Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2004, 13:26
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Ik heb de Psilocybe Cubensis Vers, Mexicaanse paddo, besteld op Azarius, maar één ding is mij niet duidelijk.

Op de informatiepagina van deze paddo, hiero, staat dat ze Vers zijn. Op het plaatje zien ze er gedroogd uit. Hoe moet je ze gebruiken, als je verse ontvangt, moet je ze dan eerst drogen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2004, 13:29
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
je KAN ze drogen, maar je kan ze ook zo gelijk opeten
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 13:32
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 02-04-2004 @ 14:29 :
je KAN ze drogen, maar je kan ze ook zo gelijk opeten
bedankt

oh nog één ding dan:

Op de info pagina van deze paddo, zie link hierboven, staat dat je ca. 2 gram moet nemen voor een normale trip. Geld dit dan voor de gedroogde of voor de verse? Het lijkt mij dat het nogal verschil maakt in het gewicht, en ik wil geen overdosis.?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 13:34
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ach, als je fout gaat kan je ze altijd later nog aanklagen



Maar 1.5 tot 2 gram is wel ok hoor liever 2 dan
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 13:36
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Als ze vers zijn -> 2 gr
Als ze gedroogd zijn -> 2 gr
?

Weet iemand het?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 13:55
RawTofu
Avatar van RawTofu
RawTofu is offline
Als ze vers zijn, ze bedoelen ook verse neem ik aan want gedroogde zijn in principe niet legaal in NL.
Zoiezo zou ik eerst met ietsje minder beginnen om het een beetje te ontdekken
Later kun je nogaltijd meer nemen als je dat wilt..
Fijne trip toegewenst
__________________
Youthhhhcrust fuckin' go!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 14:12
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
ach ze verkopen in nederland zat dingen die illegaal zijn...
en ik heb ook een paar x gedroogde gekocht in de smartshop
en spacecake verkopen ze ook gewoon
en in sommige smarts ook nog poppers etc.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 14:13
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
maarmaarmaar

verschillen de hoeveelheid gram die je moet nemen niet met gedroogde en verse?

oja en hoe weet je wat 2 gram is... ik heb wel een oude weegschaal die kan wel meten ongeveer 10 gram ofzo... maar 2 gram?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 14:47
Verwijderd
Gedroogde paddo's zijn toch veel sterker en moet je dus ook minder van nemen. Mar ik ben niet zeker
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 15:02
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
of andersom, want ze zijn gedroogd.....
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 17:07
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 02-04-2004 @ 15:12 :
ach ze verkopen in nederland zat dingen die illegaal zijn...
leuke zin
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 17:08
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
doe niet zo off-topic man
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 17:25
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
van gedroogde heb je als het goed is minder nodig
ik weet niet hoeveel gram
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 18:39
RawTofu
Avatar van RawTofu
RawTofu is offline
Klopt, gedroogde zijn een stuk sterker, ik heb geen idee hoeveel precies.
Je kunt altijd met een klein beetje beginnen en eventueel iets meer nemen.
En ja, in Nederland verkopen ze zat illegale dingen, maar ik neem aan dat een mailorder internet shop dit niet zo op internet zeg ghe
__________________
Youthhhhcrust fuckin' go!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 19:25
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
mwah, ligt aan hoe je ze gebruikt lijkt mij hoor, verse paddo´s kunnen ook hard aankomen, harder dan gedroogde
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 20:06
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Ik las net op internet dat VERSE sterker waren...

Hier staat ook het aantal paddestoelen dat je (vers) moet nemen, dan hoef je het niet te wegen. Want mijn weegschaal kan niet op de gram nauwkeurig wegen, de meeste niet, hehe.

http://leda.lycaeum.org/?ID=9182
hier staat heeeeeeeel veel erover

Het lijkt me iig logischer als verse sterker zijn... met de gedroogde vergaat er toch een gedeelte van de plant en van de werkzame stoffen dus ook?

ik hoop dat ik het pakketje morgen ontvang
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 20:14
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
warom zou je het dan ineens niet hoeven te wegen?
+ warom is het dan verboden in nederland om gedroogde te verkopen?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 20:17
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Ik hoef het dan niet te wegen omdat ... de dosis daar wordt aangegeven in 'aantal paddo's' en dat is wat makkelijker te tellen he.

En waarom ze geen gedroogde verkopen dat weet ik niet... denk dat het iets te maken heeft met dat gedroogde duidelijk een preparaat zijn en dat je verse ook kan hebben omdat je ze mooi vind als ze in je tuintje groeien ofzo? Dat is het enige wat ik nu ff kan bedenken...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2004, 20:36
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
hmmm jier in de smartshop op de oudegracht verkopen ze standaart porties...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 20:38
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
op www.azarius.nl verkopen ze deze paddo's per 50 gram

voor 15 euro

50 gram daar doe je wel een paar maanden mee
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 21:23
RawTofu
Avatar van RawTofu
RawTofu is offline
Citaat:
cactus metro schreef op 02-04-2004 @ 21:06 :
Ik las net op internet dat VERSE sterker waren...

Hier staat ook het aantal paddestoelen dat je (vers) moet nemen, dan hoef je het niet te wegen. Want mijn weegschaal kan niet op de gram nauwkeurig wegen, de meeste niet, hehe.

http://leda.lycaeum.org/?ID=9182
hier staat heeeeeeeel veel erover

Het lijkt me iig logischer als verse sterker zijn... met de gedroogde vergaat er toch een gedeelte van de plant en van de werkzame stoffen dus ook?

ik hoop dat ik het pakketje morgen ontvang
Raar.. altijd het tegenovergestelde gehoord.
Maar gedroogde zijn sterker omdat de stof geconcentreerder is, de werkzame stof vergaat namelijk niet tijdens het drogen, en sneller als geheel opgenomen wordt, en daardoor sterker werkt.
__________________
Youthhhhcrust fuckin' go!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 22:17
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Citaat:
The primary difference is that psilocin is unstable and it breaks down when the mushroom is dried, while psilocybin lasts much longer (a 115-year old mushroom sample was found to contain some). The two are equally psychoactive, since one molecule of psilocybin breaks down into one molecule of psilocin.
je zal wel gelijk hebben RawTofu want ik snap het niet
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 22:33
RawTofu
Avatar van RawTofu
RawTofu is offline
Whehe, achja, maar een beetje raar dat je dat op internet vind.
De reden dat gedroogde ook verboden zijn is omdat ze zo sterk zijn.
En voor de rest lees ik overal anders.. beetje wazig dus..
__________________
Youthhhhcrust fuckin' go!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 22:40
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Ik heb t gevonden, het is verboden om ze te drogen omdat dat enkel en alleen voor consumptie bedoelt kan zijn, en je mag ze wel hebben (verse) als je ze maar niet inneemt zeg maar. ofzo.

bron erowid
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 00:45
Verwijderd
ja gedroogde zijn stker zeg ik toch
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2004, 06:56
Verwijderd
50 gram verse is niet zo heel veel, denk dat dat gewoon een portie is hoewel ik meestal portie's van 35 gram heb (mexicaanse)
Als je ze droogt wordt het natuurlijk een stuk minder aangezien het water eruit gaat. De potente stof is vrij veilig zolang je het een beetje donker bewaart, sowieso is vooral psilocin instabiel en niet psilocybin, en psilocin is niet het hoofdingredient.

Kortom, als het duidelijk portie's zijn dan zijn het vast lichte paddestoelen en kan je alles wel nemen, anders zou ik 2/3 nemen. En de eerste keer wil je misschien wel wat minder ineens eten en na een uurtje of 2 kijken of je de rest nog eet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 09:16
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Nou snap ik t niet meer

* in de produktnaam staat VERS
* op de foto zijn ze GEDROOGD
* bij 'gebruik' staat:
Citaat:
Voor een lichte trip gebruik je 1 gram en voor een normale trip 2 en voor een sterke trip 3 tot 4 gram.
* het is totaal 50 gram



misschien moet ik ze maar ff mailtje sturen om te vragen als ik t pakketje heb
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 09:26
Verwijderd
Die dosis van 1 of 2 gram gaat zeker te weten over gedroogde. Dus als jij verse paddo's krijgt dan kan je best 35 gram eten (eventueel in 2 stappen om te kijken hoe het valt) en als ze al gedroogt zijn dan zal het heus geen 50 gram zijn en anders laat het me snel weten want dan ga ik die hele zaak leegkopen, voor 15 euro zou het dan echt geen zak kosten zijn. Meestal is 15 euro ongeveer 1 portie.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 11:05
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
mwah, ik ga voor 23 porties van 25 kg D:
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:58
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Citaat:
********** schreef op 03-04-2004 @ 10:26 :
Die dosis van 1 of 2 gram gaat zeker te weten over gedroogde. Dus als jij verse paddo's krijgt dan kan je best 35 gram eten (eventueel in 2 stappen om te kijken hoe het valt) en als ze al gedroogt zijn dan zal het heus geen 50 gram zijn en anders laat het me snel weten want dan ga ik die hele zaak leegkopen, voor 15 euro zou het dan echt geen zak kosten zijn. Meestal is 15 euro ongeveer 1 portie.
Ik heb een goede site gevonden erover, althans een site met goede informatie erover:

Die 1, 2 gram gaat over gedroogde. Maar verse tussen de 15 en 30 gram. Meer dan 20 gram wordt beschouwd als een zeer sterke trip.

En jij suggereerde 50 gram, stel je voor dat ik het had gedaan, dan had ik wel een heeel bad tripje gehad zo sterk

staat op deze site
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 19:09
hatefukk
hatefukk is offline
Standaard geld ongeveer dat 20 gram vers gelijk staat aan 2 gram gedroogd. Truffels (psilocybe tampanensis) bestaan voor ongeveer 50% uit water, dus daarvan halveerd het gewicht ongeveer als je ze droogd. De aanbevolen dosis verschilt sterk per soort, maar voor cubensis zou ik 2-3 gram gedroogd nemen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 19:12
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Citaat:
hatefukk schreef op 04-04-2004 @ 20:09 :
Standaard geld ongeveer dat 20 gram vers gelijk staat aan 2 gram gedroogd. Truffels (psilocybe tampanensis) bestaan voor ongeveer 50% uit water, dus daarvan halveerd het gewicht ongeveer als je ze droogd. De aanbevolen dosis verschilt sterk per soort, maar voor cubensis zou ik 2-3 gram gedroogd nemen.
kijk jij weet het
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 21:52
Verwijderd
Citaat:
cactus metro schreef op 04-04-2004 @ 20:12 :
kijk jij weet het
gast met paddo's op kan je pas leuke pixelart maken
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 21:53
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Citaat:
Fishy schreef op 04-04-2004 @ 22:52 :
gast met paddo's op kan je pas leuke pixelart maken
Ha lache man
dat je dat onthoud whaha

nou morgen komt hopelijk me pakketje dan zal ik kunstzinnig proberen te zijn
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 23:41
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
50 gram daar doe je wel een paar maanden mee
Uh, het is op zich al onverstandig om veel te nemen voor een eerste keer (is toch zo?), maar het heeft ook geen (of veel minder) effect als je binnen 6 weken voor een tweede keer gaat. Bovendien moet je gewoon rustig beginnen. Het hakt er echt in, dus weet wat je doet. Stel dat je 20 gram vers droogt dan is dat 2-3 gram als al het vocht eruit is.
Je droogt ze op een schaaltje met een keukenpapiertje eroverheen in de zon, gaat lekker snel, daarna kun je ze makkelijk een jaar of langer bewaren (niet op vochtige plek, niet in plastic, liever blik).
O en het verschil is makkelijk te zien hoor. Verse zijn zoals je een paddestoel voorstelt. Droog zijn het verschrompelde harde korstjes. En ze sturen vrijwel zeker vers, gedroogd is illegaal nl.

Veel plezier ermee.

PS Tip voor verse consumptie: warm water (80C, niet koken), ondertussen paddestoelen fijnsnijden, hele klein stukjes. Zaakje in water kieperen. Soepje opdrinken, pas op dat je niet verbrand en het smaakt ranzig, maar je moet er wat voor over hebben. En voor tijdens de trip: suiker remt (flink wat scheppen), eten ook. Op nuchtere maag komt het harder aan.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 11:10
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Citaat:
Risce schreef op 05-04-2004 @ 00:41 :
Uh, het is op zich al onverstandig om veel te nemen voor een eerste keer (is toch zo?), maar het heeft ook geen (of veel minder) effect als je binnen 6 weken voor een tweede keer gaat. Bovendien moet je gewoon rustig beginnen. Het hakt er echt in, dus weet wat je doet. Stel dat je 20 gram vers droogt dan is dat 2-3 gram als al het vocht eruit is.
Je droogt ze op een schaaltje met een keukenpapiertje eroverheen in de zon, gaat lekker snel, daarna kun je ze makkelijk een jaar of langer bewaren (niet op vochtige plek, niet in plastic, liever blik).
O en het verschil is makkelijk te zien hoor. Verse zijn zoals je een paddestoel voorstelt. Droog zijn het verschrompelde harde korstjes. En ze sturen vrijwel zeker vers, gedroogd is illegaal nl.

Veel plezier ermee.

PS Tip voor verse consumptie: warm water (80C, niet koken), ondertussen paddestoelen fijnsnijden, hele klein stukjes. Zaakje in water kieperen. Soepje opdrinken, pas op dat je niet verbrand en het smaakt ranzig, maar je moet er wat voor over hebben. En voor tijdens de trip: suiker remt (flink wat scheppen), eten ook. Op nuchtere maag komt het harder aan.
idd de eerste keer paddo's, maaar bedankt voor je tips zeer nuttig

k zie net op azarius dat me pakketje vertraging heeft omdat ze niet alles op voorraad hebben wat ik besteld heb ..........
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-04-2004, 11:51
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Oke ik denk dat ik het weet

Bij de smartshop bij ons (den haag) krijg je voor 14 of 15 euro 1 portie.

1 portie = redelijk zware trip
1/2 portie = lichte trip

dit is ook 15 euro, dus ik denk dat het ongeveer hetzelfde is.

Ik denk dat 1/2 van wat je krijgt wel oke is (maar reken het voor de zekerheid ook nog maar ff na met grammen enz)
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 11:53
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Citaat:
Drexz schreef op 05-04-2004 @ 12:51 :
Oke ik denk dat ik het weet

Bij de smartshop bij ons (den haag) krijg je voor 14 of 15 euro 1 portie.

1 portie = redelijk zware trip
1/2 portie = lichte trip

dit is ook 15 euro, dus ik denk dat het ongeveer hetzelfde is.

Ik denk dat 1/2 van wat je krijgt wel oke is (maar reken het voor de zekerheid ook nog maar ff na met grammen enz)
Dat is dus fout..... 15 euro = 50 gram bij azarius... is natuurlijk goed koper omdat het online is he, geen winkelruimte huur enz. minder personeel enzovoort

Als ik naar jou luister had ik een overdosis kameraad, 25 gram?? Lees ff een paar berichies hierboven
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
cactus metro schreef op 04-04-2004 @ 19:58 :
Ik heb een goede site gevonden erover, althans een site met goede informatie erover:

Die 1, 2 gram gaat over gedroogde. Maar verse tussen de 15 en 30 gram. Meer dan 20 gram wordt beschouwd als een zeer sterke trip.

En jij suggereerde 50 gram, stel je voor dat ik het had gedaan, dan had ik wel een heeel bad tripje gehad zo sterk

staat op deze site
Man.. leer eens rationeel denken. Er zijn vele verschillende soorten paddo's met verschillende hoeveelheden psilocybine erin, dus je kan echt niet zomaar zeggen dat 50 gram per definitie een overdosis is. Van hawaiaanse neem je ook veel minder gram dan van mexicaanse terwijl ze toch sterker zijn. Dit zijn mexicaanse en een normale portie is daarvan 35 gram, dus 50 gram is echt niet zo enorm sterk, en het zal ook nog wel van de kweek afhangen hoeveel psilocybine en psilocine erin zit. Bovendien suggereerde ik 35 gram en geen 50. En ik ben nog nooit erg hard gegaan van die 35 gram, als meer dan 20 gram van azarius een sterke trip zou zijn dan ben ik de paus. Natuurlijk raden ze op zo'n site, zeker op een semi-legale, aan om niet veel te nemen, dan zijn ze niet verantwoordelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 12:35
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Combineer dan een paar soorten, bijv colombiaanse en hawaiaanse. Mexicaanse geven minder visuals en meer milde trip maar bij bovenstaande combinatie heb je aan zo'n 10 gram verse genoeg om flink te trippen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:15
Verwijderd
Ja die hawaiaanse wegen echt niks, ook wat beter weg te kauwen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:17
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
ik heb al besteld .. hier heb ik een tijdje voor gespaard en nu is al mn geld op .. (ben werkloze) .. duseh misschien voor de volgende keer dan .. whahaha
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:22
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
Risce schreef op 05-04-2004 @ 00:41 :
Uh, het is op zich al onverstandig om veel te nemen voor een eerste keer (is toch zo?), maar het heeft ook geen (of veel minder) effect als je binnen 6 weken voor een tweede keer gaat. Bovendien moet je gewoon rustig beginnen. Het hakt er echt in, dus weet wat je doet.
Het hakt er inderdaad behoorlijk in. Ik ben een behoorlijk ervaren tripper maar ik wordt nog regelmatig verrast door onverwacht sterke trips. Overigens is 6 weken wel ERG overdreven hoor. In principe kun je na een paar dagen al weer trippen, hoewel je dan geen optimaal effect zult krijgen. Na 1-2 weken is de tolerantie weer volledig afgebouwd.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:23
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
********** schreef op 05-04-2004 @ 14:15 :
Ja die hawaiaanse wegen echt niks, ook wat beter weg te kauwen.
Je draait de boel om. Hawaïaanse 'wegen' niet specifiek minder dan andere paddo's, ze zijn gewoon veel sterker. En erg visueel, waar ik zelf niet zo weg van ben. Ik prefereer een goede mind trip. Psilocybe tampanensis is dan ook mijn ding.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:44
Verwijderd
Citaat:
hatefukk schreef op 06-04-2004 @ 15:23 :
Je draait de boel om. Hawaïaanse 'wegen' niet specifiek minder dan andere paddo's, ze zijn gewoon veel sterker. En erg visueel, waar ik zelf niet zo weg van ben. Ik prefereer een goede mind trip. Psilocybe tampanensis is dan ook mijn ding.
Ja daar komt het natuurlijk op neer, maar ik had het daar over het feit dat het zo wat makkelijker weg te eten is.
En ik weet niet of een soort nou echt visueler of wat dan ook is, het gaat altijd om de stoffen psilocybine en psilocine en ik denk dat het meer om de hoeveelheid gaat en wat je ervan verwacht dan dat er echt verschil in de soorten zit. Psilocybine zet in je lichaam namelijk gewoon om in psilocine dus de verhoudingen daartussen maken ook niet veel uit.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:34
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
joepie me pakketje is gekomen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 19:36
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
********** schreef op 06-04-2004 @ 15:44 :
Ja daar komt het natuurlijk op neer, maar ik had het daar over het feit dat het zo wat makkelijker weg te eten is.
En ik weet niet of een soort nou echt visueler of wat dan ook is, het gaat altijd om de stoffen psilocybine en psilocine en ik denk dat het meer om de hoeveelheid gaat en wat je ervan verwacht dan dat er echt verschil in de soorten zit. Psilocybine zet in je lichaam namelijk gewoon om in psilocine dus de verhoudingen daartussen maken ook niet veel uit.
Oh nee hoor, er zitten nog een zooitje werkzame stoffen in, hoewel die voornamelijk een ondersteunende functie voor psilocybine/psilocine hebben. De belangrijkste is baeocystine. En DXM wordt in je lichaam ook omgezet in DXO, dat betekent echter ook niet dat de trip van DXO en DXM hetzelfde zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 15:00
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Ik ben nu zeg maar aan het paddo trippen en het is zeer leuk.

Nu voel ik net alsof ik dronken ben en toen was ik ook buiten geweeest. Dat was natuurlijk wel vaagl.

o Ja maar daarvoor was het nog leuker..... toen ging ik helemaal mooie gedachtes enzo

uhm het is moeilijk te omschrijven




wel leuk!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 18:15
Verwijderd
het ziet er best onvoorbereid uit zoals jij het gebruikt!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 19:48
cactus metro
Avatar van cactus metro
cactus metro is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 07-04-2004 @ 19:15 :
het ziet er best onvoorbereid uit zoals jij het gebruikt!
hoezooooooo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Vragen over paddo's.
Dop_16
12 25-05-2006 11:39
Drugs & Alcohol Paddo trips
Imperial
88 19-11-2005 17:06
Drugs & Alcohol hoeveel gram paddo's
Scatterbrain
23 23-10-2003 12:52
Drugs & Alcohol Ik heb net ingenomen....
legatus
26 04-09-2002 16:10
Drugs & Alcohol Paddo-ervaring
Revelation15
9 05-06-2002 09:06
Drugs & Alcohol tips voor paddo`s
Günther
5 25-01-2002 15:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17.