Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2003, 09:05
kusjevoorjou
kusjevoorjou is offline
heey, ik ben een meisje van 14 jaar en ik wil mijn vriendje graag rukken...ik heb echt geen idee hoe t moet...dus zou iemadn het kunnen uitleggen...alvast bedankt! =xxx= kusjevoorjou
Oud 29-05-2003, 09:11
Verwijderd
Als je 14 bent, waarom staat er dan 15 onder je naam?

Neem, als hij een erectie heeft, zijn penis in je rechterhand, en vraag hem om jou te leiden. Dan merk je vanzelf hoe het moet, én hoe jouw vriendje het het fijnst vindt. Veel plezier.

Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 09:17.
Oud 29-05-2003, 09:15
kusjevoorjou
kusjevoorjou is offline
Mijn vriendin en ik doen samen met deze naam, zij is 14 ik ebn 15!~
Oud 29-05-2003, 10:07
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Gewoon erectie in de hand nemen en zacht van boven naar beneden bewegen. Er zijn wel moeilijkere technieken maar die zijn nog niet echt nodig de eerste keer.
Oud 29-05-2003, 11:16
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
veel plezier. lol.
Oud 29-05-2003, 11:38
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
- men neme een stuk schuurpapier...
- men legge dat schuurpapier in de palm van de hand
- men legge de hand met het schuurpapier erin om de penis heen
- men gaat heen en weer met de hand van boven naar beneden over d'n penis
- men belt de ambulance...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Oud 29-05-2003, 11:55
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 29-05-2003 @ 12:38:
- men neme een stuk schuurpapier...
- men legge dat schuurpapier in de palm van de hand
- men legge de hand met het schuurpapier erin om de penis heen
- men gaat heen en weer met de hand van boven naar beneden over d'n penis
- men belt de ambulance...
omfg
Oud 29-05-2003, 13:07
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 29-05-2003 @ 12:38:
- men neme een stuk schuurpapier...

- men belt de ambulance...
whehe
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Oud 29-05-2003, 13:49
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
men belle D
Oud 29-05-2003, 15:51
bette4ever
Avatar van bette4ever
bette4ever is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 29-05-2003 @ 12:38:
- men neme een stuk schuurpapier...
- men legge dat schuurpapier in de palm van de hand
- men legge de hand met het schuurpapier erin om de penis heen
- men gaat heen en weer met de hand van boven naar beneden over d'n penis
- men belt de ambulance...
__________________
.:As I made it, I'm gonna lie in my bed of roses:.
Oud 29-05-2003, 15:53
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Evito schreef op 29-05-2003 @ 14:49:
men belle D
speciaal niet gedaan, da's fries voor "mijn ballen" denk ik
Oud 29-05-2003, 15:53
bette4ever
Avatar van bette4ever
bette4ever is offline
Als je vriend een stijve heeft zijn penis in je hand nemen en je gaat met je hand op en neer zoals je vriend het lekker vind. Dat moet je aan je vriend vragen...beter is als hij zijn hand om die van jou doet zodat hij je kan leiden hoe hij het wilt hebben.
Zo is het orgasme lekkerder voor je vriend.
Veel suc6!
__________________
.:As I made it, I'm gonna lie in my bed of roses:.
Oud 29-05-2003, 16:00
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 29-05-2003 @ 16:53:
speciaal niet gedaan, da's fries voor "mijn ballen" denk ik

__________________
V.N.W.D.A.B
Oud 29-05-2003, 17:33
Laïs
Laïs is offline
Vraag het em gewoon?
Heb ik ook gedaan.
__________________
girls in liquid.
Oud 31-05-2003, 16:04
sopsgloss
sopsgloss is offline
mijn vriend zei dat je een soort van ritme moest zoeken
je begint gewoon langzaam en gaat steeds sneller
hij moet maar zeggen wanneer je sneller enzo moet hoor dat dee hij bij mij ook en dat was lekker makkelijk en lekker voor hem
Oud 02-06-2003, 10:35
poesiefox
poesiefox is offline
Zelfs ik vind dat nog het moeilijkste wat er is, iemand aftrekken. Hij heeft er al jaren oefening en een zeer intieme relatie met zijn piemel opzitten, en dan kom ik nog eens een dappere maar onbeholpen poging wagen. Ik zit er verkeerd voor, ik voel niet hoe het voelt, ik heb er geen handigheid (ahum) in.

Ik zuig wel. Dat kan ik nou weer veel beter dan hijzelf.

Dat die arme jongen er nog van klaarkwam ook, de eerste keer dat ik aan hem de hand sloeg...zal wel de opwinding geweest zijn. Er zit een meisje aan mijn pik! Wow!

Nou heb ik ook wel iemand getroffen met een ingewikkelde techniek. Hij gebruikt zelf wijs en middelvinger en duim, en beweegt dan het voorhuidje over zijn eikel op en neer in een soort dichtknijpende beweging als hij om de eikel heen terug gaat. Hij beweegt dus niet van boven naar beneden, nee, juist omgekeerd. Het is niet zomaar van recht op en neer, nee, op is anders dan neer. Pff.

En als het dan echt lekker werd, werd het ding zo groot en stijf dat er niet genoeg voorhuidje meer is om nog over die eikel heen te krijgen. En dan kwam er ook nog van dat glibberspul uit, waardoor ik de grip op het geheel dreigde te verliezen.

Op dat punt raakte ik het spoor altijd bijster, totdat ik door kreeg dat ik dan maar beter kon overschakelen op een andere techniek.

Dat glibberspul combineer je met een goeie klodder spuug, (zorg dat het erop valt en niet ernaast)en dan trek je hem bloot op zijn eikel af, dus met je hele hand erom heen. Die gebruik je dan als voorhuid, eigenlijk.

Je kunt de pret verhogen door je andere hand ook te gebruiken, die heb je om de schacht heen, en die gebruik je of om de boel goed strak te trekken ( niet te strak) en te knijpen om zo wat uit te stellen, of je gebruikt hem om tweehandig af te trekken. Daar gaan ze van spuiten als de brandweer.

Tweehandig kan of met twee vuisten erom heen als een extra grote vuist gebruiken, en dus precies hetzelfde ermee te doen. Maar voor de gevorderden met iets meer coordinatie is het een idee om met je linkerhand om de schacht heen op en neer te wrijven, en dan mag je best stevig knijpen, in een gelijkmatig tempo, en met een zeer natte rechterhand rondjes te draaien om de eikel die je in de kom van je handpalm houdt, en afwisselend nog wat te trekken ook met die hand.

Oja, hoe moet je ervoor zitten. Naast hem op bed liggen moet je altijd op de zij waar je niet mee trekt. Als je rechtshandig bent, lig je dus op je linkerzij. Hij kan met zijn rug naar je toe liggen, dan kun jij dezelfde techniek gebruiken als hij, dat voelt voor hem vertrouwder. Maar dan kun je echt ook maar een hand gebruiken. Hij kan ook met zijn piemel naar je toe liggen, en dat is wel erg gezellig, want je kunt hem ook nog zoenen, en hij kan aan jou zitten enzo. Maar het rukt moeilijker, omdat je er omgekeerd voor zit. En hoe staat zijn erectie, nog een complicerende factor. Naar zijn buik toe, dus flink omhoog, da's het makkelijkst. Recht vooruit is lastiger, dan lig je er niet goed voor. Leg die dus maar met zijn rug naar je toe.

Staand is nog het handigst, volgens mij begint iedereen zo, buiten de disco. Allebei je handen zijn vrij, je kan er makkelijk op spugen en hij kan ook nog meewerken door met zijn heupen het tempo aan te geven.

Zittend op de bank, jij op je knietjes naast hem of schuin voor hem. Meer als voorspel, geschkt voor heftig zoenen, en jouw borsten wiebelen zo fijn vlak voor zijn neus.
Of je gaat achter hem zitten, met je benen om hem heen, en dan met je armen onder de zijne door om zijn heupen heen zijn piemel aftrekken.

Hoe hou je je hand? Duim naar boven gericht, dan is je pols recht, of juist omgekeerd, met je handpalm naar boven en je pols omgeknikt? Hangt weer van zijn stand af.

Ja, 't is een exacte wetenschap...en dan willen ze ook allemaal wat anders.

Wat bij ons heel goed werkte was hem zichzelf af te laten trekken, en goed op te letten. Aanschouwelijk onderwijs is heel pedagogisch verantwoord. Of hem zijn hand om de jouwe heen te laten leggen en je zo een beetje te sturen.

Hij moet goede aanwijzingen geven, harder, zachter, meer knijpen, sneller, nu heel voorzichtig.

Hoe zie je of je het goed doet? Als hij heel hard en nog groter wordt, of erg donker van kleur, door de betere doorbloeding, als er voorvocht uitkomt, als hij begint te kreunen. Luister naar die kreuntjes, dat is een soort Geigerteller.

Wanneer gaat het fout: als ie weer slapper wordt. Help! Harder, zachter? Als je het te hard deed, heb je hem pijn gedaan, dan dus niet nog harder gaan trekken. Hij kan het beste zeggen wat je moet doen op zo'n moment. Een extra dosis speeksel kan nooit kwaad, btw.

Het gevoeligst is dat V-tje op de eikel. Ook de rand is erg gevoelig, en ook dat toompje van zijn voorhuid. Daar dus niet te stevig wrijven, en veel spuug gebruiken.


Ach, als je wat verder bent ga je hem er lekker bij afzuigen. Veel makkelijker voor jou, nog veel lekkerder voor hem. Trekken en zuigen is voor hem hetzelfde als beffen en vingeren voor ons.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 03-06-2003, 17:33
ufo2230
ufo2230 is offline
en poesiefox heeft wederom een handleiding geschreven;
"hoe gebruik je het best een penis".

in blijde verwachting op het boek met illustraties


groetjes jan,
__________________
To have sex, or to stay a virgin! That's the question!
Oud 03-06-2003, 17:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ufo2230 schreef op 03-06-2003 @ 17:33:
en poesiefox heeft wederom een handleiding geschreven;
"hoe gebruik je het best een penis".

in blijde verwachting op het boek met illustraties


groetjes jan,
Mja ze zou best een boek kunnen schrijven Sex voor dummies en mensen zonder fantasie
Verkoopt vast wel goed
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-06-2003, 07:59
checko
Avatar van checko
checko is offline
tis niet zo moeilijk hoor....na een minuut oefenen met je vriednje ken je het...dat weet ik zeker...........
Oud 05-06-2003, 09:02
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Lijkt me toch voor zich spreken net zoals je een meisje moet vingeren.
Je heb er toch wel een idee van hoe het moet, gewoon beet pakken en op en neer met je hand.
Oud 02-02-2010, 02:19
steven van damm
steven van damm is offline
hoi.KOM EENS BIJ MIJ IK ZAL HET JE LEREN
Oud 02-02-2010, 03:26
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
ik denk dat je 6 jaar te laat bent, beste Steven
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 02-02-2010, 07:49
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
dat denk ik ook.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 10:13
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Psychologie Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen.....
HelpMePlease
12 07-10-2002 17:35
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.