Oud 20-03-2006, 12:44
angel850
angel850 is offline
Ik ben al een ruime tijd verliefd op mijn collega alleen er zijn zoveel problemen o.a. leeftijdsverschillen (hij 25 en ik 18), mijn goede vriendin/collega is ook verliefd op hem en zijn zusje(21) is ook mijn collega en ik kan haar echt niet uitstaan en zij mij ook niet.
Keer op keer als ik moet werken en hij ook dan wil ik hem laten merken dat ik hem leuk vind alleen ik weet niet wat ik moet doen. Gewoon aan hem vertellen durf ik ook niet

Wat moet ik doen om hem te laten merken dat ik hem leuk vind

Laatst gewijzigd op 20-03-2006 om 12:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2006, 13:08
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Wordt er niet geborreld na het werk? Dat lijkt een een prima mogelijkheid om nader tot hem te komen en hem beter te leren kennen... Anders moeten jullie maar leuke gesprekken onder het werk voeren, is dat mogelijk?
Over zijn zusje moet je je niet druk maken, dat is iets voor later.
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 13:09
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Heb je verder contact met hem? Praten jullie, klikt het? Dat kan ik namelijk niet opmaken uit je post. Als je namelijk redelijk contact hebt, kun je makkelijker duidelijk maken dat je meer van hem wil. Als dat niet het geval is, lijkt het me tijd worden om contact te gaan zoeken, want anders schiet dat niet echt op...

Die leeftijd lijkt me niet iets waar je je druk om moet maken, over het algemeen kan dat makkelijk. Als het maar klikt en de gevoelens kloppen, toch?
Met zijn zusje heb je weinig te maken, het is lastig, maar helaas. Zolang jullie elkaar niet aanvliegen is dat geen punt.
Met je vriendin kan je hierover praten. Vraag of ze het erg zou vinden als jullie wat zouden krijgen, maak er zo mogelijk 'afspraken' over.

Je kan hem een keer vragen om samen wat te gaan doen, naar de film (cliche, maar toch) of iets gaan drinken na het werk. Iets dergelijks. Op zo'n manier laat je al zien dat je interesse hebt.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 12:51
Freddy-1988-V-
Freddy-1988-V- is offline
Heel herkenbaar... alleen was bij mij het verschil een jaar...
Had hem thuis opgebeld (of ie voor me kon werken)... En daarna nog een keer, dat ik hem NA het werk iets moest vertellen.... Zijn reactie had ik deels wel verwacht... Maar ik zou zeggen:
GO for it Girl! Anders weet je t nooit...

Enne, wie weet is dat zussie wel een heel lieve meid, als je dr echt leert kennen
__________________
Als een ijsblokkie zou smelten.. Als ik van je hou.. ONTDOOIDE DE HELE DIEPVRIES... (F_luVe)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie leuke collega
Bram7
53 20-01-2016 12:11
Liefde & Relatie collega en verliefd?
Verwijderd
26 13-01-2007 21:26
Seksualiteit Seks met je collega
Poor Leno
51 07-05-2006 22:12
Liefde & Relatie dilemma.. verliefd op bezette, oudere collega
Deedo Writer
46 18-02-2005 17:01
Liefde & Relatie hoe close zijn met je collega's?
SHAZZ
19 09-06-2003 17:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47.