Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2010, 16:04
Verwijderd
Ik moet van een aantal 'recentere' dingen nog foto's maken, maar ik besef dat mijn laatste topic uit 2008 was en dus besloot ik om toch even iets te tonen.

Alles is minstens een jaar of ouder. Veel probeersels vooral, omdat ik echt vast zat.


Invasion of the Propellorbirds


En eentje in zijn eentje


Een oliekloterijtje waar ik zelf niks aan vind, maar mijn vader en een vriendin vonden het juist gaaf. Ik kan echt niet met olieverf werken


Een bezigheidstherapietje toen ik erg depressief was. Het enige wat ik nog kon tijdens creatieve sessies was kraanvogels vouwen. Toen vroeg mijn therapeute of ik er een mobile van wilde maken voor in de leefruimte en daar hangt ie dus nog steeds


Blue again, geschilderd voor het 60-jarige huwelijk van mijn grootouders.


Nog een vogel. De vogel zelf is dik opgezet met een paletmes. Maar de flits weerkaatst daar dus nogal op.


Vogels, eerst structuur opgezet, dan achtergrond, dan de 2 vogels, dan het silhouet en dan met doorzichtig wit erover.


3birds



Ik heb nog 1 recenter werk, maar nog geen foto van.

En ik weet niet of ik deze al eens had gepost:
1 van de weinige gelukte olieverfschilderijen van mij, op doek dan, stillevens op papier lukten op zich wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2010, 16:21
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Het huwelijksgeschenk vind ik iets hebben

Die vogeltjes doen me denken aan kinderboeken. Dan heb je vaak van dat soort tekeningen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 17:50
Verwijderd
Mijn nieuwste werk, ook al weer van een jaar geleden zowat, op wat ik voor de wedstrijd heb gemaakt dan
Bird and earth



Een poging om een soort Hundertwasser te maken met olieverf. Ik hou echt niet van olie, het doet nooit wat ik wil en het is zo'n geklooi.



Modelstudie die nooit is afgeraakt omdat ik ziek ben geworden. Maar ik ben erg tevreden hiermee, mijn ouders vinden hem geweldig mooi en hebben hem ingepikt om thuis op te hangen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 20:56
GMAC06
Avatar van GMAC06
GMAC06 is offline
Grappig die Hundertwasser-achtige schilderij, en die laatste is wel mooi
__________________
+Viva La Art+
www.jeroensteen.nl
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 20:59
Verwijderd
waarom werk je dan met olie?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 21:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je moet olie niet in één laag proberen op te brengen, dat doet het niet! Over olie kun je niet lang genoeg doen

Lieve vogeltjes, <3!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 21:38
Verwijderd
Ja, met de onderste laag beginnen en dan opbouwen Olie is juist praktisch de enige verfsoort waar ik mee kan werken, dat droogt tenminste lekker traag en je kunt lekker lang doen over het mengen en je kleuroverloopjes enzo.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 23:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja heb ik ook! Ik moet bij acryl elke keer als ik mijn kwast in de verf wil dopen opnieuw mijn kleurtje mengen zo ongeveer, bij olieverf hoef k maar één keer per week opnieuw te mengen <3
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 10:39
Verwijderd
Citaat:
waarom werk je dan met olie?
Omdat ik het voor school af en toe moest en omdat ik het toch niet zo snel wil opgeven Ik heb best wel wat duur olieverfmateriaal liggen, omdat dat nog uit mijn schooltijd is, en ik wil het ook niet laten verstoffen. Daarom gebruik ik het vooral voor probeersels. Dat eerste olieverfding met die wolken, is trouwens met lagen gemaakt. Ik ben te ongeduldig om met lagen te werken denk ik, ik wil meteen resultaat.

Edit: die Hundertwasser is trouwens ook met lagen, bedenk ik me nu.

Laatst gewijzigd op 23-03-2010 om 10:44.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 10:53
WAT
WAT is offline
wow echt prachtige dingen maak je!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 11:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zieje? En dan doe je het met lagen en dan gaat het meteen prima!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 19:10
Verwijderd
Mja, maar ik heb dus niet het geduld om soms een week te wachten voor zo'n laag droog is.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 08:29
Buster
Avatar van Buster
Buster is offline
Ik vind "oliekloterijtje" eigenlijk wel heel erg mooi
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 18:50
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Blue again en dat "geklooi met olieverf" vind ik wel erg mooi . Vind het ook wel prima dat je gewoon mag zien hoe de kwasstrepen gezet zijn.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 18:50
PunkyFunkyDucky
Avatar van PunkyFunkyDucky
PunkyFunkyDucky is offline
Invasion of the Propellorbirds vind ik erg Win
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 19:59
Verwijderd
Een simpeltje:



Uitnodiging voor mijn verjaardag. Ik wou hem met mijn Wacom maken, maar dat lukte niet en Illustrator doet het ook niet meer, dus werd het handgetekend en ingescand
Met citaat reageren
Oud 17-10-2010, 18:53
Verwijderd
Even iets anders. Ik ga naar een nieuwe larp en ben mijn kostuum aan het upgraden voor een oude larp. En dus heb ik de naaimachine uit de kast getrokken. Pip heeft me geïnspireerd ^^.

Dolkschede voor aan mijn been. Ik dacht dat alleen een kuitband niet goed zou blijven zitten, dus had ik nog een enkelband gemaakt, maar nu hij aan de kuit vastzit, blijkt hij toch al super te werken.

Ik moet alleen de klittenband (niet geheel ic verantwoord, maar je ziet het toch niet) steviger vastzetten.

En dan heb ik een simpele zwarte wikkelrok gemaakt, maar daar is nog geen foto van. Ik zal wel een foto laten maken van het hele kostuum. Dat is helemaal door mij verzonnen, maar de tuniek en de overgooier zijn gemaakt door mijn grootmoeder.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 20:20
Verwijderd
Weer iets anders. Het namaken van een brandmerk. In een spoiler omdat sommigen er toch van blijken te schrikken ^^.

Spoiler


Het is dus níet echt. Het is rode schmink, vloeibare latex en wat poeder om het glimmen tegen te gaan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-10-2010, 20:28
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik schrok niet ván het brandmerk, ik schrok ervan (hoewel, schrikken is een groot woord) dát er een brandmerk was. Ik dacht 'hoe kan dat nou! Wie kerft nou een R in iemands arm!' Maar ik vind het wel heel tof gemaakt. Zolang het maar niet echt is.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Weer iets anders. Het namaken van een brandmerk. In een spoiler omdat sommigen er toch van blijken te schrikken ^^.

Spoiler


Het is dus níet echt. Het is rode schmink, vloeibare latex en wat poeder om het glimmen tegen te gaan.
Wat realistisch Knap gedaan.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Weer iets anders. Het namaken van een brandmerk. In een spoiler omdat sommigen er toch van blijken te schrikken ^^.

Spoiler


Het is dus níet echt. Het is rode schmink, vloeibare latex en wat poeder om het glimmen tegen te gaan.
Ik zie het kunstzinnige er niet van in, maar knap is het wel Vooral dat randje is mooi gedaan, optisch bedrog ftw!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het kunstzinnige er niet van in, maar knap is het wel Vooral dat randje is mooi gedaan, optisch bedrog ftw!
Ah, kunstzinnig is het niet nee, maar het hoort bij mijn kostuum en personage voor larp. Daar zie ik wel iets artistieks in. Inspiratie, verzinnen, nadenken, uitwerken op een zo mooi mogelijke manier.
Daarnaast wou ik laten zien waar ik nog allemaal mee bezig ben. Kostuums ben ik ook van plan te showen, want die heb ik zelf ontworpen, alleen niet geheel zelf gemaakt.

Het randje is trouwens gedaan door eerst een dun laagje latex wat breder te doen. Dat trekt de huid een beetje samen. Daaroverheen een smallere dikke laag latex, zodat je het bobbelige litteken-effect krijgt.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 18:02
Verwijderd


Een landschap, voor ons pa geschilderd om met Kerst te geven. Niets bijzonders, het is het 2e landschap ever dat ik schilder dat niet à la Bob Ross is opgelost.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 18:19
Verwijderd


Nog eens een portret. Wel slechte scan, mijn scanner is een beetje om op te geven denk ik, kreng is al 8 jaar oud ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 18:50
Verwijderd
Goeie neus Alleen jammer van die streepjes aan de zijkanten ervan, vooral aan de rechterkant (voor de kijker). Het lijkt me sterk dat daar in het echt ook zo'n streep zat Probeer die ruimtelijke overgang tussen de neus en de wangen aan te geven met toon (dus hoe licht of donker het daar is) en niet met lijnen. Als je moeite hebt met precies zien hoe het toonverloop daar gaat kun je de foto waarmee je werkt ook in zwart-wit zetten, dan zie je het beter. Case in point:



En meer contrast zou ook helpen. De meeste dingen, ook gezichten, hebben een wijd scala aan tonaliteit, van (bijna) wit tot (bijna) zwart. Bij jou zie ik vooral veel middentonen. En veel wit, terwijl wit in principe alleen in extreme highlights, overbelichte foto's, sneeuwlandschappen en onafgemaakte achtergronden 'hoort' voor te komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2011, 19:34
Verwijderd
Ik denk dat dat witte een gevolg is van de scanner. In feite heb ik maar 2 witte stukken: de kin en een stuk bij de nek. De kap heb ik licht opgevuld met strepen, vooral vanwege luiheid. Ik zal eens kijken of een foto beter werkt.

Edit: en bedankt voor de opbouwende kritiek, kan ik wel iets mee. Maar ik ben een grove tekenaar, ik vlak niet alles af tot mooie schaduwen enzo, ik vul dingen op met lijnen en rasters...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 19:48
Verwijderd
Ah, maar tonaliteit kun je ook aangeven met arceringen, hoor. Dat hoeft niet per se afgevlakt, zoals je 't noemt, als het maar geen rechte lijn van de neusvleugel naar het oog is.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 18:49
Verwijderd
Kostuum helemaal zelfgemaakt. Het is trouwens rood, maar lijkt hier roze.


De mouwloze tuniek en wikkelbroek eronder:


Ik wil nog een foto met alle props erbij, maar dan moet ik wachten tot VA-larp en die is over 2 weken.

Ik heb nog wat foto's van kostuums gemaakt, maar die zijn niet zo geweldig gelukt.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 16:31
Verwijderd
Tijd voor wat nieuwigheden.


Houtskool op papier.


Mijn wedstrijd-inzendingen:

Art-wedstrijd Buitenstebinnen

Acryl op doek

Art-wedstrijd Stedelijk Monsters

Acryl op doek

Art-wedstrijd Bovenkamer

Acryl op doek


Bubblebirds

Acryl op doek


Dooie vogel

Acryl op doek


Evolurion 2

Acryl op doek
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 16:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Die dode vogel vind ik mooi
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 18:36
Verwijderd
Dank

Mijn projectje van de afgelopen 2 dagen: de originele schets stond hier al 2 jaar te staan, maar ik vond hem niet tof. Dus zondag herschetst en gisteren en vandaag geschilderd.

De uil vivat.



Naar het volksliedje:

Den uil die op den pereboom zat, (2 x)
En boven zijn hoofd daar zat er een kat,
Van simmedondyne, van farilonla,
En boven zijn hoofd, daar zat er een kat,
Den uil vivat ! Den uil vivat !

Den uil die schoot in enen droom, (2 x)
En viel van boven neer den boom,
Van simmedondyne, van farilonla,
En viel van boven neer den boom,
Den uil vivat ! Den uil vivat !

Den uil die daar zijn pootjes brak, (2 x)
Ze staken hem in een blauwe zak,
Van simmedondyne, van farilonla,
Ze staken hem in een blauwe zak,
Den uil vivat ! Den uil vivat !

Ze brachten hem naar den doktoor, (2 x)
De juffrouw die kwam zelven voor,
Van simmedondyne, van farilonla,
De juffrouw die kwam zelven voor,
Den uil vivat ! Den uil vivat !

Ze trokken hem vijf onsen bloed, (2 x)
't Is jammer dat hij sterven moet,
Van simmedondyne, van farilonla,
't Is jammer dat hij sterven moet,
Den uil vivat ! Den uil vivat !

Den uil die gaf dan zijnen geest, (2 x)
't Is spijtig van al zo een beest,
Van simmedondyne, van farilonla,
't Is spijtig van al zo een beest,
Den uil vivat ! Den uil vivat !

Ze droegen hem al naar enen hof, (2 x)
Hij werd begraven met een lof,
Van simmedondyne, van farilonla,
Hij werd begraven met een lof,
Den uil vivat ! Den uil vivat !

De koster met zijn droeve stem, (2 x)
Die zong van: "Domine requiem",
Van simmedondyne, van farilonla,
Die zong van: "Domine requiem",
Den uil vivat ! Den uil vivat !
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 10:42
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Weet je, ik vind je tekeningen/ schilderingen over het algemeen vrij grafisch. Is het misschien een idee om een keer iets met stempels en sjablonen te doen?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 19:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, die laatste zou ik echt in mijn kamer hangen . Ik heb iets met jouw stijl. Het is niet te ingewikkeld, vrij simpel en fijn om naar te kijken <3.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Weet je, ik vind je tekeningen/ schilderingen over het algemeen vrij grafisch. Is het misschien een idee om een keer iets met stempels en sjablonen te doen?
Ik heb je raad opgevolgd en een keer iets met een sjabloon gedaan. Maar het 'vervelende' aan stempels en sjablonen vind ik dat het altijd 'hetzelfde' is, er zit geen handwerk in. Wel in het maken van het ding, maar daarna eigenlijk niet meer.

Iig. Ik heb een sjabloon van een uil gemaakt, die overgespoten met blauwe metallic verf en toen ingeschilderd met wit.

Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 22:14
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik heb je raad opgevolgd en een keer iets met een sjabloon gedaan. Maar het 'vervelende' aan stempels en sjablonen vind ik dat het altijd 'hetzelfde' is, er zit geen handwerk in. Wel in het maken van het ding, maar daarna eigenlijk niet meer.

Iig. Ik heb een sjabloon van een uil gemaakt, die overgespoten met blauwe metallic verf en toen ingeschilderd met wit.

[afbeelding]
Het is naar mijn gevoel nog niet af. Maak er meerdere van en ga een beetje experimenteren.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 06:23
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
Ik heb je raad opgevolgd en een keer iets met een sjabloon gedaan. Maar het 'vervelende' aan stempels en sjablonen vind ik dat het altijd 'hetzelfde' is, er zit geen handwerk in. Wel in het maken van het ding, maar daarna eigenlijk niet meer.

Iig. Ik heb een sjabloon van een uil gemaakt, die overgespoten met blauwe metallic verf en toen ingeschilderd met wit.

[afbeelding]
vind m goed gelukt, die achtergrondkleur is ook erg gaaf!
maar ik ben het wel met je eens mbt dat handwerk, ik vind het bij sjablonen altijd zo lijken alsof het gedrukt is ipv door iemand gemaakt, omdat de lijnen dan zo recht en netjes zijn.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-02-2012, 06:51
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Maar met sjablonen en stempels is heel veel mogelijk! Ik heb op school ooit een project gemaakt met als thema 'dansen en beweging', met alleen maar stempels. Juist dat statische van de stempels voegde toen wat toe aan de beweging die ik creëerde. Ik heb hier helaas geen foto van, aangezien ik het werk achtergelaten heb op mijn school, anders had ik kunnen laten zien wat ik bedoelde.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 16:31
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Wat mooi Vooral die dooie vogel en evolurion
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 11:29
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik heb je raad opgevolgd en een keer iets met een sjabloon gedaan. Maar het 'vervelende' aan stempels en sjablonen vind ik dat het altijd 'hetzelfde' is, er zit geen handwerk in. Wel in het maken van het ding, maar daarna eigenlijk niet meer.

Iig. Ik heb een sjabloon van een uil gemaakt, die overgespoten met blauwe metallic verf en toen ingeschilderd met wit.

[afbeelding]
Cool dat je iets doet met mijn "raad" . Maar ik ben met Vice. Je kunt ook variëren in grootte en kleur. Ik zie in je werk veel vogels en je herhaalt die vormen vaak. Dus daarom dacht ik aan stempels en sjablonen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 10:40
Verwijderd
Tijd dat ik hier nog eens iets post!

Crazy Owls: hier ben ik in het begin van het jaar aan begonnen, maar ik heb ze net pas afgewerkt.

Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 13:09
Verwijderd
En deze vind ik ook wel leuk om te delen:

Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 15:15
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Ik de uilen echt heel leuk! Schilder je ook voor klanten? Ik zoek al een tijd naar een schilderij van de uil van Athena/Minerva voor mijn studeerkamer.

Spoiler
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 17:02
Verwijderd
Ik maak wel eens dingen voor anderen ja

Die uil, wil je daar een kopie van of een interpretatie of? Ik weet sowieso nu al dat ik zoiets nooit perfect kan naschilderen en ook niet heel erg er op lijkend, zeker niet met al die details en stipjes Heb je er al eens over gedacht om hem op canvas te laten drukken? Dat kan in allerlei formaten (minpunt is wel dat je een afbeelding met een hoge resolutie moet hebben).
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 21:12
nickdude34
nickdude34 is offline
mooie werken.

ik zelf zou bij de vrouw de vagina hebben bedekt. met bladeren of met iets anders.

maar verder heel mooi gedaan. allemaal.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 21:56
Verwijderd
Citaat:
mooie werken.

ik zelf zou bij de vrouw de vagina hebben bedekt. met bladeren of met iets anders.

maar verder heel mooi gedaan. allemaal.
Ik vond dat niet nodig. Overigens zie je helemaal geen vagina, de buik hangt er eigenlijk voor, je krijgt alleen een hint door de schaduw.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 13:33
Verwijderd
Ik kwam werk tegen van op de academie (ik wist niet dat ik er foto's van had, ik dacht dat ik die nog steeds moest maken) en ik was eigenlijk verrast. Ik ben helemaal vergeten dat ik best gave dingen kon maken op basis van dingen die totaal niks met vogels te maken hebben.

Voorbeeld, studie van een schelp:














Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 16:05
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Ik maak wel eens dingen voor anderen ja

Die uil, wil je daar een kopie van of een interpretatie of? Ik weet sowieso nu al dat ik zoiets nooit perfect kan naschilderen en ook niet heel erg er op lijkend, zeker niet met al die details en stipjes Heb je er al eens over gedacht om hem op canvas te laten drukken? Dat kan in allerlei formaten (minpunt is wel dat je een afbeelding met een hoge resolutie moet hebben).
Oh nee al die details van de veertjes etc. hoef voor mij niet, ik hou juist van een cartoonachtige stijl. Ik heb een simpele schets met Paint gemaakt voor je om een idee te geven wat ik zo ongeveer in gedachten had.


Spoiler
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.

Laatst gewijzigd op 22-12-2012 om 16:27.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 19:39
Verwijderd
Zoiets moet wel mogelijk zijn. Vreemde vraag misschien, maar durf je het zelf niet te proberen? Je hebt een voorbeeld, je weet wat je wil, je weet wat je wel en niet mooi vindt, waarom zou je het niet op doek proberen te zetten? Het is niet dat je een realistische stilleven wil neerzetten of een abstract schilderij uit het niets wil verzinnen. Wat ik me wel kan voorstellen, is dat je de verf niet in huis hebt.

Hoe groot zou je hem willen? En welke kleuren wil je? Ik wil het best proberen, pm me maar, ook als je tips zou willen om het zelf te proberen .
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 14:56
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Zoiets moet wel mogelijk zijn. Vreemde vraag misschien, maar durf je het zelf niet te proberen? Je hebt een voorbeeld, je weet wat je wil, je weet wat je wel en niet mooi vindt, waarom zou je het niet op doek proberen te zetten? Het is niet dat je een realistische stilleven wil neerzetten of een abstract schilderij uit het niets wil verzinnen. Wat ik me wel kan voorstellen, is dat je de verf niet in huis hebt.

Hoe groot zou je hem willen? En welke kleuren wil je? Ik wil het best proberen, pm me maar, ook als je tips zou willen om het zelf te proberen .
Daar zat ik zelf ook al over na te denken, om het zelf te maken. Een goede buur van mij schildert ook dus ik zou kunnen vragen of ik een keertje mee mag kliederen.

Alleen wat bij mij vaak het probleem is: mijn ideeën zijn meestal wel leuk en creatief maar de uitwerking... Ik ben bang als ik het zelf gaat schilderen dat het dan echt een dood vogeltje word met overal verfdruipers. Nouja, ik kan het in elk geval proberen.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 19:48
Verwijderd
Proberen kan inderdaad geen kwaad. En als het echt mislukt, gooi er gewoon een nieuwe laag gesso overheen, dan heb je opnieuw een wit doek (tenzij je met dikke verflagen hebt gewerkt opgelegd met een paletmes ofzo, dan heb je natuurlijk al een structuur die je niet meer wegkrijgt). Als je het niet heel groot wil, dan hebben het Kruidvat en de Blokker wel eens aanbiedingen van goedkope doeken, V&D heeft grotere formaten die ook vaak in actie zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoe alto was jij vroeger? [Fototopic]
Verwijderd
480 01-09-2019 17:44
ARTistiek Nieuwe Mutant-art
Verwijderd
43 08-12-2013 12:22
De Kantine Hoe kwam je op je gebruikersnaam?
Superphris
50 12-02-2013 07:28
ARTistiek stillevens
Verwijderd
9 10-03-2007 07:17
Lifestyle Heb jij jezelf al eens een Make-Over gegeven?
meisjekim
73 04-01-2007 22:17
ARTistiek Kraai (schoolwerk)
Verwijderd
29 11-11-2005 21:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.