Oud 01-08-2020, 13:52
Verwijderd
God het zal toch ook wel eens niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2020, 13:52
Verwijderd
Tisser nu weer?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 14:03
Verwijderd
Gewoon een of andere vent die niet kan debatteren. God ik heb er maar een broertje dood aan
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 14:07
Verwijderd
Dat is wel beter dan een dood broertje.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 14:21
Struilhuik
Struilhuik is offline
Linkjes, namen, rugnummers. Pff, dat ik het moet vragen is fucking vervelend.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 14:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
bsn-nummer
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 16:08
Verwijderd
Jemig is die ruzie over het snoepje van de week nog steeds bezig?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 16:10
Verwijderd
Overigens weten we toch hoe die wijven daar hun phd kunnen doen met paultje clitkleur
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 16:34
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
of het is een leugen!!!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 16:34
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik heb een PhD in science & technology wat zeggen jij allemaal
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 16:36
Verwijderd
Ik ben serieus. Ik weet wat Paul Cliteur doet aangezien ik al een aantal jaartjes wat onderzoek doe over toestanden in de academische wereld.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 16:38
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Wie is Paul Clitjeur
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 16:38
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
En wat zijn de toestanden in de academische wereld?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 16:38
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik leef onder een steen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 16:40
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
zou henk het prettig vinden om boven te liggen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 17:39
Verwijderd
Ik vind dat Destruct goede vragen stelt!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Wie is Paul Clitjeur
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Cliteur Dit is het snelste, volgens mij staat hier ook de kritiek op hem op.

Thierry Baudet is gepromoveerd onder zijn vlag, zoals bekend had de beste man nooit mogen promoveren.

Er is veel geklaag over Paul Cliteur: Hij geeft colleges in Leiden voor rechtsgeleerdheid, maar deze colleges zijn zwaar gekleurd met zijn politieke visie en hij doceert zijn eigen boek. Wanneer studenten daarover klagen en terecht kritiek leveren, omdat het juridisch onjuist is, worden die studenten geschoffeerd. Beetje klassiek verhaal. Zeer schandelijk.

De rest van de academische wereld laat ik nu even voor wat het is. Ga er maar vanuit dat er meer schandelijke dingen gebeuren.

Verder, er zijn nu twee hertjes aan het promoveren aan de uni in Leiden, zij waren nogal verbolgen over het feit dat zij in een kekke satirische podcast genoemd werden, samen dat Alexia "lekker" werden genoemd. Valt over te twisten, maar is veelal kwajongenspraat en in die hele podcast nemen ze zichzelf ook lekker op de hak.

https://open.spotify.com/episode/35Q...QXS3uK6DVNo0EQ

Sander is compleet aangevallen op twitter door het populistische gepeupel. Tot doodsbedreigingen aan toe.

Het hertje over wie het gaat, heb ik zeer mijn bedenkingen bij in haar overtuiging en visie en hoe zij "groot" is geworden en hoe zij haar phd positie heeft verkregen. Het andere hertje spreekt het diversiteitsplan tegen dat nu bij veel uni's wordt ingevoerd. Beide FvD kutjes. Luister die podcast en verwonder je over de ophef.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 21:33
Verwijderd
Waarom reageerde ik toch ook serieus.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-08-2020, 22:23
Verwijderd
Nou, ik kan je garanderen dat Destruct dit heel boeiend vindt! Ik denk alleen dat de wikipediapagina over hem niet bepaald goed is, maar je eigen beschrijving wel. Vooral omdat hij daar veel positiever wordt neergezet dan zou moeten. Vind ik dan eah.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Waarom reageerde ik toch ook serieus.
Op Destruct's vragen? Ik was oprecht benieuwd naar wie hij is en dan met name naar waarom je er een twitterruzie mee/over hebt. Ik was er alleen nog niet zo aan toe gekomen om te reageren.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2020, 01:34
Verwijderd
Ik had er geen ruzie mee, had met een andere kerel een stompzinnige discussie.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2020, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik kan je garanderen dat Destruct dit heel boeiend vindt! Ik denk alleen dat de wikipediapagina over hem niet bepaald goed is, maar je eigen beschrijving wel. Vooral omdat hij daar veel positiever wordt neergezet dan zou moeten. Vind ik dan eah.
Dan is dat weer verwijderd. Er stond de vorige keer nog echt wel kritiek.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2020, 01:38
Verwijderd
Overigens, heb ik serieus problemen mee met het feit wat er nu gebeurt. Deze dames komen daadwerkelijk van de stal van Cliteur en Baudet. Wat zij propageren is gewoon echt niet oke.

Sander wordt echt aangevallen door elke witte ridder en bots van het fvd.

Er is een gigantisch probleem betreft inclusiviteit en diversiteit op universiteiten. Dat dit ontkend wordt stoort me echt mateloos.

Dat er haatberichten worden gestuurd naar hem en zijn vriendin is niet normaal.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2020, 11:00
Verwijderd
Wat propageren ze? Ik heb ooit eens één interview met Baudet gelezen en vond hem zo enorm onvriendelijk dat ik hem sindsdien ontwijk heej en ik heb de podcast niet geluisterd, maar wordt Sander dan door hrt slijk gehaald omdat hij het over iemand had die daar niet van gediend was (een van die hertjes?)? En hoe kun je rechtsgeleerdheid geven als je niet snaptwat het recht in houdt?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2020, 11:12
Verwijderd
Even wat achtergrond info:







https://twitter.com/rblommestijn/sta...55320527720448
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2020, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Wat propageren ze? Ik heb ooit eens één interview met Baudet gelezen en vond hem zo enorm onvriendelijk dat ik hem sindsdien ontwijk heej en ik heb de podcast niet geluisterd, maar wordt Sander dan door hrt slijk gehaald omdat hij het over iemand had die daar niet van gediend was (een van die hertjes?)? En hoe kun je rechtsgeleerdheid geven als je niet snaptwat het recht in houdt?
Propaganda:

Eva: Ze spreken beide dus modern feminisme tegen, vanwege de "grote instroom van migranten", daar hebben feministen blijkbaar geen problemen mee. Nog steeds halen zij de hoax aan van massa verkrachtingen en aanrandingen in Zweden.

Raisa: Die is van de cancel cultuur, samen met Paul Cliteur. Het verhaal van Paul Cliteur ken je. Deze Paul heeft Thierry laten afstuderen en Paul is extreem rechts.

Paul Cliteur is wars van tegenspraak en hij is de motor achter deze extreem rechtse propaganda.

Ze ontkennen dus ook dat er een probleem is met diversiteit en gelijkheid op universiteiten.

Sander: Hoofdredacteur van de Quote, ik zou echt de podcast luisteren. Maar Sander noemt Alexia daar de "lekkerste" prinses. En de instagram van Eva wordt doorgenomen. Het is serieus gewoon kwajongenspraat. Je kan er niet mee eens zijn, maar het is gewoon vrijheid van meningsuiting.

Beide dames zijn nogal van het vrije woord, maar, selectief uiteraard. Doodsbedreigingen en mails naar Sander's vriendin, ja daar hebben ze uiteraard zelf om gevraagd.

Indien iemand een positie heeft op een universiteit, kan je vrij ver gaan. Veelal wordt de hand boven het hoofd gehouden van mensen die fout bezig zijn. Maar in principe ben je ook vrij om te doceren wat je wil.

Wil je dit gedrag (machtsmisbruik) tackelen, ben je jaren bezig, de universiteiten zijn niet echt happig op reputatieschade en dat is er altijd wanneer zoiets uitkomt. Dus wordt het liever stil gehouden. Vrouwen als Eva en Raisa zijn een groot probleem in de academische wereld en worden wetenschappers genoemd, maar ik heb hen nog niet betrapt op goede academische kennis. Het probleem is dat dit gedrag genormaliseerd wordt en een tegengeluid dus als "abnormaal" wordt gezien. Als dit geldt voor vrouwen, kun je nagaan hoe dat is is voor mensen met een andere etniciteit, gender, geaardheid etc. Want inclusiviteit gaat niet alleen over etniciteit, het omvat gewoon iedereen en alles. Daar is niets mis mee, het is een gewoon hoe de hedendaagse maatschappij is: multicultureel en varieel. De academie is vooral een wit hetero bolwerk. Niet eens per se mannen, nee óók vrouwen. Maar juist alleen déze vrouwen, die slaafs achter hun profje lopen en het woord van hen verkondigen. Dat dit doorspekt is met racisme en discriminatie maakt dus niet uit.

Vrouwen in de academische wereld nemen ook vaak geen voorbeeldpositie aan als ze het gemaakt hebben, nee ze vinden dat zij hard hebben moeten knokken (wat ik bij de arische heksen zoals Raisa en Eva zeer betwijfel), dat andere vrouwen dat óók moeten doen. Deze vrouwen zijn vaak veel wreder dan de mannen, veel meer sabotage, roddelen, pesten etc.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2020, 19:39
Verwijderd
Mijn hoofd is daar echt te klein voor. Ik snap oprecht niet hoe het werkt bij die flippo'sin bun hoofd echt niet. Ik word er verdrietig van en verder wee tik niet zo goed wat ik er van moet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2020, 06:47
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben wel blij dat er hier nog niet zo een partij is opgestaan.
Schild en Vrienden komt er misschien wel in de buurt van, maar die hebben nog geen eigen partij proberen oprichten.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 03-08-2020, 10:57
Verwijderd
Zag ik vorige week niet nog een filmpje van een voorman van VB die bij een presentatie zei dat buitenlanders eruit moesten en moslims enzo.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2020, 12:20
Verwijderd
Vlaams Belang inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2020, 13:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Maar toch niet van hetzelfde soort? Geen 'academische' saus overheen om te maskeren.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 03-08-2020, 14:23
Verwijderd
Niet meer sinds Reuzegom niet meer bestaat.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2020, 14:24
Verwijderd
Misschien, verder ben ik van België niet echt op de hoogte. En idd Schild en vrienden, tja... daar ben ik ook zo vaak geblokt.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2020, 11:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Twitter ruzies slaan nergens op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ruzie
Iloveme123
17 06-08-2013 13:56
Liefde & Relatie vind hij mij leuk?
katnisseverdeen
11 29-04-2013 12:46
Liefde & Relatie Einde van een vriendschap
soccerfreak
17 08-02-2013 17:44
Liefde & Relatie Sociaal afgesloten voelen
viLimi
8 05-02-2013 20:10
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Beschouwing
markiemans
1 12-12-2012 19:49
Liefde & Relatie Moeilijke keuze
Kris95
14 13-03-2012 20:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.