Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2004, 22:54
mmuddy
Avatar van mmuddy
mmuddy is offline
7 joints op met z'n 2en in 3 uur op de kermis en dan telkens over de kop en draaien in de attracties. op het laatst gingen we een cafe in, Jato gedraait, opgerookt en toen werd ik helemaal niet goed. We gingen naar buiten, ik kreeg telkens een vaag kermis/trance deuntje in mijn hoofd waardoor ik vervolgens om het halfuur moest kotsen, we waren 2 uur buiten (dus 4 keer gekotst waarbij die vriend van me met een lachkick mij helemaal aan het uitlachen was terwijl ik aan het kotsen was) en werden toen opgehaald door de vader van die andere gast. Die wist niet wat we hadden uitgevreten, eindelijk was ik bij die vriend van me thuis en toen nog snel even vanuit zijn kamer/zolder raam naar beneden gekotst.

ditzelfde gebeurde ook op mijn verjaardag vlak voordat ik wilde gaan slapen na een stuk of 6 joints werd ik helemaal gek, ik kon niet fatsoenlijk praten, trilde erg kreeg gedachtes in mijn hoofd over bepaalde rare verwondingen (spijker in mijn oog, met mijn bek tegen een stoeprand pleuren nadat ik van een fiets viel, waardoor mijn kaak verbrijzelde) ik kreeg een vreemde smaak in mijn mond, ik stond op. Toen opende ik mijn raam en kotste naar beneden tegen de voorruit etc.. De volgende dag mijn kots van de voorruit schobben dat door het mooie weer vastgekoekt zat.
het kwam allebei door dezelfde wiet (Jack Herrer ofzo).

en een langere tijd geleden op een feest was ik zo ver heen dat ik gewoon mensen kopstoten aan het geven was en lachend op de grond ging rollen nadat een vriend van me, mij een dubbele nipple-twist gaf van (naar zijn zeggen) 360 graden. Dit allemaal wist ik zelf niet eens meer de volgende dag, maar mijn vrienden blijkbaar nog wel.

Vorig jaar zomer, was ik met een andere vriend op vakantie in Duitsland, wiet meegenomen enzo. Ons vakantie huisje bevond zich in het bos, vlakbij een aantal gigantische maisvelden. We hadden een waterfiest gestolen zijn 2 kilometer weggefietst en zijn er bij een maisveld uitgesprongen. Daar flink geblowd met een pijpje, we raakten allebei door de benauwdheid en de wiet helemaal van de wereld. We verdwaalden in dat maisveld, kropen er rond als een stel ontsnapte gekken, aten halfrijpe maiskolven waardoor we vervolgens alles onderscheten. Na een uur of 2 vonden we onze waterfiets weer aan de kant van de sloot weer terug en hebben een takke-eind terug moeten fietsen. Thuisgekomen zaten we helemaal onder de muggenbulten die er in grote zwermen boven de sloot vlogen. Dat was me het dagje wel .
__________________
Wat is er met mijn Unique Clone account aan de hand? Ik ban boos, ik ban gebanned. Unbannen die zooi, of ik ban jullie!

Laatst gewijzigd op 03-04-2004 om 23:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2004, 23:30
pinokio
pinokio is offline
Heb alleen een keertje gehad van de wiet (en alcohol?) dat ik in een kroeg allemaal vage shit begon te zien. M'n toenmalige vriendin stond voor me en die zag ik zo ongeveer ronddraaien (laat zeggen: Verdeel je zicht in vieren, het ene kwart gaat over naar het andere, het andere kwart naar t andere, enz. enz.) En verder had ik t ijskoud terwijl t er bloedheet was, dus ging ik tegen de verwarming zitten met m'n handen er tegen aan... voelde eindelijk een klein beetje warmte. Als m'n ex dr hand er tegen aan deed, haalde ze m er gelijk weer af omdat ie loeiheet was. En daarnaast was het zo dat als ze me aanraakt (bv hand op de knie ofzo) dat t aanvoelde als duizenden spelden.

Niet echt prettige ervaring dus.

Ook wéken erna soms op een doodnormale dag -zonder geblowt of wat dan ook te hebben- er zomaar plotseling weer last van gehad (van het zicht-gedoe). Maar dan was het maar heel even, en was t opeens weer weg. Maar toch voel je je dan niet echt toppie zeg maar (bang dat t weer gaat gebeuren).

Ik vraag me eigenlijk af of dit wel door de wiet kwam

Sindsdien had ik een blow-pause ingelast. Doe het nu nog heel soms.. (laatste tijd weer wat vaker eigenlijk bevalt me wel weer)
__________________
My fragile dreams would be broken... for you
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 11:45
MixX
MixX is offline
Als ik een badtrip heb ga ik zweten terwijl ik het niet echt warm heb...Ik voel me hart in me keel en een stemmetje dat zegt in me hoofd op me hart slag kotsen-niet kotsen en dan ineens BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURP...Dan voel ik em weer helemaal nuchter spoel ik me bek om tanden poetsen en weer een jonko draaien....Zo moet dat mensen...Je krijgt een bad trip van eerst veel zuipen en dan chocken...Anders om niet dat is echt lekker..
Eerst je helemaal knetter roken en dan gaan zuipen..!!!
__________________
Westside
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 11:47
mmuddy
Avatar van mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
pinokio schreef op 04-04-2004 @ 00:30 :
Heb alleen een keertje gehad van de wiet (en alcohol?) dat ik in een kroeg allemaal vage shit begon te zien. M'n toenmalige vriendin stond voor me en die zag ik zo ongeveer ronddraaien (laat zeggen: Verdeel je zicht in vieren, het ene kwart gaat over naar het andere, het andere kwart naar t andere, enz. enz.) En verder had ik t ijskoud terwijl t er bloedheet was, dus ging ik tegen de verwarming zitten met m'n handen er tegen aan... voelde eindelijk een klein beetje warmte. Als m'n ex dr hand er tegen aan deed, haalde ze m er gelijk weer af omdat ie loeiheet was. En daarnaast was het zo dat als ze me aanraakt (bv hand op de knie ofzo) dat t aanvoelde als duizenden spelden.

Niet echt prettige ervaring dus.

Ook wéken erna soms op een doodnormale dag -zonder geblowt of wat dan ook te hebben- er zomaar plotseling weer last van gehad (van het zicht-gedoe). Maar dan was het maar heel even, en was t opeens weer weg. Maar toch voel je je dan niet echt toppie zeg maar (bang dat t weer gaat gebeuren).

Ik vraag me eigenlijk af of dit wel door de wiet kwam

Sindsdien had ik een blow-pause ingelast. Doe het nu nog heel soms.. (laatste tijd weer wat vaker eigenlijk bevalt me wel weer)
het blijft best lang in je bloed zitten (en als je rookt kan het ook weer terug komen), volgens mij staat het maximale op 6 weken.
__________________
Wat is er met mijn Unique Clone account aan de hand? Ik ban boos, ik ban gebanned. Unbannen die zooi, of ik ban jullie!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 12:51
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
MixX schreef op 04-04-2004 @ 12:45 :
Als ik een badtrip heb ga ik zweten terwijl ik het niet echt warm heb...Ik voel me hart in me keel en een stemmetje dat zegt in me hoofd op me hart slag kotsen-niet kotsen en dan ineens BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURP...Dan voel ik em weer helemaal nuchter spoel ik me bek om tanden poetsen en weer een jonko draaien....Zo moet dat mensen...Je krijgt een bad trip van eerst veel zuipen en dan chocken...Anders om niet dat is echt lekker..
Eerst je helemaal knetter roken en dan gaan zuipen..!!!
heel stiekem begin ik me een beetje aan je te ergeren, maar aan de andere kant wil ik dat je hier nog lang blijft posten, dilemma
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 13:09
Mir-idiotA
tijdens het langzaam minder worden van een salvia-trip zag ik de hoofden van me twee vrienden die naast me zaten totaal anders. was verschrikkelijk bang dat ik ze nooit meer normaal zou zien. wat was ik bang en kwaad op mezelf.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 07:35
Verwijderd
Citaat:
MixX schreef op 04-04-2004 @ 12:45 :
Als ik een badtrip heb ga ik zweten terwijl ik het niet echt warm heb...Ik voel me hart in me keel en een stemmetje dat zegt in me hoofd op me hart slag kotsen-niet kotsen en dan ineens BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURP...Dan voel ik em weer helemaal nuchter spoel ik me bek om tanden poetsen en weer een jonko draaien....Zo moet dat mensen...Je krijgt een bad trip van eerst veel zuipen en dan chocken...Anders om niet dat is echt lekker..
Eerst je helemaal knetter roken en dan gaan zuipen..!!!
nou dat is vet stoer, dat ga ik ook proberen man dan hoor ik er helemaal bij
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:27
hatefukk
hatefukk is offline
Bad trips vind ik een wat banale term. Natuurlijk gaat een trip wel eens 'fout', maar over het algemeen duidt dat er slechts op dat er, bewust of onbewust, zaken zijn in je leven die opgelost dienen te worden. Tijdens een trip wordt je hiermee geconfronteerd en dat wil nog wel eens heftig uitpakken. Overigens beschrijven veel mensen hier geen bad trips maar simpelweg 'fucked up' stadia. Ik acht het een belediging voor de term trippen om dit bad trips te noemen. Als je niet eens normaal met alcohol/wiet om kunt gaan zou ik me maar verre houden van tripmiddelen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:28
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 05-04-2004 @ 08:35 :
nou dat is vet stoer, dat ga ik ook proberen man dan hoor ik er helemaal bij
Je neemt me de woorden uit de mond.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:32
Mir-idiotA
ja idd, maar je kan schijnbaar niet duidelijk maken dat ziek worden geen bad trip is (het kan opzich wel doorwerken naar een bad trip denk ik zo)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:28
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
die ene bad trip van mij lag inderdaad aan onaangename levensomstandigheden die opgelost moesten worden.


Tegenwoordig zuip en blow ik ook veel tijdens paddo's. Maakt je trip leuk. Helaas niet intenser.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Mijn 'bad trip'? door blowen.
Trouble_maker
4 25-01-2010 17:06
Psychologie Bad trip
Kryptonite
19 22-12-2006 19:28
Drugs & Alcohol LSD bad trip
needlefreak
36 13-09-2003 16:06
Drugs & Alcohol Een bad trip forceren
apekop123
50 22-08-2003 19:58
Drugs & Alcohol bad trip???
makita
10 04-03-2003 23:35
Drugs & Alcohol bad trips - dingen uit de werkelijkheid
K
4 19-04-2002 13:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.