Oud 26-09-2012, 11:53
Verwijderd
Sluit

Laatst gewijzigd op 10-06-2013 om 19:33. Reden: Mag gesloten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2012, 13:11
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
__________________
When nothing goes right, go left.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2012, 13:12
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik ben alleen niet zo van het 'liken en bereik iets'.
__________________
When nothing goes right, go left.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2012, 18:10
Verwijderd
Met facebooklikes bereik je helemaal niets.

Overigens is de pilot hard aan het falen en neemt de overlast toe dus ik ben benieuwd of het nog doorgaat.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2012, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Met facebooklikes bereik je helemaal niets.
Dat.

Citaat:
Overigens is de pilot hard aan het falen en neemt de overlast toe dus ik ben benieuwd of het nog doorgaat.
Waarschijnlijk wel. Liever een falend beleid voortzetten alsof er niets aan de hand is dan terugdraaien en gezichtsverlies riskeren. Teeven denkt ook: "laat de volgende het maar weer opknappen".

Ergens wel een beetje het OV chip verhaal.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2012, 14:02
Verwijderd
http://nos.nl/artikel/422571-aboutal...r-wietpas.html

Gaat de goede kant op dus
Met citaat reageren
Oud 27-09-2012, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Dat.



Waarschijnlijk wel. Liever een falend beleid voortzetten alsof er niets aan de hand is dan terugdraaien en gezichtsverlies riskeren. Teeven denkt ook: "laat de volgende het maar weer opknappen".

Ergens wel een beetje het OV chip verhaal.
Ja ik weet het maar ik hou toch een beetje hoop
Met citaat reageren
Oud 27-09-2012, 20:33
Monkey020
Monkey020 is offline
ik gun het dealers van harte om hun geld te maken
Met citaat reageren
Oud 28-09-2012, 11:05
Verwijderd
ben je niet goed wijs? Ik vermoedde het al, een aap uit die stad, kan nooit veel goeds zijn, en inderdaad..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 12:29
F.Rietzak
F.Rietzak is offline
Inderdaad weg met die wietpas. Er staat op deze site een leuk stukje geschreven door een student:
http://www.scholieren.com/betoog/73398
Het is inderdaad een erg dom besluit van de regering.
Elke volwassen inwoner van Nederland kan gewoon zelf een plantje kweken. Op sites als Zamnesia kun je alles vinden wat nodig is om een plantje te kweken. en dit mag wel gewoon toch? Het nieuwe beleid zorgt alleen maar voor meer criminaliteit. Je kunt de straat niet meer over in Maastricht zonder aangesproken te worden door vage mensen die je drugs aanbieden..... Hopen dat de nieuwe regering de wietpas weer doet verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 12:34
Dannygiertje
Avatar van Dannygiertje
Dannygiertje is offline
Helemaal mee eens, weg met die wietpas.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 14:33
imosed
imosed is offline
Wat mij betreft laten we "ze" t gewoon proberen, je ziet hoe limburg enz al veranderd is door de wietpas, dealertjes van 15 op straat enz. Als ze het in Utrecht, Rotterdam, Amsterdam, Den Haag en andere grote steden gaan doorvoeren, dan gaat er complete chaos ontstaan.

Mijn voorspelling: 1 jaar nadat de wietpas landelijk is ingevoerd is, zien ze dat ze een heeeeele grote fout hebben gemaakt door de drugsverkoop grotendeels in de handen van de dealers te leggen, en hopelijk komen ze dan tot conclusie dat legaliseren eigenlijk toch wel het beste idee is.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Wat mij betreft laten we "ze" t gewoon proberen, je ziet hoe limburg enz al veranderd is door de wietpas, dealertjes van 15 op straat enz. Als ze het in Utrecht, Rotterdam, Amsterdam, Den Haag en andere grote steden gaan doorvoeren, dan gaat er complete chaos ontstaan.

Mijn voorspelling: 1 jaar nadat de wietpas landelijk is ingevoerd is, zien ze dat ze een heeeeele grote fout hebben gemaakt door de drugsverkoop grotendeels in de handen van de dealers te leggen, en hopelijk komen ze dan tot conclusie dat legaliseren eigenlijk toch wel het beste idee is.
Waarom, als blijkt dat het in Limburg al mislukt, toch nog in de rest van de steden proberen?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 09:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat.



Waarschijnlijk wel. Liever een falend beleid voortzetten alsof er niets aan de hand is dan terugdraaien en gezichtsverlies riskeren. Teeven denkt ook: "laat de volgende het maar weer opknappen".

Ergens wel een beetje het OV chip verhaal.
Nou ja, die wietpas is toch vooral iets wat gepusht is door PVV en CDA, de VVD waait doorgaans met alle winden mee als het op het drugsbeleid aankomt, dus goede kans dat de wietpas door het komende kabinet afgeschaft wordt.

De bijdrage van "likes" zal echter verwaarloosbaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 15:58
Verwijderd
Ik heb soms het idee dat het 'de overheid' meer te doen is om gekke principes dan om effectief en goed beleid. De wietpas is er een uitstekend voorbeeld van.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 16:41
imosed
imosed is offline
Citaat:
Waarom, als blijkt dat het in Limburg al mislukt, toch nog in de rest van de steden proberen?
Omdat de heer opstelten de blind is om te zien dat het fout gaat, meerdere interviews ge-checked waarin hij gewoon stand houd dat de wietpas een goed iets is. Hij ziet de straatdealertjes als een apart probleem ipv dat hij dat koppelt aan de wietpas, dan is er gewoon iets mis in je hoofd!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Wat zou jij doen?
Gieltjuh
43 17-06-2012 15:32
De Kantine Strepsaails en parasaaitamols #1641
Trimm Trabb
500 06-04-2012 11:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De Wietpas
Hulk
262 12-06-2011 22:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.