Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2004, 19:20
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Het volgende las ik op het fok-forum;

Idols, wat moet je er nog over zeggen. Ik had op deze plek natuurlijk weer als margecolumnist kunnen gaan zeuren dat Kaagman zelf vroeger nog geen noot recht vooruit kon zingen en dat haar roem vooral is gebaseerd op twee dikke tieten in een blauw leren pakje. Ik had kunnen zeggen dat Henk Jan een stuitende egotrekker is die zo weinig van muziek houdt dat hij het als een wetenschap beschouwt. Zinloos.
Veel leuker is het als dit, voor een miljoenenpubliek, live in de uitzending tegen hun wordt gezegd. En als het aan mij ligt gaat dat gebeuren.

Plan Dijkshoorn Holt De Vijand Van Binnen Uit is in volle actie en alles loopt meer dan voorspoedig.

Hier het scenario, dat tot nu toe zoveel beter loopt dan ik had kunnen denken. Twee mensen, een dochter van een goede vriend van mij en een perfect zingende jongen die ik ken deden op mijn verzoek mee aan de voorrondes van Idols. Allebei in een andere stad. Ik kan niet zeggen welke audities het waren, want dan wordt het ingewikkelder om dit plan te laten slagen.

De bedoeling was dat een van de twee hopelijk door zou gaan naar de volgende ronde. Voor de goede orde, allebei hebben een dijk van een stem en komen helemaal uit het segment zelfverzekerd en hip. Ik was zo eigenwijs om te denken dat ik wist wat deze jury graag wilde zien.

En dat is meer dan uitgekomen. ALLEBEI zijn ze een ronde verder en het moet heel vreemd lopen als een van de twee niet doordringt tot de reeks finale uitzendingen.

Het plan is om het spel zo lang mogelijk mee te spelen en om dan op een beslissend moment, als zoveel mogelijk mensen kijken, totaal onverwacht keihard de waarheid te zeggen over de walgelijke zelfingenomen jury. Het is live, het is onmogelijk om te knippen etc. Voor zeker een paar seconden zal de jury live zwaar door de mangel worden gehaald. Mijn deelnemers hebben allebei beloofd dat als het zover is zij zich alleen maar weg laten slepen door bewaking. Zij zullen hun tekst tegen de jury blijven zeggen tot ze worden verwijderd.

Allebei de deelnemers geven niets om roem en staan volledig achter het plan. Het wordt hoog tijd dat deze ballon live wordt doorgeprikt.

Eventuele boetes wegens het niet nakomen van een contractuele afspraak voor de lopende televisie uitzendingen zal door mij worden betaald.

De reden dat ik hiermee naar buiten treed mag duidelijk zijn. Ik wil de jury van Idols weken lang achter elkaar hetzelfde laten voelen als wat zij goedwillende auditiegangers ook hebben laten voelen: de dreiging dat je vernederd wordt. Voor gans een volk op je nummer worden gezet als entertainment, ik doe eigenlijk niets anders. Alleen zal er nu om de jury worden gelachen en zullen de woorden nog harder en raker zijn.

Alle twee mijn deelnemers zijn nog in de race. Het wordt spannend
--------------------------------------------


De link

Ik geloof er weinig van. En als het al waar is; erg dom. Hoewel de actie opzich wel 'grappig' is.... idols vind ik nou niet bepaald een gaaf programma
Advertentie
Oud 19-02-2004, 19:22
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
geloof er geen flikker van, en anders wat dan nog
Oud 19-02-2004, 19:33
hi
hi is offline
Hm dat bericht staat er al 2 maanden en het is de vraag of het indruk maakt.
Oud 19-02-2004, 19:54
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Allebei de deelnemers geven niets om roem en staan volledig achter het plan. Het wordt hoog tijd dat deze ballon live wordt doorgeprikt.
Het getuigt van een nog grotere domheid als je je tijd steekt in zulke onzin.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 19-02-2004, 20:05
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Je komt die Nico D. ook overal tegen..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 19-02-2004, 20:13
fractuur
fractuur is offline
Lijkt me een geweldig plan.

Jammer dat het alleen niet echt waarheidsgetrouw lijkt..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 19-02-2004, 20:50
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
alsof die jury daar echt van wakker ligt

die vinden zo rel alleen maar fijn, meer publiciteit dus de volgende keer weer meer kijkers
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 19-02-2004, 21:09
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Was eerst ook al met Hind, dat die zou winnen. Gebeurde dat? Nee.
Oud 19-02-2004, 21:37
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-02-2004 @ 21:13:
Lijkt me een geweldig plan.

Jammer dat het alleen niet echt waarheidsgetrouw lijkt..
Oud 19-02-2004, 22:16
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Lijkt me wel wat voor in het idolstopic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=730487
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Yorin wordt RTL 7
f1sven
63 02-07-2005 20:02
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 13:56
Films, TV & Radio Wie is de Mol in Idols 2 ??
Verwijderd
21 18-03-2004 15:52
Films, TV & Radio Idols 2: De liveshows
xx
500 14-03-2004 15:18
Muziek Duet tussen Jamai en Jim
heropsychodream
99 31-07-2003 22:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.