Oud 16-10-2009, 16:19
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Iemand hier ervaring mee, zo ja, tips??

Geen idee waar ik zou moeten beginnen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2009, 16:53
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
http://www.acros.com/

Daar zou ik beginnen, die zitten in Belgie en daar kan alles
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 19:33
Verwijderd
rc's online bestellen? Tja, het zal vast wel kunnen, maar dan zullen het heel erg onbekende chemicals zijn waarvan de overheid nog niet eens een idee heeft dat het bestaat. Denk ik. Plus de vraag natuurlijk wat nou eigenlijk een research chemical is....2cb was ook eerst een RC maar in hoeverre is 2cb dat nu nog?

Ik heb het nog nooit zien staan ergens, geen ervaring mee, kan je ook niet verder helpen. Maar ik sta open voor suggesties
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 20:47
Verwijderd
Wat voor chemicaliën wou je bestellen dan? Voor (simpele), sommige chemicalïen weet ik wel een adresje. Alleen heb ik daar nog nooit besteld.

Heb wel eens kaliumchloraat besteld (2Kg) kwam gewoon aan.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 03:36
Verwijderd
Citaat:
Wat voor chemicaliën wou je bestellen dan? Voor (simpele), sommige chemicalïen weet ik wel een adresje. Alleen heb ik daar nog nooit besteld.

Heb wel eens kaliumchloraat besteld (2Kg) kwam gewoon aan.
http://www.erowid.org/psychoactives/...hems_faq.shtml

uit een ander topic gekopieerd
Hier een aantal voorbeelden van research chemicals:

Buthylone, Mephedrone, 5-Aco-MIPT, 5-MeO-AMT, 5-MeO-DALT, 5-MeO-DIPT, 2C-C/D/E/I, 2C-T-7, MDPV, Bromo Dragonfly, JWH-018, JWH-073, DOI en talloze anderen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 23:09
minibeer
minibeer is offline
Dus REsearch chemicals zijn in principe gewoon drugs of varianten op drugs(2CC op 2CB) waar de overheid nog geen regels voor heeft?
Of zijn het meer chemicaliën in zijn algemeen, waar je mogelijk drugs van kan maken?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 03:47
Verwijderd
Citaat:
Dus REsearch chemicals zijn in principe gewoon drugs of varianten op drugs(2CC op 2CB) waar de overheid nog geen regels voor heeft?
Of zijn het meer chemicaliën in zijn algemeen, waar je mogelijk drugs van kan maken?
Nee; iets uitgebreider wel. Overheden hebben inderdaad meestal nog geen regels voor research chemicals, maar er is vaak nog veel onderzoek naar rc's omdat er nog weinig over de drug bekend is (daarom heten ze ook research chemicals :') ). Bovendien is er weinig (wetenschappelijke) informatie over schade op de lange en korte termijn. Ook kenmerken van de drug zoals effecten, dosering, werkingsduur, bijwerkingen, beschrijvingen/ervaringen/ tripreports, prijs en wettelijke status, zijn erg slecht bekend. Vraag maar eens in je vriendengroep rond wie er bromo-dragonfly kent...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 19:18
Verwijderd
voor als je je geld kwijt wilt: http://www.rc-s.eu/?our-offer,23

nog een http://researchchemical.org/

Laatst gewijzigd op 18-10-2009 om 19:36.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 09:29
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Er zijn veel sites waar het kan. Maar veel sites zijn ook opgezet als valstrik door de (amerikaanse overheid). Doe zelf alles via een vriend die het besteld via internet. Komt altijd wel goed aan en zo ongeveer alles is te bestellen. Kost wat maar dan heb je ook wat.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 17:34
Verwijderd
ik ga het beleid er eens op nazoeken of dit eigenlijk wel mag moet als forumbaas natuurlijk wel het goede voorbeeld geven xD no offence tegen jullie hoor maar als in de regels staat dat dit niet mag zal ik het toch moeten sluiten, hoewel zo'n site me zelf ook wel handig lijkt (A)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 17:57
Verwijderd
Hmja, volgens de wet zijn sommige/de meeste rc's inderdaad niet illegaal. Een verwijzing naar iets legaals zou niet fout moeten zijn. Het doet me een beetje denken aan het links naar torrents-verhaal, die mogen namelijk niet hier op het forum. Die kan natuurlijk ook iedere gemiddelde internetgebruiker wel vinden...

Wammus naamzoek wat vind jij ervan?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 21:30
Verwijderd
ik vind dat wammus volgende keer beter zijn best moet doen (A) (K)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 21:41
Verwijderd
1,4-butaandiol is er zo eentje. In je lichaam wordt het omgezet tot GHB.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 22:40
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
1,4-butaandiol, is dat gewoon GBL of is dat weer iets anders?
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 23:53
Verwijderd
Citaat:
1,4-butaandiol, is dat gewoon GBL of is dat weer iets anders?
Nee. GBL = gamma butyrol aceton. Het wordt wel -volgens mij net als 1,4-butaandiol- omgezet in de lever tot GHB.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Nee. GBL = gamma butyrol aceton. Het wordt wel -volgens mij net als 1,4-butaandiol- omgezet in de lever tot GHB.
Dat klopt, maar GBL is potenter dan GHB. Ongeveer een factor 2.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 03:14
Verwijderd
Waarom wordt er dan GHB gemaakt van GBL? Is gbl schadelijker?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 03:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb het op Admin gezet ter overleg en het wachten is even op reactie van de rest. Tot die tijd blijft het topic open maar het kan dus zijn dat er later besloten wordt dat het gesloten wordt en de links weggehaald worden. Uiteraard zal hier een goede reden bij opgegeven worden.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-10-2009, 10:37
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
Waarom wordt er dan GHB gemaakt van GBL? Is gbl schadelijker?
Omdat GBL inderdaad veel te hardnekkig is voor je slokdarm e.d Je kan het wel puur nemen en is dan inderdaad stuk sterker dan GHB maar dus iets minder gezond
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 16:31
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik heb het op Admin gezet ter overleg en het wachten is even op reactie van de rest. Tot die tijd blijft het topic open maar het kan dus zijn dat er later besloten wordt dat het gesloten wordt en de links weggehaald worden. Uiteraard zal hier een goede reden bij opgegeven worden.
Wat een toestand

Maja, ook niets te maken met dat torrent verhaal, is gewoon legaal, legaler zelfs dan een coffieshop of een smartshop, dat dit een maas in de wet is, /care, als je op regeltjes geilt, krijg je em altijd terug

Maja, eerst maar eens kijken of het via via lukt, die hoeveelheden die te bestellen zijn, zijn bijna altijd toch iets te Maja, was meer gewoon beetje info inwinnen

Maar nu we toch bezig zijn, is er niet ooit iemand geweest met zo weinig leven dat ie gewoon een lijstje heeft gemaakt van alle drugs, en hun juridische staat in elk land, nu is het zo vaak gewoon een beetje horen zeggen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 17:04
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Dat het niet illegaal is betekent volgens mij niet meteen dat het dan ook meteen 100% toegestaan is. Denk dat als de politie je aanhoudt met wat op zak of erachter komt dat je iets verkoopt dat ze wel zullen proberen om je ergens voor vast te houden of aan te klagen.

Misschien dan gewoon onder de noemer verboden medicijnen of weet ik veel wat.

Maar verder zijn er volgens mij weinig (algemeen bekende)betrouwbare sites waar je het gewoon kan bestellen. Volgens mij gaat het eerst altijd wel via via dat je aan zo'n connectie komt. Komt bij dat het meestal om een redelijk bedrag gaat beetje kut als je dan niet zeker weet of het helemaal te vertrouwen is.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 17:26
Verwijderd
In sommige landen zijn er wetten die ook derivaten of afgeleiden van bekende drugs verbieden. Zo kun je bijvoorbeeld in één klap de hele 2Cx reeks illegaal maken, of alle DMT-varianten. Maar hoe dat hier in Nederland precies, weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 17:29
Verwijderd
Citaat:
dat dit een maas in de wet is, /care, als je op regeltjes geilt, krijg je em altijd terug
Hoewel ik het zelf misschien niet altijd met de regels eens ben ben ik niet in machte ze te veranderen, dus zal ik me er maar aan moeten houden eh
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Dat het niet illegaal is betekent volgens mij niet meteen dat het dan ook meteen 100% toegestaan is. Denk dat als de politie je aanhoudt met wat op zak of erachter komt dat je iets verkoopt dat ze wel zullen proberen om je ergens voor vast te houden of aan te klagen.

Misschien dan gewoon onder de noemer verboden medicijnen of weet ik veel wat.

Maar verder zijn er volgens mij weinig (algemeen bekende)betrouwbare sites waar je het gewoon kan bestellen. Volgens mij gaat het eerst altijd wel via via dat je aan zo'n connectie komt. Komt bij dat het meestal om een redelijk bedrag gaat beetje kut als je dan niet zeker weet of het helemaal te vertrouwen is.
NEE, LEGALITEITSBEGINSEL. De overheid mag niet ingrijpen ALS er GEEN wet voor is.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 12:18
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
NEE, LEGALITEITSBEGINSEL. De overheid mag niet ingrijpen ALS er GEEN wet voor is.
NEE. Je mag niet zomaar chemicalien gaan verkopen. Het verkopen van research chemicals met de intentie dat je klanten het consumeren is gewoon strafbaar. Een stof moet goedgekeurd worden voor consumptie voordat dat mag.

Het mag wel verkocht worden aan wetenschappers of chemiebedrijven, maar dan moet je alsnog een bedrijf oprichten, vergunningen aanvragen en belasting betalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2009, 13:18
Verwijderd
Hmja, oke. Maar dan is het weer de vraag of genoemde bedrijfjes die vergunningen hebben. En dat is moeilijk uit te zoeken, omdat er weinig contactgegevens en kvk-nrs (oid) op de websites staan.

Laat maar open hoor, voordeel van de twijfel

edit: op admin heeft er nog niemand gereageerd op de vraag dus ik denk dat het voor veel mensen een dikke /care is

Laatst gewijzigd op 21-10-2009 om 14:54.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 15:13
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
Hmja, oke. Maar dan is het weer de vraag of genoemde bedrijfjes die vergunningen hebben. En dat is moeilijk uit te zoeken, omdat er weinig contactgegevens en kvk-nrs (oid) op de websites staan.

Laat maar open hoor, voordeel van de twijfel

edit: op admin heeft er nog niemand gereageerd op de vraag dus ik denk dat het voor veel mensen een dikke /care is
Als je het verkoopt voor non-food doeleinden cared er niemand om denk ik. Net zoals ze methylone als luchtverfrisser verkochten.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 21:44
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik geef het ook het voordeel van de twijfel dus het topic blijft gewoon open.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 01:01
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik wil het ook gewoon gebruiken voor non-food doeleinde
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 01:57
Verwijderd
Citaat:
NEE. Je mag niet zomaar chemicalien gaan verkopen. Het verkopen van research chemicals met de intentie dat je klanten het consumeren is gewoon strafbaar. Een stof moet goedgekeurd worden voor consumptie voordat dat mag.

Het mag wel verkocht worden aan wetenschappers of chemiebedrijven, maar dan moet je alsnog een bedrijf oprichten, vergunningen aanvragen en belasting betalen.
Als jij een flesje gootsteenontstopper koopt in de supermarktvoor eigen consumptie, heb je daar toch ook geen vergunning voor nodig? De supermarkt gaat er toch ook niet van uit dat je dat gaat consumeren?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 02:50
Verwijderd
consumeren hoeft niet per se opeten/innemen te zijn
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 10:22
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
Als jij een flesje gootsteenontstopper koopt in de supermarktvoor eigen consumptie, heb je daar toch ook geen vergunning voor nodig? De supermarkt gaat er toch ook niet van uit dat je dat gaat consumeren?
Je moet het bekijken vanuit het perspectief van het bedrijf.

De bewijsplicht ligt bij het bedrijf. Als jij geld gaat verdienen met het verkopen van chemicalien moet je aan kunnen tonen dat deze niet bedoeld zijn om op te eten, en dat je klanten dat dus ook niet doen. Er moet een reden zijn dat jij dit verkoopt aan mensen.

In het geval van methylone werd het verkocht als luchtverfrisser omdat het zo sterk rook, als je zon toepassing hebt kan je verdedigen waarom je iets verkoopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.