Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2002, 20:15
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Heb jij weleens een ongeluk gehad?
Ik wel, net nog..
Tijdens rijles, wil ik optrekken, geef ik teveel en te lomp gas in de bocht..
En omdat ik van schrik de rem inkneep en ook nogeens gas bleef geven, schoot ik met de motor een paar meter over het asfalt heen
toen tegen de stoeprand, over de stoep rand, en dan nog een paar meter stoep..

au...

en nu is me telefoon kapot..
(die motor trouwens ook, maar die was niet van mij )

ik leef nog..
helaas voor een aantal van jullie
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2002, 20:18
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Damn.. klote

Eh als 8-jarig meisje ben ik aangereden omdat ik door oranje reed ofzo. Naja de auto reed 30 ofzo. Alleen als ik met mn hoofd tegen de stoeprand was aangekomen was t minder prettig geweest.. Maar die miste ik dus net
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:21
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Paar weken terug een auto ongeluk gehad.

Mazzel gehad dat we nog leven zeiden ze.
Uiteindelijk niet zoveel overgehouden, loop alleen nog met schouder en arm klachten.
Maar dat zal nog lang duren.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 22:14
de
de is offline
ja, ik heb wel eens een ongeluk gehad, waardoor ik nu nog steeds met mijn arm in het gips zit
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 22:17
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
soms, als je 's avonds naar huis fietst en er steekt plotseling zo'n stoeprand over
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 22:18
de
de is offline
Citaat:
beuk schreef:
soms, als je 's avonds naar huis fietst en er steekt plotseling zo'n stoeprand over
overstekende stoepranden?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 22:43
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
wel keer tegen boom aangezeten toen het glad was.. maar niet gewond
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 23:02
punkyfish
punkyfish is offline
*denk* nee, wel ongelooooflijk vaak BIJNA.
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 04:36
maar
Avatar van maar
maar is offline
Gelukkig niet
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 05:56
Frida
Avatar van Frida
Frida is offline
We zijn met allemaal neefjes en ichtjes gaan go-carten

en op de zeedijk tegen een auto die geparkeerd stond geramd
We have told our parents it was al little paaltje
__________________
Tenminste houdbaar tot: zie bovenkant
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 09:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
busongeluk, bus rijdt auto aan, auto kapot, ik alleen pijn in knieen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 09:52
Verwijderd
Zo vaak *is 1 keertje met z'n suffe kop uit school gefietst en volop tegen een geparkeerde auto gekomen*

School is slecht voor je
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 09:56
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
*nooit een ongeluk gehad*
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:46
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
simple creed schreef:
tis niet leuk.. ik ben ook eens geschept door een auto en die reed gewoon door
me 2, je kunt trouwens wel nog een schadevergoeding claimen bij het waarborgfonds. Ben ik ook mee bezig en dat lukt..
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:49
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ehm kben een x de sloot ingereden met de auto van mn ex (nee ik heb nog geen rijbewijs, ja ik ben pas 17)

Een x met de fiets onder de auto gekomen (allebei mn armen in t gips )
Een x onder een paard gekomen (Been in t gips, enkelbanden gescheurd)
Met mn fiets gevallen, met mn tanden op de stoeprand (tanden eruit, lippen kapot)
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:54
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
heb nog nooit een ongeluk gehad... *klopt snel af*
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 11:30
scala
scala is offline
neuj niet echt...wel es meegemaakt, een vriendin van me werd aangereden en verder heb ik wel es iemand aangereden op de fiets kwas wat aan et lezen(hmz ach ja..ik fiets door een bos en daar komt bijna niemand)en die mensen liepen aan de verkeerde kant dus baf...m'n fiets beetje kaduuk en ik bont en blauw(die vrouw trouwens ook)
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 11:48
Verwijderd
Nee, ikke niet, naja niet zo ernstig. Mijn (toenmalig) beste vriendin wel. We reden op de rotonde.. En opeens komt er zo aso aanscheuren met een snelheid van 80 km/u ofzo en die rijdt haar zo aan.. En ze vloog een heel stuk over de weg heen.. Meteen Ambulance gebeld.. Ze had gebroken been en allemaal schaafplekken. Heeft toen maanden niet kunnen voetballen (we kwamen terug van voetbaltraining)..

Naja is niet zo leuk als je er naast/achter/bij fietst..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-04-2002, 12:02
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Ik heb gelukkig nog nooit een ongeluk gehad.
Ik werd laatst op de coolsingel wel bijna aangereden.
Scheelde echt maar 1 mm.
Die l*l reed zo door terwijl ik al midden op het zebrapad stond,als ik niet gauw was doorgerent had hij me waarschijnlijk aangereden,want het leek er niet echt op dat hij nog zou remmen.
Sommige mensen rijden echt asociaal!

Oh ja...nu ik nadenk,ben weleens met de auto tegen n boom aangereden,maar was niks ernstigs gelukkig
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 12:28
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Jah.. heel lang geleden..we stonden achteraan zeg maar in een file, komt er een of andere aap aanrijden die niet doorheeft dat er een file was BOEMPETET!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 12:30
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Tijdje terug (maand of 3 ofzo). Ik fietste van de brug af en ik zal in de "verte" een stilstaand busje staan. Dus ik kijk achterom of er een auto aankwam dan (kon ik inhalen enzo). Ik kijk voor; stond daar PLOTS een rode auto.. BOVEN op...

Me knie beetje verrot maar verder niets..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 12:41
Egyptian
Avatar van Egyptian
Egyptian is offline
Heb paar weken terug nog aan aanrijding gehad, 'k reed buiten de bebouwde kom met ongeveer 80-90 km/h (80 toegestaan).
wordt 'k ingehaald door een auto die veel harder reed, mistlichten aan, en die tuub droeg geen gordel.

Voor hij me inhaalde reed er een onopvallend politie auto voor me (bleek achteraf). en toen hij me had ingehaald zat hij dus achter de politie.

Die hadden hem al zien aankomen en wouden hem aanhouden vanwege z'n snelheid gordel en mistlichten. Dus die politie doet dat LEDbordje ophoog met "STOP POLITIE" , "POLITIE VOLGEN" .

Maar toen die sul dat bordje zag trapte ie vol op z'n rem, dus hij ziet "STOP POLTIE" , en bam, stopt midden op straat. Ik vol in de remmen en uitwijken, raak 'm nog net tegen de hoek van achterkant. mijn lamp en zijn achterlicht kapot. niet gewond gelukkig.


en ben verder zelf ook wel 's aangereden op de fiets (gebroken sleutelbeen).
__________________
Was ik laatst bij 'n fijne rel, breekt er opeens een voetbalwedstrijd uit.***~Nachtploeg member~
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 12:49
Did I Do That?
Avatar van Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Ik ben wel 's zo dom geweest om met m'n fiets aan een andere fiets, die aan een scooter hing te hangen. Mjah, nooit meer, gelukkig alleen een gat in m'n kin... Mjah, 't was wel m'n eigen schuld
__________________
It's hard to scream when you can't breathe.....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 15:24
poecilotheria
poecilotheria is offline
nog nooit gelukkig (of je moet kleinigheidjes met skate ook mee tellen)
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 15:34
CoRnFlAkEs
CoRnFlAkEs is offline
euhm nog ni echt ma wel mijn voet tusse de spake van een fiets gestoke (eel slim gezien van mij ) en mijn enkel was gebroke
__________________
I want to know what love is . I want you to show me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2002, 17:10
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
een keertje een beetje

Als jochie van 3,4 ofzo reed ik hier door zo'n straat en bij het kruispunt reed ik door, en de auto die van rechts kwam reed ook door. Die reed maar 30 ofzo...misschien nog niet eens..Maar die vrouw zat achterom te kijken. Ik werd toen vet kwaad op dat mens...zo van: "je moet voor je kijken!!" Maar ik had dr verder dus niets aan over gehouden ofzo..(Amidala, kop maar in )
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 17:22
watermannetje
watermannetje is offline
ja, ik wel. toen kwamen we trug van vakantie met de caravan en we reden op de snelweg iets van 100km/u denk ik toen haalden we een vrachtwagen in en toen me vader weer trug wou naar de rechter rijstrook ging de caravan wiebelen. me vader verloor de controle over de stuur en wa knalde recht tegen de vangreel aan, was heel erg eng alleen niemand van ons vieren liep ook maar een schammetje op
dit was de eerste en de enige x dat ik dacht, ik ga dood, dit is het dan. Dat is een heel rare ervaring om dat te denken en te voelen, heel eng, en het flitst echt door je hooft...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:44
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Gothic schreef:
busongeluk, bus rijdt auto aan, auto kapot, ik alleen pijn in knieen...
Dáárom neem ik dus altijd de bus.

Met een bus kun je een auto rammen, alle inzittenden van de auto dood en jij een gekneusde pols.

Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:50
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
watermannetje schreef:
ja, ik wel. toen kwamen we trug van vakantie met de caravan en we reden op de snelweg iets van 100km/u denk ik toen haalden we een vrachtwagen in en toen me vader weer trug wou naar de rechter rijstrook ging de caravan wiebelen. me vader verloor de controle over de stuur en wa knalde recht tegen de vangreel aan, was heel erg eng alleen niemand van ons vieren liep ook maar een schammetje op
dit was de eerste en de enige x dat ik dacht, ik ga dood, dit is het dan. Dat is een heel rare ervaring om dat te denken en te voelen, heel eng, en het flitst echt door je hooft...
Dan moet je ook niet met een fout geladen/overbelaste caravan de weg op gaan. Eigen schuld van je vader; als die caravan zomaar ging slingeren was 'ie toch echt overbelast, of technisch niet in orde.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:51
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:


Dan moet je ook niet met een fout geladen/overbelaste caravan de weg op gaan. Eigen schuld van je vader; als die caravan zomaar ging slingeren was 'ie toch echt overbelast, of technisch niet in orde.
was niet eigen schult, hij was helemaal goed beladen. achteraf was hij in de garage niet goed nagekeken. daar konden wij niets aan doen!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:53
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:


Dan moet je ook niet met een fout geladen/overbelaste caravan de weg op gaan. Eigen schuld van je vader; als die caravan zomaar ging slingeren was 'ie toch echt overbelast, of technisch niet in orde.
je moet trouwens niet zomaar conclusies trekken en mensen beschuldigen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:55
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
watermannetje schreef:


je moet trouwens niet zomaar conclusies trekken en mensen beschuldigen
Ik wou het net gaan zeggen, maar mijn post werd een beetje té agressief
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:57
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:


Ik wou het net gaan zeggen, maar mijn post werd een beetje té agressief
haha
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:58
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Ik heb er zelf niet ingezeten. Een vriend van mij wel. Ik stond er naast en het kwam gelukkig niet door mij maar door hem zelf omdat hij graag stoer wilde zijn en mijn 'stop'-geschreeuw negeerde. Ben nu getuige, komt waarschijnlijk rechtzaak van.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:59
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Luca schreef:
Ik heb er zelf niet ingezeten. Een vriend van mij wel. Ik stond er naast en het kwam gelukkig niet door mij maar door hem zelf omdat hij graag stoer wilde zijn en mijn 'stop'-geschreeuw negeerde. Ben nu getuige, komt waarschijnlijk rechtzaak van.
Ietsje meer uitleg is leuk voor het verhaal
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 19:00
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Nu dan ikzelf...

-Toen ik 12 was midden op een doodstille straat, om 13 uur 's middags, zo achterop een stilstaande auto geklapt (met de fiets). Vloog over straat, kon gelukkig na een tijdje weer op staan.
-Paar keer bijna aangereden door auto's (auto's zaten fout, ik houd me altijd aan álle verkeersregels), aardig wat bijna-ongelukken.
-Bij een verkeersruzie bedreigd met een vuurwapen.
-Andere keer met een mes.
-Auto die uit éénrichtings-straat kwam reed me bijna plat.
-Bijna platgereden door vier motoren naast elkaar, op een fietspad, kon net op tijd het gras in.
-Paar keer achtervolgt en bedreigd door lokale jeugdbendes op brommers.
-Bijna platgereden door bellende vrachtwagenchauffeur in woonwijk (30 km-zone), vorige week, dus toen dat al verboden was.
-Auto die plotseling van parkeerplaats af kwam rijden, reed recht voor me opeens de weg op. Kon nog net stoppen; bestuurder uitgescholden, waarop die probeerde mij dood te rijden. Kon over een fietspad ontsnappen.
-Dronken buschauffeur kwam de stoep op rijden bij de halte; ik en drie anderen bijna dood.
-Gevallen met de fiets, licht gebroken arm (meer een barst dan een fractuur).

Maar geen serieuze dingen in het verkeer dus, nooit echt gewond geraakt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-04-2002, 19:03
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
watermannetje schreef:
was niet eigen schult, hij was helemaal goed beladen. achteraf was hij in de garage niet goed nagekeken. daar konden wij niets aan doen!
Oww oke, ik zag daar pas een documentaire over, vandaar... dacht daar meteen aan.

Sorry, kan ik weten dat jij bij de éne 1% hoorde waarbij het probleem met de caravan níét door overbelasting kwam... is in 99% van de gevallen nl. wel zo.

Als iemand met een promillage van 2,0 een ongeluk veroorzaakt neem je toch ook aan dat 't ongeluk door de alcohol kwam, niet door een technische fout aan de auto?

Maar goed, sorry, ik was íets te snel...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 19:10
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:


Oww oke, ik zag daar pas een documentaire over, vandaar... dacht daar meteen aan.

Sorry, kan ik weten dat jij bij de éne 1% hoorde waarbij het probleem met de caravan níét door overbelasting kwam... is in 99% van de gevallen nl. wel zo.

Als iemand met een promillage van 2,0 een ongeluk veroorzaakt neem je toch ook aan dat 't ongeluk door de alcohol kwam, niet door een technische fout aan de auto?

Maar goed, sorry, ik was íets te snel...
maakt niet uit, al krijg ik de indruk dat je niet gelooft wat ik zeg. maar met het inladen van de caravan was me vader altijd heel lang bezig en aan het meten, ik vond altijd dattie wel een beetje overdreven precies deed, en hij was ook altijd heel lang bezig met het nakijken of alles goed vast zat
maar okeej
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 19:15
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Met een buitenrit gingen de paarden ervandoor, omdat ze van een vrachtwagen die veel te hard reed schrokken. Mijn vriendin viel van het paard waar ze op reed toen bij steigerde en ze had een gebroken arm. Het paard waar ik op reed gleed uit en ik brak mijn enkel en had een zware hersenschudding. Ben er nog 2 keer aan geopereert. Gelukkig had verder niemand wat, alleen het paard waar ik op gereden had had een paar schaafwonden.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 19:24
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:


Ietsje meer uitleg is leuk voor het verhaal

Ja? Okee, we waren op de fiets en we fietsen dus 's nachts terug naar huis. Op een gegeven moment moesten we schuin over steken. (we = die jongen, christel, vakje27 en ik)

Er kwam ons een auto tegemoet en een auto achter ons aan. Ze reden beide erg hard. Ik schreeuwde stop omdat de jongen, S., de auto achter ons niet gezien had. Hij dacht nog wel voor de ene langs te kunnen. Stoer doen dus.

De auto achter ons schepte hem en S. kwam op de voorruit terecht, doordat de auto heel har dremde gleed S. er van af en schoof onder de andere auto door, zo ongeveer. S. had niets, ja een gebroken been die niet in het gips hoefde. De auto was erg kapot en de ander ook. De beide bestuurders hadden niets.

Omdat de auto bestuurder niet wilde erkennen dat hij te hard reed komt er waarschijnlijk een rechtzaak van. Voor de vergoeding.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:31
Piccola
Piccola is offline
Uh nee! Wel super vaak bijna, maar nog nooit helemaal.. Gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:40
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Toen ik in groep 5 zat geloof ik ben ik tegen een auto opgereden. Nouja..Ik was op weg naar school, m'n zus zat voor mij..
We reden bij een t-splitsinkje (Geen drukke weg ofzo, gewoon bbij woonbouwwijk enzo.. Kwam er een auto van rechts en ik zag 'm nie en ging maar gewoon rechtdoor.. Die auto keek nit eens of er wat aan kwam er reed gewoon lekker hard door.. BOEM..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:44
heldin
heldin is offline
ben een keer geschept door een busje, ik was toen 7 of zo. had een hersenschudding en mn gezicht was beetje erg stuk. oow ja, ik had ook iets aan mn rug. naja, paar nachtjes in het ziekenhuis, paar weekjes thuis en veeeel cadeautjes; ik zat er dus niet zo mee
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:59
Verwijderd
1 x een auto-ongeluk gehad in frankrijk
ik had gelukkig nix.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:33
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Luca schreef:

tekst
Ik weiger echt nog langer teksten van jou te lezen als je dat kleurtje gebruikt. Ik vind het zo lomp gewoon, alsof je bang bent dat je anders niet opvalt.
Nou ja goed, het zal jou boeien.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:35
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
rosi schreef:


Ik weiger echt nog langer teksten van jou te lezen als je dat kleurtje gebruikt. Ik vind het zo lomp gewoon, alsof je bang bent dat je anders niet opvalt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:37
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Gothic schreef:


Grappig?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 10:08
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Het valt me op dat er best wel veel mensen een ongeluk hebben gehad. En FA bij jou is dat helemaal erg pffffff
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 10:14
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rosi schreef:


Ik weiger echt nog langer teksten van jou te lezen als je dat kleurtje gebruikt. Ik vind het zo lomp gewoon, alsof je bang bent dat je anders niet opvalt.
Nou ja goed, het zal jou boeien.

gossie meissie... Wat is er nou erg aan een beetje kleur? Maak alles toch een lekker stuk vrolijker enzo...


*pest* *pest*
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 10:19
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:



gossie meissie... Wat is er nou erg aan een beetje kleur? Maak alles toch een lekker stuk vrolijker enzo...


*pest* *pest*
way to go!
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Morgan Freeman ernstig gewond door auto-ongeluk
Verwijderd
21 08-08-2008 12:09
Seksualiteit eerste keer anaal --> gepland of per ongeluk?
Verwijderd
41 06-09-2007 08:48
Psychologie ongelukkig door jaloersheid??
Pilot01
26 09-07-2007 21:05
Psychologie ongelukkige/eenzame moeder
rohypnol
18 16-10-2005 13:36
Psychologie ben jij snel gelukkig/ongelukkig?
moon
19 27-03-2004 16:56
Levensbeschouwing & Filosofie Wat is geluk? en ongeluk?
Dj Pjotr
4 28-01-2002 19:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.