Oud 05-07-2020, 17:33
lola33
lola33 is offline
hoi,

Ik zit met een probleem. Mijn zus is 17 jaar oud en heeft een vriendje. Ze heeft mij wel eens verteld dat ze met hem gezellig naar bed gaat. Maar laatst zag ik iets heel raars en ik weet niet wat ik er mee aan moet.

Het was 2:00 's nachts en ik had heel erg honger. Ik liep naar de koelkast beneden om wat chipjes te halen. Ik liep de trap af en door de kier van de deur zag ik mijn zus in de werkkamer mijn kat aan het aaien. Ik wilde haar laten schrikken dus ik bleef stil. Ze had me nog niet gehoord of gezien.

Maar toen gebeurde iets heel raars. Mijn zus deed haar onderbroek uit en zette de kat tussen haar benen en begon te kreunen. Mijn zus heeft seks met onze kat.. help. Ik was bang dus ik ging gewoon weer naar mijn kamer. Ik wilde natuurlijk wel weten of ze het vaker deed. En ja hoor.. De volgende nacht gebeurde precies hetzelfde. Het is nu al een week later en ze heeft het 5 van de 7 dagen gedaan.

Ik vind het raar dat ze dit doet want ze heeft gewoon een vriendje, dus het zijn ook geen afkickverschijnselen ofzo. Ik ben bang en weet niet wat ik hier mee aanmoet. Ik hoor graag van jullie.

x lola33
Advertentie
Oud 05-07-2020, 19:11
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Zeg dit tegen je ouders! Dit is gewoon dierenmishandeling en seks met dieren is een absolute no-go!
Oud 05-07-2020, 22:14
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
*processing this information*

Als dit een waargebeurd verhaal was, dan zou ik inderdaad naar je ouders gaan, omdat je zus blijkbaar een kat heeft om haar load te dumpen.
Oud 05-07-2020, 23:21
yugioh1966
Avatar van yugioh1966
yugioh1966 is offline
Citaat:
Zeg dit tegen je ouders! Dit is gewoon dierenmishandeling en seks met dieren is een absolute no-go!
Helemaal mee eens dat kan echt niet dat is super super super zielig voor de kat die wil dar absoluut niet !!!!!
Oud 06-07-2020, 08:31
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Doorgaan, of andere contacten zoeken?
marcel1990
39 27-04-2013 21:42
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45
Verhalen & Gedichten Handboek Moord en Doodslag
Vlooienband
8 25-01-2003 23:26
Verhalen & Gedichten ['opdracht'] The Perfect Murder
Type
2 19-01-2003 23:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.