Oud 10-12-2009, 22:17
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
geblokkeerde sites op alle computers van school.
proxy?

Bij ons is 4chan weer toegankelijk
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2009, 22:34
Kleine - C
Kleine - C is offline
Leraren die te laat komen
Het is super irritant als een leraar te laat komt en vervolgens kaan janken als je er wat van zegt. daarnaast kom jij te laat en moet je volgende dag een halfuur voordat de school open gaat melden.

saaie docente die niets weten over het onderwerp
(op "mono-tone") "Ik ga jullie nu iets vertellen over schotland, een mooi land met een mooie geschiedenis. ehm... even kijken wat hier in het boek staat."
of
"Meneer, ik snap deze vraag niet"
"Ok, ehm.... wacht even, (mompelend leest hij de opgave door). Hier staat hoe het moet"
"ik begrijp de uitleg van het boek niet, kunt u het niet uitleggen?"
"nou... ehm... ik haal even het uitwerkingen boek erbij" (heel duidelijke uitleg hoor)

slecht geordende rooster
70-min rooster
Maandag:
1e uur: Engels
3e uur: natuurkunde
6e uur: wiskunde

Dinsdag:
1e uur: nederlands
2e uur: gym
3e uur: M&O
4e uur: scheikunde
5e uur: wiskunde
6e uur: CKV

Woensdag:
1e: Biologie
4e: Nederlands
5e: natuurkunde

ETC.

Chaotische organisatie
"Jullie hebben volgende week 7 SE's"
"Je zegt het pas op VRIJDAG?!"
of
"Morgen moet profielwerkstuk af zijn"
"onze begeleider heeft hem niet terug gegeven"
WTF?!
"3e uur op school, ha heerlijk eerste 2 uur vrij"
VWO-er:"heel havo ging toch naar zwolle vandaag?"
"Waarom zei onze mentor niets?"
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 12:07
WAT
WAT is offline
ik doe informatica op hbo en soms hebben we dus practicum toetsen.....
vandaag bij de toets heb ik het laatste uur (van de 2 uur) niks meer voor elkaar gekregen omdat de leraar, die direct na kijkt als je een opgave af hebt, het niet in zijn kop haalde om te fluisteren maar gewoon op normale conversatie toon de opgaven met mensen besprak.....
Nu heb ik em niet gehaalt terwijl ik em makkelijk had kunnen maken.
Ik heb ADD en doordat de leraar het laatste uur constant praatte heb ik mij niet kunnen concentreren op de laatste 3 opgaven (die 2/3 van het totaal aantal punten waren samen).
De man is al zo incompetent als je je maar kunt voorstellen en ik mag em al niet maar nu ben ik ook nog eens bloedlink omdat ik misschien door zijn schuld ga zakken deze periode :/
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 14:47
Verwijderd
Citaat:
ik doe informatica op hbo en soms hebben we dus practicum toetsen.....
vandaag bij de toets heb ik het laatste uur (van de 2 uur) niks meer voor elkaar gekregen omdat de leraar, die direct na kijkt als je een opgave af hebt, het niet in zijn kop haalde om te fluisteren maar gewoon op normale conversatie toon de opgaven met mensen besprak.....
Nu heb ik em niet gehaalt terwijl ik em makkelijk had kunnen maken.
Ik heb ADD en doordat de leraar het laatste uur constant praatte heb ik mij niet kunnen concentreren op de laatste 3 opgaven (die 2/3 van het totaal aantal punten waren samen).
De man is al zo incompetent als je je maar kunt voorstellen en ik mag em al niet maar nu ben ik ook nog eens bloedlink omdat ik misschien door zijn schuld ga zakken deze periode :/
Ga dan naar je conrector/mentor/begeleider, misschien kan je een extra herkansing maken een keer in een tussenuur wanneer je geen last hebt van kletsende mensen om je heen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 23:55
Verwijderd
docenten die onder een luistertoets met je tafel gaan schuiven, en je daarna in je gezicht uitlachen als je zegt dat je daardoor het antwoord niet meekreeg
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 13:03
Gus
Avatar van Gus
Gus is offline
Inmiddels weten we wat de top 10 ergernissen zijn:
www.scholieren.com/ergernissen

Persbericht is de deur uit, hopelijk S.com in je krant morgen...
__________________
kom dans de hoela met mij
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 18:31
rugrat91
Avatar van rugrat91
rugrat91 is offline
mijn school is hetzelfde.alleen vindt je elk dag als je naar de wc gaat een grote drol met m&n
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 20:59
Pimoes
Avatar van Pimoes
Pimoes is offline
docenten die echt geen les kunnen geven aan bepaalde klassen, maar die klassen gewoon les blijven geven...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 12:25
Zeerijder
Zeerijder is offline
Slechte roosters:

Maandag:
1e Spaans
2e Natuurkunde
7e Engels

Dinsdag:
2e Wiskunde
3e Scheikunde
4e Scheikunde
7e Nederlands
8e Engels
9e Engels

Woensdag:
2e Muziek
5e Kunst
6e Wiskunde
8e Nederlands
9e Nederlands

Donderdag:
1e Spaans
2e Spaans
4e Wiskunde
5e Scheikunde
6e Natuurkunde
7e Mentor

Vrijdag:
3e Muziek
8e Natuurkunde
9e Informatica
10e Informatica

En als je klaagt zeggen ze dat je maar huiswerk moet gaan maken in je tussenuren..

Belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 13:39
Amy88
Avatar van Amy88
Amy88 is offline
De grootste ergernis bij mij op school/klas is toch wel dat medestudenten niet serieus zijn met hun opleiding, en tijdens uren achter de pc alleen maar lopen te hyven/msnen. En wanneer je samenwerkt met iemand totaal geen contact is en alles maar langs elkaar heen loopt. Hoogstens irritant.

Ook de leraren, die opdrachten veel te laat nakijken. Wanneer je in een nieuw blok verder bent het dan pas weer terug krijgt.

Tsjaa voor de rest geen klachten of ergernissen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 19:53
economiefan
Avatar van economiefan
economiefan is offline
kan wel een lijstje opnoemen:
-eerst schoolpas laten zien voordat je een computer mag gebruiken
-tussenuren
-irritante kut wiskunde leraar, waardoor je zijn uitleg niet kan volgen
-bekakte wc's
-van een leraar andermans puin opruimen in de aula terwijl ze daar speciaal concierges voor hebben ingehuurd
-zeikende leraren die je willen bekeren tot een geloof tijdens levensbeschouwing
-CKV, blij dat ik daar over een aantal maanden vanaf ben man man man wat een huilbende............
-mensen die domme opmerkingen maken om in de belangstelling te staan
-mensen die niet op komen dagen als je een gymtraining met hem of haar hebt voorbereidt
-hijgende dikkerts tijdens proefwerken
-het waterige zonnetje dat in de winter in je ogen prikt tijdens proefwerken
-vieze, verstikkende, benauwde lokalen waardoor je het raam wil openzetten maar iedereen gaat zeiken dat het koud is. Nee, dan lekker de koolstofdioxide inademen die tig mensen al hebben ingeademd!
-mensen die steeds je boeken afpakken en er in willen schrijven
__________________
what you see is what you get

Laatst gewijzigd op 17-01-2010 om 20:40.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 20:36
economiefan
Avatar van economiefan
economiefan is offline
Citaat:
Een vrijheidsstrijder is iemand met een sterke overtuiging, die tegen het establishment van dat moment strijdt, en er vaak niet voor schuwt daarbij geweld te gebruiken. Bij Fidel Castro was die sterke overtuiging het communisme. Dat maakt hem niet 'vooral communist en ook een beetje vrijheidsstrijder', het hangt met elkaar samen.
Alle twee een klein beetje gelijk net zoals ik. Deze meneer WAS een vrijheidsstrijder in tijden van het regime van de heer Batista en is daarna communist geworden.
__________________
what you see is what you get
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 20:47
economiefan
Avatar van economiefan
economiefan is offline
Citaat:
kan wel een lijstje opnoemen:
-eerst schoolpas laten zien voordat je een computer mag gebruiken
-tussenuren
-irritante kut wiskunde leraar, waardoor je zijn uitleg niet kan volgen
-bekakte wc's
-van een leraar andermans puin opruimen in de aula terwijl ze daar speciaal concierges voor hebben ingehuurd
-zeikende leraren die je willen bekeren tot een geloof tijdens levensbeschouwing
-CKV, blij dat ik daar over een aantal maanden vanaf ben man man man wat een huilbende............
-mensen die domme opmerkingen maken om in de belangstelling te staan
-mensen die niet op komen dagen als je een gymtraining met hem of haar hebt voorbereidt
-hijgende dikkerts tijdens proefwerken
-het waterige zonnetje dat in de winter in je ogen prikt tijdens proefwerken
-vieze, verstikkende, benauwde lokalen waardoor je het raam wil openzetten maar iedereen gaat zeiken dat het koud is. Nee, dan lekker de koolstofdioxide inademen die tig mensen al hebben ingeademd!
-mensen die steeds je boeken afpakken en er in willen schrijven
__________________
what you see is what you get
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 20:52
Verwijderd
huil huil huil
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 15:51
economiefan
Avatar van economiefan
economiefan is offline
barbaars hoor
__________________
what you see is what you get
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 15:52
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
barbaars hoor
:'D
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 16:04
economiefan
Avatar van economiefan
economiefan is offline
drijf de spot er niet mee
__________________
what you see is what you get
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 16:07
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
drijf de spot er niet mee


Dat als je twee keer je de volgende dag voor acht uur op school moet zijn en dat ze daar ook echt serieus een aparte bel voor hebben
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 17:30
economiefan
Avatar van economiefan
economiefan is offline
huh ??
woefwoef
__________________
what you see is what you get
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 20:06
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
huh ??
woefwoef
Jij bent echt niet te volgen.

Oja, en gala's op donderdagavonden
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 06:45
economiefan
Avatar van economiefan
economiefan is offline
Citaat:


Dat als je twee keer je de volgende dag voor acht uur op school moet zijn en dat ze daar ook echt serieus een aparte bel voor hebben
haha jij ook niet echt
__________________
what you see is what you get
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 12:41
Verwijderd
Citaat:


Dat als je twee keer je de volgende dag voor acht uur op school moet zijn en dat ze daar ook echt serieus een aparte bel voor hebben
Ik moest me altijd om half acht al melden als ik 3 keer te laat was
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 14:52
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
Dat we niet eens naar de buurtsuper mogen!

Irritante leraren die gaan zeiken als je te laat bent maar zelf ook regelmatig te laat komen.
__________________
Good times we can't repeat.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 14:55
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
elke week ander rooster...
heel veel uitval...
geen goede voorbereiding...

maar ben bijna van school...
__________________
You're everything I thought you never where and nothing like I thought you could have been.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 12:44
Verwijderd
-Leraren die glashard ontkennen dat je last had van een zooitje mensen tijdens een toets
-Leraren die glashard ontkennen dat ze geen les kunnen geven en gewoon zeggen dat die dikke onvoldoende aan jou lag, ondanks dat je bijles hebt gehad en er een hoop aan hebt gedaan.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 19:31
Verwijderd
Leraren die midden in een luistertoets opeens tegen je beginnen te praten, en je daarna in je gezicht uitlachen als je zegt dat je de vraag niet verstond )
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 17:55
ansjuh
ansjuh is offline
Citaat:
Bruggers. Ze duwen je altijd opzij en ze zijn te klein om met je elleboog een flinke duw terug te geven.
denk effe om de bruggers zelf en moet jij us oplette
of we geen duw terug durve te geve
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 18:42
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
denk effe om de bruggers zelf en moet jij us oplette
of we geen duw terug durve te geve
Het gaat niet om teruggeven, het gaat erom dat zij je aan de kant duwen en dat je ze niet terug kan raken. Maar bij ons op school zijn bruggers heel verlegen en bang van enge 6vwo'ers.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 18:45
havo_er
havo_er is offline
Citaat:
Ik geef je ZEER gelijk in het laatste, heb er zelf ervaring mee en het is echt gruwelijk irritant.

Ik haat leraren die alles tachtig keer gaan uitleggen aan die eikels die het na 10 keer nog niet snappen. t is gelukkig al lang geleden maar ik werd echt knettergek!!!!
ik snap dat je dat haat maar er zijn gewoon altijd leerlingen die meer uitleg nodig hebben dan anderen. dat heb jij vast ook wel maar wanneer je zelf tien keer iets uitgelegt krijgt heb je het zelf niet door en als je het dan snapt dat ben je ook wel weer blij dat je het snapt. heb je dit nog nooit gehad dan zou ik een niveau omhoog gaan
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 19:11
havo_er
havo_er is offline
Citaat:
Als er dingen aan een docent zijn waar je je aan stoort of die gewoon vreselijk afleiden, dan let je meer daarop en minder op wat de docent te vertellen heeft. Voorbeeld: Er was een aantal jaar geleden een docent Natuurkunde die niet heel geweldig Nederlands sprak en een accent had. Mensen gingen letten op het accent en de fouten die hij met het Nederlands maakte ipv wat hij te vertellen had. Je kunt nog zo goed zijn, als er iets storends is dat de aandacht afleidt komt wat je te vertellen hebt helaas niet of veel minder over.
wij hebben nu ook een lerares die nou niet bepaald goed nederlands spreekt(denk aan uitspraak van veerkracht= vierkracht) het lijd nogal af en zorgt voor veel onrust

o en weet je wat ook iritant is???
geen bel tussen de lessen door. waardoor je altijd gezeik krijgt van "je bent te laat" "nee hoor ik ben precies op tijd" "nee je bent 1 minuut telaat" waar door je moet inkomen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 19:29
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Echt, stinkende leerlingen. Het wordt steeds erger.
Ook de drukte op de trap, ik zit in de zesde maar ik word door de meeste eersteklassers al aan de kant geduwd! Er is ook totaal geen respect meer voor anderen, vanuit de brugklassers. Dan bedoel ik niet tegen mij alleen, wij hebben een (oude) conciërge. In "mijn tijd" behandelde iedereen hem met respect, nu worden er alleen nog maar propjes en etensresten (werkelijkwaar!) naar hem GEGOOID. Belachelijk!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 19:34
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
denk effe om de bruggers zelf en moet jij us oplette
of we geen duw terug durve te geve
Je moet wel even zien, in de tijd dat ik in de eerste zat (zo'n 5 en een half jaar geleden) toen had ik respect voor oudere mensen! Ik durfde echt niet zomaar iemand opzij te duwen, niet dat ik over me heen liet lopen. Maar er zijn nu echt brugklassers die je serieus beginnen uit te schelden voor 'hoer' etc. Als je alleen maar per ongeluk tegen ze op botst.

Al die mensen zijn zo asociaal geworden!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2010, 07:21
Verwijderd
Och die goeie ouwe tijd toch.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2010, 08:11
WAT
WAT is offline
practicum toetsen..... bah!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2010, 08:12
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
practicum toetsen..... bah!!!!
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 18:03
Lady Floor
Avatar van Lady Floor
Lady Floor is offline
Docenten die zelf een maand doen over nakijken omdat ze een privéleven hebben, maar wel verwachten dat wij non-stop leren en huiswerk maken..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 18:12
Verwijderd
Staat er niet in je Leerlingenstatuut dat er een limiet zit op het nakijken? Vraag dat anders eens aan de Leerlingenraad, misschien kunnen zij er wat mee en dan zitten er consequenties aan het te laat nakijken van dingen.

Hoewel mijn langste wachttijd ooit volgens mij een paar maanden was, leraar was helemaal vergeten dat we iets hadden gemaakt (het was geen proefwerk dat meetelde ofzo, maar zou hij wel nakijken).
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 22:34
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Bij ons op school is het twee werkweken(dus vakanties tellen niet mee).
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 10:09
Verwijderd
Bij ons ook zoiets, alleen houdt niet iedereen zich eraan.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 15:40
pinkapple
Avatar van pinkapple
pinkapple is offline
die achterlijke studeer uren waarbij ze je met 2 klassen van 25 mensen in een lokaal douwe wat dus echt niet past
en dan je daar maar 3 uren laten zitten aleen omdat we anders de uren norm niet halen hatelijk gewoon
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 20:46
Hoekje
Hoekje is offline
- Dat zowel afdelingsleiders/coördinatoren als docenten niet fatsoenlijk kunnen communiceren en ondertussen wel van alles van ons verwachten. (Voorbeeld: verplicht aanwezig zijn op een vrije dag om aan je pws te gaan werken en dat dan laten weten dmv een briefje naast de afdelingskamer. Moet je ook maar net langs lopen en dat zien..)
- Sowieso mn afdelingsleider omdat hij het ALTIJD opneemt voor z'n collega's en het altijd de schuld is van de leerlingen.
- Van die stomme dingen op een zogenaamde 'webklas' inleveren. We moeten nu ook onze herkansingen daarop inschrijven. Nooit eerder uitgeprobeerd op school, dus je zult weer zien dat het om de een of andere reden weer niet is gelukt...

En zo kan ik er nog wel 80 bedenken.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 14:56
Verwijderd
Slome pc's. Soms duurt het wel een kwartier voordat ze eindelijk zijn opgestart.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 14:58
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Slome pc's. Soms duurt het wel een kwartier voordat ze eindelijk zijn opgestart.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 18:04
silentbob
silentbob is offline
gelukkig hebben wij eigen laptops
al is het draadloze internet op school af en toe wel traag, vooral in het begin was dat wel een probleem, was nog niet berekend op alle 1e en 4e klasers die ineens laptops hadden, ineens digiborden in alle lokalen en dan ook nog de 1e en 4e van vorig jaar met laptops die allemaal op internet willen
nu is het meestal wel weer redelijk bereikbaar gelukkig
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 18:30
Verwijderd
Eigen laptops op een school? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Bij ons is het netwerk ook traag als het rustig is bij de computers.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 20:06
silentbob
silentbob is offline
ja hebben ze bij ons 2 jaar geleden ingevoerd
moet je btw wel 100 euro betalen, maar normaal zijn ze 400(zijn netbooks)
en dan zijn ze dus helemaal van jezelf en kun je er dus ook spellen opzetten enzo
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 20:08
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
ja hebben ze bij ons 2 jaar geleden ingevoerd
moet je btw wel 100 euro betalen, maar normaal zijn ze 400(zijn netbooks)
en dan zijn ze dus helemaal van jezelf en kun je er dus ook spellen opzetten enzo
Wat voor 'n laptops zijn dat dan?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 20:24
silentbob
silentbob is offline
waar ik nu op zit
is in elk geval een acer aspire one die iets van 400 euro kost normaal geloof ik
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 20:25
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
oh, da's wel mooi
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 10:56
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
Ik vind het vervelend dat er altijd zo'n groot temperatuursverschil is, tussen al die verschillende lokalen.
Het ene uur zit je in een lekker warm lokaal, en vervolgens is het het volgende uur ijskoud.
(Omdat het o zo geweldige systeem zoooo goed werkt. )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Vertaler Engels - welke studierichting???
VincentFernande
12 27-03-2012 19:56
Algemene schoolzaken Grootste ergernissen op school bekend
Simon
9 11-01-2010 15:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
488 20-08-2005 23:14
Lifestyle slaan kakkers een stadium over?
Ninnoc
59 22-06-2002 00:53
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.