Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2012, 14:19
Marloesjoe
Avatar van Marloesjoe
Marloesjoe is offline
Ik ben vrij angstig aangelegd en houd mijn drankje altijd goed in de gaten, maar vroeg me af of iemand wel eens te maken heeft gehad met rape-drugs? En hoe ging dat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2012, 14:24
mytholon
Avatar van mytholon
mytholon is offline
Ja mijn zus, na een bepaald moment in de avond wist ze niks meer volgende dag werd ze op het politie bureau wakker die vertelden haar op het strand gevonden te hebben. Gelukkig verder geen narigheid gebeurt en blij dat de politie haar vond. Hou je drankje in de gaten en het beste is geen rare mix drankjes te drinken waarin je het niet proeft. Hou het bij water of bier haha
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 14:28
Verwijderd
Ik niet, een vriendin van mij wel (GHB). Ze was op een feestje, en is toen bijna verkracht . Ze ging douchen, alleen een paar vrienden van haar zagen het gelukkig gebeuren en konden er op tijd bij zijn.

In de meeste gevallen wordt GHB gebruikt, omdat GHB + Alcohol een hele verkeerde combinatie is. Maar dit proef je écht wel, misschien tenzij je compleet dronken bent. Maar dan nog? GHB heeft namelijk een hele sterke zoute smaak.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 15:12
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Gooide iemand maar een keer drugs in mijn drankje
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 09:52
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Ik was daar vroeger ook heel bang voor. Maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die in deze situatie kwam.

Wel ken ik iemand die heel vaak GHB gebruikt. Hij loopt de hele tijd door met een paal in zijn broek omdat hij opgewonden wordt.
Maar het is heel erg vies. Als dit in je drinken komt zou je het gelijk proeven.

Je glas goed in de gaten houden. Loop je door de mensen hand op je glas als het een groot gat heeft. En nooit je drankje even wegzetten en later weer pakken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 10:21
Verwijderd
iemand enig idee of GHB ook nog schadelijk kan zijn voor de gezondheid?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 10:23
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Erg goed zal het niet zijn. GHB is verslavend, en met net iets te veel ga je knock-out!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Ik was daar vroeger ook heel bang voor. Maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die in deze situatie kwam.

Wel ken ik iemand die heel vaak GHB gebruikt. Hij loopt de hele tijd door met een paal in zijn broek omdat hij opgewonden wordt.
Maar het is heel erg vies. Als dit in je drinken komt zou je het gelijk proeven.

Je glas goed in de gaten houden. Loop je door de mensen hand op je glas als het een groot gat heeft. En nooit je drankje even wegzetten en later weer pakken.
Dat hand op je glas doen lijkt me wel heel overdreven haha Het lijkt me heel, heel erg moeilijk om in zo'n situatie, onopgemerkt GHB in je drankje te doen. Maar dat laatste is wel erg belangrijk ja.

Citaat:
iemand enig idee of GHB ook nog schadelijk kan zijn voor de gezondheid?
Ja, GHB is schadelijk voor je lichaam. Wel een stuk minder dan alcohol

Citaat:
Erg goed zal het niet zijn. GHB is verslavend, en met net iets te veel ga je knock-out!
Ach ja, verslavend... Dat is wel waar, maar je raakt pas verslaafd wanneer je de drug dagelijks neemt, maanden lang. Als je het gebruik beperkt dan hoef je écht niet bang te zijn
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 15:28
Massaro
Avatar van Massaro
Massaro is offline
Ik lees hier enkel over GHB, maar Rohypnol bestaat ook nog.
Da's blauw toch? Proef je dat ook?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 17:11
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik heb zelf ooit GHB in m'n biertje gehad.
Was met een paar vrienden in een kroeg met het WK van 2010, ik was destijds 14.
Voor mij de leeftijd waarop ik alcohol ontdekte. Nederland had net van Brazilië gewonnen en dat was voor mij en m'n vrienden een rede om eens goed te gaan drinken, wat natuurlijk niet slim is op zo'n leeftijd.
Had de knollen al goed gaar (voor de allereerste keer, was alleen 1 keertje een beetje aangeschoten geweest) en we deden een drankspelletje, ik moest toen een biertje atten.
Een tijdje daarna ging ik plotseling K.O. , m'n vrienden mijn ouders gebeld, helemaal overstuur, en voordat ze er waren was er al een ambulance. Ik weet er zelf helemaal niks meer van maar de dokter kwam vertellen dat er GHB in mijn bloed was aangetroffen. Het daar de rest van de nacht doorgebracht en mocht de volgende avond weer naar huis.

Geen prettige ervaring, maar ergens wel ook wel weer goed want ik ben iemand die zoveel mogelijk dingen wil proberen maar dit gaat er dus nooit van m'n leven meer in
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Ik lees hier enkel over GHB, maar Rohypnol bestaat ook nog.
Da's blauw toch? Proef je dat ook?
Er wordt een blauwe kleurstof toegevoegd, zodat het moeilijk als date rape drug kan worden gebruikt. Maar als er pure flunitrazepam wordt gebruikt is deze kleurstof niet aanwezig, en is het dus de perfecte date rape drug

Citaat:
Ik heb zelf ooit GHB in m'n biertje gehad.
Was met een paar vrienden in een kroeg met het WK van 2010, ik was destijds 14.
Voor mij de leeftijd waarop ik alcohol ontdekte. Nederland had net van Brazilië gewonnen en dat was voor mij en m'n vrienden een rede om eens goed te gaan drinken, wat natuurlijk niet slim is op zo'n leeftijd.
Had de knollen al goed gaar (voor de allereerste keer, was alleen 1 keertje een beetje aangeschoten geweest) en we deden een drankspelletje, ik moest toen een biertje atten.
Een tijdje daarna ging ik plotseling K.O. , m'n vrienden mijn ouders gebeld, helemaal overstuur, en voordat ze er waren was er al een ambulance. Ik weet er zelf helemaal niks meer van maar de dokter kwam vertellen dat er GHB in mijn bloed was aangetroffen. Het daar de rest van de nacht doorgebracht en mocht de volgende avond weer naar huis.

Geen prettige ervaring, maar ergens wel ook wel weer goed want ik ben iemand die zoveel mogelijk dingen wil proberen maar dit gaat er dus nooit van m'n leven meer in
Je weet wel dat het kwam door de combinatie GHB + Alcohol, he? GHB op zichzelf is geen date rape drug, mits je er niet teveel van neemt natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 19:28
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ja ik weet dat het door die combinatie komt, maar toch, het heeft er wel voor gezorgd dat ik enkel en alleen GHB nooit ga uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 00:04
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
G in mijn bier vond ik eigenlijk wel lekker
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 08:45
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
Dat hand op je glas doen lijkt me wel heel overdreven haha Het lijkt me heel, heel erg moeilijk om in zo'n situatie, onopgemerkt GHB in je drankje te doen. Maar dat laatste is wel erg belangrijk ja.


Ja, GHB is schadelijk voor je lichaam. Wel een stuk minder dan alcohol


Ach ja, verslavend... Dat is wel waar, maar je raakt pas verslaafd wanneer je de drug dagelijks neemt, maanden lang. Als je het gebruik beperkt dan hoef je écht niet bang te zijn
Als je een beetje gevoelig bent daar voor ben je snel genoeg verslaafd. Ik heb het zien gebeuren. Wat ze in het weekend doen gaan ze ook door de weeks doen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Als je een beetje gevoelig bent daar voor ben je snel genoeg verslaafd. Ik heb het zien gebeuren. Wat ze in het weekend doen gaan ze ook door de weeks doen.
Kijk, dan is het al meteen je eigen schuld vind ik
Totaal geen maat kunnen houden met drugs => kans op verslaving
Met citaat reageren
Oud 13-06-2012, 14:29
Marloesjoe
Avatar van Marloesjoe
Marloesjoe is offline
Hoe zou ik tijdig kunnen merken dat ik iets binnen heb gekregen?
Of gaat het zo snel dat ik kansloos ben?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2012, 14:35
Verwijderd
Nouja, als je minder nuchter wordt dan merk je het. Maar ik zou me er niet zo overdreven druk om maken.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 14:19
Marloesjoe
Avatar van Marloesjoe
Marloesjoe is offline
Ben niet bang, maar gewoon benieuwd. Ik heb niet de behoefte met drugs te expirimenteren, maar zou wel graag weten wat er dan zoal met je gebeuren gaat.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-06-2012, 16:02
timohtie
Avatar van timohtie
timohtie is offline
Citaat:
Ik niet, een vriendin van mij wel (GHB). Ze was op een feestje, en is toen bijna verkracht . Ze ging douchen, alleen een paar vrienden van haar zagen het gelukkig gebeuren en konden er op tijd bij zijn.

In de meeste gevallen wordt GHB gebruikt, omdat GHB + Alcohol een hele verkeerde combinatie is. Maar dit proef je écht wel, misschien tenzij je compleet dronken bent. Maar dan nog? GHB heeft namelijk een hele sterke zoute smaak.
vanwege de slechte combinatie wordt vaak GHB gebruikt? is t gevolg van die combo dat de werking van GHB dan MAAAAJOR wordt versterkt of (dit dacht ik dan tenminste) ietsvan dat je nokkie gaat en een coma mag verwachten of wah, want ik snap niet echt dat het gebruikt wordt puur omdat het een slechte combi met alc is als het iets als dat tweede tot gevolg heeft.
__________________
It's better to lose the anchor than to lose the ship.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 16:19
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
volgens mij had iemand die hier vaak poste er ooit een artikel over dat de meeste "rape" drugs eigenlijk bijna nooit echt gebruikt worden of succesvol gebruikt worden vanwege het moeilijk te doseren en vaak moeilijk te verwachten werken vanwege de alcohol inname van het slachtoffer.
maar ik weet niet meer in welk topic dat was en of die persoon hier nog komt.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 16:44
Verwijderd
Citaat:
vanwege de slechte combinatie wordt vaak GHB gebruikt? is t gevolg van die combo dat de werking van GHB dan MAAAAJOR wordt versterkt of (dit dacht ik dan tenminste) ietsvan dat je nokkie gaat en een coma mag verwachten of wah, want ik snap niet echt dat het gebruikt wordt puur omdat het een slechte combi met alc is als het iets als dat tweede tot gevolg heeft.
Allebei, want dat is de werking van GHB bij een te hoge dosering .
GHB op zichzelf is qua dosering al vrij gevaarlijk. Een twee keer te hoge dosis kan al een coma veroorzaken. Ik had laatst een paar ml teveel genomen, en toen had ik een grote moeite om wakker te blijven. Als ik nóg meer had genomen was ik waarschijnlijk out gegaan, en nog wat meer en dan had ik een coma kunnen verwachten.
Maar wanneer je dronken bent en je krijgt een normale dosis GHB toegediend, worden de negatieve effecten van GHB door de alcohol aanzienlijk versterkt, en daardoor krijg je vrij makkelijk een zwart gat, waarin de verkrachter dus alles met je kan doen, zonder dat je er nog wat van weet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Zelf GHB maken
Aragorn
11 08-03-2010 19:46
Drugs & Alcohol Iets in me drankje
Lima
25 28-05-2007 16:51
Drugs & Alcohol rohypnol
freak on a leash
26 07-03-2005 17:04
Drugs & Alcohol Ghb
Tuinkabouter9
29 18-11-2004 18:03
Drugs & Alcohol Ghb!?
megas
66 06-10-2003 14:40
Drugs & Alcohol rape drug?
Saraï_h
23 22-09-2002 22:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.