Oud 18-08-2020, 23:32
Anoniem(islam)
Anoniem(islam) is offline
Het begon daarna jij bent mooi, en opeens zei hij ik vind je leuk. “Niet zeggen tegen aan mensen, het blijft ons 2. Alsjeblieft doe dat.” Daarna zegt die ook “niet vertellen aan mijn vrouw. Zij is jaloers daarom komt ze soms thuis en controleren of er niks is. “

Ik vroeg waarom mag ze niet weten of waarom vind je me leuk?
Maar ik bedoel echt verliefd en is niet leuk voor mooi te zien.
Niet zo vader-dochter liefde dat ik noem. Het komt hier uit islamitisch cultuur en ik heb mijn ma erover gehad, maar zij gelooft me bullshit niet en misschien heeft hij verkeerd per ongeluk woord gebruikt of dat hij van me gewoon mooi vindt of houden het is gewoon normaal.
Maar hij heeft tegen mijn moeder gelogen dat hij niks gezegd heeft en dat die zelf verkeerd woord gebruikt dat hij mooi en slim bedoelde blablabla.
Maar ik durf niet zelf aan hem te vertellen waarom ik zo boos hier over ben en gewoon hij zelf naar de cel moet,
omdat dat zo strafbaar is.
Zeker haram!
Ik heb gewoon ook niemand hier over in het echt gehad of mijn hart kan op luchten bij familie.
Ik wil wel ooit aan mijn tante gaan vertellen wat er allemaal gebeurd is.
Maar dat durf ik gewoon nog steeds niet omdat ik zo nog steeds heel erg schaam.
Dat het niet aan kon en niks verder dan dat.
En het einde wil ik dat eigenlijk op mijn mobiel kan video opgenomen werd of spraak memo doen maar dat was ik vergeten om dat te doen.
(Bewijsmateriaal voor de politie om aangifte te doen)
Iemand ook ervaring?

Laatst gewijzigd op 19-08-2020 om 15:22.
Advertentie
Oud 19-08-2020, 03:38
Verwijderd
Ik snap geen hol van wat je schrijft.
Oud 19-08-2020, 08:15
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik snap geen hol van wat je schrijft.
Oud 19-08-2020, 13:21
Anoniem(islam)
Anoniem(islam) is offline
Ik wil dat zeggen of het strafbaar is dat zo mijn vader zeide zo van.
Als je niet weet wat het betekent voor het “narcis”zeg ik maar googelen.
Voor het cultuur van islam of moslim is het haram als je vader zo zegt tegen je eigen dochters.
Maar ik weet niet wat ik moet met hem kan over praten of zeggen wat ik er vind. Dat durf ik niet daarom vraag ik iemand wat het kan beste voor mij werkt.
Het was een tijdje terug dat ik zo van met hem gesproken had, ik was terug van vakantie en had zelf cadeaus gekocht voor hem. Daarna 10 minuten later op de bank tussendoor heeft hij gezegd of begonnen te zeggen met jij bent mooi. Daarna weet je, ik vind je heel leuk. En begon te blozen. Dat is heel raar. En niet zeggen tegen iedereen. Het blijft onder ons.
Ik was heel boos op hem. En nu ook nog steeds weet ik nog niks. Ik denk hier elke dag en mijn hoofd is zeg maar niet helemaal vergeten. Omdat ik dit trauma’s hierdoor krijg.
Binnenkort dat ik moet toch hem aanspreken of heel situatie terecht ongemakkelijk ga vinden toch weer bij zitten op het tafel of zo in het bruiloft met hem toch praten wat ik me waarom voelde.
Oud 19-08-2020, 13:28
Anoniem(islam)
Anoniem(islam) is offline
Daarom weet ik niet wat ik moet doen. Ik ben gewoon bang voor hem. Maar ik moet toch mijn verhaal kunnen uiten. Alleen heb ik angst dus ik durf gewoon niet kan over praten.
Ik denk hier al 1 jaar en mijn hoofd blijft malen. Dus ik wil hem gewoon niet zien. Anders komt die gevoel terug naar boven. Weer naar kleine onzeker meid. Dan wil ik gewoon niet, of ik gewoon kan met hem praten waarom ik zo boos ben en dat onderwerp durven te zeggen.
Maar het is niet makkelijk en zeker bang voor hem als hij gaat mij slaan en zeggen zo van nee is niet waar en je moet hier blijven! Bij mij thuis en je mag niet naar moeder. Als je toch moeder verteld, gaan we terug naar Turkije. Dat zo dingen als hij helemaal narcisme woede hebt. Weet je...
Oud 19-08-2020, 13:47
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Lijkt wel alsof het zo uit Google translate komt die tekst.

Maar als je hem niet wil zien dan zie je hem niet.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 19-08-2020, 15:04
Anoniem(islam)
Anoniem(islam) is offline
Jaaa is ook zo lang wel op Wikipedia geschiedenis maar in ieder geval is wel mijn story gebeurd.
Ja maar als hij me wil zien en waarom ik niet wil
Moet ik toch kunnen erover praten of zelf tegen hem zeggen alleen durf ik niet wat het probleem is.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Bin Laden offers Europe truce"
Not for Sale
108 21-04-2004 12:24
Levensbeschouwing & Filosofie Demonisering van het Christendom
Riconoscente
121 01-07-2003 11:55
Levensbeschouwing & Filosofie hoofddoek
Brenda_lelie
35 18-02-2003 12:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Angst voor de islam is niet terecht
Santje03
35 07-02-2003 10:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pervers en/of Tiranniek
Quivarum
95 06-02-2003 16:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.