Oud 01-04-2005, 19:44
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Deel 11 is alweer vol
dus tijd voor een nieuwe..

Mijn laatste film is Jeux d'enfants, best wel leuk eigenlijk iig apart gemaakt en het jongetje was schattig
Advertentie
Oud 01-04-2005, 20:29
Shinosu
Avatar van Shinosu
Shinosu is offline
Mijn laatste film was 'the Butterfly Effect'. Nooit geweten dat Ashton Kutcher echt kon acteren. Het einde was wel schokkend, maar overall een hele goede film met goede acteerprestaties van iedereen.
Wat wel vaag is: Mijn broer had in de bioscoop een ander einde gezien.
__________________
In my defense, I prefaced that with, "with all due respect."
Oud 01-04-2005, 21:21
Jelena
Avatar van Jelena
Jelena is offline
Detroit rock city
en ya het was wéér geweldig .
__________________
"Skrotum!" "Daar staat SKÖTRUM jongen... MONGOOOOL..."
Oud 02-04-2005, 00:43
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
In good company.

wel vermakelijke film, topher grace speelt erg grappig.
en leuke rol van scarlet johansen
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 02-04-2005, 01:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Shinosu schreef op 01-04-2005 @ 20:29 :
Mijn laatste film was 'the Butterfly Effect'. Nooit geweten dat Ashton Kutcher echt kon acteren. Het einde was wel schokkend, maar overall een hele goede film met goede acteerprestaties van iedereen.
Wat wel vaag is: Mijn broer had in de bioscoop een ander einde gezien.
Director's cut. Staat ook op de dvd. Heb ik nog niet gezien though.

Kan me ook geen beter einde voor de film voorstellen.
Oud 02-04-2005, 02:08
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
Casshern in de bios net
Erg gave film vond ik
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Oud 02-04-2005, 02:08
Verwijderd
La Pianiste

Hele freaky, grimmige film. Verre van leuk of vermakelijk, maar wel cinematisch verantwoord. Sterk einde.
Oud 02-04-2005, 02:27
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
kut vergeten op te nemen
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Oud 02-04-2005, 08:24
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 01-04-2005 @ 19:44 :
Deel 11 is alweer vol
dus tijd voor een nieuwe..

Mijn laatste film is Jeux d'enfants, best wel leuk eigenlijk iig apart gemaakt en het jongetje was schattig
Die film vond ik zo jammer he, het verhaal had veel potentie, maar ze hadden er echt een baggerfilm van gemaakt, slecht acteren, veel cliché, gewoon geen creativiteit, waardoor het verhaal zelf ook vrij stom overkwam, dat vond ik echt heel zonde .

Laatste films:

Igby goes down: is gewoon een topfilm, de film is te ondergewaardeerd, en ryan philippe speelt een rol die echt perfect bij hem past .

Last life in the universe: mooi verhaal, van begin tot eind, de hele film had een soort van eenzame sfeer, ondanks dat ze met zijn tweeën waren, dat was ook goed. Goed einde, mooie muziek. Wat ik tot nu toe van christopher doyle heb gezien is me nog niet tegengevallen, goeie tip dus . Deze hele film was trouwens een goeie tip, hij raakte me echt.

Whale rider: Oef wat was dat meisje ontwapenend zeg. Ook weer een topfilm, ondanks dat hij af en toe vrij voorspelbaar was, dat deed voor mij niks af aan de schoonheid van de film.

Battle royale: ik dacht: laat ik mijn vrienden ook een keer kennis maken met aziatische cinema, en dat is ze bevallen .
__________________
Dat heb je soms...
Oud 02-04-2005, 10:06
Verwijderd
Collateral

Goede film alleen wordt ie soms een klein beetje voorspelbaar, maar toch vet
Oud 02-04-2005, 11:48
Shakermaker
Shakermaker is offline
La Pianiste

zieke film
Oud 02-04-2005, 15:50
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Exorcist: The Prequel

Daar waar Morgan Creek schaamteloos beruchte scènes uit het origineel kopieerde, en aandikte met schrik-effecten en gorigheid, schetst Schrader rustig de situatie en de brengt de personages tot leven. Geen pogingen om het origineel te evenaren, maar om thema's als schuld, verlossing en vrije wil te behandelen.

"You don't conquer evil, you survive it."
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 02-04-2005, 16:31
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
legatus schreef op 02-04-2005 @ 15:50 :
Exorcist: The Prequel

Morgan Creek
Je bedoelt Renny Harlin, neem ik aan?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 02-04-2005, 17:13
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ooru naito rongu(All Night Long)

Heh. Grappig.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 02-04-2005, 17:40
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 02-04-2005 @ 16:31 :
Je bedoelt Renny Harlin, neem ik aan?
Nee, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Ik vertoon vanavond in Helmond de versie van Paul Schrader. Ik heb de eer (lees: pure mazzel) om de film als eerste na de wereldpremière te vertonen voor een betalend publiek.

Heb hem vannochtend zelf proefgedraaid.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 02-04-2005, 19:05
coldplayfan
Avatar van coldplayfan
coldplayfan is offline
Man on fire

Misschien een klein beetje voorspelbaar, maar toch heel spannend
__________________
everything's not lost
Oud 02-04-2005, 19:11
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
legatus schreef op 02-04-2005 @ 17:40 :
Nee, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Ik vertoon vanavond in Helmond de versie van Paul Schrader. Ik heb de eer (lees: pure mazzel) om de film als eerste na de wereldpremière te vertonen voor een betalend publiek.

Heb hem vannochtend zelf proefgedraaid.

*is jaloers.



On-Topic :

The Punisher (2004) : Belongs in the trashcan. Had alleen Samathis Mathis niet meer 1-2-3 herkend.
Oud 02-04-2005, 23:06
Verwijderd
Paths of Glory

Van Kubrick, met o.a. Kirk Douglas.

Wel een aardige film, maar soms een beetje houterig geacteerd. Het thema van de film en de achterliggende gedachte zijn wel goed verbeeld.
Ads door Google
Oud 03-04-2005, 02:02
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Be Cool

Ge-wel-dige film! Echt in één woord: fan-tas-tisch! Een héél geslaagde parodie op de wereld van de muziekbusiness, en dan vooral op de gangsta-rap. Op de mtv-niggers in hun cars, volgehangen met hun bling-bling en hun bitches. Ook veel verwijzingen naar bestaande sterren en films. Echt niet wat je verwacht als je de onterecht negatieve recensies hebt gelezen.

Laatst gewijzigd op 03-04-2005 om 03:34.
Oud 03-04-2005, 03:29
Verwijderd
Mar Adentro (The Sea Inside)

Geweldige film over Ramon Sampedro, een man die na een ongeluk verlamd is geraakt en daardoor 28 jaar aan bed gekluisterd is. Hij wil euthanasie laten plegen, maar die keuze wordt in een langdurig justitiëel gevecht telkens afgewezen.
Een waargebeurd verhaal, en daarom des te meer aangrijpender.
Oud 03-04-2005, 05:21
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
house of wax, 2005 remake.
beste leuke film, vooral door elishe cuthbert.
maar jammer genoeg weinig schrikmomenten
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 03-04-2005, 09:56
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Kikujiro: ik neem al het negatieve wat ik ooit over Kitano heb gezegd bij deze terug, kikujiro was een heerlijke film. Ik heb dubbel gelegen en verdriet gevoeld, maar aan het eind zat ik daar met een glimlach van geluk nog na te genieten van zo'n ontzettend mooie film . Toch sonatine maar eens aanschaffen .

Enter the dragon: al eens gezien, wel leuk, maar niet meer dan dat.
__________________
Dat heb je soms...
Oud 03-04-2005, 11:34
Verwijderd
Hitch

Was zeker leuk
Oud 03-04-2005, 13:19
Gary Glitter
Avatar van Gary Glitter
Gary Glitter is offline
ring 2, ik vind het kind kalm en wijs, en hij noemt zn moeder steeds rachel
het is een nep kind
Oud 03-04-2005, 13:41
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Charlies Angels 2: full trohtle

Wel leuk, maar niet zo leuk als deel 1
Advertentie
Oud 03-04-2005, 14:26
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Day of the woman/I spit on your grave

Zelfs voor een goedkope exploitatie flick absoluut en 100% bagger. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je tijdens een wilde verkrachtingsscéne bijna in slaap valt?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 03-04-2005, 16:19
Verwijderd
pieces of april - aardig!
Oud 03-04-2005, 16:33
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 03-04-2005 @ 14:26 :
Day of the woman/I spit on your grave

Zelfs voor een goedkope exploitatie flick absoluut en 100% bagger. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je tijdens een wilde verkrachtingsscéne bijna in slaap valt?
jah ook baggerfilm het enigste waar het over gaat is het verkrachten van het meisje of het voobereiden daarvan.
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 04-04-2005, 02:01
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Donnie Darko

Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Ik denk dat ik het wel een goeie film vind Maar wel raar.
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Oud 04-04-2005, 12:50
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Cellular

leuk
Oud 04-04-2005, 14:52
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Kikujiro: weer, maar nu niet in mijn eentje gekeken. Het is echt een geweldige film .
__________________
Dat heb je soms...
Oud 04-04-2005, 15:51
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Heaven<333
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 04-04-2005, 15:54
FreeZzze
FreeZzze is offline
Verborgen gebreken

Ik had eerst het boek gelezen en de film was even goed, misschien wel beter. Echt een spannende maar realistische film! Alleen ik zou wel eerst het boek lezen want mijn vader had 't boek niet gelezen en vond de film vrij vaag
Oud 04-04-2005, 15:55
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ik heb net Spirited Away gezien. Wat een mooie stijl heeft die film, echt ontzettend mooi getekend. In het begin moest ik wel even wennen aan het relatief weinige aantal beeldjes per seconde maar dat duurde maar een minuut. Het verhaal vond ik erg bijzonder, absurd af en toe, maar ik bleef geboeid tot het einde.
Oud 04-04-2005, 16:09
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 04-04-2005 @ 15:55 :
In het begin moest ik wel even wennen aan het relatief weinige aantal beeldjes per seconde maar dat duurde maar een minuut.
Je televisie liet plots voor een minuut minder dan 25 beelden (eigenlijk 50) per seconde zien? Merkwaardig.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 04-04-2005, 16:35
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
legatus schreef op 04-04-2005 @ 16:09 :
Je televisie liet plots voor een minuut minder dan 25 beelden (eigenlijk 50) per seconde zien? Merkwaardig.
Ik keek op een monitor, maar daar lag het niet aan. De tekenfilms die ik gewend ben hebben meestal gewoon meer 'tussentekeningen'. Maar qua styllistische schoonheid halen die het meestal niet bij Spirited Away.
Ads door Google
Oud 04-04-2005, 16:45
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 04-04-2005 @ 16:35 :
Ik keek op een monitor, maar daar lag het niet aan. De tekenfilms die ik gewend ben hebben meestal gewoon meer 'tussentekeningen'. Maar qua styllistische schoonheid halen die het meestal niet bij Spirited Away.
Je bedoelt dat Spitited Away niet helemaal full motion is voor wat betreft de animaties? Nee, dat klopt.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 04-04-2005, 17:12
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
The terminal , ik vond hem vrij matig. De film was best vermakelijk, en het hele vliegveld was prachtig neergezet, alleen wordt de film vrij standaard emotioneel naarmate hij vordert, en is het erg irritant dat men de Krakoziaan (oost-bloklander) als een compleet wereldvreemde nabootst.
Ook werd gedaan alsof achter de roldeuren het beloofde land lag, wat me nogal irriteerde. Tom Hanks speelde de wereldvreemde wel aardig, dat moet je hem nageven, maar meer als wat simpel vermaak vond ik het niet.

Man on fire . Ik vond hem erg stoer. Soms wel erg jammer dat het bijna overal zo "mtv" moet, maar toch een erg toffe film. Dakota Fanning ook wat meer gaan waarderen, in Hide and seek vond ik haar niet echt bijzonder. Revenge!

Excorsist: the beginning , erg matig, maar och ook som best wel weer vermakelijk . Verhaal is stom, personages zijn stom, niet kloppende ontwikkelingen, voorspelbaarheid, overbodige scenes, een vreselijk laatste halfuur, met een vreselijk einde, computertrucs die lelijk zijn. Grote bagger eigenlijk, maar sommige schrikeffecten komen best aan, en de film is zeer zwak toch wel vermakelijk.
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Oud 04-04-2005, 19:44
Verwijderd
Fear and Loathing in Las Vegas

Ein-de-lijk eens helemaal gezien. Ik vind het een matige film, soms leuk, soms wat saai. Johnny Depp en Benicio Del Toro speelden wel goed, maar het verhaal kon me niet echt boeien.
Oud 04-04-2005, 19:48
Verwijderd
Galaxy Quest <3
Oud 04-04-2005, 20:00
Prog
Prog is offline
Motorcycle diary's in het filmhuis bij ons in Purmerend. Een film dat gaat over Che guvara (of hoe je het ook in godsnaam schrijft). Prachtig!
Oud 04-04-2005, 20:10
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 04-04-2005 @ 16:45 :
Je bedoelt dat Spitited Away niet helemaal full motion is voor wat betreft de animaties? Nee, dat klopt.
Ja, dat bedoel ik, bedankt.
Oud 04-04-2005, 20:49
Verwijderd
Girl with a pearl earring

ik vond em best mooi, ik woon in Delft dus soms heej dat ken ik
maar die scarlett johansson keek alsof ze een iq lager dan dr schoenmaat had, en ook de hele film lang. jammah.

maar nog steeds
Oud 05-04-2005, 00:09
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
'the Butterfly Effect'

-Leuk, goed, eigelijk niets mis mee
ben wel benieuwd naar het andere einde(ik heb de dvd van videotheek)


ikiru

- GENIAAL, was er echt helemaal van onderste boven


the terminal

-Wel leuk, maar heb om de trailer meer moeten lachen dan de hele film bij elkaar
Oud 05-04-2005, 01:42
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Persona

The seventh seal

allebei , ik verheug me al op het zien van zijn andere films!
__________________
John Merrick: I am not an animal. I am a human being.
Oud 05-04-2005, 09:28
Verwijderd
In and Out, beetje simpel en voorspelbaar maar wel leuk
Oud 05-04-2005, 10:17
Verwijderd
The Butterfly Effect en hij was heel erg anders dan ik verwachtte, maar wel op een positieve manier. Ik vond het wel een goede film.

O, en Ocean's Eleven, maar die had ik al eens gezien.
Oud 05-04-2005, 17:55
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
stopmakingsense schreef op 05-04-2005 @ 01:42 :
Persona

The seventh seal

allebei , ik verheug me al op het zien van zijn andere films!


Wild Strawberries, Cries & Whispers, Fanny och Alexander
Oud 05-04-2005, 17:59
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
The incredibles

Als pixar een ding kan is het een hype maken, net als hun andere werk een zeer degelijke, maar super overgewaardeerde animatie film
Oud 05-04-2005, 18:39
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Pater Panchali, in de herkansing.

Tja, World of Apu is en blijft stukken beter.

Battle Angel Alita

Echt een film die ik eens in de zoveel tijd moet kijken. Dus dat doe ik dan ook. En hij was weer kort maar forceful.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 23:08
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.