Oud 03-06-2002, 17:12
linkin_park16
linkin_park16 is offline
hoi menseh
ik heb een sendo 200 en wil graag een nieuwe (niet dat tie slecht is ofzo maar als je lange nagels hebt kan je em niet gebruiken)

en ik wil de em verkopen maar wilde eerst een redelijke prijs weten
~het is een prepaid
~in goede staats
~wil em ook wel ruilen
~wil ook me sim-kaart houden dus daar moet je wel zelf vor zorgen
~zit oplader bij
~en gebruiksaanwijzing

dus laat maar weten

groetjes
mliez
ik w8 op antwoort
__________________
if you think your smart just let it be thinking if you think you hate me let it just by thinking but if you think you love me just tell me :D
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2002, 19:25
Verwijderd
Citaat:
linkin_park16 schreef:
hoi menseh
ik heb een sendo 200 en wil graag een nieuwe (niet dat tie slecht is ofzo maar als je lange nagels hebt kan je em niet gebruiken)

en ik wil de em verkopen maar wilde eerst een redelijke prijs weten
~het is een prepaid
~in goede staats
~wil em ook wel ruilen
~wil ook me sim-kaart houden dus daar moet je wel zelf vor zorgen
~zit oplader bij
~en gebruiksaanwijzing

dus laat maar weten

groetjes
mliez
ik w8 op antwoort
Wat ik me afvraag, WAT IS EEN SENDO??? Sorry hoor, maar daar heb ik nog nooit van gehoord. Aangezien je zelf de sim-kaart houdt, en de nieuwe gebruiker er zelf een andere in zal moeten stoppen als hij hem wil gebruiken, maakt het geen ruk uit of jouw sim-kaart prepaid is of abbo. Maar is hij wel sim-lock vrij? Want anders kun je er weinig mee. Je wilt hem ook ruilen? Xor, maar volgens mij kun je een sendo voor weinig andere telefoons ruilen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 20:26
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Sendo is een merk voor mobiele telefoons(das het enige wat ik ervan ken), Japans ofzo.

Zij hadden de lichtste telefoon, iets van 60 gram, dat is alles wat ik weet.

Wat je ervoor zou krijgen, ik zou het echt niet weten.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 08:35
{-_-}
{-_-} is offline
Citaat:
perseus schreef:


Wat ik me afvraag, WAT IS EEN SENDO??? Sorry hoor, maar daar heb ik nog nooit van gehoord. Aangezien je zelf de sim-kaart houdt, en de nieuwe gebruiker er zelf een andere in zal moeten stoppen als hij hem wil gebruiken, maakt het geen ruk uit of jouw sim-kaart prepaid is of abbo. Maar is hij wel sim-lock vrij? Want anders kun je er weinig mee. Je wilt hem ook ruilen? Xor, maar volgens mij kun je een sendo voor weinig andere telefoons ruilen.
lol idd ja
wtf is een sendo?
__________________
www.utfs.tk is een pagina en geen site.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 02:23
wabbit
Avatar van wabbit
wabbit is offline
sendo 200.....dies toch van telford???(o² ook goe) hmmz hij kost nieuw nog geen €100 dus....beoordeel zelf zou ik zeggen? zelf zou ik hem voor geen goud kopen, me zussie heb ereen en ik irriteer me dood aan dat ding
__________________
mess with the best,Die like the rest!! tafkak: the artist formaly known as kevingerritsen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 15:26
Verwijderd
Citaat:
RuffThugg schreef:
Sendo is een merk voor mobiele telefoons(das het enige wat ik ervan ken), Japans ofzo.

Zij hadden de lichtste telefoon, iets van 60 gram, dat is alles wat ik weet.
Wat heb je nou aan een telefoon van 60 gram? Ik wil alleen maar telefoons die niet wegwaaien als je er tegen aan blaast
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 18:41
Verwijderd
60 gram? Lijkt me niet, een t66 (ericsson) weegt 59 gram en die v-serie van motorola zit op 66 gram.. dat zijn de lichtste telefoons. Het was die telefoon die was uitgeroepen die tot 'beste koop van prepaids' maar dan ruim 1 jaar geleden ofzo..

30 euro kan je er voor vragen denk ik. Zeker omdat er een telfort simlock opzit en het een 2e handstelefoon is.
het maximale wat je ervoor zou kunnen vragen is 50 euro... maar ja dan moet je wel een of andere gek vinden
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 21:31
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Ik schreef ook 'hadden', dat was vorig jaar september ofzo, maar dat was het enigste wat ik van het merk wist, aangezien iemand vroeg "wtf is een sendo?".

Nu zou ik niet weten welk het lichtst is.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 16:22
bam
Avatar van bam
bam is offline
Hebben jullie nog nooit van een Sendo gehoord!!!!
SHAME ON YOU!

Sendo is/was in september ofzo nog de beste mobiel die je nog kon krijgen!

http://www.sendo.com/products/details.asp?ID=2

tis dak net een siemens had gekocht voordat'ie uit was anders had ik nu ook een Sendo gehad

maarjah niet iedereen is up to date
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 16:54
Verwijderd
Citaat:
bambix schreef:
Hebben jullie nog nooit van een Sendo gehoord!!!!
SHAME ON YOU!

Sendo is/was in september ofzo nog de beste mobiel die je nog kon krijgen!

http://www.sendo.com/products/details.asp?ID=2

tis dak net een siemens had gekocht voordat'ie uit was anders had ik nu ook een Sendo gehad

maarjah niet iedereen is up to date
Ik vind hem maar lelijk. Veel te rond.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 16:57
de postbode
Avatar van de postbode
de postbode is offline
sendo is een redelijk nieuw merk, maar met veel ervaring, de meeste mensen van sendo komen namenlijk van andere mob bakkers vandaan. hier even een quote van hun site,

Citaat:
Sendo was founded by mobile professionals gathered from the leading mobile phone companies around the world. More and more highly qualified people are becoming part of the Sendo team, and we're constantly looking for creative and innovative talent to join us. If you've got mobile industry experience and a creative mind, we want you!
bron

-de postbode-
__________________
ik ben een konijn
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 17:47
chursel
Avatar van chursel
chursel is offline
Wou eerst ook een Sendo 200 kopen maar toen zag ik de Ericsson T20s en toen wou ik die ben altijd een waare ericsson aanhanger geweest
__________________
Lol Kattuk rulez nOordwijk ZUigt | www.andreascollege.tk // klas : V2L Mentor : Plaatzer :)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.