Oud 24-08-2002, 17:36
asinnema
asinnema is offline
Hallo mensen!

zaterdag 14 september aanstaande is er een Buffy/Angel evenement in Eindhoven, en omdat hier ook altijd een aantal fans rondwaren dacht ik, ik zeg het even op de dag zelf kun je onder andere de musical van Buffy zien, plus een parodie op de serie (gemaakt door Engelse fans).. er is een loterij en genoeg te doen voor echte Buffyholics En voor mensen die de serie gewoon leuk vinden om te zien is het ook leuk.

Meer info over de dag kun je vinden op
http://www.familie-sinnema.tmfweb.nl/dbafomwf.htm

of gewoon via http://www.dutchbuffy.com Lijkt me wel leuk om eens mensen van hier tegen te komen, ik lurk meestal een beetje.

Anneke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2002, 18:00
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
ben zeker wel van plan om te gaan
nou nog mensen overtuigen om mee te gaan
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 18:24
Verwijderd
Euh... loopt Spike er rond? In dat geval kan ik nl vast wel Kim overtuigen mee te gaan... Anders zal het niet lukken
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 18:36
asinnema
asinnema is offline
LOL misschien Spike lookalikes in ieder geval zal de nederlandse Amber-Benson (Tara) lookalike weer aanwezig zijn En het is altijd reuzegezellig, dus..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 20:05
Verwijderd
Erg ver, maar ik zal erover nadenken
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 20:05
Verwijderd
WAAAAAH! Ik wil gaan, maar zal wel niet mogen

*Sigh* Dan ga ik maar slijmen bij iedereen die erover na wil denken me mee te nemen, en mijn ouders ompraten
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 16:09
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Eindhoven, dat is wel redelijk dicht bij. Maar ik ga er niet naar toe, ik heb alles van seizoen 6 toch al gezien en voor de rest lijkt me er niet verschrikkelijk veel aan.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:37
asinnema
asinnema is offline
Nou, niet alleen de musical is te zien, maar ook de parodie Fluffy, the English Vampire Slayer die gemaakt is door een aantal maffe engelse fans. We hebben een speciale versie (dus niet die op hun site te downloaden is) met beter beeld, en een aantal extra's.
Ik heb zelf ook al alle laatste afleveringen gezien maar ik vermaak me altijd prima op die dagen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.