Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2002, 10:53
Rhinus
Rhinus is offline
Dat zeg ik wel eens. Tenminste als "we" 't daar over hebben. Soms is dat niet slim mijn toenmalige vriendin (en nu ex) deed daar ook wel eens aan mee, en ze vond 't niet echt super leuk dat ik dat zei. Maar oke, ik vind het zo. Mag ik dat vinden?

Ik vind het nivo bedroevend laag: "Wie sterte BNN op?!". Er is nog nooit een vraag geweest die ik niet wist. En nee, ik ben geen wonder kind.

Ik bedoel, zijn al die mensen die daar aan mee doen dom? Wat vinden jullie van die spelletjes op RTL4?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2002, 10:54
Verwijderd
Dat je daar überhaupt naar kijkt
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 10:57
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik doe er niet aan mee,
de verleiding is misschien soms wel groot,
er is wel eens een vraag geweest 's avonds laat met Christine van der Horst, voor 25.000 euro,
een aap veranderde langzaam in een man,
en ik zag meteen wie het was.
Normaal ben ik heel goed in dat soort spelletjes,
ook dingen als puzzeltijd en vragenvuur kijk ik,
maar die kijk ik omdat ik het leuk vind vragen te beantwoorden en mijn kennis te testen. Natuurlijk bestaat de verleiding om mee te doen als je meteen een moeilijk antwoord ziet, maar ik doe het niet omdat het toch verspild geld is.
Aan de hand van de bedragen die men uitkeert kun je uitrekenen hoeveel mensen er meedoen, en hoe klein je kans dus is.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 14:34
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
tis te triest voor woorden, maar er is ook zo'n spelletje en dan moet je het volgende woord invullen ofzo, en daarna staan weer woorden met dezelfde letters en eentje meer. Dat kan ik absoluut niet, geen inzicht ofzo. Oh, of is dat weer RTL 5?
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 17:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik wil later aan de Zwakste Schakel meedoen en dan aan Chazia Mourhuppeldepupana die denkt dat ze met dur irritante juffrouw stemmetje bot is, laten zien hoe je iemand écht voor lul zet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 17:01
Main
Avatar van Main
Main is offline
ja heb er wel eens een paar keer aan mee gedaan met ons paps mobiel......en..........een keer 250 gulden gewonnen
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:00
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
de vragen zijn makkelijk maar om de studio in te komen,das pas moeilijk
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:40
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Juice schreef:
Ik wil later aan de Zwakste Schakel meedoen en dan aan Chazia Mourhuppeldepupana die denkt dat ze met dur irritante juffrouw stemmetje bot is, laten zien hoe je iemand écht voor lul zet.
Dat heeft geen zin, is allemaal nep. Als je iets terugzegt, wordt dat eruit geknipt. Ze liggen zo nu en dan echt allemaal blauw van het lachen op de vloer te rollen. Ik denk trouwens dat, als je daar staat en zij zet je voor lul, echt wel met je mond vol tanden staat. Probeer ook maar eens tussen een belediging en 'U bent de zwakste schakel, tot ziens!!' iets zinnigs te zeggen.

Gaaf mens trouwens.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 20:17
Verwijderd
ik ben het eens met darkshooter
waarom kijk je ernaar
1 op de heel veel miljoen komt erop
besteed je geld aan iets anders
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 20:25
Rhinus
Rhinus is offline
Als je kijkt doe je nog niet gelijk mee aan die onzin he..

Ik weet eigelijk niet waarom ik dat wel eens kijk.. Soms verveel ik me gewoon.. Maar meespelen zal ik nooit doen. Ik ben niet maf.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 23:36
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
ze gebruiken domme mensen om zo weinig geld te verliezen
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 07:45
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
zulke spelletjes zijn gewoon te triest voor woorden!
vet geldafklopperij!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 09:56
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
" het is woensdagmiddag, we geven de hoogste geldprijs in de geschiedenis van dit programma weg, iedereen zit nu lekker te lunchen of zit op z'n werk en u denkt 'ach daar kom ik toch nooit doorheen' Maar het is lekker weer, we hebben nog nooit ZO WEINIG KIJKERS gehad....Oh ik krijg iets door van de redactie.......Nou dames en heren, dit is werkelijk nog nooit gebeurd....we krijgen nog een extra minuut zendtijd OMDAT ER MAAR NIEMAND BELT!....'

(jaja, ik weet waar jullie het over hebben *ergert mee*)
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 14:18
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Tuurlijk mag je dat vinden.
Maar iemand (met heel veel geluk) wint dus wel (heel veel) geld, leuk toch?

Maar als je dr een hekel aan hebt, kun je er maar beter niet naar kijken.

owja: ze zeggen toch altijd, dat ze nog geen winner hebben? Nou die hebben ze dan allang of ze wachten tot er nog meer mensen bellen, om daar eentje uit te kiezen. Ze verdienen dus veel aan die telefoontjes.

Laatst gewijzigd op 10-08-2002 om 14:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.