Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2012, 19:47
Karistir
Karistir is offline
Hey, ik had ooit gehoord en gelezen over een bepaalt drugs (volgens mij een spuit) waardoor je gespierd werd, ik ben de naam ervan vergeten en hoop dat iemand hem weet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2012, 19:55
marijke 1992
Avatar van marijke 1992
marijke 1992 is offline
anabolen steroide
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 13:00
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Inderdaad en blijf er gerust van af. Tenzij je een heel klein piemeltje wilt houden/krijgen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 15:56
marijke 1992
Avatar van marijke 1992
marijke 1992 is offline
en onvruchtbaar , impotent , opvliegend en
later ook psychisch en lichamelijk problemen krijgt.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 18:35
Verwijderd
Zoals hierboven al gezegd wordt, anabole steroïden zijn wat je bedoelt, maar ik denk niet dat je ze zoekt ^^. Als je spieropbouw wil bevorderen, zou ik het houden bij eiwitten/proteïnen. Tegenwoordig in allerlei dieet- en natuurwinkels te krijgen in de vorm van repen en shakes. www.perfectbody.nl heeft ook een mooi assortiment, maar ik weet niet of je daar 18 voor moet zijn om te kunnen bestellen, vroeger iig wel, maar aangezien ephedra sowieso niet meer verkocht mag worden, weet ik niet hoe het nu zit.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 20:05
Karistir
Karistir is offline
Bedankt iedereen, na wat ik nu gelezen heb zal ik er zeker niet mee in contact komen, is er iets anders maar met hetzelfde functie zonder die negatieve nazaken, een dieet of wat dan oo k doe ik liever niet, duurt altijd zo lang voordat je er iets van merkt.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 20:41
Verwijderd
Er zijn geen wondermiddelen. Ik weet niet wat je precies wil: gewicht verliezen of spiermassa opbouwen? Beide zijn met een sport als fitness te bereiken. Er zijn ook wel drugs die bevorderen dat je afvalt, maar ik raad niemand aan om om die redenen speed te gaan snuiven ofzo (überhaupt zou ik niemand aanraden om welke reden dan ook speed te gaan snuiven, maar dat terzijde). Vroeger was er ephedra, maar dat is intussen ook verboden. Als je spiermassa wil opbouwen, raad ik je aan die proteïneproducten te bekijken. Kijk eens rond op de website die ik noemde, er zijn een heleboel ondersteunende producten, maar het is wel zo dat je voor alles wat je wil bereiken, je je zult moeten inspannen.
En denk je niet dat als er een middel was dat je zou doen afvallen binnen korte termijn zonder negatieve bijwerkingen, dat dat niet allang op de markt gebracht was?

Er zijn geen kant-en-klare oplossingen, geen wondermiddelen en laat je niet wijsmaken dat die er zijn. Er zijn altijd risico's aan verbonden.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 23:01
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
is het bij anabolen steroiden ook niet zo dat je er wel iets voor moet doen wil het daadwerkelijk effect hebben. het lijk me niet zo dat je na een keer gebruiken en lam op de bankhangen het lichaam van schwarzeneger hebt
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 14:07
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Anabolen werken volgens mij pas echt goed als je er ook stevig bij traint maar van de bijwerkingen als je vaak gebruikt zal je niet vrolijk worden. Dus als je spieren wil krijgen gewoon trainen met een goed dieet!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 14:51
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Anabolen steroiden is handig voor bejaarde mannen, maar als je jong bent, kun je beter opzoek naar een gezonder alternatief.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 14:47
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Citaat:
Anabolen werken volgens mij pas echt goed als je er ook stevig bij traint maar van de bijwerkingen als je vaak gebruikt zal je niet vrolijk worden. Dus als je spieren wil krijgen gewoon trainen met een goed dieet!
Dat je een kleine penis krijgt is een fabeltje in mijn ogen, Meerdere vrienden en kennissen hebben een aantal kuurtjes gedaan, niks van gemerkt zeggen ze, overigens kan het als je 50+ kuurtjes achter je rug hebt ofzo, maar van 1 - 4 zal je penis echt geen 10cm krimpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Lifestyle Qu'est-ce qu'on fait aujourd'hui?
Verwijderd
219 16-02-2010 20:05
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Levensbeschouwing & Filosofie Heeft god ons gemaakt of wij hem?
Blues
100 01-01-2005 04:49
Levensbeschouwing & Filosofie Andere kijk op het geloof
Moonlight fairy
5 26-12-2004 09:44
Verhalen & Gedichten Waargebeurd verhaal
Nijn*
153 31-08-2004 15:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.