren over de consequenties. En zodra mensen moeilijk doen over identificatie mag je ze van mijn part hard aanpakken.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 18:11
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
ze moeten gewoon al die buitenlanders terug sturen. Dat is gewoon et beste
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 18:49
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
ze moeten gewoon al die buitenlanders terug sturen. Dat is gewoon et beste
En wanneer is iemand buitenlands? Van oorsprong woonde er niemand hier. En ga je dan zelf ook nooit meer naar het buitenland? En niet te vergeten dat de eerste gastarbeiders hierheen kwamen, omdat Nederlanders dat zelf wilden en we momenteel nog steeds profiteren van Polen die rotklusjes beter en goedkoper doen dan Nederlanders zelf.

Oh, en moslims zijn niet heel anders dan christenen en joden. Tenminste, hun godsdiensten lijken best wel veel op elkaar. Ook joden moeten hun hoofd bedekken, en ergens in de bijbel staat het ook (wat logisch is, als het in de Thora staat, zal het ook wel in het Oude Testament staan, lijkt me zo) en tot niet heel lang geleden liepen Nederlandse vrouwen ook nog met hoofddoekjes rond enzo.

En ik snap sowieso het idee van 'het land is van de mensen die erin geboren worden' niet helemaal. Het enige wat jij gedaan hebt is geboren worden, wat is dat nou? Dat kan iedereen. Alleen de één heeft de pech dat dat in Ghana gebeurd en de ander wordt in Amsterdam geboren, daar heb je zelf verder niet zo'n invloed op.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 20:21
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
ze moeten gewoon al die buitenlanders terug sturen. Dat is gewoon et beste

Citaat:
~Insert wise words~
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 06:41
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik ken genoeg mensen die een burka dragen omdat ze het leuk vinden en niet omdat het moet dusja meningen zijn verdeeld
Ik weet 100% zeker dat geen enkele moslimvrouw een burka draagt 'omdat ze het leuk vindt.' Dit doen ze altijd vanuit een sterkere geloofsovertuiging of in enkele schaarse gevallen door druk van de man en/of de (naaste) familieleden.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 11:22
Verwijderd
Citaat:
in enkele schaarse gevallen door druk van de man en/of de (naaste) familieleden.
Citaat:
in enkele schaarse gevallen
lol
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 17:52
FunkyLyanneXx
Avatar van FunkyLyanneXx
FunkyLyanneXx is offline
Ik vind het een beetje ongemakkelijk dat je niet kan zien wie eronder zit, maar ik heb er absoluut niets op tegen. Ik begrijp ook niet helemaal waarom mensen er zo'n probleem van maken of waarom ze het debiel noemen of wat dan ook. Het is anders, maar wat geeft ons het recht om zo te praten.
Eigenlijk vind ik het gewoon uitschelden van mensen die niet voldoen aan het plaatje van de typische Nederlander.
__________________
Happiness can be found, even in the darkest of times.
If one only remembers to turn on the light. - Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
Met citaat reageren
Oud 09-03-2012, 09:04
Carbi
Carbi is offline
Citaat:
En wanneer is iemand buitenlands?
Wanneer ze geen nederlands spreken en het ook niet willen leren, en wel leven van een uitkering omdat ze gaan soliciteren op een baan die ze nooit zouden kunnen krijgen en dan dus afgewezen worden waardoor ze de uitkering krijgen, 'ik heb gesoliciteerd'
Dan vind ik dat ze er inderdaad uit gegooit mogen worden =P

Mensen die hier geboren zijn, en naar school gaan, alles 'volgens de regels' doen, moeten kunnen blijven.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2012, 09:42
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Wanneer ze geen nederlands spreken en het ook niet willen leren, en wel leven van een uitkering omdat ze gaan soliciteren op een baan die ze nooit zouden kunnen krijgen en dan dus afgewezen worden waardoor ze de uitkering krijgen, 'ik heb gesoliciteerd'
Dan vind ik dat ze er inderdaad uit gegooit mogen worden =P

Mensen die hier geboren zijn, en naar school gaan, alles 'volgens de regels' doen, moeten kunnen blijven.
Dat bovenste klinkt als een heleboel autochtone nederlanders!

Laatst gewijzigd op 09-03-2012 om 20:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap burkaverbod
knorretjuh
33 20-01-2011 22:27
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen burka verbod
jeroenhp
3 06-03-2010 14:34
Verhalen & Gedichten Op Drs. P - dodenrit -> Hirsi Ali
Verwijderd
30 07-12-2005 08:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-11-2005 11:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Islamitische school afgebrand.
Ten_Ton_Hammer
500 15-11-2004 14:34
Verhalen & Gedichten Columnwedstrijd: De Ogen
Ieke
0 05-09-2004 10:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16.