Oud 09-05-2010, 19:55
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Zo.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Advertentie
Oud 09-05-2010, 19:56
Verwijderd
Ha!

maar nu nog even niet, ik mis hem
we hadden allen zo iets van nee nu even niet, anders over een tijdje
Oud 09-05-2010, 19:57
Verwijderd
Wat heb jij vandaag gedaan Riv?
Oud 09-05-2010, 19:57
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Wij hadden na 3 dagen al een nieuwe, maar dat is inderdaad erg snel, en het broertje van wie die was was later ook nog wel verdrietig. Heeft ook nog foto's van 'm op z'n kamer en zo, ahw.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 09-05-2010, 19:58
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Wat heb jij vandaag gedaan Riv?
Ik heb jachtschotel gegeten bij mijn opa en oma en daarvoor was ik om elf uur opgestaan. En ik heb een afspraak met mijn toffe huisarts gemaakt omdat ik veel pijn heb en er echt iets niet goed voelt aan mijn schouder .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 09-05-2010, 20:00
Verwijderd
Zo, nu even het laatste restje chili opmaken. Yum.
Oud 09-05-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb jachtschotel gegeten bij mijn opa en oma en daarvoor was ik om elf uur opgestaan. En ik heb een afspraak met mijn toffe huisarts gemaakt omdat ik veel pijn heb en er echt iets niet goed voelt aan mijn schouder .
Wat zit er in een jachtschotel?

Ai dat is echt naar ga je fisio doen of hoeft/moet dat nog niet?
Oud 09-05-2010, 20:07
Verwijderd
Jachtschotel eet ik nog wel eens bij mijn ouders.
En die maakt het met aardappelpuree, rundvlees, appel en ui geloof ik.
Oud 09-05-2010, 20:08
Rationeel
Rationeel is offline
jachtschotel met bier als basis
Oud 09-05-2010, 20:08
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Jachtschotel is een gerecht met 3 laagjes: appel, gehakt en aardappel. Het is min of meer mijn lievelingseten .

Als blijkt dat het niet goed is, geen idee, het is dan wel flink klote. Moeten ze het misschien opereren of toch proberen te zetten of zo . Best kut, want ik was een tijdje terug nog in de VU voor een controle en toen was alles goed. 't Vervelende met een sleutelbeenbreuk is dat ze niks kunnen doen, je kan alleen een mitella dragen en dat deed ik tot een week geleden heel trouw.
Anderzijds, het werpt wel een nieuw licht op de zaak, zeker ivm eventuele letselschadevergoeding, waar de slachtofferhulp al aan zat te denken. En omdat ik nu niet kan fietsen moeten ze sowieso het OV betalen :geldwolf:.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 09-05-2010, 20:08
Verwijderd
een biertje erbij kan prima zijn!
Oud 09-05-2010, 20:10
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
WTF mijn Franse vriendin heeft nu zomervakantie .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 09-05-2010, 20:11
Verwijderd
Ik heb over een week ook alweer vakantie.
Oud 09-05-2010, 20:12
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
@ Jaeger: Ik lol'de om je sig.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 09-05-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Jachtschotel is een gerecht met 3 laagjes: appel, gehakt en aardappel. Het is min of meer mijn lievelingseten .

Als blijkt dat het niet goed is, geen idee, het is dan wel flink klote. Moeten ze het misschien opereren of toch proberen te zetten of zo . Best kut, want ik was een tijdje terug nog in de VU voor een controle en toen was alles goed. 't Vervelende met een sleutelbeenbreuk is dat ze niks kunnen doen, je kan alleen een mitella dragen en dat deed ik tot een week geleden heel trouw.
Anderzijds, het werpt wel een nieuw licht op de zaak, zeker ivm eventuele letselschadevergoeding, waar de slachtofferhulp al aan zat te denken. En omdat ik nu niet kan fietsen moeten ze sowieso het OV betalen :geldwolf:.
Mmm sounds nomable goed

Maar wat kut en rot dat het niet goed gaat met je sleutelbeen. Zeker als je echt actief bent en er gewoon veel last van hebt.
Is het makkelijk om met het ov te gaan, of is het al sneller met de fiets dat is nog kutter. Sterkte!
Oud 09-05-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
@ Jaeger: Ik lol'de om je sig.
Er zit toch geen fout in, hè?
Oud 09-05-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
WTF mijn Franse vriendin heeft nu zomervakantie .
Nice
Not good but ach ja Griekse jongeren hebben 's middags vrij
Oud 09-05-2010, 20:14
Verwijderd
Ja, zodat die anarchistische bendes als een Perzische horde half Athene kunnen afbranden omdat ze boos zijn dat ze niet eeuwig op krediet kunnen leven. Schurken.
Ads door Google
Oud 09-05-2010, 20:17
Verwijderd
tss
Oud 09-05-2010, 20:32
Verwijderd
Het is weer tijd voor Eén tegen Honderd!
Oud 09-05-2010, 20:38
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
jachtschotel met bier als basis
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 20:42
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Het is weer tijd voor Eén tegen Honderd!
OMG Ge-wel-dig!
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 20:43
Verwijderd
Je toon bevalt mij niet, mannetje.
Oud 09-05-2010, 20:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben vet leuk uitgeweest met mijn BFF van de middelbareschool en we hebben besloten dat we gaan samenwonen
Oud 09-05-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vet leuk uitgeweest met mijn BFF van de middelbareschool en we hebben besloten dat we gaan samenwonen
Yessssssss dat is nog eens goed nieuws
Advertentie
Oud 09-05-2010, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vet leuk uitgeweest met mijn BFF van de middelbareschool en we hebben besloten dat we gaan samenwonen
Wat tof!
Samen uit samen thuis
Oud 09-05-2010, 20:50
Verwijderd
Mean nog gelukt met je raps schrijven
Oud 09-05-2010, 20:50
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Aight Fizzle
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 09-05-2010, 20:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Yessssssss dat is nog eens goed nieuws
Citaat:
Wat tof!
Samen uit samen thuis
Citaat:
Aight Fizzle
Ja leuk he!

Dus ik ben lekker naar appartementjes aan het kijken en alles is zoveel betaalbaarder als je samen bent
Oud 09-05-2010, 20:54
Verwijderd
Mogen we wel op huisparty komen als je helemaal rond ben?
Oud 09-05-2010, 20:54
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Dat zeker . Succes met zoeken!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 09-05-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Mogen we wel op huisparty komen als je helemaal rond ben?
Ja een housewarming
wie zijn wij ja wij zijn een stel forumers
Oud 09-05-2010, 20:57
Verwijderd
Funda kijken is heerlijk
Succes!
Oud 09-05-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Ja leuk he!

Dus ik ben lekker naar appartementjes aan het kijken en alles is zoveel betaalbaarder als je samen bent
Nice, . Had je je al ingeschreven?
Oud 09-05-2010, 21:03
Verwijderd
Mijn nieuwe bovenburen zijn wel echt verdomd goed in stampen zeg. Het is alsof ze op pogo sticks door het huis gaan.
Oud 09-05-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Ja een housewarming
wie zijn wij ja wij zijn een stel forumers
ahum wij zijn wel stoer en cool
Ads door Google
Oud 09-05-2010, 21:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nice, . Had je je al ingeschreven?
waar, voor de woningbouwvereniging? Of voor een woning? Allebei nog niet, trouwens.

En van mij mogen jullie op de housewarming komen hoor!
Oud 09-05-2010, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vet leuk uitgeweest met mijn BFF van de middelbareschool en we hebben besloten dat we gaan samenwonen
Goed bezig.
Oud 09-05-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
waar, voor de woningbouwvereniging? Of voor een woning? Allebei nog niet, trouwens.

En van mij mogen jullie op de housewarming komen hoor!
Ja, ik bedoelde de woningbouw. Niet? Waar ga je een huis zoeken? Buiten de woningbouw om kan dat prijzig worden. Alhoewel, met z'n tweeën is iets sneller heel goed betaalbaar. Ik zit nu in een vijfkamerwoning met één huisgenoot, en het is ontzettend goed te betalen. Daarbij is eten ook veel goedkoper.

Laatst gewijzigd op 09-05-2010 om 21:22.
Oud 09-05-2010, 21:20
Verwijderd
Gaaf Fizzle
Oud 09-05-2010, 21:24
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
*sog*
Oud 09-05-2010, 21:24
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Jachtschotel is een gerecht met 3 laagjes: appel, gehakt en aardappel. Het is min of meer mijn lievelingseten .

Als blijkt dat het niet goed is, geen idee, het is dan wel flink klote. Moeten ze het misschien opereren of toch proberen te zetten of zo . Best kut, want ik was een tijdje terug nog in de VU voor een controle en toen was alles goed. 't Vervelende met een sleutelbeenbreuk is dat ze niks kunnen doen, je kan alleen een mitella dragen en dat deed ik tot een week geleden heel trouw.
Anderzijds, het werpt wel een nieuw licht op de zaak, zeker ivm eventuele letselschadevergoeding, waar de slachtofferhulp al aan zat te denken. En omdat ik nu niet kan fietsen moeten ze sowieso het OV betalen :geldwolf:.
Hoezo dat? Jij was toch tegen de tram aangefietst?
Oud 09-05-2010, 21:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, ik bedoelde de woningbouw. Niet? Waar ga je een huis zoeken? Buiten de woningbouw om kan dat prijzig worden. Alhoewel, met z'n tweeën is iets sneller heel goed betaalbaar. Ik zit nu in een vijfkamerwoning met één huisgenoot, en het is ontzettend goed te betalen. Daarbij is eten ook veel goedkoper.
nog niet goed aan gedacht, ik ga het meteen doen want dat is natuurlijk wel een goed idee!
Citaat:
Gaaf Fizzle
jahe!
Oud 09-05-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
nog niet goed aan gedacht, ik ga het meteen doen want dat is natuurlijk wel een goed idee!
Kan je meteen op woningnet gaan spieken naar spotgoedkope huisjes. Maar, omdat je pas heel kort ingeschreven staat, heb je weinig kans op de gewilde huizen. Het komt later altijd nog van pas, die inschrijving.
Oud 09-05-2010, 21:31
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Hoiii.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 09-05-2010, 21:31
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Hoi
Oud 09-05-2010, 21:32
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik heb nog nooit zoveel tegenzin gehad om weer naar school te gaan morgen. In m'n hoofd ben ik al lang gestopt.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 09-05-2010, 21:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, ik bedoelde de woningbouw. Niet? Waar ga je een huis zoeken? Buiten de woningbouw om kan dat prijzig worden. Alhoewel, met z'n tweeën is iets sneller heel goed betaalbaar. Ik zit nu in een vijfkamerwoning met één huisgenoot, en het is ontzettend goed te betalen. Daarbij is eten ook veel goedkoper.
Nou, ik heb me nog niet ingeschreven omdat we het gister pas besloten hebben! Maar ik vind het een goed idee om me wel in te schrijven. En we gaan in Utrecht een huis zoeken.
Oud 09-05-2010, 21:40
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Nice Fizzle!
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 21:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jongens, hoe weet ik wat precies mijn belastbaar jaarinkomen is?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.