Oud 05-09-2010, 04:45
Verwijderd
Aanleiding voor dit topic: ik zat me gisteren te rukken (i know, subtiele intro), en toen ik klaar was had ik erg veel honger. Dus ik veegde mijn hand af aan een tissue, liep naar de keuken en maakte een broodje. Ik liep terug naar mn kamer, begon het broodje te eten en pas toen ik het broodje al half op had bedacht ik me: wacht eens even... ik trek met rechts en zit nu met rechts een broodje te eten... en ik heb mn hand nog niet gewassen...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 08:00
Verwijderd
"au mijn oog."
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 22:56
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Ik zat me te vingeren onder de dekens toen me moeder me kamer in liep
volgens mij had ze niks door......
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 23:11
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Emmm...

Als ik ruk dan ben ik niet met veel anders bezig.
Het is dan waarschijnlijk:

'Tering, er ligt geen onderbroek in mn bed om het te dumpen'
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Emmm...

Als ik ruk dan ben ik niet met veel anders bezig.
Het is dan waarschijnlijk:

'Tering, er ligt geen onderbroek in mn bed om het te dumpen'
voor/na/tijdens het rukken
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 23:56
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Ik ben niet blind.
Maar ik heb geen ervaringen van:
Oh wat een lekkere tosti, Ik ga rukken
of, na het rukken: Goh een badeend...
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Aanleiding voor dit topic: ik zat me gisteren te rukken (i know, subtiele intro), en toen ik klaar was had ik erg veel honger. Dus ik veegde mijn hand af aan een tissue, liep naar de keuken en maakte een broodje. Ik liep terug naar mn kamer, begon het broodje te eten en pas toen ik het broodje al half op had bedacht ik me: wacht eens even... ik trek met rechts en zit nu met rechts een broodje te eten... en ik heb mn hand nog niet gewassen...


Ik kan me eerlijk gezegd weinig raars herinneren. Waarschijnlijk door de badkamerdeur heen tegen ouders roepen dat ik zo uit bad kwam ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 14:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn oma belt me weleens op terwijl ik net aan het masturberen ben, maar mijn oma belt ongeveer tweehonderdmiljoen keer per dag dus ik kan er niet echt omheen plannen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 15:08
Verwijderd
Was me aan het rukken toe me moeder ineens aanklopte en ik ranzendsnel mijn kleding aan moest doet ! Ging goed
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 16:33
Catch
Catch is offline
Citaat:
Mijn oma belt me weleens op terwijl ik net aan het masturberen ben, maar mijn oma belt ongeveer tweehonderdmiljoen keer per dag dus ik kan er niet echt omheen plannen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:28
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
meestal zit ik op de bank met mijn vriendinnetje, we hebben dan de dekens over ons heen (:
ik begon haar langzamerhand te vingeren, tot mn vader binnenkwam
en zijn vriendin, en niet veel later mn zus ook.. xD

maar ik bleef gwn doorgaan.. deken bedekte alles (:
volges mij had niemand iets door, aangezien de tv vet groot is enzo =D ( ***NNIEEUUUWWW*** )
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:32
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
meestal zit ik op de bank met mijn vriendinnetje, we hebben dan de dekens over ons heen (:
ik begon haar langzamerhand te vingeren, tot mn vader binnenkwam
en zijn vriendin, en niet veel later mn zus ook.. xD

maar ik bleef gwn doorgaan.. deken bedekte alles (:
volges mij had niemand iets door, aangezien de tv vet groot is enzo =D ( ***NNIEEUUUWWW*** )
doet me denken aan dit:
Ik lag een keertje bij mn toenmalige vriendin s'avonds laat op de bank en we waren beetje aan het flikflooien (lees: in elkaars ondergoed aanwezig) en toen kwam opeens dr broer binnen. GEEN kussens, denkens etc. maar hij zag het niet omdat het licht uit was.
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
doet me denken aan dit:
Ik lag een keertje bij mn toenmalige vriendin s'avonds laat op de bank en we waren beetje aan het flikflooien (lees: in elkaars ondergoed aanwezig) en toen kwam opeens dr broer binnen. GEEN kussens, denkens etc. maar hij zag het niet omdat het licht uit was.
Remember that kids, masturbeer altijd in een donkere kamer. Als iemand binnenkomt weten ze meestal wel wat je doet, maar ze kunnen het niet zien
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:48
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Remember that kids, masturbeer altijd in een donkere kamer. Als iemand binnenkomt weten ze meestal wel wat je doet, maar ze kunnen het niet zien
En zorg dat ze half dronken zijn...
want volgens mij werkte dat ook
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 22:18
likkoekje
Avatar van likkoekje
likkoekje is offline
Ik heb het weleens voor elkaar gekregen om dat in de woonkamer te doen, onder de tafel,terwijl mijn ouders ineens veel eerder thuis kwamen...
__________________
Love sucks, when not answered
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het weleens voor elkaar gekregen om dat in de woonkamer te doen, onder de tafel,terwijl mijn ouders ineens veel eerder thuis kwamen...
Ik ben eens op schoolkamp geweest (groep 8 ofzo), en ik zei voor de grap tegen zo'n rukverslaafde jongen die in het bed naast me lag "ga je vanavond rukken?". Volgens mij is ie nog klaargekomen ook, ik snap niet hoe je dat doet met 14 andere gasten op de kamer die je allemaal maar al te goed kunnen horen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 14:11
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Ik ben eens op schoolkamp geweest (groep 8 ofzo), en ik zei voor de grap tegen zo'n rukverslaafde jongen die in het bed naast me lag "ga je vanavond rukken?". Volgens mij is ie nog klaargekomen ook, ik snap niet hoe je dat doet met 14 andere gasten op de kamer die je allemaal maar al te goed kunnen horen
Ik heb 3 zusjes,
ik doe ook mn best om GEEN geluid te maken. dat lukt wel
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 15:55
Brunette<3
Avatar van Brunette<3
Brunette<3 is offline
Ik heb een slot op me deur
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een slot op me deur
geluksvogel
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:03
Verwijderd
Ik zat op groep-8-kamp te rukken op de wc (het kamp duurt een week, en zo lang kan ik niet zonder) toen de leraar opeens aanklopte
Met citaat reageren
Oud 11-09-2010, 21:58
Michiel0312
Michiel0312 is offline
ik zat te rukken op mijn kamer met mijn laptop op schoot ja dat werkt kwam mijn zusje binnen zonder te kloppen! Ze had redelijk snel door waar ik mee bezig was, dus ging ze snel weer weg heb er verder niet echt over gesproken.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 00:06
Verwijderd
Citaat:
ik zat te rukken op mijn kamer met mijn laptop op schoot ja dat werkt kwam mijn zusje binnen zonder te kloppen! Ze had redelijk snel door waar ik mee bezig was, dus ging ze snel weer weg heb er verder niet echt over gesproken.
Hoe oud is je zusje?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 09:36
zuurstok
Avatar van zuurstok
zuurstok is offline
Ook gelukkig slot op deur, maar bijna niet meer in gebruik want ouders weten dat we sexen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 15:28
Michiel0312
Michiel0312 is offline
ze is 14, maar ze weet genoeg van seks en drank enzo.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 19:41
Brunette<3
Avatar van Brunette<3
Brunette<3 is offline
Citaat:
geluksvogel
tja, maar mijn ouders willen hem weg halen
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 21:35
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Ik heb 3 zusjes,
ik doe ook mn best om GEEN geluid te maken. dat lukt wel
Dat denk je alleen maar. Ik heb ook een broertje, en ik koester geen illusies over wat we wel/niet van elkaar kunnen horen. Ondertussen is het compromis om gewoon de muziek snoeihard aan te zetten, dan weet je het nog steeds, maar je hoort het niet meer.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 22:33
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Dat denk je alleen maar. Ik heb ook een broertje, en ik koester geen illusies over wat we wel/niet van elkaar kunnen horen. Ondertussen is het compromis om gewoon de muziek snoeihard aan te zetten, dan weet je het nog steeds, maar je hoort het niet meer.
Toen ik het met mn oudste zus erover had had ze het nooit gehoord, dus het valt allemaal nog mee Ik probeer ook niet te kreuen en hijgen en doe het s'nachts.
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Toen ik het met mn oudste zus erover had had ze het nooit gehoord, dus het valt allemaal nog mee Ik probeer ook niet te kreuen en hijgen en doe het s'nachts.
Amen 2 that, bij mij zitten er trouwens toch 2 kamers tussen, dus zelfs als ik zou hijgen zouden ze nog niks horen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 07:43
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Toen ik het met mn oudste zus erover had had ze het nooit gehoord, dus het valt allemaal nog mee Ik probeer ook niet te kreuen en hijgen en doe het s'nachts.
Had ze ook nergens een vermoeden, vanwege bepaald gedrag ofzo? Ik denk namelijk dat je zoiets nooit helemaal goed kunt verbergen (helaas; ouders ook niet. maar pap, liever met condoom dan zonder, hoor!).
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 17:38
strawberry1996
Avatar van strawberry1996
strawberry1996 is offline
Citaat:
Had ze ook nergens een vermoeden, vanwege bepaald gedrag ofzo? Ik denk namelijk dat je zoiets nooit helemaal goed kunt verbergen (helaas; ouders ook niet. maar pap, liever met condoom dan zonder, hoor!).
haha, helemaal mee eens!
alleen hebben mijn ouders helaas een oud bed dat heel erg kraakt, dus ik wordt er zelfs wakker van!!

OT: lang leve de zolder en de dekens en de trappen die kraken
is allemaal heel handig
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 19:10
Michiel0312
Michiel0312 is offline
Citaat:
haha, helemaal mee eens!
alleen hebben mijn ouders helaas een oud bed dat heel erg kraakt, dus ik wordt er zelfs wakker van!!

OT: lang leve de zolder en de dekens en de trappen die kraken
is allemaal heel handig
elk nadaal heb zijn voordeel
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 17:47
strawberry1996
Avatar van strawberry1996
strawberry1996 is offline
Citaat:
elk nadaal heb zijn voordeel
tja, ik heb alleen nog neit het voordeel gevonden van het krakende bed van mijn ouders waar ik wakker van wordt, lijdt alleen maar tot wallen onder me ogen, en dat is niet zo heel charm,ant
dus zou je me misschien het voordeel van dat krakende bed kunnen vertellen??
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 17:50
Verwijderd
Dat als je kreunt je ouders je niet horen doelt hij denk ik op
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 19:32
anoniemert
anoniemert is offline
Ik werd voor de eerste x ongesteld na 't vingeren.
maaar:
wat kan ik nog meer bij mezelf doen naast vingeren?!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 19:33
Verwijderd
Dildo erin stoppen? je lichaam strelen..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 19:35
anoniemert
anoniemert is offline
En zonder dat ik dingen hoef te kopen of zo?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 19:36
Verwijderd
Uhm.. je lichaam strelen..Clitoris stimuleren..vingeren ..anaal vingeren..voor de rest denk ik niet veel
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 19:41
anoniemert
anoniemert is offline
anaal vingeren?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 19:43
Verwijderd
Jap kan je ook proberen...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 21:05
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
zullen we het weer hebben over jullie ervaringen rondom masturberen, in plaats van een vraaggesprek voeren over hoe het moet?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 23:27
Michiel0312
Michiel0312 is offline
Citaat:
tja, ik heb alleen nog neit het voordeel gevonden van het krakende bed van mijn ouders waar ik wakker van wordt, lijdt alleen maar tot wallen onder me ogen, en dat is niet zo heel charm,ant
dus zou je me misschien het voordeel van dat krakende bed kunnen vertellen??
ik bedoelde meer van dat alles kraakte bij jullie en dus ook de trap, dat je weet wanneer je moet stoppen met rukken/vingeren. Of wissel ik nou posts door elkaar?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 00:02
camjongen1992
Avatar van camjongen1992
camjongen1992 is offline
betrapt worden door je zus terwijl je lekker op de stoel lekker filmpje aan het kijken bent
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 06:43
strawberry1996
Avatar van strawberry1996
strawberry1996 is offline
Citaat:
ik bedoelde meer van dat alles kraakte bij jullie en dus ook de trap, dat je weet wanneer je moet stoppen met rukken/vingeren. Of wissel ik nou posts door elkaar?
nee, je wisselt geen posts door elkaar,
ben trouwens van vrouwelijk geslacht
weetje, das ind handiger dan ik had gedacht!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 16:29
anoniemuit1995
anoniemuit1995 is offline
ik lag me zelf te masturberen komt mijn stiefvader ineens mijn kamer in ik gelukkig onder de dekens of ik even kon komen om hem te helpen dus ik zeg "natuurlijk kom er zo aan" gelukkig ging hij weg en had hij niks door
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 10:07
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
ik lag me zelf te masturberen komt mijn stiefvader ineens mijn kamer in ik gelukkig onder de dekens of ik even kon komen om hem te helpen dus ik zeg "natuurlijk kom er zo aan" gelukkig ging hij weg en had hij niks door

Heheh dat zeg jij maar volgens mij wist hij het heus wel waarmee je mee bezig was
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 05:09
super4s
super4s is offline
[QUOTE=Michiel0312;30839951]ik zat te rukken op mijn kamer met mijn laptop op schoot ja dat werkt kwam mijn zusje binnen zonder te kloppen! Ze had redelijk snel door waar ik mee bezig was, dus ging ze snel weer weg heb er verdeher niet echt over gesproken.[/QUOT

Ik lag helemaal naakt op mijn bed mijzelf af te trekken, toen opeens mijn oudere zus mijn kamerdeur open deed. Ze zag mij zo liggen en toch kwam ze gewoon binnen en sloot de deur dicht. "Lekker he" zei ze toen ze naast mij op bed ging zitten. "Jij vindt het vast niet erg als ik mee ga doen, toch"? Zei ze terwijl ze d'r broek al uit begon te trekken. Ze kwam naast mij liggen en begon zichzelf te vingeren. Ik ben verder gegaan met aftrekken en ben klaar gekomen liggend naast mijn vingerende zus. En zij is ook liggend naast mij klaar gekomen. En dat is daarna nooit meer gebeurd want mijn zus is vlak daarna op kamers gegaan
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 23:57
yolo456
yolo456 is offline
Ik was me gisternacht aan het trekken, alleen men moeder zag licht branden op mijn kamer dus ben betrapt tijdens het rukken, net op het moment dt ik aan het komen was
Met citaat reageren
Oud 30-11-2013, 02:43
Verwijderd
Citaat:
Ik was me gisternacht aan het trekken, alleen men moeder zag licht branden op mijn kamer dus ben betrapt tijdens het rukken, net op het moment dt ik aan het komen was
Neeeeeeeee!
En je lag daar naakt zonder dekens over je heen?
Lijkt me heel beschamend.
Zei ze nog wat?
Ik heb wel een keer gehad dat ik toen ik de deurklink hoorde, nog net de dekens over me heen kon trekken. Was ook wel klote om je zo rot te schrikken terwijl je bijna klaarkomt.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2013, 20:16
yolo456
yolo456 is offline
Citaat:
Neeeeeeeee!
En je lag daar naakt zonder dekens over je heen?
Lijkt me heel beschamend.
Zei ze nog wat?
Ik heb wel een keer gehad dat ik toen ik de deurklink hoorde, nog net de dekens over me heen kon trekken. Was ook wel klote om je zo rot te schrikken terwijl je bijna klaarkomt.
trok mijn deken net iets op, ze zei niets maar ze merkte et wel :$
Met citaat reageren
Oud 30-11-2013, 22:48
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
Citaat:
"au mijn oog."


Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.