Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2012, 16:07
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Dus, toch maar na aanvraag van een hoop mensen even een aparte topic over dit onderwerp.
Hoe denk jij er over? Wat denk jij dat er gaat gebeuren en hoe denk jij over mensen die er in geloven op wat voor een manier dan ook? Wat zou je doen tegen/tijdens/na het einde van de wereld? Mijn verhaal weten sommige van jullie wel. Hoe de wereld vergaat moet je zelf bedenken. De planeet gaat er aan of wij gaan er aan etc.

Positief of negatief reageren, beide reacties zijn zeer gewenst bij dit onderwerp. Dan leer ik ook weer wat Graag wel serieus reageren.


(Voor de personen die niet weten hoe ik er over denk: Ik weet niet hoe de wereld zal vergaan maar ik geloof dat er wel degelijk een kans is. Alles wat ook maar een beetje mogelijk is heeft al de kans te gebeuren naar mijn mening.)
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.

Laatst gewijzigd op 13-08-2012 om 16:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2012, 16:08
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Wat bedoel je met het einde van de wereld? Dat echt de planeet kapot gaat, of het uitsterven van leven erop?

Verder lijkt dit me meer iets voor W&L, dus ik verplaats je topic daarheen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 16:10
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Wat bedoel je met het einde van de wereld? Dat echt de planeet kapot gaat, of het uitsterven van leven erop?

Verder lijkt dit me meer iets voor W&L, dus ik verplaats je topic daarheen.
Hea fuck weer verkeerd geplaatst -_-
Dacht ineens, wacht eens dit is meer filosofisch.
Maar als antwoord op jou vraag: Maakt niet uit hoe, gewoon hoe jij denkt dat hij zal vergaan. Planeet kapot, uitsterven van het leven er op of een aanval van aliens, Mag je helemaal zelf bedenken.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 16:18
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Het einde van de wereld zal ik, volgens welke redelijke definitie dan ook, hoogstwaarschijnlijk niet meemaken. De planeet heeft natuurlijk een eindige levensduur omdat de zon een keer "op" is, maar ver daarvoor zal de mens wel uitsterven.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 16:32
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik verwacht dat het einde van deze planeet komt wanneer ze iets te dichtbij de zon komt. Ik geloof niet in een bijbels einde noch de 2012 mythe. Ik verwacht wel dat er tegen december heel wat mensen zelfmoord zullen hebben gepleegd, net zoals bij die priester (Harold Camping oid?) die zei dat de Dag des Oordeels zou komen.
Ik sta redelijk neutraal tegen mensen die geloven dat het einde van de wereld nog in dit mensenlevrn zal gebeuren, maar ik heb wel iets tegen mensen die op straat staan te schreeuwrn over het einde van de wereld of mensen die flyers erover uitdelen. Ik heb haatgevoelens jegens de mensen die hun familie uitmoorden om te zorgen dat ze het eventuele einde niet meemaken.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 16:32
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Het einde van de wereld zal ik, volgens welke redelijke definitie dan ook, hoogstwaarschijnlijk niet meemaken. De planeet heeft natuurlijk een eindige levensduur omdat de zon een keer "op" is, maar ver daarvoor zal de mens wel uitsterven.
Hier ben ik het ook mee eens, ik denk zelf ook niet dat de wereld zelf zal vergaan. Maar dat de dampkring scheurt of door een atoomoorlog of zo, daar geloof ik wel degelijk in.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 16:35
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Er zal nooit een totaal allesvernieyigende atoomoorlog zijn, lijkt me. Er zullen altijd enkele mensen overleven. Presidenten en hun ministers in een bunker, enkrle mensen in een woestijnforpje of ergens in Siberie. Nooit zullen alle mensen sterven. Het zal voor de eerste generaties wel heel moeilijk zijn om te overleven, vanwege alle straling enzo.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 16:37
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Ik verwacht dat het einde van deze planeet komt wanneer ze iets te dichtbij de zon komt. Ik geloof niet in een bijbels einde noch de 2012 mythe. Ik verwacht wel dat er tegen december heel wat mensen zelfmoord zullen hebben gepleegd, net zoals bij die priester (Harold Camping oid?) die zei dat de Dag des Oordeels zou komen.
Ik sta redelijk neutraal tegen mensen die geloven dat het einde van de wereld nog in dit mensenlevrn zal gebeuren, maar ik heb wel iets tegen mensen die op straat staan te schreeuwrn over het einde van de wereld of mensen die flyers erover uitdelen. Ik heb haatgevoelens jegens de mensen die hun familie uitmoorden om te zorgen dat ze het eventuele einde niet meemaken.
Dat snap ik. Dan ben je wel erg ziek in je hoofd. Ik ga liever met me vrienden/familie dood op de dag dat het zal gebeuren dan dat ik maanden van te voren me familie uitmoord en zelfmoord pleeg.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 16:40
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Er zal nooit een totaal allesvernieyigende atoomoorlog zijn, lijkt me. Er zullen altijd enkele mensen overleven. Presidenten en hun ministers in een bunker, enkrle mensen in een woestijnforpje of ergens in Siberie. Nooit zullen alle mensen sterven. Het zal voor de eerste generaties wel heel moeilijk zijn om te overleven, vanwege alle straling enzo.
Dit is niet correct, deze planeet heeft ook zo zijn limiet. Als de inslagen teveel worden dan kan het dat de aarde het begeeft en in dit geval zal dan niemand het overleven tenzij je zonder zwaartekracht, eten en drinken kunt en de druk kan hebben natuurlijk.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 16:51
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Het moet wel erg raar lopen als de zwaartekracht weg is hoor, dan moet er geen aarde meer over zijn.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 16:51
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
En verder: ik geloof in een Bijbels einde van de wereld.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 17:00
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Dit is niet correct, deze planeet heeft ook zo zijn limiet. Als de inslagen teveel worden dan kan het dat de aarde het begeeft en in dit geval zal dan niemand het overleven tenzij je zonder zwaartekracht, eten en drinken kunt en de druk kan hebben natuurlijk.
De aarde zal vast niet zo makkelijk uit elkaar vallen, en als we bij dat stadium komen zijn alle bommen wel gegooid en/of is alles dood, inclusief de mensen in de bunkers, dus dan moeten de bommen automatisch worden afgevuurd, wat erg gevaarlijk is ivm virussen in de computers.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 17:27
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dit is niet correct, deze planeet heeft ook zo zijn limiet. Als de inslagen teveel worden dan kan het dat de aarde het begeeft en in dit geval zal dan niemand het overleven tenzij je zonder zwaartekracht, eten en drinken kunt en de druk kan hebben natuurlijk.
Nee, het is niet mogelijk om de aarde het te laten "begeven" d.m.v. atoombommen. Het is misschien mogelijk om alle mensen uit te roeien, maar dan heb je wel een gecoördineerde actie nodig en/of de medewerking van de mensheid. Mensen overschatten doorgaans de effecten en gevaren van straling.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 17:46
Verwijderd
De wereld eindigt ongetwijfeld weleens. Aangezien er echter op dit moment geen aanwijzingen zijn dat zoiets in de nabije toekomst gaat plaatsvinden richt ik mijn pijlen en tijdsbesteding liever op relevante zaken.

En tsja, als de wereld eindigt dan eindig ik ook. Dus dat.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 18:27
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Ik verwacht dat het einde van deze planeet komt wanneer ze iets te dichtbij de zon komt. Ik geloof niet in een bijbels einde noch de 2012 mythe. Ik verwacht wel dat er tegen december heel wat mensen zelfmoord zullen hebben gepleegd, net zoals bij die priester (Harold Camping oid?) die zei dat de Dag des Oordeels zou komen.
Ik sta redelijk neutraal tegen mensen die geloven dat het einde van de wereld nog in dit mensenlevrn zal gebeuren, maar ik heb wel iets tegen mensen die op straat staan te schreeuwrn over het einde van de wereld of mensen die flyers erover uitdelen. Ik heb haatgevoelens jegens de mensen die hun familie uitmoorden om te zorgen dat ze het eventuele einde niet meemaken.
Daar was een keer een docu over op de televisie. Mensen waren er heilig van overtuigd dat de dag des oordeels zou komen. Veel mensen zegden hun baan op en betaalden de rekeningen niet meer. Echt een stel mafkezen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 18:33
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Daar was een keer een docu over op de televisie. Mensen waren er heilig van overtuigd dat de dag des oordeels zou komen. Veel mensen zegden hun baan op en betaalden de rekeningen niet meer. Echt een stel mafkezen
Helemaal mee eens, ik geloof niet in die bijbelse shit. Als dat kan gebeuren dan kan ik leren toveren.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 18:58
Verwijderd
Ik geloof niet dat er een einde snel zou komen maar als het toch zou gebeuren en we zouden er op tijd van te horen krijgen dan zou het waarschijnlijk een chaos op straat worden.

En zelf zou ik het liefst mijn laatste dagen gewoon zoals normaal doorbrengen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 01:53
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik geloof niet dat er een einde snel zou komen maar als het toch zou gebeuren en we zouden er op tijd van te horen krijgen dan zou het waarschijnlijk een chaos op straat worden.

En zelf zou ik het liefst mijn laatste dagen gewoon zoals normaal doorbrengen.
Bedoel je het einde van de mensheid? De aarde zal nog wel een poos rondom de zon draaien.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-08-2012, 15:56
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
En verder: ik geloof in een Bijbels einde van de wereld.
Ik hoopte meer op het einde van de bijbel in de wereld...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je het einde van de mensheid? De aarde zal nog wel een poos rondom de zon draaien.
Ik doelde meer op nucleare rampen, Al qaida maakt alles vernietegende bom en blaast de wereld op?

En "natuurlijk" zit er een timer op de bom van een week zodat iedereen zich kan voorbereiden ^_^
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 18:49
Verwijderd
AQ is nauwelijks in staat om werkende (berm)bommen te maken en heeft bovendien geen profijt bij het opblazen van de wereld.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 20:07
Verwijderd
Citaat:
AQ is nauwelijks in staat om werkende (berm)bommen te maken en heeft bovendien geen profijt bij het opblazen van de wereld.
Maar ze doden zichzelf al om anderen te doden, dus die maagden vinden zij een eerlijke beloning ome de wereld op te blazen (denk ik)

Maar zowiezo ik geloof niet bepaald in deze onzin dus heb ik ook niet helemaal uitgedacht hoe shizzle zal eindigen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 20:13
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Zoals gezegd wil Al Qaeda de wereld helemaal niet opblazen, en ze kunnen het ook bij lange na niet. Het lijkt me dus bijzonder onwaarschijnlijk dat ze het alsnog gaan doen. Sowieso heeft Al Qaeda nauwelijks een centrale organisatie.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 01:15
nachtmens
nachtmens is offline
het einde van de wereld zal door de natuur worden veroorzaakt en niet door AQ of welke groep dan ook.
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 01:24
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Daar was een keer een docu over op de televisie. Mensen waren er heilig van overtuigd dat de dag des oordeels zou komen. Veel mensen zegden hun baan op en betaalden de rekeningen niet meer. Echt een stel mafkezen
We kennen genoeg van soortgelijke rampen. Het belijkt dat die mensen niets markeert, kan iedereen overkomen, bijna iedereen. Er was een paar manden terug een programma nog waarbij willekeurige mensen belachelijk dingen deden omdat een autoriteit in een witte jas dat van ze vroeg, in de tuin springen met rare geluiden zodat de luizen weg zouden vliegen. In bepaalde opzichte kan ieder mens een monster worden.
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2012, 11:12
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
En verder: ik geloof in een Bijbels einde van de wereld.
En wat moet ik me daar bij voorstellen?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 11:24
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
ik denk dat Mr.Mark daarmee het verhaal uit het oude testament bedoeld dat gaat over de vier ruiters van de apocalyps. dat is tenminste het enigste bijbelse einde dat ik ken.
ik zie de wereld zo gauw nog niet vergaan. ik denk dat de kans groter is dat we zonder olie enzo komen te zitten dan dat er echt een apocalps komt ofzo.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 11:40
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik denk dat de wereld naar de kloten gaat als iedereen besluit om dagelijks 2x een 1/2 uur te gaan douchen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 11:41
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
nou daar zijn wel dan al hard naar op weg als ik een bepaald topic hier mag geloven XD
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 14:05
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Save the world, be dirty?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 14:23
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ik denk dat Mr.Mark daarmee het verhaal uit het oude testament bedoeld dat gaat over de vier ruiters van de apocalyps. dat is tenminste het enigste bijbelse einde dat ik ken.
ik zie de wereld zo gauw nog niet vergaan. ik denk dat de kans groter is dat we zonder olie enzo komen te zitten dan dat er echt een apocalps komt ofzo.
Hoezo komt er een apocalps (sic) als de olie "op" is dan?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 15:01
IWantItPerfect
Avatar van IWantItPerfect
IWantItPerfect is offline
Citaat:
Hier ben ik het ook mee eens, ik denk zelf ook niet dat de wereld zelf zal vergaan. Maar dat de dampkring scheurt of door een atoomoorlog of zo, daar geloof ik wel degelijk in.
dit is de meest redelijke reden ooit!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 15:04
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Save the world, be dirty?
Tja, dan moeten we maar kiezen: of doodgaan door gebrek aan water of mekaar doodstinken!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 16:32
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Hoezo komt er een apocalps (sic) als de olie "op" is dan?
nouja het is nou niet bepaald zodat we gerust zonder olie kunnen. en ik denk dat dat toch veel problemen gaat geven voor de manier van leven die we nu hebben. en ik bedoelde er eigenlijk mee dat ik de kans groter zie dat we daar problemen mee krijgen dan met een echte apocalyps.
niet dat dat de apocalyps zou veroorzaken
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 17:33
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
nouja het is nou niet bepaald zodat we gerust zonder olie kunnen. en ik denk dat dat toch veel problemen gaat geven voor de manier van leven die we nu hebben. en ik bedoelde er eigenlijk mee dat ik de kans groter zie dat we daar problemen mee krijgen dan met een echte apocalyps.
niet dat dat de apocalyps zou veroorzaken
Het is wel bepaald zo dat we gerust zonder olie kunnen. Olie wordt nu veel gebruikt omdat het vaak goedkoper is dan de alternatieven, en de infrastructuur om efficiënt olie te gebruiken en verwerken al bestaat.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 18:25
Verwijderd
Sowieso is de mensheid vernuftig genoeg om, als de olie -echt- op begint te raken, heel snel met degelijke alternatieven te komen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-08-2012, 18:57
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Sowieso is de mensheid vernuftig genoeg om, als de olie -echt- op begint te raken, heel snel met degelijke alternatieven te komen.
We hebben al degelijke alternatieven die liggen te wachten tot we stoppen met olie. Echt opraken gaat ie nooit, op een gegeven moment wordt ie gewoon te zeldzaam om nog iets aan te verdienen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 01:25
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
dit is de meest redelijke reden ooit!
1: Een atoomoorlog kan echt gebeuren? Amerika en Rusland zijn bijna zo ver gegaan dat ze elkaar gingen bombarderen met atoombommen, dit had al kunnen gebeuren dus. Dan is niét iedereen dood, maar wel een hele hoop. (Of dit de aarde vernietigd weet ik niet.)

En 2: Ben je er wel van bewust dat er zich al een gat in de ozonlaag bevindt? (Al vind deze zich alleen plaats in het voorjaar op de zuidpool). Oh en ik bedoelde ozonlaag in plaats van dampkring. Maar, als wij maar vuile gassen de lucht in blijven schieten kan het ook gebeuren dat de ozonlaag verzwakt en wij dood gaan door een overdosis aan ultraviolette straling. (Dan krijg je dus ozongaten boven meerdere plekken op de wereld). De kans dat dit gebeurd is vrij nihil, maar de mogelijkheid ligt er.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 14:08
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
1: Een atoomoorlog kan echt gebeuren? Amerika en Rusland zijn bijna zo ver gegaan dat ze elkaar gingen bombarderen met atoombommen, dit had al kunnen gebeuren dus. Dan is niét iedereen dood, maar wel een hele hoop. (Of dit de aarde vernietigd weet ik niet.)
Dan gaan een hoop mensen dood, maar de meesten niet. En nee, dat vernietigt de aarde niet.
Citaat:
En 2: Ben je er wel van bewust dat er zich al een gat in de ozonlaag bevindt? (Al vind deze zich alleen plaats in het voorjaar op de zuidpool). Oh en ik bedoelde ozonlaag in plaats van dampkring. Maar, als wij maar vuile gassen de lucht in blijven schieten kan het ook gebeuren dat de ozonlaag verzwakt en wij dood gaan door een overdosis aan ultraviolette straling. (Dan krijg je dus ozongaten boven meerdere plekken op de wereld). De kans dat dit gebeurd is vrij nihil, maar de mogelijkheid ligt er.
De uitstoot van gassen die de ozonlaag aantasten is al sterk verminderd en goed gereguleerd. Het risico waar je op doelt is nihil.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 18:41
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
De vier ruiters van de apocalyps komen ons allemaal halen als het lam van god de vier zegels heeft verbroken.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 20:02
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Hij is al bij de derde
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 20:54
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Hij is al bij de derde
heb ik de eerste drie gemist dan
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 22:38
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
De vier ruiters van de apocalyps komen ons allemaal halen als het lam van god de vier zegels heeft verbroken.
QFT
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 23:12
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
ik denk dat Mr.Mark daarmee het verhaal uit het oude testament bedoeld dat gaat over de vier ruiters van de apocalyps. dat is tenminste het enigste bijbelse einde dat ik ken.
Nieuwe testament.

Ik denk dat de mens allang uitgestorven is als de aarde vergaat. Ik denk dat het de aarde net zo zal verlopen als andere planeten in het universum, ik zie niet in waarom de aarde anders zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 23:19
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Nieuwe testament.

Ik denk dat de mens allang uitgestorven is als de aarde vergaat. Ik denk dat het de aarde net zo zal verlopen als andere planeten in het universum, ik zie niet in waarom de aarde anders zou zijn.
haha wat een vreemde vergissing van me eigen ik heb het nog opgezocht omdat ik niet meer wist of het er drie of vier waren. en dan als nog dat fout doen.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 01:25
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Nieuwe testament.

Ik denk dat de mens allang uitgestorven is als de aarde vergaat. Ik denk dat het de aarde net zo zal verlopen als andere planeten in het universum, ik zie niet in waarom de aarde anders zou zijn.
Dat lijkt me ook. Je kunt er vanuit gaan dat de aarde net voor die vergaat al tijden niet meer leefbaar is voor de mens.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 08:24
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Nieuwe testament.

Ik denk dat de mens allang uitgestorven is als de aarde vergaat. Ik denk dat het de aarde net zo zal verlopen als andere planeten in het universum, ik zie niet in waarom de aarde anders zou zijn.
Heb je voorbeelden van hoe het met andere planeten ging?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 10:38
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Heb je voorbeelden van hoe het met andere planeten ging?
Nee, geen flauw idee van hoe dat gaat of ging.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 11:38
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Dat lijkt me ook. Je kunt er vanuit gaan dat de aarde net voor die vergaat al tijden niet meer leefbaar is voor de mens.
Mochten we het tot die tijd overleefd hebben, dan zitten we al lang ergens anders. Er even vanuit gaande dat we onszelf niet elke 200 jaar naar de prehistorie hebben teruggeworpen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 12:22
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik denk overigens dat een door mij geknutseld supervirus het einde van de mens gaat zijn.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 22:40
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
Verwijderd
16 24-10-2010 09:41
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] De wereld van glas
Verwijderd
0 12-04-2007 17:37
Levensbeschouwing & Filosofie Vraag voor de gelovigen onder ons
Joyfulness
51 19-11-2005 21:40
Psychologie De schoolangst is er nog steeds
Eend
39 10-09-2004 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.