Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2015, 13:41
Bram7
Bram7 is offline
Ongeveer een week of 6 flirt ik met een collega, zij begon hiermee.

Op mijn werk werkt een leuke collega. Zij werkt op een andere afdeling dan mij. Wij zijn beiden even oud, namelijk begin twintig. Beiden zijn we ook vrijgezel. We kunnen het samen goed vinden met elkaar. Praten geregeld na werktijd nog met elkaar op het werk. Ook heeft ze belangstelling voor me, stelt veel vragen en zoekt dan oogcontact. Dit zelfde doe ik ook bij haar. Zelf zie ik haar wel zitten en heb gevoelens voor haar. Of dat wederzijds is weet ik niet. Ik ben geen persoon die dat durft te vragen. Ook zou ik graag haar nummer willen. Veel collega's hebben elkaars nummer. Ze heeft wel eens meerdere keren gezegt tegen mij " dan bel ik je op hoor " dat was dan werkgerelateerd, wel bedoeld tot mijn mobiele nummer.

De vakantie was voorbij en ik kwam haar tegen op het werk. Ineens hoorde ik " he vakantieganger ". Toen een kort gesprek gehouden over de vakantie van ons allebei. Gesprek duurde kort door de drukte op het werk. Ik zei tegen haar voor de grap " ik ga ander werk zoeken " toen zij ze " je mag niet weg, je bent veel te grappig. Ook wist ze nog dingen van mij van een maand geleden. Bij het verlaten van het werk zwaaide en lachte ze naar me.

Na een week leek ze meer signalen aan mij te geven. Ze deed 'overdreven ' aardig tegen mij. Ook was ze benieuwd hoe ik woon en waarom ik niet in de stad kom wonen.

Deze week geeft ze gemengde signalen. We hebben veel gepraat. We hadden het over whatsapp op de werkvloer, waar ik over begon. Ze gaf aan niet telkens over het werk te willen praten op de app. Scheiding van werk en prive vind ze wel belangrijk. Voor de duidelijkheid ik heb haar nummer niet. Wederom had ze veel belangstelling voor me, oa over het weekend. Ook maakte ze grappen naar me en glimlacht.
Heb haar houding geobserveerd. Ze zit vaak met de armen en benen over elkaar als we in gesprek zijn. Dat is een gesloten houding. Wel liet ze allemaal prive foto's aan mij zien oa van familie. Dat zou ik nooit zomaar aan een collega laten zien.

Hoe ga ik hier verder mee om?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2015, 14:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je haar ziet zitten kan je misschien na het werk een keer samen wat gaan eten of drinken. Stel dat eens aan haar voor.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-09-2015, 08:17
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
En vraag haar nummer gewoon. Dat is niet gek....
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2015, 10:07
Bram7
Bram7 is offline
Na het werk eten of iets drinken gaat erg moeilijk worden. Beiden hebben wij een wisselend en onregelmatig rooster. Dus we zien elkaar niet altijd.

Vragen naar haar nummer vind ik moeilijk. Stel dat ze dat niet wil?

Ze geeft nog steeds gemengde signalen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2015, 10:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
"Hoi, het lijkt me leuk om een keer buiten het werk om samen iets te gaan doen. Zou ik misschien je nummer mogen?"
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-09-2015, 11:21
Bram7
Bram7 is offline
Bedankt voor de tips.

Morgen tijdens de wisseling van de dienst zie ik haar weer even.
Ik ga proberen als de situatie dat toelaat, haar vragen of ze een keer zin heeft om wat te doen buiten werktijd.
Ik ben erg benieuwd hoe ze daarop reageerd.
Ze geeft nog steeds gemengde signalen. Ze vroeg wel wanneer ik weer moest werken en lachte toen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2015, 12:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Denk niet zo moeilijk en vul geen dingen voor de ander in. Ga er ook niet om vragen, want dat komt 9 van de 10 keer tactloos over.

Wat hierboven gezegd wordt. Vraag haar nummer, regel dat jullie een keer wat leuks doen en dan zie je vanzelf of ze interesse heeft in meer dan leuk en gezellig met elkaar omgaan.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2015, 10:55
Bram7
Bram7 is offline
Afgelopen 2 weken geen bijzonderheden gebeurd, wel over en weer geflirt met elkaar .
Inmiddels haar nummer gevraagd en gekregen. Sindsdien appen we geregeld over van alles en nog wat.
Hoe moet ik hier nu verder meegaan??
Met citaat reageren
Oud 01-10-2015, 11:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Voorstellen wat af te spreken?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 15:58
Bram7
Bram7 is offline
sen veel contact via de app gehad.
Gewoon over koetjes en kalfjes.
Binnenkort begin ik aan een andere baan, heb ik haar ook kenbaar gemaakt via de app , aangezien we elkaar in real life nu bijna niet zien, en anders hoort ze het via via.

Nu reageert ze voor mijn gevoel apart, waar ik mij geen raad mee weet ?

Ze zegt o.a: je mag niet weg gaan, ga je me niet missen? Nu zien we elkaar niet meer. Het was zo gezellig.

Ik stelde haar gerust. Gezegd dat we contact blijven houden. Nu antwoord ze bijna niet meer . Ik vroeg of er wat met haar was ze antwoorde nee.

Wat moet ik hiermee??
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 16:06
Willie98
Willie98 is offline
Vragen of ze wil afspreken
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 16:54
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Vragen of ze wil afspreken
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 19:00
Bram7
Bram7 is offline
Vandaag haar even gezien. Ze was waarschijnlijk aan het flirten, Keek me gauw aan met een glimlach en maakte plagende grappen. Dit zelfde deed ik terug. We konden niet lang praten aangezien er collega's bij waren en dat dan opvalt. Ze snapte wel dat ik weg ga. Ze heeft het er zelfs met haar ouders over gehad, over dat ik weg ga en zo .

Heb haar persoonlijk niet mee kunnen uitvragen. De kans is er telkens niet voor, want ineens staat er weer een collega bij.
Via de app vindt ik dat zo onpersoonlijk en hopeloos overkomen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 19:17
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Dus laat je het dan maar overwaaien of wat?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 20:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je hebt drie opties:
1. Je trekt in het echt je mond open en vraag haar mee uit. Desnoods vraag je het hele groepje of ze een keer zin hebben wat te gaan drinken of samen wat anders te ondernemen.
2. Je appt haar met de vraag.
3. Je gaat huilend in een hoekje zitten en weet 100% zeker dat er niets gebeurt omdat jij het lef niet hebt daar verandering in te brengen.

Het klinkt misschien niet heel aardig op deze manier, maar zo simpel is het wel. Choose wisely.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-10-2015, 17:11
Bram7
Bram7 is offline
Update :

Gisteren zagen we elkaar weer. Een poos gepraat en grappen over en weer gemaakt. Ook gaf ze als opmerking; "ik wil ook werken waar jij wil werken".

Haar werkdag duurde een uur langer dan de mijne, waardoor ik eerder vrij was. (Ze werkte tot laat in de avond) Ik gaf aan dat ik nog even eten ging halen aangezien ik geen pauze had gehad. Waarop ze antwoorde breng je mij ook wat? Ik zei wat wil je hebben? Toen werdt het ineens zeer druk op de werkvloer, waardoor ze direct actie moest ondernemen. Ik zei nog gauw " dan neem ik je binnenkort mee dan gaan we daar een hapje eten" . Waarop ze antwoorde: is goed , is goed.


Vandaag appte ik haar of ze morgen tijd had om daar en daar een hapje te eten. Morgen is ze immers vrij .
Ze antwoorde: " alweer daar eten, ik eet morgen al dit en dat, hahaha"
(Op die locatie eet ze vaker met vrienden)

Ik vroeg vervolgens wanneer ze wel tijd had om iets te drinken of te eten. Hier heb ik geen reactie op gehad, terwijl ze het bericht wel gezien heeft.

Wat kan ik hier uit concluderen? En hoe ga ik hiermee om?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2015, 19:47
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ze lijkt in ieder geval interesse te hebben. Waarom ze nog niet heeft gereageerd weten wij natuurlijk niet.

Gewoon even afwachten. En er mee omgaan is wat overdreven. Ga gewoon zo Door en er komt vanzelf wel iets uit. Niet zo druk maken.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2015, 10:01
Bram7
Bram7 is offline
Oke.

Hoe kan ik het beste het contact weer beginnen via de app? Er is sindsdien geen contact meer geweest en heeft niks meer van haar laten horen.
Ik zelf heb er op dit moment geen positief gevoel meer bij .
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2015, 10:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oke.

Hoe kan ik het beste het contact weer beginnen via de app? Er is sindsdien geen contact meer geweest en heeft niks meer van haar laten horen.
Ik zelf heb er op dit moment geen positief gevoel meer bij .
Relax! Het is niet of ze je drie maanden lang negeert, ze negeert je nog niet eens een week en misschien is ze je berichtje simpelweg vergeten omdat ze op moment van ontvangst even niet kon reageren. Wil je haar graag weer spreken, probeer dan een nieuw berichtje te sturen. Zo niet, dan niet. Maar denk jezelf niet de put in

__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 20:50
Bram7
Bram7 is offline
Inmiddels bijna een maand verder.

Ongeveer 4 weken geleden een tijdje gepraat met haar.
Aan haar gevraagd of ze mee ging wat drinken of eten, in een goed restaurant.
Ze vondt het een leuk idee. Gelijk 2 datums voorgesteld, ze gaf aan die datums niet te kunnen omdat ze dan haar verjaardag zou vieren.
Wel gaf ze aan, "we appen er nog over"
Ik had er daarna niks meer over gehoord en heb het laten rusten.

Toen ruim een week lang geen contact met haar gehad via de app. Na die tijd trakteerde ze voor haar verjaardag. Ik appte dat het lekker was, zij antwoorde hierop en toen hebben we over en weer geappt. Hierna nam zij nog 2 keer het iniatief tot app contact. Waarbij het over van alles en nog wat gaat

Zo nu en dan hebben we over de app nog contact. De frequentie is wel fors minder dan in het begin.
Laatst samen gewerkt met haar waarbij ze nog steeds af en toe signalen geeft, ik reageer er niet meer altijd op. Ze gaf ineens uit haar zelf aan het leuk te vinden om mij te 'plagen'.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 22:06
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Als je nog geïnteresseerd bent in haar: vraag haar nog 1 keer duidelijk en concreet om bijv. na het werk samen ergens wat te gaan drinken. Zegt ze nee zonder een alternatief te bieden, schrijf haar dan maar af. Misschien vindt ze het alleen leuk om een beetje met je te flirten en meer niet, misschien zijn er andere redenen, komen we waarschijnlijk nooit achter.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2015, 17:36
Bram7
Bram7 is offline
Vandaag zag ik haar. Ze zat wat te dollen. Ze zei in bijzijn van andere collega's op zoek te zijn naar een rijke man.
Iets later vroeg een andere collega, waar zij bevriend mee is of ik vrijgezel ben. Ik zei ja. De collega waarom het gaat stond er bij en zei ineens iets in de trand van: "hoe zit het nu tussen ons " ik schok hier zo van dat ik er geen antwoord op heb gegeven. Stom van mij natuurlijk.
Hoe moet ik hiermee verder gaan?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2015, 17:41
Willie98
Willie98 is offline
Dan is ze dus wel degelijk nog geïnteresseerd! Grijp je kans!
Spreek haar aan als je haar weer ziet en kom terug op de vraag waar je geen antwoord op gaf
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 13:32
Bram7
Bram7 is offline
Bedankt. Ik het zeker nog een keer proberen. Ik wacht af hoe ze reageert.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 11:09
Bram7
Bram7 is offline
Is het nu nog een optie om haar een keer mee uit te vragen, om wat te drinken?*Ik weet niet of dat een goed idee is? Zie eerdere berichten.
Zeer binnenkort zie ik haar niet meer ivm baanwissel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2015, 11:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Is het nu nog een optie om haar een keer mee uit te vragen, om wat te drinken?*Ik weet niet of dat een goed idee is? Zie eerdere berichten.
Zeer binnenkort zie ik haar niet meer ivm baanwissel.
Lijkt me een prima idee!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 11:15
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Is het nu nog een optie om haar een keer mee uit te vragen, om wat te drinken?*Ik weet niet of dat een goed idee is? Zie eerdere berichten.
Ja, dat zei ik al hierboven al. Doe eens niet zo moeilijk en onzeker /goedbedoeld
Met citaat reageren
Oud 16-11-2015, 15:37
Bram7
Bram7 is offline
Deze week voor het laatst op het werk.
Voor sommige goede collega’s heb ik een kleinigheidje.
Het is een zakje met 3 engeltjes,met de betekenis:

'Geluk, bescherming en gezondheid'

Ook zit er een steentje bij met 'bedankt'

Kan ik mij collega die ik leuk vindt dit ook geven? Een goed idee?

Ook heb ik een geluksmunt die ik haar kan geven, met de tekst 'bedankt' of 'I love you'

Wat zou ik doen ?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2015, 16:07
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Je kunt haar beter mee vragen om wat te drinken, of heb je dat al gedaan...?

Door alleen het geven van een kleinigheidje gaat er waarschijnlijk verder niets gebeuren, schat ik zo in.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2015, 17:53
Bram7
Bram7 is offline
Citaat:
Je kunt haar beter mee vragen om wat te drinken, of heb je dat al gedaan...?

Door alleen het geven van een kleinigheidje gaat er waarschijnlijk verder niets gebeuren, schat ik zo in.


Haar nog niet in real life gezien. Morgen zie ik haar voor het laatst, dan vraag ik het haar.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 08:47
Bram7
Bram7 is offline
Afgelopen week haar voor het laatst gezien.
Tijdens een gesprek met een collega en haar over het feit dat ik nu echt weg ga, leek ze wat emotioneel te worden en liep weg. Daarna nog haar gelopen, en snel afscheid genomen, het was op dat moment zeer hectis op het werk. Heb een arm om haar heen geslagen en het kleinigheidje gegeven. Ze reageerde erg positief. Ook gaf ze aan of ik mee ging naar het etentje dat over 2 maanden gepland staat met alle (oud) collega's, zodat ze mij dan weer zag.
Verder gaf ze aan we appen. Dat gebeurd nu ook bijna dagelijks, ook vanuit haar kant komt het iniatief. Soms duurt het wel een aantal uur of een dag dat ze wat terug stuurt. Terwijl ze toch nog soms online is.

Door de hectic en dat er collega's bij stonden haar niet gevraagd of ze een keer zin had om iets te drinken. Dit moet ik dan voorstellen via de app.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 09:03
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dit moet ik dan voorstellen via de app.
Ja. Je bent nu al bijna 4 maanden hiermee bezig, kom op zeg

Vraag haar, of het gaat doodbloeden.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 12:15
Bram7
Bram7 is offline
Inmiddels haar via de app mee uit gevraagd om wat te drinken. Hier meer dan een dag later, helaas nog geen reactie op gehad. Voor die tijd stuurde ze uit haar zelf nog, 'xxx'.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 12:27
Merle1997
Merle1997 is offline
Goed dat je haar hebt gevraagd via de app. Ik snap dat je wilt weten waar je aan toe bent. Maar als ik het zo lees zijn er veel signalen dat ze je wel leuk vind. Dat ze nog niet heeft gereageerd kan 100 redenen hebben en het hoeft niets met jou te maken te hebben. Misschien is er iets gebeurd waardoor ze niet kon reageren of ze is het simpelweg in de drukte vergeten. Het kan ook zijn dat ze er even over na moet denken hoe ze moet reageren, juist omdat ze jou ook leuk vindt! Misschien durft ze wel niet meteen te happen en is ze voorzichtig met jongens. Natuurlijk is het mogelijk dat ze niet meer geintresseerd is en als dat zo is kom je daar vanzelf wel achter. Maar het lijkt erop dat ze jou wel leuk vindt!

Een vriendin van mij had ook een college die steeds met haar zat te flirten onder werk en zij flirtte terug. Uiteindelijk kreeg hij ander werk en juist omdat ze elkaar leuk vinden maar nu niet meer op het werk konden zien, was dat het moment voor hun om buiten werk af te spreken. En nu hebben ze verkering, super leuk! Dus ik denk dat als ze jou echt leuk vindt, ze uiteindelijk wel gaat reageren.

Voor nu zou ik het even afwachten zodat het initiatief van haar komt. Als ze na een tijdje nog niet heeft gereageerd kun je natuurlijk even een remindertje sturen of gewoon vragen hoe het met haar gaat.

Hoop dat je hier wat aan hebt. Hou ons op de hoogte en veel success
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 18:42
Bram7
Bram7 is offline
Citaat:
Goed dat je haar hebt gevraagd via de app. Ik snap dat je wilt weten waar je aan toe bent. Maar als ik het zo lees zijn er veel signalen dat ze je wel leuk vind. Dat ze nog niet heeft gereageerd kan 100 redenen hebben en het hoeft niets met jou te maken te hebben. Misschien is er iets gebeurd waardoor ze niet kon reageren of ze is het simpelweg in de drukte vergeten. Het kan ook zijn dat ze er even over na moet denken hoe ze moet reageren, juist omdat ze jou ook leuk vindt! Misschien durft ze wel niet meteen te happen en is ze voorzichtig met jongens. Natuurlijk is het mogelijk dat ze niet meer geintresseerd is en als dat zo is kom je daar vanzelf wel achter. Maar het lijkt erop dat ze jou wel leuk vindt!

Een vriendin van mij had ook een college die steeds met haar zat te flirten onder werk en zij flirtte terug. Uiteindelijk kreeg hij ander werk en juist omdat ze elkaar leuk vinden maar nu niet meer op het werk konden zien, was dat het moment voor hun om buiten werk af te spreken. En nu hebben ze verkering, super leuk! Dus ik denk dat als ze jou echt leuk vindt, ze uiteindelijk wel gaat reageren.

Voor nu zou ik het even afwachten zodat het initiatief van haar komt. Als ze na een tijdje nog niet heeft gereageerd kun je natuurlijk even een remindertje sturen of gewoon vragen hoe het met haar gaat.

Hoop dat je hier wat aan hebt. Hou ons op de hoogte en veel success


Bedankt voor je tips.
Inmiddels nog niks van haar gehoord. Normaal gesproken reageert ze veel sneller. Ik weet niet wat ik er van moet denken.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 18:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je moet er niet te veel achter zoeken waarschijnlijk maak jij er een veel groter probleem van dan dat het daadwerkelijk is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-11-2015, 19:13
Bram7
Bram7 is offline
Citaat:
Je moet er niet te veel achter zoeken waarschijnlijk maak jij er een veel groter probleem van dan dat het daadwerkelijk is.

Hoe bedoel je Elin3??
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 19:17
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hoe bedoel je Elin3??
Wat denk je?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 19:47
Bram7
Bram7 is offline
Citaat:
Wat denk je?
Dat ze niet geintereseerd is in mij?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 19:59
Merle1997
Merle1997 is offline
Citaat:
Dat ze niet geintereseerd is in mij?
Aah, ik vind dit wel lief.

Nee ze bedoelen dat er waarschijnlijk niets aan de hand is en ze wel geinteresseerd is, maar dat je het even af moet wachten. Je denkt teveel erover na en zoekt er vanalles achter dat ze niet reageert, terwijl er waarschijnlijk niets aan de hand is

Laatst gewijzigd op 22-11-2015 om 20:06. Reden: typfoutje
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 16:51
Bram7
Bram7 is offline
Inmiddels heeft ze het bericht gelezen. Ze heeft helaas geen reactie gestuurd op mijn vraag. Wel stuurde ze een werkgerelateerde vraag.
Zelf ben ik er verder niet op ingegaan.
Het contact kwam van haar kant af.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 21:12
maddudeman
maddudeman is offline
Wel eens gehoord van tim veninga zoek hem maar eens op op youtube of internet hij heeft oo zowat alles wel een antwoord .
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 06:48
Merle1997
Merle1997 is offline
Citaat:
Inmiddels heeft ze het bericht gelezen. Ze heeft helaas geen reactie gestuurd op mijn vraag. Wel stuurde ze een werkgerelateerde vraag.
Zelf ben ik er verder niet op ingegaan.
Het contact kwam van haar kant af.
Ik ken haar verder niet en weet ook niet of dit zou pas bij jullie..maar mss iets zeggen van 'jaja praat er maar over heen he '

Je kunt ook even wachten met reageren, dan alsnog op haar vraag ingaan en vragen hoe het verder met haar gaat. Misschien ontstaat dan weer een nieuw gesprekje van waaruit je het opnieuw kunt vragen?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 22:40
Bram7
Bram7 is offline
Citaat:
Ik ken haar verder niet en weet ook niet of dit zou pas bij jullie..maar mss iets zeggen van 'jaja praat er maar over heen he '

Je kunt ook even wachten met reageren, dan alsnog op haar vraag ingaan en vragen hoe het verder met haar gaat. Misschien ontstaat dan weer een nieuw gesprekje van waaruit je het opnieuw kunt vragen?


Ik stuur nu even niks naar haar, ben er nu een beetje klaar mee. Ik wacht af.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 16:20
Merle1997
Merle1997 is offline
Ja kan ik me voorstellen, niet verkeerd om even af te wachten nu ook.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 16:52
Willie98
Willie98 is offline
IK trek hey me ook altijd erg aan als iemand waar ik achteraan zit niet meteen reageert enzo. Dat vreet je uiteindelijk op, dus ik heb het wel afgeleerd. Laat het gewoon los! Zo te merken is ze je niet doelbewust aan het negeren ofzo, dus het zal allemaal wel meevallen.
Ik snap overigens helemaal dat je graag wilt weten waar je aan toe bent hoor! Ik had hetzelfde toen ik een meisje mee uit vroeg. Ze zei dat ze het leuk vond enzo, me ze vergat of wat dan ook steeds om uit te zoeken wanneer ze zou kunnen. Ik ging er dus meteen weer van alles achter zoeken, maar dat bleek dus helemaal nergens voor nodig.
Afwachten is ook helemaal geen verkeerd idee
Hoe staat het er nu mee?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2015, 11:52
Bram7
Bram7 is offline
Citaat:
IK trek hey me ook altijd erg aan als iemand waar ik achteraan zit niet meteen reageert enzo. Dat vreet je uiteindelijk op, dus ik heb het wel afgeleerd. Laat het gewoon los! Zo te merken is ze je niet doelbewust aan het negeren ofzo, dus het zal allemaal wel meevallen.
Ik snap overigens helemaal dat je graag wilt weten waar je aan toe bent hoor! Ik had hetzelfde toen ik een meisje mee uit vroeg. Ze zei dat ze het leuk vond enzo, me ze vergat of wat dan ook steeds om uit te zoeken wanneer ze zou kunnen. Ik ging er dus meteen weer van alles achter zoeken, maar dat bleek dus helemaal nergens voor nodig.
Afwachten is ook helemaal geen verkeerd idee
Hoe staat het er nu mee?

Hebben nog geregeld, 1 a 2 keer per week contact via de app. Iniatief komt van beide kanten. Wat mij wel opvalt is dat ze de gesprekken kort houd.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 18:19
daaan050
daaan050 is offline
Het lijkt mij handig als je eerst je belangen voor jezelf op een rijtje zet, zal jij wel zo'n meid als vriendin willen die sloom en onduidelijk reageert? Want het lijkt erop dat je daar wel moeite mee hebt. (begrijpelijk)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2015, 19:16
Merle1997
Merle1997 is offline
Citaat:
Hebben nog geregeld, 1 a 2 keer per week contact via de app. Iniatief komt van beide kanten. Wat mij wel opvalt is dat ze de gesprekken kort houd.
Ja, maar dat hoeft niet meteen iets te zeggen. Maar goed, je kunt haar ook gewoon nogmaals een keer duidelijk aangeven wat jij wil en als er dan weer niets gebeurd, ben je in iedergeval heel duidelijk geweest. Nu blijft het een beetje vaag zeg maar.

Ik ben nu zelf ook aan het appen met een jongen en we willen gaan afspreken, maar merk ook dat ik vaak druk ben en dan laat reageer of heel kort. Maar zolang het niet opdringerig of pushy is, vind ik het vaak leuk als een jongen initiatief neemt en daarin zelfverzekerd is (dus niet arrogant).

In jouw geval is het sowieso positief dat zij ook initiatief neemt, als ze geen interesse in je heeft zou ze dan niet zo snel doen lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 19-12-2015, 22:14
Bram7
Bram7 is offline
Citaat:
Ja, maar dat hoeft niet meteen iets te zeggen. Maar goed, je kunt haar ook gewoon nogmaals een keer duidelijk aangeven wat jij wil en als er dan weer niets gebeurd, ben je in iedergeval heel duidelijk geweest. Nu blijft het een beetje vaag zeg maar.

Ik ben nu zelf ook aan het appen met een jongen en we willen gaan afspreken, maar merk ook dat ik vaak druk ben en dan laat reageer of heel kort. Maar zolang het niet opdringerig of pushy is, vind ik het vaak leuk als een jongen initiatief neemt en daarin zelfverzekerd is (dus niet arrogant).

In jouw geval is het sowieso positief dat zij ook initiatief neemt, als ze geen interesse in je heeft zou ze dan niet zo snel doen lijkt mij

Ik heb meerdere keren aangegeven wat ik wilde. Hier helaas geen (duidelijk) antwoord op gekregen. Ik blijf er niet telkens achteraan gaan.
We hebben nog (digitaal) contact. Wie weet waar dat nog toe leidt.

Pas gaf ze aan dat ze mij op de hoogte houdt zoals ik haar op de hoogte houd qua werk.
Verder vroeg ze mij advies qua carriere mogelijkheden. Zoals is die opleiding wat voor mij?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie leuke collega
Rake6
8 18-12-2014 13:20
Liefde & Relatie Collega's ?
JerseyGirl
12 13-08-2008 12:35
Werk, Geld & Recht Werkprobleempje
Verwijderd
101 01-08-2006 20:06
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Hein Topic
JCL
500 06-04-2006 08:59
Seksualiteit seks met je collega
Sweetboy1819
53 26-12-2003 23:22
ARTistiek VUT Afscheid
Talon
10 16-11-2003 11:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.