Oud 07-11-2003, 19:50
skatefamke
skatefamke is offline
Hallo!

Hopelijk kan hier iemand helpen. Ik zoek de bladmuziek voor de pianopartijen van nummers op de cd American Lesion van Greg Graffin. Ik heb via zoekmachines geprobeerd te zoeken, maar ik kom alleen uit op gitaartabs, lyrics en sites waarop je moet betalen voor bladmuziek (maar waar ze greg graffin en bad religion niet kennen). Ik ben niet zo bedreven in het zoeken naar bladmuziek op internet, dus ik hoop dat hier iemand is met kennis van zaken en me aan die dingen kan helpen.

Alvast bedankt!
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2003, 17:20
Ik2010
Avatar van Ik2010
Ik2010 is offline
Hallo,
Op internet is bijna geen bladmuziek te vinden. Wel veel akkoorden (www.ultimate-guitar.com is een goede site voor akkoorden van nummers, die kan je natuurlijk ook gewoon op de piano spelen).
Ik zou gewoon naar een grote bibliotheek gaan, daar hebben ze vaak heel veel bladmuziek en kan je het gewoon kopieren!
Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 20:25
skatefamke
skatefamke is offline
ja, dat heb ik idd vandaag gedaan. mjah, greg graffin hebben ze daar echt niet . wel de standaarddingen, zoals alanis morrisette, beatles, robbie williams etc.... ik heb anouk maar meegenomen.

enneuh, ik kan geen akkoorden spelen op de piano , ik kan eigenlijk helemaal geen piano spelen, maar ik wilde het graag leren. ik kan het couplet van nobody's wife al .
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 22:49
Ik2010
Avatar van Ik2010
Ik2010 is offline
Ow oke.

Ik kan je toch aanraden ook akkoorden te leren. Die zijn vaak makkelijker te vinden en als je de akkoorden van een nummer hebt kun je 9 van de 10 keer iemand begeleiden...en ook het nummer zelf spelen (vaak zit de melodie in de tonen van de akkoorden...)

Succes verder...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 22:59
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Waarom mail je Graffin niet gewoon. Het is geen rockster ofzo. ggraffin@badreligion.com
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 23:11
12341243
12341243 is offline
oja
__________________
Lichtenvoorde the best
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 01:08
attrib
Avatar van attrib
attrib is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 25-11-2003 @ 22:59:
Waarom mail je Graffin niet gewoon. Het is geen rockster ofzo. ggraffin@badreligion.com
hehe nee idd
__________________
Subba Subba!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.