Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2002, 23:52
ProudOfDordt
ProudOfDordt is offline
'k wil ook wel eens een keer blowen (gewoon 'enjoy your life' zeg maar)

nou zou je zeggen, ga een keer met iemand mee die ook blowt, maar vrienden zijn daar (zover ik weet) gewoon 'te net' voor

waar ik het kan kopen snap ik wel, maar waar moet ik om vragen, zodat ik niet met een mond vol tanden sta, zeg maar

ik ben nu nog zeventien, over een paar weken achttien, kun je gewoon weed kopen in een coffeeshop als je zeventien bent, of wordt daar streng op gecontroleerd?

en de laatste vraag, wat zijn goede adressen in dordrecht en/of rotterdam ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2002, 13:35
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Nah, loop gewoon die coffeeshop binnen en probeer het... Met wat geluk zie je d'r volwassen genoeg uit en geven ze het zo mee...
__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 14:00
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
idd. En als ze het niet geven zeg je gewoon ok mzzl. Ze gaan echt niet de politie bellen ofzoiets. Trouwens wat ook goed werkt. Neem je id kaart of je passport scan 'm in en verander 'm zo dat je 18 bent. Ik had toen ik 17 was ook zo'n fake en het werkte gewoon perfect. Ik heb hier nog wel ff wat tips hoe je er simpel 1 kan maken.

Op je passport staat je geboorte datum en ook de datum waarop hij gemaakt is. Kopier je passport (gewoon zwart/wit). Dan knip je bijv een cijfer van de datum waarop hij gemaakt is uit of de maand waarop hij gemaakt is. Dan leg je dat op je geboorte datum (dus zo dat je wel 18 bent) dan maak je gewoon een nieuwe kopie. Als het nog steeds te zien is dat je hebt geknipt ofzo kan je gewoon een potlood slijpen dan dat slijpsel op je kopietje gooien en ff wrijven. Dan is het bijna niet meer te zien. Je kan ook gewoon (als je iemand kent die 18 is) zijn passport kopieren maar dan leg je gewoon jouw foto op zijn foto.

Het is echt helemaal niet moeilijk om aan wiet te komen als je nog geen 18 bent hoor
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:59
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
maar is een kopie dan een geldig legitimatie bewijs? ik ben 16, als ik dat trucje nou eens flik, denk je dat ze me geloven?
Uh ik denk van wel! Ik zie er nl. wel een stuk jonger uit dan 18. En toen ik 17 was kreeg ik het op die manier ook mee.
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:19
A-man
A-man is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
je hebt nog nooit geblowd, dus lijkt me ook niet dat je kan draaien. Als ik jou was zou ik gewoon om een voorgedraaide joint vragen. meestal is het geen goeie wiet wat er in zit, meestal restjes. Maar je kan ook een voorgedraaide joint van K2 of een ander merk vragen, misschien hebben ze dat ook wel.
Anders moet je iemand zoeken die kan draaien, of vragen hoe het moet, en gewoon een grammetje white widow of k2, of wat dan ook kopen. succes ! blow ze
Uit een halfje draaien ze 5 a 6 voorgedraaiden (tenminste bij de meeste coffeeshops dan), voor de 1e keer moet je gewoon een paar voorgedraaide kopen en dan is het lekker makkelijk enzo idd, maar toch raad ik je aan om gewoon op het internet een rollers handbook te zoeken en dan bij de coffeeshop veel vloei en tip meenemen (of een heel tippieblok en pakkie vloei kopen, dat is natuurlijk slimmer) en dan gewoon een paar keer alleen met tabak oefenen om te draaien en als het er rookbaar ziet er ook wiet bij doen. Je moet bij een coffeeshop gewoon altijd skunk of whitewidow zeggen, zo ver ik weet heeft echt bijna elke coffeshop dat wel, maar waarom moeilijk doen want bij zowat elke coffeeshop hebben ze wel een bord met alle wiet die ze verkopen en hoeveel gram voor welke prijs, dus dat je je geen zorgen moet maken over hoe je ze moet aanspreken ofzo...
Omdat ik niet in rotterdam woon weet ik niet waar ze allemaal zitten, maar ik herinner me nog wel dat er bij de left (bij centraal) een best oke coffeshop was.
__________________
"""¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨°º©//*-¯ ¤_([ ····Eye.see.åll···· ])_¤¯ -*\\©º°¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨"""
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:25
A-man
A-man is offline
Ohja en nog een tip, koop nooit op straat van mensen omdat je geen zin hebt om naar de coffeeshop te gaan ofzo.
Die gasten rippen je nl bijna altijd af, of ze gaan ervandoor met je geld of ze houden een beetje van het wiet zelf en dan moet je toch nog de volle prijs betalen.
Het is mijzelf maar 1 keer gebeurd (omdat andere zo aandrongen dat het niet moeilijk doen was enzo) en toen wouden we die gast nog inelkaar stompen maar hij was al te snel weg, normaal zeg ik altijd nee omdat ik van vooral veel meisjes (maar ook jongens) hoor dat ze daardoor van hun geld beroofd zijn.
__________________
"""¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨°º©//*-¯ ¤_([ ····Eye.see.åll···· ])_¤¯ -*\\©º°¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨"""
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 07:55
whazaaaaap
whazaaaaap is offline
je loopt gewoon de shop in en doet alsof je al stoned bent en als ze om je leeftijd vragen zeg je gewoon heel relaxed ja ik ben 18 en als ze om ID vragen dan zeg je gewoon ohw moest ik die bij me hebben dan!? ik kom namelijk altijd in een andere shop en daar kennen ze me wel maar ik wou de weed hier eens proberen dus...maar ik zal em de volgende keer wel meenemen....

__________________
love jonko's
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 07:57
whazaaaaap
whazaaaaap is offline
ohwja ennuhm...lekker blowen huh!!!!! wel lekker veel indoen huh!? lekker stoned!!!!!!
__________________
love jonko's
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 10:10
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Ik ben bijna 15 en ik krijg het met gemak mee..
Gewoon relaxt naar binnen lopen en je kan ook vragen 'he mensen hebben jullie m'n jas gezien? De vorige keer heb ik hem laten hangen en mijn ID zat er in?' haha.
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol weed cup soup ?
SilverBlue
31 13-12-2005 12:32
Drugs & Alcohol kwaliteit weed
neok
16 20-11-2003 14:19
Drugs & Alcohol hoe kom je aan paddo's/hasj/wiet alz je minderjarig bent?
SevenLayersDeep
61 28-06-2003 21:55
Drugs & Alcohol info over stuff kopen in A'dam
Verwijderd
7 22-04-2003 09:51
Drugs & Alcohol Joints kopen
neok
21 19-03-2003 19:28
Drugs & Alcohol Weed kopen in coffee shop
Preaper
25 03-02-2003 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.