Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2002, 15:12
Verwijderd
NIET DAT IK HET HIER GA AANBIEDEN, want dat doe ik dat t.z.t. bij V&A !!

Nou, de feestdagen liggen om de hoek en ik moet weer wat cash-flow maken!

Nu heb ik laatst en Gamecube gekocht en heb nu een computer waar ik alle spellen op kan doen, dus dacht ik zo: Nu wordt mijn Playstation 1 (geen one dus) een beetje overbodig, maar wat is dat nog waard?

Even een opsomming van wat erbij zit:

Hardware:

* Playstation 1, SCPH-5502 PAL (omgebouwd en werkt perfect) incl. kabels e.d.

* 2x originele (grijze) controllers
* 1x originele memory card
* 2x niet-originele memory card

Software:

originele spelletjes

* NFS: Road Challenge
* Superbike 2000
* GtA 2
* World Scariest Police chase
* Nascar '98
* Formula 1 '98
* Toca Touring car Championship (platinum edition)
* Fifa '99

Niet-originele spelletjes :

* Granturismo 2
* Driver 1
* Driver 2
* Colin Mcrae rally 1
* EA F1 2000
* NFS: III Hot pursuit
* Metal gear solid
* Luizen leven (A bugs live)
* 007 Tommorow never dies
* Xena: war princess
* Medal of Honor
* Ace Combat III
* Nuclear Strike
* Simcity 2000
* Theme hospital
* EA Fifa 2001
* Tony Hawk Pro Skater
* The Italien Job
* In Cold blood

Dit alles wordt gecomplementeerd door een complete map met bijna alle codes e.d. van alle spellen die hierboven staan.

Tevens kan ik er een heel speciaal stuur (tegen meerprijs ) bijdoen wat bijna niemand heeft, maar wat ontzettend lekker is (en bijna NIET gebruikt):



Specificaties


280 graden draaihoek

11 programmeerbare functieknoppen.

7 programmeerbare knoppen op het stuurwiel

Unieke Future Proof technologie (RS-Engine Cartridges te krijgen om het stuur aan te sluiten op PC, Playstation en Dreamcast)

Analoog rem -en gaspedaal

Solide pedalen met antislip om te voorkomen dat deze wegglijden

D-pad voor 4 richtingen in het midden van het stuurwiel

Effectief klemsysteem waarmee het stuurwiel stevig aan een tafel geklemd kan worden.

Hendels achter het stuur voor op -en terugschakelen, net zoals in de formule 1

Aansluiten
Het Actlabs stuur is een eenvoudig stuurwiel. Achterin het stuur wordt een cartridge gestopt, waaraan de kabel naar uw console of PC zit. Het Actlabs stuur is aan te sluiten op de Playstation, Dreamcast en PC. Hiervoor zijn aparte cartridges te verkrijgen. Wanneer u het stuur besteld krijgt u er 1 cartridge bij. Wanneer u het stuur ook nog voor een andere console wilt gebruiken kunt u bij ons een aparte cartridge bestellen. Het bevestigen kan met behulp van een tafelklem onder het stuurtje. Hiermee kan het stuurwiel stevig aan een tafelblad bevestigd worden. Bij het actlabs worden pedalen geleverd. Deze zijn eenvoudig aan te sluiten.

Gebruik
Het stuurwiel is erg stevig. Er zit fijne bekleding om het stuurwiel waardoor het lekker "in de hand ligt". Door de tafelklem kan hij goed bevestigd worden aan een tafel, waardoor er geen gedoe meer is met schuivende sturen over de tafel. Het stuurwiel kan 280 graden draaien. Hiermee is dit het stuurtje met het grootste bereik in ons assortiment. Dit grote bereik komt de nauwkeurigheid met sturen te goede, waardoor er heel realistisch gestuurd kan worden. Ook de pedalen zijn robuust uitgevoerd op een zwaar 'voetstuk' en met een goede grip. Hierdoor zullen de pedalen zelfs op een gladde ondergrond niet snel wegglijden. Schakelen kan met behulp van de 2 hendels achter het stuur. Zo wordt ook in de formule 1 geschakeld, wat het weer extra realistisch maakt.

Conclusie

Dit is een wat duurder stuurwiel, maar de robuustheid, nauwkeurigheid en het feit dat het stuurwiel op diverse consoles gebruikt kan worden, maakt dit stuur een must voor elke racefreak.

------------------

Even vertellen wat de prijzen nu zijn:

* PS one --> € 90
* alle games --> € &*@( (veels te veel geld)
* Het stuur is nieuw € 100

Dus nieuw, zonder spellen e.d. zit je al rond een € 190 (moet je nog spellen hebben, extra controllers, memcards, ombouwkosten etc etc)

En wat wil ik nu eigenlijk van jullie weten ??

Wat is deze hele set waard zonder en mét stuur ??

N.B. --> Er wordt niks los aangeboden, behalve mogelijk het stuur, liefst de hele set!!

En zeg nou zelf, tis toch best een leuk cadeau voor iemand om te krijgen --> Tis niet nieuwste van het nieuwste maar voldoet uitstekend!

ROEPT U MAAR!


Laatst gewijzigd op 29-11-2002 om 16:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2002, 16:17
TIGEK
TIGEK is offline
Ga naar een tweede hans winkel waar ze de Playstation verkopen. Zij weten er mee van. In Zutphen (Gelderland) heb je er een.
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 17:36
Verwijderd
Citaat:
TIGEK schreef:
Ga naar een tweede hans winkel waar ze de Playstation verkopen. Zij weten er mee van. In Zutphen (Gelderland) heb je er een.
Ten eerste verkoop je het sneller aan een particulier, je krijgt er meer voor, want een winkel moet nog winst maken als hij zijn product verkoopt, en ik wil het graag van de doelgroep zelf horen!

Oh ja, ik woon in Haarlem, dus Zutphen is niet echt een optie !

Offtopic: In Haarlem hebben we ook zo'n winkel hoor
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 02:56
wabbit
Avatar van wabbit
wabbit is offline
Citaat:
TIGEK schreef:
Ga naar een tweede hans winkel waar ze de Playstation verkopen. Zij weten er mee van. In Zutphen (Gelderland) heb je er een.
haha dwaaz...je bedoelt zeker de haniel...die bood voor mijn spel way te weinig terwijl de Videoland boven de prijs bood waarvoor ik em had gekocht
__________________
mess with the best,Die like the rest!! tafkak: the artist formaly known as kevingerritsen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 13:49
Verwijderd
* schopt --> Dit was de bedoeling om het serieus te houden
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 17:17
General Fault
General Fault is offline
tja, geen idee, ik zou zeggen, doe eens wat research in kranten, folders, en op internet (marktplaza.nl ofzo) daar worden vast wel vergelijkbare sets aangeboden.
__________________
Buenos dias, bonito prometida!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Een centraal "Wat is dit nog waard" topic op Hardware?
Koning
8 24-06-2006 10:58
Verhalen & Gedichten Wat is jouw leven waard?
Valentijn
5 30-07-2003 12:22
Software & Hardware Wat is dit nog waard topic?
]{ing
11 12-02-2003 13:05
Software & Hardware [Geluidskaart] Wat is dit nog waard?
m0sh
2 22-08-2002 11:18
Software & Hardware [Pent. II] wat is het nog waard ...
Verwijderd
18 20-08-2002 20:38
Software & Hardware Wat is dit nog waard ???
Verwijderd
18 16-06-2002 22:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56.