Oud 18-07-2020, 05:15
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Aan iedereen die dit leest goeiemorgen, aan iedereen die dit niet leest .... Ook een goeiemorgen.

Er stond hier net een auto half op de stoep geplaceerd. Bestuurder lag op de grond met een plekje kots of twee. Duidelijk onder invloed.

Onderbuurvrouw en ik waren beneden gaan kijken terwijl mijn vriendin politie belde.

We hebben ze toch 10min daar gehouden. Op de stoep gezet, gezegd bel iemand om de auto te parkeren, jij gaat zo niet rijden, ...
Uiteindelijk heb ik zijn sleutels afgepakt toen ze wilde wegrijden. Werd een beetje aggresief natuurlijk.
Onderbuurvrouw en vriendin wilde dat ik ze teruggaf. Politie zit er achteraan en hebben de nummerplaat.

Nu is mijn vraag dussssss: Had ik ze beter bijgehouden, weggesmeten in het riool?

Ik voel me wat schuldig.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2020, 05:41
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik had ze denk ik ook bij voorkeur niet terug gegeven, maar zou mezelf er niet voor in elkaar laten slaan op het moment. Mensen die onder invloed rijden mogen van mij echt allemaal hun rijbewijs inleveren en voortaan gebruik maken van het ov. Idioten.
https://nos.nl/artikel/2341025-man-m...2-gehaald.html
Ook zoiets, niets rijvaardigheid laten controleren, innemen en helaas pindakaas, jij mag niet meer mee doen aan het grote mensen verkeer.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2020, 09:23
Verwijderd
Wat die kerel boven me zegt.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2020, 10:32
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja eens.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2020, 10:48
Verwijderd
Ik had hem het licht defintief uit zijn ogen gemept en zijn schedel verbrijzeld tussen twee stoeptegels.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2020, 13:35
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ik had de sleutel gehouden.

Primair: op het moment dat je ze teruggeeft, kies jij er voor om hem toch te laten rijden. Als er dan wat mis gaat en mensen sterven, heb je voor de rest van je leven plezier.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 18-07-2020, 14:09
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
^^^
Met citaat reageren
Oud 18-07-2020, 19:56
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Wegsmijten in het riool lijkt me overigens niet de beste optie.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2020, 21:06
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ik kan me best indenken dat je midden in de nacht met een agressieve zatlap in je gezicht, minder makkelijk principieel bent dan achter je toetsenbord
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2020, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Wegsmijten in het riool lijkt me overigens niet de beste optie.
Wie weet zwemt'ie er achter aan. Ben je daar ook weer mooi vanaf.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2020, 08:21
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
ik kan me best indenken dat je midden in de nacht met een agressieve zatlap in je gezicht, minder makkelijk principieel bent dan achter je toetsenbord
Op het moment dat je actief iemand zijn of haar sleutels af pakt, betekent het een harde commitment: de stap die je gezet hebt is zó groot, dat je niet meer terug kunt komen op die beslissing. In het ergste geval ren je domweg weg, met sleutels. Circlestrafe tot de politie ter plaatse is.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f

Laatst gewijzigd op 20-07-2020 om 10:48.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2020, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Op het moment dat je actief iemand zijn of haar sleutels af pakt, betekent het een harde commitment: de stap je je al gezet hebt is zó groot, dat je niet meer terug kunt komen op die beslissing. In het ergste geval ren je domweg weg, met sleutels. Circlestrafe tot de politie ter plaatse is.
Dit heb ik drie keer gedaan
Met citaat reageren
Oud 20-07-2020, 10:32
Verwijderd
Een vierde keer had ik een fiets en een vijfde keer ben ik in de auto gaan zitten met de deur op slot tot de popo er was
Met citaat reageren
Oud 20-07-2020, 11:12
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Volgende keer zeg ik gewoon dat ze binnen moeten gaan voor ik ze afneem. Dan kan ik er gezellig achteraan en gewoon de deur toe.
Of ik smijt ze even door de port/brievenbus.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51.