Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2009, 16:42
LongTallErnie
Avatar van LongTallErnie
LongTallErnie is offline
Citaat:
Ik ben 14 en zou best graag op voetbal willen, omdat ik het best wel goed kan!

Alleen bij voetbal douchen ze naakt hoorde ik, en dat zou ik nooit durven!

Heeft iemand ervaring, ik hoorde soms ook van douchen in een onderbroek!

En ik ben ook erg bang dat ik per ongeluk een stijve zou krijgen ofzo, kan iemand (die misschien zelf ook voetbalt) mij verder helpen?

Gewoon lekker meedoen met voetbal spelen en douchen (lees opfrissen) hoort er toch bij.?
Ja douchen met je kleren aan gaat hem niet worden hé, douchen doe je naakt.
Zo simpel is dat, je kom toch zeker niet van een andere planeet ofzo.?
En mijn piemel is ook maar iets meer dan niks in zo'n situatie en so what.?!!
Wat "hij" is en kan bij de vrouwen is voor mij een weet en dáár is die óók voor,
je zal toch de grootste lul hebben tijdens douchen met 11 andere heren nabij......
Oud 10-11-2009, 18:37
Verwijderd
Gewoon naakt douchen tenzij de rest allemaal in onderbroek gaan ofc, mocht je een stijve op voelen komen, ga je naar de W.C. en wacht je tot ie weg is en ga je weer terug de douche in, 1 tip, buk niet dat word als nogal fout opgevat.
Oud 10-11-2009, 19:23
LongTallErnie
Avatar van LongTallErnie
LongTallErnie is offline
en laat je zeepie niet vallen hahahahahahahahaha
Oud 12-11-2009, 17:48
Uzzy45
Uzzy45 is offline
luister, je doucht gewoon met je onderbroek als de rest van de team het ook doet, en als ze naakt douche doe je het tog ook gwn niks raars aan?? Ik voetbal al lang , mijn elftal doucht met de onderbroek aan. Na het douchen droog je jezelf af met de handdoek en dan bind je de handdoek om je middel heen. Hierdoor kan je je natte onderbroek uitdoen en verwisselen zonder dat iemand je penis ziet.
Oud 12-11-2009, 19:53
Verwijderd
^ Wat raar allemaal. Het spijt me zeer maar ik vind dat wel erg.. kinderachtig. Waarom doen mensen toch zo vreemd en schaamtevol om iets dat zo normaal/natuurlijk is?

Ik zie mezelf na het sporten al met beha en onderbroek onder de douche staan om me daarna om te kleden terwijl ik bedekt probeer te blijven met een handdoek om me heen.
Oud 12-11-2009, 20:48
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik vind trouwens wel dat als je een echte voetballer wilt worden, je ook mans genoeg moet zijn om met je blote snikkel te douchen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 12-11-2009, 20:51
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Ik vind trouwens wel dat als je een echte voetballer wilt worden, je ook mans genoeg moet zijn om met je blote snikkel te douchen.
Een Waare voetballer heeft een groeiachterstand door de trappen in zn ballen
(daarom speel ik hockey)
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Oud 12-11-2009, 20:59
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Daar kunnen ook rake klappen vallen.

Overigens nog nooit in mijn noten getrapt.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 12-11-2009, 21:01
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
^ Daar kunnen ook rake klappen vallen.

Overigens nog nooit in mijn noten getrapt.
100%
waar.
waarom?
Omdat ik net tijdens de training in mn noten getrapt ben door een meisje O.O
en HARD ook.
(Doet nu nog pijn)
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Oud 18-11-2009, 23:37
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
een stijve gebeurd niet, net als bij de huisarts. voor je het weet heb je weer een broek aan.
Slecht voorbeeld, je moest mijn huisarts eens zien
Oud 20-11-2009, 22:41
Zinooo
Zinooo is offline
Als je een stijfe krijgt is dat toch juist lekker! Trek jezelf af en laat weten dat het je niks uitmaakt! Of gooi dat ding van mijn part ff in hun lekkerste gaatje!
Oud 20-11-2009, 23:05
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Oud 20-11-2009, 23:29
men123
men123 is offline
Geloof me, een stijve krijg je niet! En de lengte? WHO CARES gewoon doen.
Oud 21-11-2009, 00:00
Verwijderd
En ookal zouden ze er iets om geven, als ze tegen elkaar zeggen "huhu, die piet heeft een kleine lul" is er vast wel iemand die zegt "huhu, kijk jij daarnaar dan??/?????"
Oud 21-11-2009, 20:05
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik snap het hele probleem niet zo geloof ik. Heb jaren gevoetbald maar ik geloof dat dit soort issues toch iets minder aanwezig zijn binnen een damesteam. In je ondergoed douchen vind ik belachelijk, ga dan maar gewoon thuis douchen.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Oud 22-11-2009, 00:37
thomazzz
thomazzz is offline
yooooo allemaal
ik zit in een sport richting en heb 10u. sport in de week.
bij ons doucht iedereen in onderbroek kheb zelf noch nooit pertoeval een stijve gekregen en als je der niet met bezig bent zal die zeker ook niet krijgen.
mocht het zijn dat niemand in onderbroek doucht en toch ben je beschaamt ga dan gwn in onderbroek in het begin zullen ze mss laggen maar ik denk dat ze na een tijd gwn zullen stoppen, en anders draai je met je piemel nr de muur ze zullen de volle maan wel zien maar das zo erg noch niet (tenzij je je daar ook voor schaamt)

anders kan je ook noch doen alzof je na de eerste training dringend weg moet en probeer er dan een beetje op te letten wat iedereen doet en de 2de training kun je je gwn voorbereiden op wat zij doen
Oud 22-11-2009, 14:29
Verwijderd
gewoon thuis gaan douchen?
Oud 22-11-2009, 15:41
Verwijderd
Hee ik heb ook een tijd op voetbal gezeten. Wat grappig is de ''stoerste'' jongens hadden de kleinste.....XD

Ik zou gewoon gaan met die ''banaan''!!!!
Oud 22-11-2009, 22:20
Verwijderd
en eindelijk gerustgesteld?
Oud 25-11-2009, 18:38
men123
men123 is offline
Citaat:
Hee ik heb ook een tijd op voetbal gezeten. Wat grappig is de ''stoerste'' jongens hadden de kleinste.....XD

Ik zou gewoon gaan met die ''banaan''!!!!
Niet helemaal waar, maarja degene die er het meest over opscheppen, hebben meestal de kleine, en wtf.. wat maakt de lengte nou uit ?
Oud 25-11-2009, 19:57
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Iedere jongen hoort inderdaad te weten dat die lengte pas gaat uitmaken wanneer je een stijve krijgt... en die krijg je daar niet, punt. Zelfs homo's zullen hem niet gauw omhoog krijgen in een kleedkamer vol met ontzettend mooie teamgenoten, omdat de sfeer er gewoon niet naar is.

Over vrouwenvoetbalteams en douchen heb ik trouwens wel het één en ander gehoord, maar goed...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 30-11-2009, 12:33
Goldinates
Avatar van Goldinates
Goldinates is offline
Ik vind het niet raar dat iemand er zich voor schaamt! Er zijn toch ook mensen die in badpak/zwembroek naar de sauna gaan omdat ze naakt rondlopen 'in het openbaar' niet leuk vinden... Opzich begrijp ik het echt wel als je het niet meteen ziet zitten om nieuw aan te komen in een ploeg en 1u later al naakt bij hen onder de douche te staan
Langs de andere kant ; zoveel mensen doen het zonder problemen , ik denk dat het gwn 1 maal een knop omdraaien is en gewoon doen 2e keer is al veel minder moeilijk
Ook leuk : miss op voorrand al wat stevige antwoorden verzinne op stomme grapjes whaha dan zal het lachen gauw over zijn (als dat al zou gebeuren)
Oud 30-11-2009, 16:09
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
En er gebeuren geen rare dingen, zoals ik van jongens uit mn klas hoorde?

Bij 14 jarige is dar tuuk anders dan bij 30gers!

Dus iemand eraring?

En dat in onderbroek douchen, weet iemand daar meer van?
Op mijn basisschool douchten we altijd naakt. Ik vond het niet fijn, maar het was een regel. Maar er werd niet geklierd ofzo, dus keep it cool: Als je voetbal leuk vind moet je het gewoon doen.
Over het onderbroekdouchen: de tweede jaars bij ons op school doen dat. Die douchen in hun ondergoed, en verwisselen die dan in de WC. Maar dat moet je als groep afgesproken hebben, dat kan jij niet meer voor elkaar krijgen.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 01-12-2009, 16:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het niet raar dat iemand er zich voor schaamt! Er zijn toch ook mensen die in badpak/zwembroek naar de sauna gaan omdat ze naakt rondlopen 'in het openbaar' niet leuk vinden... Opzich begrijp ik het echt wel als je het niet meteen ziet zitten om nieuw aan te komen in een ploeg en 1u later al naakt bij hen onder de douche te staan
Je moet maar zo denken: iedereen die daar staat te douchen heeft het ook een keer voor het eerst moeten doen en heeft toen precies hetzelfde gedacht als jij nu denkt en met "vreemden" onder de douche moeten staan.

Overigens vind ik het vreemd als mensen in de sauna een zwembroek dragen... Ga dan gewoon niet naar de sauna als je niet naakt in het "openbaar" wil zijn.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-12-2009, 13:14
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:

Overigens vind ik het vreemd als mensen in de sauna een zwembroek dragen... Ga dan gewoon niet naar de sauna als je niet naakt in het "openbaar" wil zijn.
Dit snap ik niet. Naar de sauna gaan staat toch niet gelijk aan het naakt zijn in het openbaar?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 02-12-2009, 18:09
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Als het 'normale' jongens zijn zullen ze je misschien even uitlachen, want het is wel raar natuurlijk. Maar ze weten best dat je geen homo bent.... maak je er niet druk om

Douchen in een boxer is voor watjes en omdat je dan toch al moe bent is eht alleen maar lekker en gezellig om te douchen en denk je geeneens aan iets sexueels
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Oud 03-12-2009, 16:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dit snap ik niet. Naar de sauna gaan staat toch niet gelijk aan het naakt zijn in het openbaar?
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens, slimmerik.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-12-2009, 19:15
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik voel me ontzettend stom, want ik snap het nog steeds niet, jouw opmerking..
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 03-12-2009, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me ontzettend stom, want ik snap het nog steeds niet, jouw opmerking..
Hij heeft het tussen aanhalingstekens gezet, omdat hij ook inziet dat het niet echt openbaar is, maar wel 'openbaar' (omdat je dus naakt rondloopt met andere mensen erbij). Waarschijnlijk omdat hij niet wist welk ander woord hij ervoor moest gebruiken.
Oud 03-12-2009, 22:22
batje
batje is offline
ik ben om het douche bij het voetbal gegaan leef er elke week naar toe
Oud 04-12-2009, 13:33
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Hij heeft het tussen aanhalingstekens gezet, omdat hij ook inziet dat het niet echt openbaar is, maar wel 'openbaar' (omdat je dus naakt rondloopt met andere mensen erbij). Waarschijnlijk omdat hij niet wist welk ander woord hij ervoor moest gebruiken.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 04-12-2009, 20:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hij heeft het tussen aanhalingstekens gezet, omdat hij ook inziet dat het niet echt openbaar is, maar wel 'openbaar' (omdat je dus naakt rondloopt met andere mensen erbij). Waarschijnlijk omdat hij niet wist welk ander woord hij ervoor moest gebruiken.
Dat klopt niet helemaal, maar laten we het daar maar op houden.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-02-2011, 21:25
rvanheissen
Avatar van rvanheissen
rvanheissen is offline
Ik ben 14 en zou best graag op voetbal willen, omdat ik het best wel goed kan!
Alleen bij voetbal douchen ze naakt hoorde ik, en dat zou ik nooit durven!
Heeft iemand ervaring, ik hoorde soms ook van douchen in een onderbroek!
En ik ben ook erg bang dat ik per ongeluk een stijve zou krijgen ofzo, kan iemand (die misschien zelf ook voetbalt) mij verder helpen?

hee ik ben 16 en begon ook ongeveer op m'n veertiende met voetbal. voor mij was de eerste keer ook fcking eng. ik weet niet of je al iemand kent daar maar ik zit met iemand in het team waar ik ook mee in de klas zit en waar ik mee werk. (dit is soms wel raar omdat je dan alles van elkaar weet) bij mij in het team zitten twee jongens die douchen met hun boxer aan maarja de een heef vaak een witte boxer aan en dan is het nog net of hij naakt staat want je ziet alles er doorheen. ik had alleen 1 keer dat toen ik me shampoo pakte van de grond en dus bukte (nooit doen) dat twee teamgenoten tegen me aan begonnen te rijden met hun .... dit scheen een grapje te zijn dat ze deden als iemand bukte . kon ik achteraf wel om lachen. maar je moet gewoon ff proberen het valt acheraf reuzen mee. ik was er ook zo gewend aan ik ben nu ook heel close met mijn teamgenoten zo close dat ik zelfs pas met een paar maten uit mijn team in m'n blote snikkel een rondje om de kleedkamers ben gerend na het trainen

dus gewoon gaan douchen en dan komt het vanzelf goed
en over die stijve (doet hem gewoon ff goed inzepen zodat niemand ziet dat ie stijf is en dan weer laten hangen als die niet meer stijf is.
alleen moet je ook niet de dingen gaan doen die ik doet (TIP)

gr. robert
Oud 02-02-2011, 21:32
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Als je wilt citeren kun je het beste klikken op het quote knopje (groen, rechtsonderaan, in de witte layout, of het knopje ernaast, met een plusje, voor meerdere berichten), want ik dacht eerst dat het gewoon je eigen bericht was. Een beetje onoverzichtelijk.

En verder up je het topic, en dus gaat er een slotje op!
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Ik dacht dat ik het dagelijkse nieuws uit friesland al had gegeven maar bij deze
Verwijderd
238 21-01-2019 03:27
Seksualiteit naakt douchen bij voetbal
blackops2
38 24-12-2017 22:37
Vrije tijd Douchen na het sporten
scholier28817
28 27-04-2012 16:33
Seksualiteit Naakt douchen bij voetbal
youraan
1 13-08-2011 20:54
Lifestyle Verplicht naakt douchen bij voetbal?
ManInTheMirror
1 30-03-2007 10:22
Seksualiteit Jongens: kijk je vaak onder de douche?
ManInTheMirror
66 10-07-2003 22:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.