Oud 09-10-2008, 13:24
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
ik vraag me af wat voor jullie dames nou echt de ideale penis is
houden jullie van klein (tot 10 cm), benedengemiddeld (11-14 cm), bovengemiddeld (15-19 cm) of groot? (20+ cm)
en houden jullie van dun (tot 9 cm omtrek), gemiddeld (10-13 cm omtrek), of dik (14+ cm)?

ben benieuwd wat eruit komt
en ga nou niet zeggen het doet er niet toe
want ik ben gewoon nieuwsgierig wat voor de dames het lekkerst aanvoelt
en ik neem aan dat jullie er allemaal een persoonlijke mening over hebben
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 13:50
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
het ging er toch niet om hoe groot ie was.... maar wat je ermee kan!

of zeggen ze dat alleen maar om je niet schuldig te laten voelen...omdat ze er eigenlijk niks van voelt!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 14:04
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
het ging er toch niet om hoe groot ie was.... maar wat je ermee kan!

of zeggen ze dat alleen maar om je niet schuldig te laten voelen...omdat ze er eigenlijk niks van voelt!
een meisje zal dat zoiezo niet zo snel tegen je zeggen haha
ik wil ook niet zeggen dat het een drama is als je kleiner of groter geschapen bent..
ben alleen benieuwd wat de voorkeur is van de dames als ze mogen kiezen!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 14:08
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ik maak me er in ieder geval nooit druk om ! Ben gewoon gemiddeld en een beetje geloof ik

Maar benieuwd wat de dames idd nou zelf het fijnst vinden!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 14:27
Verwijderd
Citaat:
het ging er toch niet om hoe groot ie was.... maar wat je ermee kan!

of zeggen ze dat alleen maar om je niet schuldig te laten voelen...omdat ze er eigenlijk niks van voelt!
dat is idd verzonnen om mannen met kleine piel gerust te stellen ;x hoewel een beetje dikte natuurlijk wel relaxed is!


edit: ho ik ben een man, sorry dit antwoord telt niet
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 14:51
Verwijderd
Eindelijk eens een origineel, interessant en relevant topic!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 18:23
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vind de zin 'gaat erom wat hij er mee kan' ook een beetje achtergehaald. Natuurlijk is dat wel van belang. Maar ik heb een exvriendje gehad met zo'n dun klein piemeltje daar kun je natuurlijk ook niets mee. Verder houd ik gewoon van gemiddeld. Een grote piemel is niets voor mij. Dikte is zeker belangrijk. Ik denk dat mijn vriends piemel wel gemiddeld is, maar ik heb zou niet weten hoeveel cm die is, want dat ga ik echt niet opmeten.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 18:26
Ali Bouali
Avatar van Ali Bouali
Ali Bouali is offline


bitches diggen echt wel een grote lul jeweettoch
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 20:11
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
helaas heb ik nooit een rolmaat bij de hand als ik seks heb..
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 22:46
Verwijderd
voor mij hoeft het niet groot. maar dat ligt meer aan mijn gebrek. En verder...ik vind wat er verder aan een piemel vastzit, ook wel belangrijk. en daarmee doel ik op de kerel zelf. Maar nu heb ik gewoon de mazzel gehad dat eigenlijk alle piemels die ik heb mogen meemaken gemiddeld of bovengemiddeld waren.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 23:16
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
@ Ali Bouali

geinige grafiek waar heb je die vandaan?
ik denk zelf dat het ook afhangt van het meisje zelf wat ze lekker vind
daarom ben ik benieuwd of de meeste meisjes nou liever groot hebben of klein dun of dik

Laatst gewijzigd op 09-10-2008 om 23:21.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 23:17
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
voor mij hoeft het niet groot. maar dat ligt meer aan mijn gebrek. Maar nu heb ik gewoon de mazzel gehad dat eigenlijk alle piemels die ik heb mogen meemaken gemiddeld of bovengemiddeld waren.
dus als je mag kiezen dan ga je voor een gemiddelde piemel?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 00:24
raammeer
Avatar van raammeer
raammeer is offline
lengte maakte me geen donder uit, omtrek is belangrijk voor mij 13, 14 cm perfectttt
__________________
Toen ik een konijntje was... (&)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 00:56
Cor Steyn
Cor Steyn is offline
Citaat:
dat is idd verzonnen om mannen met kleine piel gerust te stellen ;x hoewel een beetje dikte natuurlijk wel relaxed is!


edit: ho ik ben een man, sorry dit antwoord telt niet
wiens dikte heb jij wel eens gevoeld dan tetter

tis voor je te hopen dat proxy deze post niet ziet
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 07:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En verder...ik vind wat er verder aan een piemel vastzit, ook wel belangrijk. en daarmee doel ik op de kerel zelf.

Dat mag ik toch wel hopen, ja.

Citaat:
lengte maakte me geen donder uit, omtrek is belangrijk voor mij 13, 14 cm perfectttt
14 cm omtrek?! Auw...
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 08:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dames hebben geen penis.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 11:31
Verwijderd
Citaat:
dus als je mag kiezen dan ga je voor een gemiddelde piemel?
het maakt me echt geen moer uit ik zei namelijk dat ik nog nooit kleiner dan gemiddeld heb getroffen, dus dat ik niet kan zeggen wat ik nou eigenlijk leuker vind. mag dat ook?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 12:22
Verwijderd
"jou ideale penis" zou een goede tvserie zijn
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 12:59
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
het maakt me echt geen moer uit ik zei namelijk dat ik nog nooit kleiner dan gemiddeld heb getroffen, dus dat ik niet kan zeggen wat ik nou eigenlijk leuker vind. mag dat ook?
oke dan snap ik em
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 13:01
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
"jou ideale penis" zou een goede tvserie zijn
haha ja denk het ook of.. help mijn man heeft geen ideale penis
of iets dergelijks ahahaha
maar wat is jou ideale penis dan Katje?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 15:11
Verwijderd
Citaat:
helaas heb ik nooit een rolmaat bij de hand als ik seks heb..


en om nou een schatting te maken als je opgewonden bent, tja... ik heb het vermoeden dat de ''ramingen'' dan enkele cm boven de werkelijke lengte liggen ...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 15:16
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Voor mij is een penis perfect als hij helemaal in mij kan komen. En dus zeker niet te lang, want dat doet pijn. Geen idee hoe lang dit in cm is. En qua dikte... tja, niet te dun (maar wat is te dun). Gemiddeld is prima lijkt me.
Dikte is dus belangrijk, lengte = niet te lang. Het is voor mij fijn en intenst is hij helemaal in mij kan komen zonder dat het pijn doet.

Mijn vriend is perfect voor mij. Hij kan helemaal in mij komen. Langer had ook niet gemoeten.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 15:24
Verwijderd
Citaat:
perfect als hij helemaal in mij kan komen.




Dat is óók heel handig als jullie een zwangerschap plannen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 18:57
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
leuk alle reacties
conclusie wat ik tot nu toe kan trekken is dat over het algemeen voor de meeste meisjes de dikte belangrijker is als de lengte,, en dat de meeste meisjes toch het liefst een gemiddelde piemel hebben
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 19:47
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
lengte maakte me geen donder uit, omtrek is belangrijk voor mij 13, 14 cm perfectttt
Dat lijkt me echt niet prettig.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 21:10
Verwijderd
Ja nou ik hou van klein! Wat denk je nou zelf Er is echt geen enkel meisje dat een kleine piemel leuker zal vinden dan een gemiddelde of grote, hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 22:10
Verwijderd
Citaat:
oke dan snap ik em
maar gezien al jouw reacties in dit topic krijg ik een beetje het idee dat je toch behoorlijk graag wil concluderen dat groot nu eenmaal beter is.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ja nou ik hou van klein! Wat denk je nou zelf Er is echt geen enkel meisje dat een kleine piemel leuker zal vinden dan een gemiddelde of grote, hoor.
Correctie: De meerderheid van de meisjes (ikzelf ook) zijn het wel met je eens... Om te stellen dat elk meisjse (geen enkel) daar van houdt is nogal kort-door-de-bocht en kortzichtig
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 22:45
Verwijderd
Citaat:
14 cm omtrek?! Auw...
Ja, zeg dat wel.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 00:12
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
maar gezien al jouw reacties in dit topic krijg ik een beetje het idee dat je toch behoorlijk graag wil concluderen dat groot nu eenmaal beter is.
haha neehoor ik ben gewoon nieuwsgierig wat jullie dames zeggen..
ik snapte je reactie in eerste instantie niet helemaal.. dat is alles
ik denk zelf juist niet dat groot altijd beter is..
maar gezien de reacties tot nu toe denk ik dat gemiddeld over het algemeen het fijnst is voor een vrouw
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 00:15
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Ja nou ik hou van klein! Wat denk je nou zelf Er is echt geen enkel meisje dat een kleine piemel leuker zal vinden dan een gemiddelde of grote, hoor.
ik ken eerlijk gezegd wel meisjes die van een kleine piemel houden..
alleen is die piemel dan wel dik
klein EN dun is denk ik niet super bevredidgend voor de meeste vrouwen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Correctie: De meerderheid van de meisjes (ikzelf ook) zijn het wel met je eens... Om te stellen dat elk meisjse (geen enkel) daar van houdt is nogal kort-door-de-bocht en kortzichtig
Ik daag je uit om met voorbeelden te komen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 00:45
Verwijderd
Citaat:
ik ken eerlijk gezegd wel meisjes die van een kleine piemel houden..
alleen is die piemel dan wel dik
klein EN dun is denk ik niet super bevredidgend voor de meeste vrouwen
Dat het ze niet uitmaakt, is niet hetzelfde als er van houden. De enige reden waarom iemand een kleine piemel leuker zou kunnen vinden dan een gemiddelde is als ze níet houden van stimulatie en liever minder voelen dan meer. Het zou alleen opgaan voor vrouwen die heel heel 'ondiep' zijn, maar gezien het feit dat de vagina langer wordt zodra je opgewonden raakt en aan de slag gaat, kan dat eigenlijk nooit een punt zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Ik daag je uit om met voorbeelden te komen
Ik kan uiteraard ‘’via een omweg’’ wel beredeneren, waarom ik dat poste. Wellicht ben je al bekend met het fenomeen micropenis… Ik vind dit fenomeen eerder lachverwekkend dan opwindend, maar er zullen uiteraard ‘’mensen’’ op deze aardkloot rondbanjeren, die dit wellicht en relatief kleine penissen ‘’supergeil’’ vinden en hierdoor mogelijkerwijs een betere seksuele beleving hebben (seks zit voor een heel groot gedeelte tussen de oren… om met een toelichting te komen: de meeste mannen vinden het niet lekker een andere man te penetreren, maar zouden geen bezwaar hebben dit bij een ‘’aantrekkelijke’’ vrouw te doen.) Soms verbaas ik me over wat voor belachelijk rare fetisjen sommigen hebben en opwindend vinden. (Ja, een fetisj die mijn inziens niet door de bocht kan is ook een mega-afknapper, maar dat even terzijde )

Daarentegen is het wel zo dat ik je opmerking begrijp. Ik ken ter toelichting geen enkel meisje dat van mening is dat ze vaginaal (of ana... ) beter gestimuleerd raakt door een kleintje t.o.v. de wat grotere. Als je puur kijkt naar stimulans heb je mijn inziens wel gelijk, maar of elk meisje het leuker vindt (vooral vanwege de psychologische factoren) valt toch wel te betwisten.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ik kan uiteraard ‘’via een omweg’’ wel beredeneren, waarom ik dat poste. Wellicht ben je al bekend met het fenomeen micropenis… Ik vind dit fenomeen eerder lachverwekkend dan opwindend, maar er zullen uiteraard ‘’mensen’’ op deze aardkloot rondbanjeren, die dit wellicht en relatief kleine penissen ‘’supergeil’’ vinden en hierdoor mogelijkerwijs een betere seksuele beleving hebben (seks zit voor een heel groot gedeelte tussen de oren… om met een toelichting te komen: de meeste mannen vinden het niet lekker een andere man te penetreren, maar zouden geen bezwaar hebben dit bij een ‘’aantrekkelijke’’ vrouw te doen.) Soms verbaas ik me over wat voor belachelijk rare fetisjen sommigen hebben en opwindend vinden. (Ja, een fetisj die mijn inziens niet door de bocht kan is ook een mega-afknapper, maar dat even terzijde )

Daarentegen is het wel zo dat ik je opmerking begrijp. Ik ken ter toelichting geen enkel meisje dat van mening is dat ze vaginaal (of ana... ) beter gestimuleerd raakt door een kleintje t.o.v. de wat grotere. Als je puur kijkt naar stimulans heb je mijn inziens wel gelijk, maar of elk meisje het leuker vindt (vooral vanwege de psychologische factoren) valt toch wel te betwisten.
Haha ja okee, aan fetishen had ik niet gedacht! En er zullen inderdaad allicht verder nog uitzonderingen zijn, maar dat zijn er zo weinig dat een generalisatie wel op z'n plaats is, lijkt mij. Waarmee ik overigens niet bedoel te zeggen dat jongens met kleinere piemels meteen afgewezen worden, want zo belangrijk vinden veel meiden het nou ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 20:45
Hosselarin
Avatar van Hosselarin
Hosselarin is offline
het komende topic is
"zijn mijn schaamlippen op ideale grootte?"
menschen, waar gaan we naartoe
__________________
I will never love you more than peanutbutter
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 21:46
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
het komende topic is
"zijn mijn schaamlippen op ideale grootte?"
menschen, waar gaan we naartoe
gelukkig is jou bijdrage aan dit forum enorm..
dat kunnen we allemaal lezen aan je geweldige reactie
als het onderwerp je niet interesseert dan lees je er lekker overheen zeikerd
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 21:50
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Dat het ze niet uitmaakt, is niet hetzelfde als er van houden. De enige reden waarom iemand een kleine piemel leuker zou kunnen vinden dan een gemiddelde is als ze níet houden van stimulatie en liever minder voelen dan meer. Het zou alleen opgaan voor vrouwen die heel heel 'ondiep' zijn, maar gezien het feit dat de vagina langer wordt zodra je opgewonden raakt en aan de slag gaat, kan dat eigenlijk nooit een punt zijn.
nee ik ken echt een meisje die een relatie had met een jongen die zeker niet groter was als 11 of 12 cm en dat vond zij perfect.. dit meisje heeft wel met meerdere jongens seks gehad die een langere piemel hadden dan dat en toch vond ze het met die jongen met die korte penis het lekkerst.. alleen had deze jongen wel een dikke pik wat zij dus veel belangrijker vond dan de lengte
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 22:16
Verwijderd
Citaat:
nee ik ken echt een meisje die een relatie had met een jongen die zeker niet groter was als 11 of 12 cm en dat vond zij perfect.. dit meisje heeft wel met meerdere jongens seks gehad die een langere piemel hadden dan dat en toch vond ze het met die jongen met die korte penis het lekkerst.. alleen had deze jongen wel een dikke pik wat zij dus veel belangrijker vond dan de lengte
Ja maar haha, ik vond de seks met de jongens die gemiddeld waren ook lekkerder dan de seks met de jongen met de grote piem0l, maar dat lag aan de technieken, niet aan het materiaal Als je geen skillz hebt kun je met het beste materiaal nog niet fatsoenlijk iemand bevredigen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 01:54
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
[afbeelding]


bitches diggen echt wel een grote lul jeweettoch
7.5" by 6.5"

19.05 bij 16.51

liever dik dan lang blijkbaar
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 17:35
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Sommige mensen weten het verschil tussen omtrek en doorsnede niet, geloof ik.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 18:45
Verwijderd
Citaat:
haha neehoor ik ben gewoon nieuwsgierig wat jullie dames zeggen..
ik snapte je reactie in eerste instantie niet helemaal.. dat is alles
ik denk zelf juist niet dat groot altijd beter is..
maar gezien de reacties tot nu toe denk ik dat gemiddeld over het algemeen het fijnst is voor een vrouw
oke ik bedoelde dus dat het voor mij niet uitmaakt omdat ik er toch geen fuck aan heb (ha-ha), maar wat je zelf al zegt, gemiddelde het prettigst voor dames. misschien ook dat ze het daarom als gemiddelde genomen hebben?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 20:10
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
7.5" by 6.5"

19.05 bij 16.51

liever dik dan lang blijkbaar
als we het grafiekje mogen geloven wel ja
al is 19.05 cm ook best lang..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 20:46
JustADreamer
JustADreamer is offline
Ergens rond de gemiddelde lengte, iets er boven of er onder maakt me niet uit. Maar niet te lang, dat is pijnlijk. En onder de 10 cm is ook wel errug klein. Qua dikte heb ik wel liever gemiddeld of daar iets, maar zeker niet al te veel, boven. Wat een gozer er mee kan/doet, en of hij me ook op andere manieren weet te pleasen is veeeeel belangrijker.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 10:36
Verwijderd
Waarom moet een aantal mensen toch zo nodig zeggen dat 'het belangrijker is wat de persoon ermee doet dan hoe lang ie is'? Of dat de 'persoon die er aan vast zit' interessanter is dan de omtrek?

Natuurlijk, als Scarlett Johansson met me naar bed wilt maar ze kan er helemaal niets van is het waarschijnlijk lekkerder om met iemand van 'minder' uiterlijk die enorm goed in bed is, de liefde te bedrijven. Dat is een open deur intrappen, maar daar wordt toch helemaal niet om gevraagd? Geef nou maar gewoon antwoord op de vraag
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 15:11
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
ik vraag me af wat voor jullie dames nou echt de ideale penis is
lengte: bovengemiddeld (15-19 cm)
dikte: gemiddeld (10-13 cm omtrek)
zoiets dénk ik, maar ik lig niet in bed met een liniaal dus tja, het zijn schattingen.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 16:55
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Gewoon gemiddeld. Niet te klein of te dun want dan voel je niks, en niet te groot want dat past niet of doet zelfs pijn.
en ik ga niet naar bed met een rolmaat of lineaal, dus ik zou geen exacte getallen weten. Eigenlijk weet ik ook niet ongeveer.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 19:50
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
als we het grafiekje mogen geloven wel ja
mja

Citaat:
al is 19.05 cm ook best lang..
zit boven de een en onder de ander, of omgekeerd

Citaat:
Sommige mensen weten het verschil tussen omtrek en doorsnede niet, geloof ik.
16.5 cm diameter
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 20:22
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Zo groot is 14cm toch niet? Net 4,4 centimeter in doorsnede
als we de gemiddeldes mogen geloven die naar buiten zijn gebracht door de onderzoeken naar omtrek van de penis.. dan is het ongeveer 11, 12 cm dus daarmee vergeleken is 14 cm toch wel vrij groot
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 20:24
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
@ arPos

ik denk dat 90% van de jongens toch wel onder de 19 cm zit qua lengte
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.